آریا بانو

آخرين مطالب

راهنمای انتخاب مدل موی عروس برای انواع چهره خانه داري

راهنمای انتخاب مدل موی عروس برای انواع چهره
  بزرگنمايي:

آریا بانو - صورتی ها/ برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم عروسی یکی از سخت‌ترین و استرس‌آورترین کارها برای هر زوج جوانی به شمار می‌رود. در این میان انتخاب مدل مو و آرایش عروس از کارهایی است که معمولا به آرایشگر سپرده می‌شود و در آخر کار نتیجه برای اکثر عروس خانوم‌ها رضایتمند نمی‌باشد. به همین سبب بهتر است قبل از مراسم عروسی مدل مو و آرایش خود را خودتان انتخاب کنید تا از نتیجه کار راضی باشید. اما انتخاب مدل موی عروس نیاز به وسواس بسیار بالایی دارد. به همین سبب بهتر است نکاتی را رعایت کنید. در ادامه با مطالعه راهنمای انتخاب مدل موی عروس می‌توانید به این نکات مهم پی برده و برای انتخاب مدل موی خود از این نکات بهره‌مند شوید. با ما همراه باشید.
اصلی‌ترین دغدغه‌ی زوج‌های جوان در روز عروسی، ظاهر زیبا و منحصر به فرد عروس و داماد است که در این میان عروس خانوم بیشتر از آقای داماد به ظاهر خود اهمیت می‌دهد. به همین جهت انتخاب مدل موی عروس متناسب با چهره عروس انتخابی بسیار سخت و مهم است که اگر مطابق با سلیقه‌ی عروس خانوم نباشد جشن عروسی برایش لذت‌بخش و شیرین نخواهد بود. به همین سبب قبل از سپردن آرایش مو به آرایشگر خود، نمونه‌های مناسبی برای خود انتخاب کرده و با آرایشگر خود مشورت کنید و یکی از مدل‌ها را برگزینید. همراه ما باشید با راهنمای انتخاب مدل موی عروس.
1- آرایش مو برای صورت‌های گرد:
اگر شما دارای صورتی گرد هستید، از عقب بردن کامل موها و بیرون گذاشتن گوش‌هایتان دوری کنید، زیرا این حالت مو چهره شما را به مراتب گردتر از آنچه هست نشان می‌دهد. برای صورت‌های گرد، باید موها را در قسمت بالای سر عقب برده و موهای اطراف صورت را بر روی چهره انداخت، به طوری که با موهای اطراف صورت تا حدودی گوش‌ها و قسمتی از گونه پوشانده شود. اگر موهای شما پر پشت نیست برای پر پشت نشان دادن موها و همچنین کشیده شدن چهره، بهتر است موهای بالای پیشانی را کمی پوش داده و قسمتی از آن را روی سر جمع کنید.
2- آرایش مو برای صورت‌های گلابی شکل:
افراد دارای چهره‌های گلابی نباید موهای خود را خیلی کوتاه کرده و بدون پیچ و تاب آرایش کنند همچنین برای این افراد موهای بلند با فرق راست نیز توصیه نمی‌شود. این افراد باید عرض چهره خود را با پهنای صورت در ناحیه‌ی فک خود مقایسه کنند و موها را بالای سر خود جمع کرده و آن‌ها را پوش دهند تا موهایشان پرپشت‌تر جلوه دهد. در ضمن باید سعی کرد در این افراد موها، دارای حالت‌های مشخص باشد و در پایین صورت موها به شکل دو نیم دایره از پشت گوش‌ها روی گونه بیاید.
3- راهنمای انتخاب مدل موی عروس برای صورت‌های مربعی شکل:
در این فرم صورت، به هیچ عنوان نباید موها را به صورت منظم و مرتب در اطراف صورت ریخت. اگر شما صورتی مربعی شکل دارید، انتهای موها را در دو طرف صورت به طرف بیرون برگردانید. شما در این حالت نباید فرق کج باز کنید، نباید موهایتان را آنقدر بلند کنید که از خط چانه پایین‌تر بیاید. بهترین مدل برای این افراد با صورت‌های مربعی این است که موها با فرق از چپ و راست به طور طبیعی در اطراف صورت ریخته شود، چون این حالت عرض پیشانی را به طور مخصوصی کم جلوه خواهد داد.
4- آرایش مو برای صورت‌های مثلثی و یا قلبی:
در صورت‌های قلبی شکل، نباید موها را در قسمت بالای سر جمع کرده و آن را پوش دهید. در این فرم صورت، باید آرایش موها را بدون فرق سر و گرد انتخاب کرد، علاوه بر این می‌توان موها را با انحنای آرام بر روی گونه‌ها ریخت چون این مدل موها، از بزرگ نشان دادن سر و قسمت بالای پیشانی کم می‌کند.
5- راهنمای انتخاب مدل موی عروس برای صورت مستطیلی:
از باز کردن فرق به ویژه از وسط موها خودداری کرده و علاوه بر این موهای باز و آویخته در دو طرف صورت به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. بلندی مو در این افراد، درازی چهره را افزایش می‌دهد. البته موهای خیلی کوتاه نیز برای این چهره مناسب نیست. بنابراین افراد دارای صورت مستطیلی باید مدل موی متوسطی انتخاب کرده و در ناحیه‌ی گوش‌ها، به موها، انحنا و پیچ و تاب دلپذیری ببخشید. البته باید این نکته را نیز در نظر بگیرید که در بعضی صورت‌های مستطیلی شکل اگر فرق کوتاهی در طرف چپ یا راست پیشانی باز شود، ممکن است زیبایی بیشتری به آنان ببخشد.
6- آرایش مو برای صورت‌های بیضی شکل:
صورت‌های بیضی شکل را می‌توانید به هر شکلی که مایل هستید آرایش کنید چون این فرم صورت زیباترین صورت برای آرایش مو به حساب می‌آید و مدل مو چه کوتاه چه بلند برای این فرم بسیار زیبا است.
7- صورت کوچک:
برای بزگ نشان دادن صورت راه‌های مختلفی وجود دارد که از جمله این کارها آرایش مو به اطراف سر و دور از صورت می‌باشد. علاوه بر این برس زدن موها به خارج از صورت و ریختن آن در اطراف و بالای سر، موجب زیبایی چهره‌ی شما می‌شود.
8- صورت بزرگ و درشت:
برای کوچک نشان دادن صورت می‌توان با آرایش پر و ریختن مو به یک طرف صورت و تقسیم دیگر موها بر روی پیشانی و گونه این کار را انجام داد.
9- گونه‌های برآمده:
افراد دارای گونه‌های برآمده با ریزش موهای بلند و لایه لایه با موج‌های طبیعی تا انتهای مو سبب کاهش نمای گونه‌ی برآمده خواهد شد.

