آریا بانو

آخرين مطالب

ساعی: چه کسی دیده به بابایی سیلی زدم؟ ورزشي

ساعی: چه کسی دیده به بابایی سیلی زدم؟
  بزرگنمايي:

آریا بانو - آخرین خبر / ماجرای سیلی زدن هادی ساعی، پرافتخارترین المپین تاریخ ایران به صورت مصطفی بابایی، دبیر سازمان لیگ فدراسیون تکواندو سوژه داغ خبری این روزهاست؛ اتفاقی که البته ساعی آن را تکذیب می‌کند. ماجرا از سالن رقابت‌های لیگ برتر تکواندو آغاز شد؛ آن هم درست زمانی که سیدمحمد پولادگر، رئیس فدراسیون وارد سالن مسابقات می‌شود و دبیر سازمان لیگ ضمن خوشامدگویی به او پشت میکروفن اعلام می‌کند که هادی ساعی هم در سالن مسابقه حضور دارد. این اعلام اما با واکنش تند ساعی مواجه می‌شود تا جایی که برخی مدعی شدند دارنده 2 مدال طلا و یک مدال برنز المپیک به سوی بابایی رفته و چند سیلی به صورتش زده! 
از نام من سوءاستفاده می‌کنند!
برای جویا شدن صحت و سقم ماجرا با ساعی تماس گرفتیم. او در مصاحبه با خراسان از مدعیان خواست برای ادعای خود سند رو کنند. مدیر فنی تیم‌های ملی که در لیگ برتر به عنوان مشاور و مدیر فنی 2 تیم فعالیت می‌کند در شرح ماجرا به خراسان می‌گوید: «ببینید من همیشه در سالن مسابقات روی سکو می‌نشینم و به جایگاه ویژه نمی‌‌روم. به همین دلیل هم انتظار ندارم کسی نام مرا به عنوان یکی از حاضران در سالن اعلام کند. 10 بار به این‌ها گفته‌ام دوست ندارم اسم مرا اعلام کنید. علتش هم این است که این‌ها هر جا که دلشان می‌خواهد از اسم من سوء‌استفاده می‌کنند و هر جا هم که دلشان می‌خواهد به من بی‌احترامی می‌کنند. هفته گذشته من از ساعت 8 در سالن مسابقات بودم. نزدیک ظهر بود که آقای پولادگر وارد سالن شد. ما نزدیک به 40 دقیقه با هم حرف زدیم که به یک‌باره نام مرا در سالن اعلام کردند. در صورتی که من از ساعت 8 در سالن بودم. ساعت 13 بعدازظهر چرا اسم مرا اعلام می‌کنند و می‌گویند من در سالن حضور دارم؟ اگر قرار است نامی هم اعلام شود، همان موقع که آمدم اعلام کنند. به پولادگر گوشزد کردم که این‌ها در حال شیطنت هستند اما او گفت تو حساس شده‌ای.»
بابایی را بازی می‌دهند
ساعی با تاکید بر این‌که پیش‌تر از بابایی خواسته بود نامش در سالن مسابقات اعلام نشود، حرف‌هایش را اینطور ادامه می‌دهد: «همان روز جلوی پولادگر و فرهادیان از این دوست عزیز خواهش کردم اسم مرا در سالن نگوید. سال گذشته هم از بابایی خواستم این کار را نکند و وارد بازی دیگران نشود. متاسفانه او گوش نمی‌‌کند چون کم سن و سال و بی‌تجربه است و این‌ها او را در بازی‌ای می‌اندازند که بازخوردش اینطور می‌شود.» 
استشهاد جمع کنند و دوربین‌ها را چک کنند!
از ساعی می‌پرسیم آیا واقعا به صورت بابایی سیلی زده که در جواب می‌گوید: «چه کسی دیده که من به صورت بابایی سیلی زدم؟ من دست او را گرفتم و از سالن بیرون بردم. تایید می‌کنم که سر او داد زدم. به او گفتم چرا به من توهین می‌کنی؟ مگر هفته قبل به شما نگفتم اسم مرا اعلام نکن؟ ما بیرون سالن بودیم و کسی هم آنجا نبود. خدا کند منتشرکنندگان این خبر آنقدر انصاف داشته باشند که واقعیت‌ها را ببینند و بنویسند. کل سالن دوربین دارد. آدم‌ها همه یک موبایل دوربین دارند و اگر چنین چیزی بود، فیلمش منتشر می‌شد. اصلا گزارش بنویسند و استشهاد جمع کنند که چه کسی دیده که من به صورت بابایی سیلی زده‌ام!»
به دنبال حذف من از فدراسیون هستند
مدیر فنی تیم‌های ملی معتقد است انتشار چنین اخباری علیه او با هدف انجام می‌شود. وقتی از ساعی می‌پرسیم این افراد چه هدفی را دنبال می‌کنند، می‌گوید: «به دنبال حذف من از فدراسیون تکواندو هستند. 6 سال که من کنار رفتم و نیامدم و بعد به خواسته خودشان آمدم.»
