آریا بانو

آخرين مطالب

فیلم هایی که در دنیای پسا کرونا رکورد خواهند شکست! فرهنگی هنری

فیلم هایی که در دنیای پسا کرونا رکورد خواهند شکست!
  بزرگنمايي:

آریا بانو - فیلم مترجم/ همه‌گیری ویروس کرونا مردمان جهان را در قرنطینه‌ای درازمدت فرو برد. خطر ابتلای کرونا سالن‌های سینما را به تعطیلی کشاند و وضعیت فیلم‌های سینمایی و سریال‌های مهمی که چشم‌انتظار آنها بودیم را در هاله‌ای از ابهام قرار داد. این ویروس منحوس جان بسیاری از سینماگران داخلی و خارجی را گرفت و علاقه‌مندان سینما را عزادار کرد. خوشبختانه روزهای سخت کرونا را پشت‌سر گذاشته‌ایم و از گوشه‌ و کنار دنیا خبرهای خوشی برای مبارزه با کرونا به گوش می‌رسد. سینماگران نیز که ماه‌ها دست روی دست گذاشته‌‌اند و کرونا کارهای آنها را به تعویق انداخته، در سال 2021 سلانه‌سلانه پروژه‌های خود را از سر می‌گیرند. این وضعیت باعث شده تا سالی پررونق و سرشار از فیلم‌های سینمایی دیدنی را در سال 2021 میلادی پیش‌بینی کنیم. به همین منظور قصد داریم با هم به فیلم‌های مهمی که قرار است در سال 2021 اکران شوند، نگاهی داشته باشیم و ببینیم سینماگران مطرح دنیا برای دوران پس از کرونا در سال 2021 چه برنامه‌هایی دارند.
عشایر

آریا بانو

فیلم عشایر (Nomadland)، که در ایران با نام سرزمین‌ آواره‌ها نیز شناخته می‌شود، یکی از آثار درخشان سال 2021 میلادی است. عشایر در اکران خصوصی در جشنواره فیلم ونیز، جایزه شیر طلایی این جشنواره را از آن خود کرد. فیلم عشایر توسط کلویی ژائو (Chloe Zhao)، کارگردان سرشناس چینی روانه پرده سینماهای جهان خواهد شد.
کلویی ژائو در سال 2021 حسابی هنرنمایی کرده و در کنار کارگردانی فیلم عشایر، فیلم ابرقهرمانی و موردانتظار جاودانگان (Eternals)، را نیز به روی پرده خواهد برد. عشایر به لحاظ کارگردانی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و بسیاری از منتقدین ترازاول سینما، جدیدترین اثر کلوئی ژائو را نامزد دریافت جایزه اسکار کارگردانی می‌دانند.
فرانسیس مک‌دورمند (Frances McDormand)، که هنرنمایی او را برای بازی در فیلم سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری، دیدیم. در فیلم عشایر نقش زنی بی‌اصل و نسب را بازی می‌کند که داخل یک ون زندگی می‌گذراند. این فیلم به لحاظ داستان یکی از تاثیرگذارترین آثار 2021 است و تماشای آن را به علاقه‌مندان فیلم‌های درام پیشنهاد می‌کنیم.
موربیوس

آریا بانو

سالی نیست که در آن شاهد اکران چند فیلم ابرقهرمانی نباشیم، در این بین خوشبختانه سال 2021 سالی پرهیجان برای آثار ابرقهرمانی است چرا که فیلم موردانتظار موربیوس (Morbius)، قرار است در این سال اکران شود. جرد لتو (Jared Let)، خواننده‌، کارگردان و بازیگر سرشناس که هنرنمایی او در فیلم مرثیه‌ای برای رویا را هرگز فراموش نمی‌کنیم، در فیلم موربیوس در نقش ابرقهرمانی خون‌آشام حضور پیدا کرده است.
اگر به شخصیت‌های ابرقهرمانی علاقه دارید حتماً با ما هم عقیده‌اید که موربیوس شخصیتی ابرقهرمانی با داستانی قوی است که در فیلم‌های ابرقهرمانی کمتر به آن توجه شده است. به همین دلیل ایفای نقش جرد لتو را در فیلم موربویس باید به فال نیک گرفت و مطمئن بود که با یکی از بهترین فیلم‌های ابرقهرمانی در سال 2021 طرف خواهیم بود.
زمانی برای مردن نیست

