آریا بانو

آخرين مطالب

خاطیان استقلال در لیست سیاه فکری ورزشي

خاطیان استقلال در لیست سیاه فکری
  بزرگنمايي:

آریا بانو - باشگاه خبرنگاران / تعدادی از بازیکنان تیم فوتبال استقلال از ابتدای فصل تا به این جای رقابت‌های لیگ برتر در لیست سیاه محمود فکری جای گرفته اند.
در ابتدای لیگ بیستم مدیران باشگاه استقلال پس از قطع همکاری با فرهاد مجیدی، محمود فکری سرمربی وقت تیم نساجی مازندران را جایگزین او کردند.
تیم استقلال نتایج نسبتا قابل قبولی را تا پایان هفته دهم کسب کرده و با یک بازی کمتر نسبت به صنعت نفت آبادان در رده دوم جدول مسابقات لیگ برتر قرار گرفته است.
استقلالی‌ها که هر سال با حواشی مختلفی دست و پنجه نرم می‌کنند، امسال نیز حواشی دیگری دامن گیر آبی‌ها شده اند. در حالی که هنوز نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر به پایان نرسیده است، اما 1+4 بازیکن این تیم به دلایلی مختلف در کمیته انضباطی این باشگاه حضور یافته و پاسخگوی مدیران بوده اند.
فرشید اسماعیلی
هافبک تیم فوتبال استقلال پیش از آغاز رقابت‌های لیگ برتر و در زمان مدیریت احمد سعادتمند قرارداد خود را با آبی‌ها تمدید کرد. در تمرین روز 20 آذر ماه و هنگامی که احمد مددی (سرپرست وقت باشگاه استقلال) در تمرین آبی‌ها حضور یافت، اسماعیلی به دلیل نامشخص بودن بند‌هایی از قراردادش که مورد تائید باشگاه نبودند به او اعتراض و با عصبانیت محل تمرین را ترک کرد.
پس از این اتفاق فکری این بازیکن را در اختیار باشگاه قرار داد و بعد از این که جلسه کمیته انضباطی باشگاه استقلال با حضور اسماعیلی تشکیل شد، 2 طرف توانستند به صلح برسند و اختلافات را کنار گذاشتند.
فرشید باقری
پس از دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و فولاد خوزستان که با شکست آبی‌های پایتخت به پایان رسید؛ فرشید باقری هافبک استقلال در صفحه مجازی خود پیام تندی را خطاب به برخی از هواداران استقلال منتشر کرد که این موضوع با واکنش هواداران این تیم همراه و به همین دلیل این بازیکن به کمیته انضباطی استقلال دعوت شد.
محمود فکری از عملکرد این بازیکن رضایت ندارد و نام او به دلیل بی انگیزگی در تمرینات و رفتار‌های غیر حرفه‌ای، پیش از برگزاری دربی 94 از لیست آبی‌ها خط خورد و در اختیار باشگاه قرار گرفت و به احتمال زیاد از حالا باید او را یکی از بازیکنان جدا شده از جمع آبی‌ها در نیم فصل بدانیم.
شیخ دیاباته
مهاجم گلزن و اهل مالی تیم فوتبال استقلال تهران در جریان دیدار آبی پوشان مقابل فولاد خوزستان که با حواشی زیادی هم همراه بود؛ هنگامی که فکری قصد داشت او را تعویض کند، به سرمربی استقلال اعتراض کرد و درگیری لفظی بین او و اعضای کادرفنی آبی‌های پایتخت پیش آمد. همین موضوع باعث شد تا این مهاجم به کمیته انضباطی باشگاه استقلال دعوت شود و پس از گفت‌وگو با مدیران استقلال به تمرینات استقلال بازگشت.
هروویه میلیچ
هافبک کروات تیم فوتبال استقلال که توانسته بود بازی‌های درخشانی را از خود به نمایش بگذارد و در دیدار مقابل ذوب آهن تک گل آبی‌ها را به زیباترین شکل ممکن و از روی ضربه ایستگاهی وارد دروازه شهاب گردان کرد، پس از دیدار مقابل گل گهر سیرجان و به دلیل عدم به کار گیری او از سوی محمود فکری نسبت به این موضوع با انتشار یک مطلب در صفحه مجازی خود واکنش نشان داد. پس از این اتفاق، فکری که نشان داده بود در موارد انضباطی بسیار قاطع عمل می‌کند، او را در اختیار باشگاه قرار داد. این تصمیم فکری به مزاج میلیچ خوش نیامد و او در یک عمل غیر منتظره تصمیم گرفت تا قرارداد خود را به صورت یک طرفه فسخ و ایران را به مقصد کشورش ترک کند. حال باید دید که مدیران استقلال می‌توانند این بازیکن را راضی به حضور در تیمشان کنند یا خیر.
وریا غفوری
تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در دیدار معوقه از هفته هشتم مسابقات لیگ برتر، روز 22 دی ماه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. این بازی در پایان با تساوی 2 - 2 به پایان رسید. پیش از آغاز این بازی، مدیران استقلال وعده‌های زیادی را به بازیکنان این تیم در صورت پیروزی در دربی 94 داده بودند، اما با تساوی این وعده‌ها محقق نشدند.
پس از این بازی و در حالی که بازیکنان استقلال از نتیجه به دست آمده ناراحت بودند، به دلیل دریافت نکردن مطالبات خود از مدیران این باشگاه گلایه کردند. همین موضوع باعث شده تا وریا غفوری به عنوان کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران به جلسه کمیته انضباطی این باشگاه دعوت شود که زمان آن به هفته آینده موکول شده است.
البته محمود فکری این بازیکن را در اختیار باشگاه قرار نداده و حتی از غفوری نیز بابت احضار شدن به کمیته انضباطی باشگاه حمایت کرده است، اما مدیران باشگاه از این بازیکن خواسته اند که به کمیته برود و به همین منظور نام غفوری جزء بازیکنانی قرار می‌گیرد که از ابتدا تا این جای فصل به این کمیته دعوت شده‌اند و او در لیست سیاه فکری قرار ندارد.
فردین رابط
چند روز پیش در پی اشتباه فردین رابط در بازی دربی امید‌ها که با پیروزی 2 بر یک استقلال به پایان رسید؛ بازیکن جوان استقلال توسط محمود فکری کنار گذاشته شد و این بازیکن بازی مهم دربی بزرگسالان را از دست داد، اما رابط به بهانه تولد محمود فکری و برای عذرخواهی با دست گل در محل تمرین استقلال حاضر شد و فکری هم در زادروزش این بازیکن را بخشید.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/497310/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه 12 ساله

العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد

بازگشت ستاره جوان سپاهان

پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!

جلسه حساس لیگ برتری‌ها برای قانون سقف هزینه

گرگ های زیادی اطراف همسرتون هستند

استوری جذاب الناز حبیبی با تم مشکی

«اسماعیل» دوست نداره من کار کنم

شش سریال پربیننده صداوسیما که درس عبرت مردم شدند

سمی که بسیاری از خانم ها هر روز مصرف می‌کنند!

ترانه زیبای «خنده داره نه» با صدای علی یاسینی

تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها

کنکور 1403 با آزمون «علوم ریاضی» و «انسانی» آغاز شد

اینترنت برای کنکور امسال قطع می‌شود؟

تفال/ مرا عهدیست با جانان که تا جان در بدن دارم

تقویم تاریخ/ گشایش نخستین ایستگاه فرستنده رادیویی و تلگراف بی‏سیم ایران

در صورت بلعیدن اجسام خارجی توسط کودکان چه واکنشی باید داشته باشید؟

پاستا کانِلونى یا لازانیا!

نقش شبکه‌های اجتماعی در ترغیب نوجوانان به مصرف دخانیات

عادت‌های سبز برای داشتن زمین پاک

خدایا زندگی رو زیر و رو کن

پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا

برخورد صمیمانه شمسایی با خبرنگار ژاپنی

تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد

درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از خصوصی‌سازی

ممنون به خاطر همه چیز؛ خداحافظ برای همیشه!

درخشان: پرسپولیس شرایط خوبی برای پیروزی برابر آلومینیوم دارد

آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد

طلسم 2765 روزه پرسپولیس علیه صعود آلومینیوم!

همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!

دومین طلا برای ملی پوش ووشو ایران

تازه کردن سبزی پژمرده با چند ترفند ساده خانگی!!

شغل های استرس زا را بشناسید/اینفوگرافی

برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان

پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!

کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا

انریکه: تا امباپه حرف نزند چیزی نمی‌گویم!

علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها

پرسپولیس به جد‌ی‌ترین طلبکارش رسید!

دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات

داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد

با آدم های منفی اطرافم چگونه رفتار کنم که انرژی شان را جذب نکنم؟

چگونه کودک حرف گوش نکن را تربیت کنیم؟

کدام ویتامین باعث کاهش خطر ابتلا به نقرس میشود؟

اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان

کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می کند

خوشحالی هواداران اینتر پس از کسب بیستمین قهرمانی در لیگ

کار بزرگ یاران حاج‌صفی با 3 گل طلایی

خلاصه بازی منچستریونایتد 4 - شفیلد یونایتد 2

اسبقیان: دخل و خرج دو باشگاه بر عهده مالکان آنهاست