من باشم، بعضی‌ها باید بروند!
ساعی مدعی است این اتفاق‌ها از جایی آب می‌خورد: «همه این‌ اتفاق‌ها زیر سر روابط عمومی فدراسیون است.» اما نبود او چه نفعی برای روابط عمومی فدراسیون دارد؟ ساعی می‌گوید: «فقط روابط عمومی نیست. این‌ها یک تیم هستند؛ متشکل از کسانی که وقتی من باشم جایگاهی ندارند. این‌ها کسانی هستند که در فدراسیون منافع مشترک دارند و وقتی امثال من به فدراسیون بیایند، باید کنار بروند. به همین خاطر در چند سال گذشته این بازی‌ها را دنبال کرده‌اند.» 
چه باشم چه نباشم جایگاه خودم را دارم
اما آیا با رویه‌ کنونی ممکن است ساعی تصمیم بگیرد دیگر در فدراسیون تکواندو نباشد؟ او در واکنش به این موضوع می‌گوید: «من چه باشم، چه نباشم جایگاه خودم را دارم. مگر در 6 سالی که نبودم، چه اتفاقی برایم افتاد؟ هر اتفاقی افتاد، برای تکواندو افتاد. من فقط سعی می‌کنم کمک کنم. حالا هم که آمده‌ام 6، 7 تیم در مسابقات لیگ دارم. این‌ها خدمتی است که من به تکواندو می‌کنم؛ آن هم در این اوضاع نابسامان اقتصادی و کرونایی. آوردن 7 تیم به لیگ کار بزرگی است. کارهای من و امثال من نوعی سرمایه‌گذاری برای تکواندوست. منتها برخی دنبال منافع خودشان هستند و افراد خارج از تکواندو هم هستند. همه این اتفاقات ناشی از تخلفاتی است که این افراد انجام می‌دهند.» 
رونمایی از تخلف بزرگ و بچه‌گانه
ساعی در تشریح این تخلفات می‌گوید: «صبح پنج‌شنبه آقایان یک تخلف بسیار بزرگ انجام دادند که خیلی بچه‌گانه و خنده‌دار بود و منجر به این شد که همه تیم‌ها به جز 2 تیم متخلف، به صورت قانونی و کتبی نسبت به این تخلف اعتراض کنند. چرا باید دبیر فدراسیون پایین بیاید و همراه با رئیس کمیته فنی و رئیس برگزاری ارنج یک تیم را وسط بازی عوض کنند؟! وقتی ما اعتراض کردیم، دوستان در جواب گفتند به شما ربطی ندارد و اگر حرفی بزنید به بیرون از سالن پرت‌تان می‌کنیم! این صحبت‌هایی است که همین آقای بابایی که فعلا در حال مظلوم‌‌نمایی است به سرپرست تیم من زده. فیلم این صحبت‌ها هم موجود است. این رفتارهاست که همه را ناراحت می‌کند. متاسفانه افراد دیگر نمی‌‌توانند حرف بزنند چون توسط برخی گروه‌ها حذف می‌شوند. اما من نه از کسی می‌ترسم و نه به کسی بدهکارم. اگر هم حرفی می‌زنم فقط در راستای منافع تکواندوست و برایم مهم نیست این‌ها چه می‌کنند. من حرف حق می‌زنم و پای این حرف حق هم می‌ایستم. حالا هر اتفاقی که می‌خواهد بیفتد. الان هم همه این اتفاقات به خاطر این است که ما حرف حق زدیم. جالب است بعد از این اتفاق، دوستان رای را برگرداندند و آن شکایتی که کردیم را تایید کرده و گفتند حق با شماست و کمیته برگزاری اشتباه کرده.»
تخلفات از داخل فدراسیون انجام می‌شود!
او مدعی است تخلفات صورت‌گرفته از داخل فدراسیون انجام می‌شود: «چند روز پیش هم به خواهر بنده زنگ زدند و به او گفتند برای بازی در لیگ باید خانم فلانی را در فلان وزن ارنج کنید. خیلی هم روی کلمه باید تاکید داشته‌اند. جالب است یک مقام مسئول در فدراسیون این کار را انجام داده. می‌خواهم بگویم تخلفاتی که انجام می‌شود از سوی بزرگان تکواندو و داخل فدراسیون و از طرف مسئولانی که مسئولیت بالایی دارند، انجام می‌شود. برخی افراد در کادر فنی تیم‌های ملی به بازیکنان باشگاهی می‌گویند حق وزن کم کردن نداری چون ما می‌خواهیم تو را در فلان وزن برای تیم ملی محک بزنیم. سوال من این است که آیا با سرمایه‌گذاری تیم‌های دیگر می‌خواهند بازیکن ملی را محک بزنند؟!» 