آریا بانو

 سَم مندز (Sam Mandes)، در سال 2012 شخصیت جیمزباند را با فیلم اسکای‌فال (SkyFall)، راهی پرده نقره‌ای کرد و در سال 2015 نسخه‌ای دیگر از فیلم‌های جیمز باند با نام اسپکتر (Spectr)، را در اختیار علاقه‌‌مندان جیمز باند قرار دارد. هر دو فیلم جیمز باند با کارگردانی سم مندز تحسین منتقدین و علاقه‌مندان را به دنبال داشت. به همین دلیل انتظار داشتیم سم مندز کارگردانی فیلم بعدی جیمز باند با نام زمانی برای مردن نیست (No Time To Die)، را بر عهده بگیرد. اما بر خلاف انتظار مندز اعلام کرد که دیگر حاضر به ساخت نسخه‌ای جدید از جیمز باند نیست.
دنیل کریگ، هنرپیشه خوش‌تیپ جیمز باند نیز خبر داد که دیگر نمی‌خواهد در فیلمی جدید از این مجموعه فیلم‌ها حضور پیدا کند. این وضعیت ساخت زمانی برای مردن را به تاخیر انداخت. در نهایت دنیل کریگ حاضر شد لباس جیمز باند را بر تن کند و کری فوکوناگا (Cary Joji Fukunaga)، سکان کارگردانی جدیدترین فیلم جیمز باند را در دست گرفت.
فیلم‌برداری زمانی برای مردن نیست به خوبی پیش رفت تا این فیلم به سد کرونا خورد و وقفه‌ای طولانی در اکران آن ایجاد شد. اکنون این وقفه‌ها به پایان رسیده و علاقه‌مندان جیمز باند در سال 2021 می‌توانند خودشان را مهمان تماشای زمانی برای مردن نیست، با بازی دنیل کریگ، رامی ملک و لئا سیدو کنند.
یک مکان ساکت 2

آریا بانو

حتی اگر به فیلم‌های ترسناک علاقه نداشته باشید، باز هم مطمئن هستیم اسم فیلم یک مکان ساکت را شنیده‌اید. این فیلم در سال 2018 اکران شد و به رغم اینکه هزینه ساخت بسیار کمی داشت، به فروشی چشمگیر در گیشه دست پیدا کرد. این شرایط زمینه را برای ساخت دومین نسخه از یک مکان ساکت مهیا کرد. اما این فیلم نیز پس از پایان مراحل تولید به سد کرونا برخورد کرد و جلوی اکران آن گرفته شد.
در سال 2021 یک مکان ساکت 2 با بازی امیلی بلانت، در پرده نقره‌ای به نمایش در خواهد آمد. در دومین نسخه از فیلم یک مکان ساکت،‌ شاهد ادامه داستان این فیلم هستیم و امیلی بلانت به همراه خانواده‌اش از مکان امنی که در آن حضور داشتند، بیرون می‌آیند و به دل خطر می‌زنند. با توجه به درخششی که از یک مکان ساکت دیدیم، امیدواریم دومین نسخه از این فیلم نیز به اثری خوش‌ساخت و البته ترسناک در سال 2021 تبدیل شود.
دیشب در سوهو

آریا بانو

اگر سریال تماشایی بازی تاج و تخت را دیده‌اید، حتماً دایانا ریگ، بازیگر نقش اولنا تایرل را می‌شناسید. این هنرپیشه انگلیسی در سال 2020 دارفانی را وداع گفت. آخرین حضور دایانا ریگ در فیلم دیشب در سوهو (Last Night In Soho)، است. این فیلم برای سریال‌دوستان ویژگی‌ دیگری نیز دارد و این ویژگی چیزی نیست به غیر از حضور آنیا تیلور-جوی در فیلم دیشب در سوهو.
از آنجایی که آنیا تیلور جوی اخیرا در سریال پرطرفدار گامبی وزیر (The Queen’s Gambit)، هنرنمایی چشمگیری را از خود به جای گذاشت، انتظار می‌رود در فیلم دیشب در سوهو نیز شاهد درخشش این هنرپیشه جوان و زیبارو باشیم. این فیلم داستانی روانشناختی و ترسناک دارد و ماجرای آن از این قرار است که دختری جوان با بازیگری آنیا تیلور جوی که علاقه‌زیادی برای حضور در صنعت مدلینگ دارد، به دنبال اتفاقی غیرمنتظره و عجیب راهی دهه 60 میلادی می‌شود. او در این دوران با یکی از خواننده‌های مورعلاقه‌‌اش دیدار می‌کند اما لندن دهه 60، با لندنی که این روزها مردم در آن زندگی می‌کنند، تفاوت‌های زیادی دارد و اتفاق‌های ناگوار و ترسناکی سر راه شخصیت‌های داستان قرار می‌گیرد.
بیوه سیاه