آریا بانو

10- چانه کوچک:
اگر شما دارای چانه‌ای کوچک هستید، در این صورت سعی کنید موها را به طرف بالا کشیده و به طور کامل در بالا و پشت سر خود بسته و حالت گرد به پشت سر خود بدهید تا زیبایی خود را دو چندان کنید.
11- صورت کوچک و چاق:
اگر شما دارای صورتی کوچک و چاق هستید، آرایش موها را همیشه تا بالای گوش‌ها حفظ نموده و قسمتی از موها را به روی گونه‌های خود بریزید.
هرگز در آرایش مو، گوش‌هایتان را نمایان نسازید مگر نوک آن را. ولی اگر گوش‌های بسیار زیبایی دارید اشکال ندارد. سعی کنید با آرایش و پف موها و ریزش آن گوش‌های بزرگ را بپوشانید.
12- گردن کوتاه:
در این فرم صورت، شما می‌توانید با بالا بردن موها و آرایش آن‌ها در بالای سر و اطراف صورت، همچنین کشیدن موها به طرف عقب سر، فضایی در پشت گوش‌های خود ایجاد نمایید که با این کار سبب بلندی گردن‌تان خواهید شد.
13- گردن بلند:
افراد دارای گردن دراز با ریزش موهای شینیون شده در اطراف گردن و البته با داشتن موهایی با قد متوسط، می‌توانند از درازی و بلندی گردن خود کم کنند.
امیدواریم راهنمای انتخاب مدل موی عروس برای‌تان مفید واقع شود و شا بتوانید بهترین مدل مو را برای خود انتخاب کنید.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/502319/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