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/496873/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

نمایی از داخل کپسول فضانوردی Orion

مارک زاکربرگ: دستگاه جدیدمان مغز را می‌خواند

بزرگداشت شاعری که پیشانی زبان پارسی است/ گوته تا شجریان از «سعدی» اعتبار گرفتند

برنامه 6 بازی پایانی پرسپولیس و استقلال

مدیر شمس‌آذر: پنالتی استقلال غلط بود

ماجراجویی شاگردان شجاعی در قامت یک تیم هجومی

ریوالدو: هیچکس بهتر از مورینیو برای هدایت بارسا نیست!

بند اخراج در قرارداد ناگلزمان

قرارداد عجیب ستاره رئال با نامزدش

تردید مربی ولزی برای حضور در تراکتور

احتمال حضور 10 تیم ایتالیایی در رقابت‌های اروپایی

حمایت جالب مهندس پرتغالی از کاپیتان تراکتور

دو گل زیبا و پنالتی از دست رفته سادیو مانه مقابل الفیحا

«انگل؛ خاکستری»: روایتی تماشایی از یک آخرالزمان انگل‌زده

کنایه‌ بچه به شرایط سخت و عجیب اقتصادی

«برمودا» امشب میزبان عمو قناد است

نشست هم اندیشی با تشکل‌های ایثارگر استان کرمانشاه

تفریحات بهاری نفیسه روشن با چهره ای برنزه در ساحل مالدیو / باغی از بهشت روی زمین

«آژانس دوستی» و تماشای یک تیتراژ واقعی

تیزر ویدئویی از آهنگ جدید علی زندوکیلی

امدادگران آمریکایی در حال آزمایش لباس های جت گرانشی

گروگان‌گیری دختر 16 ساله در تهران

مشاهده 4 قلاده خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده اشترانکوه

ارسال مواد غذایی به سیل‌زدگان سیستان‌وبلوچستان توسط نیروی هوایی ارتش

هشدار وزارت بهداشت به مادران باردار درباره زایمان تقویمی

یکی از زیباترین مناظر گله اسب‌های وحشی

صحنه ای نفس گیر از کمک به یک کوسه برای بازگشت به آب

طرز تهیه خمیر هزارلا

ترفندهایی برای خوشمزه‌تر شدن قورمه سبزی که هر کسی نمی‌داند!

غذاهای دریایی خطر قرارگیری در معرض مواد شیمیایی را افزایش می دهند

خواص «وَالزَّیْتُونِ» معجزه‌گر

افزایش استرس‌ زنان امروزی به دلیل بی‌خوابی

حاج آقا مرادی: اگر کسی ناشناس پیام داد و دنبال آشنایی بود این دنبال دختربازی هست!

کاخ رسانه تصاویر جالبی از فرود مجدد فالکون 9

پنگوئن رباتیک با سرعت و چالاکی در زیر آب حرکت می‌کند

یک اردیبهشت سالروز درگذشت شاعر و نویسنده ممتازِ معاصر، ملک‌الشعرا بهار

طلبِ عشق زهر بی سروپایی نکُنیم….!

در چنین روزی و در سال 2011 ضربه کاری رونالدو به بارسلونا

جواد خیابانی: نه قهر کردم و نه از تلویزیون می‌روم

گزینه‌های باشگاه تراکتور برای مربی جدید از زبان نصیرزاده

حواشی بازی پیکان و هوادار از زاویه دوربین باشگاه

وینیسیوس 52 بازی زودتر به مسی رسید!

قریشی: استعفای ربیعی شوک مثبتی به تیم داد

دوشان ولاهوویچ تنها بازیکنی که در تیم الگری می‌درخشد

کاظمیان: داور عامل شکست ما برابر استقلال بود

ریکاوری تراکتوری‌ها با چهره اخمو

کولاک مهاجم سابق پرسپولیس در لیگ ژاپن

واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به 6 بانک

پرسپولیس عنوان کمترین گل خورده را از استقلال گرفت

مجری معروف تهیه کننده تئاتر شد!