آریا بانو

برای شما گفتیم که سال 2021 سال پرهیجانی برای طرفداران فیلم‌های ابرقهرمانی است و سینماگران در این سال آثار برجسته‌ای در دنیای ابرقهرمان‌ها پیش روی مخاطبین قرار می‌دهند. یکی از این فیلم‌ها که چندین سال است انتظار آن را می‌کشیم، بیوه سیاه (Black Widow)، است.
اگر از طرفداران دوآتشه فیلم‌های ابرقهرمانی هستید، حتماً به خوبی می‌دانید که پروژه ساخت بیوه سیاه از سال 2004 آغاز شد. در آن زمان اسکارلت جوهانسون، ایفای نقش بیوه سیاه را در مجموعه فیلم‌های مرد آهنی و انتقام‌جویان بر عهده گرفت. جوهانسون از شخصیت بیوه سیاه راضی بود و اعلام کرد که تمایل زیادی برای ساخت فیلمی مستقل بر اساس این شخصیت دارد.
این وضعیت جان تازه‌ای به پروژه ساخت فیلم بیوه سیاه وارد کرد تا فیلمبرداری این فیلم در سال 2019، آغاز شود. این فرایند به خوبی پیش رفت تا اینکه دنیا گرفتار ویروس کرونا شد و سینماگران ترجیح دادند اکران آثار مطرح خود را به پایان همه‌گیری کرونا موکول کنند. خوشبختانه مراحل ساخت بیوه سیاه به پایان رسیده و علاقه‌مندان این شخصیت ابرقهرمانی در سال 2021 به تماشای بیوه سیاه با هنرنمایی اسکارلت جوهانسون خواهند نشست.
سریع و خشن 9

آریا بانو

اولین نسخه از مجموعه فیلم‌های سریع و خشن در سال 2001 با موضوع مسابقه‌های خیابانی ماشین به روی پرده نقره‌ای رفت و به موفقیت جهانی دست یافت. از آن زمان تاکنون 8 نسخه از فیلم‌های سریع و خشن ساخته شده و شخصیت‌های این فیلم که ابتدا به مسابقه‌های خیابانی مشغول بودند، در فیلم‌های اخیر سریع و خشن با تبهکارانی بین المللی روبرو می‌شوند و دنیا را از نابودی نجات می‌دهند.
تجربه نشان داده هر چند سال یک بار نسخه‌ای جدید از سریع و خشن روانه سینما می‌شود و در سال 2021 نیز نسخه‌ای جدید از این مجموعه فیلم‌ها با نام سریع و خشن 9، اکران خواهد شد. از قرار معلوم در نسخه جدید این فیلم، دامینیک به پیکار قاتل بین المللی با نام جاکوب می‌رود. جاکوب برادر دامینیک است و رزم این دو برادر در سریع و خشن 9، لحظه‌هایی سرشار از هیجان را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد. با این حساب اگر اهل هیجان هستید و می‌خواهید آدرنالین خون‌تان را حسابی افزایش دهید، تماشای سریع و خشن 9 را در سال 2021 از دست ندهید.
احضار 3

آریا بانو

اولین نسخه از مجموعه فیلم‌های ترسناک احضار در سال 2013 روانه سالن‌های سینما شد و این فیلم توانست جای پای خود را به عنوان اثری ترسناک در سینمای هالیوود محکم کند. به همین دلیل در سال 2016 دومین نسخه از فیلم‌های احضار روانه پرده نقره‌ای شد. این فیلم نیز همانند نسخه اول توانست تماشاگران را حسابی بترساند و مو بر تن آنها سیخ کند.
از سال 2016 به بعد خبرهای مختلفی از ساخت سومین نسخه از احضار به گوش رسید تا اینکه در سال 2021 نوید اکران احضار 3: شیطان مرا وادار به این کار کرد، به گوش رسید. از آنجایی که مجموعه فیلم‌های احضار پس از جن‌گیر، ترسناک‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما به حساب می‌آیند. بدون شک احضار 3 نیز یکی از ترسناک‌ترین آثار سال 2021 خواهد بود.
تاپ گان: ماوریک