خلاصه بازی منچستریونایتد 4 - شفیلد یونایتد 2

اسبقیان: دخل و خرج دو باشگاه بر عهده مالکان آنهاست

تن هاخ: وحشت نکردیم، خیلی خونسرد بردیم

آقای کلوپ لیگ را در گودیسون پارک از دست دادی!

خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول

نایب رئیس بارسا تأیید کرد؛ ژاوی می‌ماند

سخت‌ترین بازیکنانی که مقابل خسرو قرار گرفتند

خلاصه بازی اورتون 2 - لیورپول 0

تمجید سایت فیفا از عملکرد متقدرانه شاگردان شمسایی

امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند

گل دوم اورتون به لیورپول توسط دومنیک کالورت لوین در دقیقه 58

احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر

آخرین وضعیت بدهی‌های سرخابی‌ها به بانک شهر

چگونگی فرآیند واگذاری سرخابی‌ها از زبان احمدی

پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت

احمدی: تیمی خواهیم ساخت که در آسیا مدعی باشد

گل دوم منچستریونایتد توسط فرناندز از روی نقطه پنالتی در دقیقه 61

گل سوم منچستریونایتد توسط فرناندز در دقیقه 81

گل چهارم منچستریونایتد توسط هویلون در دقیقه 86

پیش بینی وضعیت بارندگی برای آخر هفته

ماجرای تعطیلی شنبه یا پنجشنبه جنجالی شد

یوسفی: من هیچ دلخوری از آقای دبیر ندارم

عکس یادگاری دبیر با کودکان کشتی گیر

امیری: تبریک ویژه به هواداران 2 تیم به خاطر این اتفاق ارزشمند

دبیر: اختلاف با پیمان یوسفی؟ من کینه ای نیستم

مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان

تیم رویایی 11 نفره اندی کول از هم تیمی های سابقش در منچستریونایتد

19 سال پیش در چنین روزی؛ سوپرگل وین رونی به نیوکاسل

خوشحالی شدید هوادار آرسنال پس از دریافت پیراهن مارتین اودگارد

اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد

مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود

محافظت شیر مادر از توله‌ها در برابر گله گاومیش‌های عصبانی

چرا اجرام زحمت در ایستگاه فضایی بین المللی شناور می شوند؟

دکلمه زیبای خسرو شکیبایی

گفت و گوی خبرنگاران با امیررضا معصومی در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران

اهدای جایزه برترین فدراسیون سال به فدراسیون کشتی و علیرضا دبیر

صحبت های علی نادری سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی پس از انتخاب به عنوان برترین سرمربی سال 1402

تجلیل از حسین عبدی، سرمربی تیم ملی جوانان و شوخی های پیمان یوسفی

گل اول اورتون به لیورپول توسط جارد برنثویت در دقیقه 27

خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت

ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!

تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا

آخرین خبر در مورد حضور یحیی در تراکتور

رفتار عجیب از رییس فدراسیون کشتی؛ دبیر با پیمان یوسفی دست نداد!

ژاوی در بارسلونا می‌ماند

قابی از سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

دوره ما اینطوری نبود!

ادعای جنجالی یکی از عمو‌های فیتیله‌ای علیه مجید قناد!

چهره ها/ سلفی متفاوت المیرا شریفی‌مقدم در برنامه تلویزیون

مادرشوهر و عروس چه دعوایی کردن