آریا بانو

این روزها تام کروز را به عنوان یکی از بهترین هنرپیشه‌‌های فیلم‌های اکشن و پرزدوخورد می‌شناسیم. به همین دلیل فیلم‌های بیشماری در کارنامه این بازیگر به چشم می‌خورد که یکی از دیگری هیجان‌انگیزتر است. جالب است بدانید فیلم تاپ گان (Top Gun)، محصول سال 1986، راه تمام کروز را برای حضور در فیلم‌های اکشن باز کرد. این روزها حدود 34 سال از اکران اولین نسخه تاپ گان می‌گذرد. به همین دلیل تام کروز که میان‌سالگی را پشت سر می‌گذارد، یک بار دیگر در سال 2021 در کابین خلبان هواپیمای جنگی می‌نشیند تا تاپ گان: ماوریک (Top Gun : Maverick)، به یکی از پرانتظارترین فیلم‌های اکشن سال 2021 تبدیل شود.
تاپ گان: ماوریک دنباله داستان نسخه اول این فیلم را دنبال می‌کند و این‌گونه که در تبلیغات آن دیده‌ایم، صحنه‌های هیجان‌انگیزی از نبردهای هوایی را در این فیلم شاهد خواهیم بود.
شانگ چی و افسانه ده حلقه

آریا بانو

در این قسمت به بیست و پنجمین فیلم در دنیای سینمایی مارول رسیدیم. فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings )، داستان شخصیتی با نام شانگ چی را به تصویر می‌کشد که ید طولایی در ورزش‌های رزمی دارد. این شخصیت برای اولین بار در سال 1973 در قالب فیلمی با نام شانگ چی به دنیای سینما راه پیدا کرد. اکنون حدود نیم سده از حضور شانگ چی در سینما می‌گذرد و شانگ چی که در 2021 می‌بینیم،‌ تفاوت‌های زیادی دارد و داستانی مدرن و امروزی را در این فیلم شاهد خواهیم بود.
سایمون لو (Simu Liu)، کارگردان چینی کانادایی که تاکنون آثار ارزشمندی را از ایشان دیده‌ایم، کارگردانی شانگ چی و افسانه ده حلقه را بر عهده دارد و با توجه به تبلیغاتی که از این فیلم دیدیم، انتظار می‌رود طرفداران فیلم‌های دنیای سینمایی مارول به تماشای اثری هیجان‌انگیز و مهیج بنشینند.
هرج و مرج فضایی 2

آریا بانو

با نگاهی به آثار برجسته‌ای که قرار است در سال 2021 اکران شود به راحتی متوجه خواهید شد که سینماگران در این سال نسخه‌های مختلفی از فیلم‌های چند دهه گذشته را بازسازی کرده‌اند. یکی از این آثار هرج و مرج فضایی 2 است. اگر خاطرتان باشد در دهه 90 میلادی فیلم هرج و مرج (Space Jam)، اکران شد و طرفداران زیادی پیدا کرد.
در نسخه جدید فیلم هرج و مرج فضایی جیمز لبرون (James LeBron)، فوق‌ستاره دنیای بسکتبال، در نقش خودش حضور پیدا کرده و چند فوق ستاره دیگر نیز در هرج و مرج فضایی 2 حضور دارند. شخصیت‌های کارتونی بامزه‌ای نیز در این فیلم حضور دارند و با توجه به نسخه‌ای که از هرج و مرج فضایی یک دیده‌ایم، امیدواریم در هرج و مرج فضایی 2 با فیلمی با داستانی کمدی طرف باشیم که صحنه‌های شادی را پیش روی تماشاگران قرار دهد.
جوخه انتحار 2

آریا بانو

علاقه‌مندان فیلم‌های ابرقهرمانی به درستی به خاطر دارند که در سال 2016، ابرقهرمان‌هایی در فیلم جوخه انتحار گرد هم آمدند و فیلمی هیجان‌انگیز را به تصویر کشیدند. این فیلم در آن زمان طرفداران و مخالفان خاص خودش را داشت. اما از آنجایی که جوخه انتحار در مجموع به فروش خوبی رسید، زمینه ساخت جوخه انتحار 2 فراهم شد.
در جوخه انتحار 2، طبق روال داستان این مجموعه فیلم‌ها، گروهی از ابرقهرمان‌هایی که کارهای بدی در زندگی انجام داده‌‌اند، دور هم جمع می‌شوند تا با انجام کارهای خوب و دفاع از دنیا، راه رستگاری را در پیش بگیرند. اگر جوخه انتحار را دیده باشید حتماً یادتان هست که در این فیلم مارگو رابی در نقش دکتر هارلی کوئین، حضور پیدا کرد و بازی چشم‌گیری را پیش روی مخاطبان قرار داد. در نسخه دوم جوخه انتحار نیز مارگو رابی در کنار ادریس البا حضور دارد تا جوخه انتحار 2 را به فیلمی هیجان‌انگیز تبدیل نمایند.
تلماسه

آریا بانو

مجموعه کتاب‌های تلماسه (Dune)، به عنوان پرفروش‌ترین کتاب‌ها در ژانر علمی تخیلی درسرتاسر دنیا شناخته می‌شود. فرانک هربرت، نویسنده تلماسه، این کتاب را در سال 1965 نوشت و از آن زمان تاکنون اقتباس‌های مختلفی از داستان تلماسه شده است. یکی از مهم‌ترین این اقتباس‌ها را می‌توان فیلم تلماسه، محصول سال 1984 دانست. این فیلم را دیوید لینچ، کارگردان پرآوازه هالیوود روانه پرده نقره‌ای کرد.
اگر به فیلم‌های علمی تخیلی علاقه داشته باشید حتما به خوبی می‌دانید که تلماسه دیوید لینچ، آن‌گونه که باید و شاید نتوانست عظمت این رمان را در فیلم بازتاب بدهد. از این زمان سال‌ها گذشت تا اینکه یک بار دیگر دنی وینلوو (Denis Villeneuve)، برای ساخت نسخه جدیدی از تلماسه آستین بالا زد.
در تلماسه محصول سال 2021 هنرپیشه‌های ترازاولی حضور دارند و طرفداران دوآتشه تلماسه با توجه به تبلیغاتی که از این فیلم‌ دیده‌اند اعتراف می‌کنند که تلماسه جدید به داستان کتاب پایبند است. با این حساب می‌توان گفت بدون شک تلماسه هیجان‌‌انگیزترین فیلم علمی تخیلی 2021 خواهد بود.
ماموریت غیرممکن 7

آریا بانو

برای شما گفتیم که تام کروز به رغم اینکه پا به سن گذاشته، اما هنوز هم یکی از چهره‌های درخشان در فیلم‌های اکشن به حساب می‌آید. جالب است بدانید در میان تمام نقش‌‌های مطرحی که تام کروز در فیلم‌های پرزدوخورد بر عهده گرفته، نقش اِتان هانت (Ethan Hunt)، در فیلم‌های ماموریت غیرممکن را بیشتر از دیگر نقش‌های اکشن دوست دارد.
به همین دلیل نیز در اکثر صحنه‌های خطرناک مجموعه فیلم‌های ماموریت غیرممکن، تام کروز بدلکاری‌ها را شخصاً انجام می‌دهد. این رویکرد باعث شده تا فیلم‌های ماموریت غیرممکن هیجان‌ خالصی داشته باشد و با فیلم‌هایی طرف باشیم که آدرنالین تماشاگران را افزایش می‌دهد. هفتمین نسخه از مجموعه فیلم‌های ماموریت غیرممکن در سال 2021 اکران خواهد شد و مطمئن هستیم به تماشای یکی از هیجان‌ترین فیلم‌های اکشن سال خواهیم نشست.
سعی کردیم به تمامی آثار برجسته‌ای که سینماگران برای اکران در دوران پسا کرونا آماده‌ کرده‌اند، نگاهی داشته باشیم. در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که همه‌گیری کرونا حساب و کتاب‌های بسیاری از سینماگران را بر هم زد و چه بسا فیلم‌هایی که تولیدکنندگان وعده از انتشار آنها در سال 2021 داده‌اند، برای اکران در سال‌های بعدی موکول شوند. در نهایت پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم اطلاعات سودمندی از برنامه سینماگران بزرگ دنیا برای فیلم‌‌های دوران پس از کرونا دارید، این اطلاعات را در قسمت نظرات با ما و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید و به مطرح‌ترین فیلم‌هایی که در سال 2021 چشم‌انتظار آنها هستید اشاره کنید.
«ارائه شده در سایت فیلم مترجم»

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/498825/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

خنده های بی اختیار و غیر ارادی

خیانت به خود چیست و چگونه می توان از آن رها شد؟

چرا بعضی از افراد همیشه سر قرار دیر می رسند

با گریه نخوابید

گم شدن در مسیر زندگی چگونه است و چه باید کرد؟

علل خودزنی در موقع عصبانیت چیست؟

چگونه کار پیدا کنیم؟

دلایل گریه کردن در هنگام عصبانیت چیست و چگونه می توان آن را کنترل کرد؟

افسردگی ماسکه چیست؟ علائم و راه درمان آن

چرا بی دلیل احساس غم می کنیم؟

آکروفوبیا یا ترس از ارتفاع : علت ، علایم و درمان

افسردگی ماژور چیست و راه درمان آن کدام است؟

علت تمایل جوانان به زندگی جدا از خانواده

کلپتومانیا یا جنون دزدی چیست؟ علل و درمان آن

افسردگی سایکوتیک چیست؟ علائم و درمان آن

روان پویشی چیست و چگونه عمل می کند؟

نوروتیزیسم یا روان رنجوری چیست؟ علائم و درمان آن

پاراسومنیا یا خواب پریشی چیست؟ علل ، انواع و درمان آن

هموفوبیا، ترس از خون چیست؟ علایم و راههای درمان

علایم و انواع اختلال یادگیری + راههای درمان اختلال یادگیری

نوروپلاستیسیتی: چگونه از قابلیت شکل پذیری مغز خود استفاده کنیم؟

معنا درمانی: تعریف ، تکنیک و اثربخشی

آشنایی با پدیده ای به نام هیپنوتیزم درمانی

علایم ، جلوگیری و درمان بحرانی به نام سرماخوردگی روانی

معرفی 10 نوع از رایج ترین انواع سخنرانی ها

همه چیز درباره ی انحصارطلبی و افراد انحصار طلب

کهن الگوی شخصیتی چیست و چه کسی کهن الگو را ارائه داد؟

چگونه هنر درمانی روح و روان را التیام می بخشد؟

سوگیری پس نگری چیست و چه تاثیری بر زندگی فرد دارد؟

علائم و راه درمان سندرم چارلز بونت بیماری مربوط به چشم

7 نوع سبک مدیریت: کدام یک بهترین است؟

سایبربولی یا زورگویی سایبری چیست و چگونه جلوی آن را بگیریم؟

آشنایی بیشتر با روانشناسی سازمانی

چگونه با از دست دادن یک حیوان خانگی محبوب کنار بیاییم؟

طرحواره درمانی چیست و چگونه کار می کند؟

سن گرایی چیست و راههای مبارزه با سن گرایی

چگونه با غم از دست دادن نوزاد کنار بیاییم؟

ادراک یا دریافتن چیست و چه تاثیری در زندگی دارد؟

همه چیز درباره تیپ شخصیتی ENTP

چه چیزی باعث ترس از صمیمیت می شود؟

اثر پروانه ای : هر آنچه باید درباره آن بدانید

علل، علایم و درمان HPPD یا اختلالات ادراک توهم زا

هر آنچه که باید قبل از داشتن فرزند دیگر در نظر بگیرید!

اعتماد به نفس غیر منطقی چیست و آیا چیز خوبی است؟

خودبیانگری چیست و چگونه آن را تقویت کنیم؟

چرا باید به انجام درمان های روانشناسی پایبند باشید؟

آشنایی با مکتب ندانم گرایی یا آگنوستیک

مصرف قهوه و افسردگی چه ارتباطی با هم دارند؟

ویژگی ها و عملکردهای شناختی تیپ شخصیتی entj

وظایف وکیل خانواده چیست و چرا باید از وکیل کمک بگیریم؟