آریا بانو

آخرين مطالب

بهترین انیمیشن‌های سال 2020 جهان فرهنگی هنری

بهترین انیمیشن‌های سال 2020 جهان
  بزرگنمايي:

آریا بانو - فرارو / اگرچه انیمیشن‌ها را فیلم‌هایی برای کودکان و نوجوانان در نظر می‌گیرند، اما سال هاست که این نوع فیلم‌ها هر قشری را از هر سن و سال سرگرم و مجذوب خود کرده است. امروزه سازندگان انیمیشن‌ها هر داستانی را برای هر گروه سنی، در قالب انیمیشن روانه گیشه‌های سینما می‌کنند و این نوع فیلم سازی را تبدیل به صنعتی بزرگ و پر مخاطب کرده اند. همین موضوع سبب شده است تا مخاطبان و علاقمندان زیادی متوجه فیلم‌های انیمیشن شوند و به طور جد پیگیر اخبار و اطلاعات مربوط به آن باشند.
یکی از مهمترین اطلاعات در زمینه صنعت فیلم، آشنایی با فیلم‌های جدید و محبوبی است که هر ساله توسط تعداد زیادی از سازمان‌ها و وبسایت ها، معرفی و ارزشیابی می‌شوند. یکی از این وبسایت‌های معروف در این زمینه وبسایت IMDb (بانک اطلاعات اینترنتی فیلم‌ها یا پایگاه داده‌های اینترنتی فیلم‌ها) است که یک پایگاه داده آنلاین و دربرگیرنده اطلاعات بازیگران، فیلم‌ها، بازی‌های ویدئویی، سریال‌های تلویزیونی و… می‌باشد. آی ام دی بی یکی از مهم‌ترین وب‌سایت‌ها در گونه خود بوده و ماهانه بیش از 100 میلیون بازدید کننده دارد. بر همین اساس ما در اینجا قصد داریم تا برترین انیمیشن‌های جهان در سال 2020 را بر مبنای داده‌های وبسایت IMDb در اختیار شما قرار دهیم.
1. انیمیشن تور جهانی ترول‌ها (Trolls World Tour)
کارگردان: والت دوهرن
ژانر: کمدی، ماجراجویانه
ساخت: ایالات متحده
تاریخ اکران: 10 اپریل 2020
زبان: انگلیسی
امتیاز: 6.1 از 10
انیمیشن تور جهانی ترول‌ها به کارگردانی «والت دوهرن» و «دیوید اسمیت» در تاریخ 10 آپریل 2020 در ایالات متحده اکران شد. در داستان این انیمیشن دو ریزغولک (ترول) به نام‌های «پوپی» و «برنچ» متوجه می‌شوند که در دنیا شش گروه متفاوت ترول یا همان ریزغولک وجود دارد و هر کدام از این گرو‌ها به یک سبک موسیقی علاقمند هستند، پاپ، راک، تکنو و … ملکه و پادشاه گروه راک تصمیم می‌گیرند برای اینکه بتوانند به سایر گرو‌ها حکومت کنند موسیقی‌های مورد علاقه آن‌ها را از بین ببرند. پوپی و برنچ برای جلوگیری از این هدف تصمیم می‌گیرند برای اطلاع دادن به سایر گروه‌ها شروع به سفر به دور دنیا کنند.
2. انیمیشن روبه جلو (Onward)
کارگردان: دان اسکانلون
ژانر: کمدی، ماجراجویانه
ساخت: ایالات متحده
تاریخ اکران: 6 مارچ 2020
زبان: انگلیسی
امتیاز: 7.4 از 10
انیمیشن رو به جلو به کارگردانی و نویسندگی دان اسکانلون در تاریخ 6 مارچ 2020 اکران شده است. این انیمیشن محصول دو کمپانی معروف والت دیزنی و پیکسار است که تا کنون انیمیشن‌های بسیار جالب و موفقی عرضه نموده اند. قطعاً انیمیشن رو به جلو نیز یکی از برترین‌های 2020 خواهد بود. داستان فیلم روایت‌گر تلاش‌های دو برادر وروجک برای بازگرداندن پدر فقیدشان به زندگی است. این دو برادر دواقع در دنیایی هستند که دیگر جادو وجود ندارد، ولی آن‌ها برای بازگرداندن پدرشان نیاز به جادو دارند. این اثر را می‌توان یکی از بهترین انیمیشن‌های 2020 دانست که به شکلی جسورانه به مفاهیم انسانی و احساسی مدرن می‌پردازد. تیم صداپیشگان این اثر از بازیگران مطرحی، چون «تام هالند»، «کریس پرت»، «جولیا لوییس دریفوس» و «اوکتاویا اسپنسر» تشکیل شده است.
3. انیمیشن سونیک خارپشت (Sonic the Hedgehog)
کارگردان: جف فاولر
ژانر: کمدی، اکشن، ماجراجویانه
ساخت: ایالات متحده
تاریخ اکران: 14 فوریه 2020
زبان: انگلیسی
امتیاز: 6.5 از 10
اگر از علاقه‌مندان قدیمی به بازی‌های ویدیویی باشید، بدون شک سونیک را به یاد دارید. این خارپشت آبی یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های دنیای بازی است. در ماه‌های گذشته شاهد انتشار فیلمی با محوریت این شخصیت و با حضور بازیگران مطرحی، چون جیم کری، بن شوارتز و جیمز مارسدن بودیم. این اثر ترکیبی از انیمیشن و لایو اکشن بوده و یکی از بهترین انیمیشن‌های سال 2020 است. سونیک که در دنیای خود زندگی می‌کرد به صورت ناخواسته وارد دنیای آدم‌ها می‌شود و مجبور می‌شود برای نجات دنیا با یک دانشمند شرور به نام روبوتنیک (جیم کری) به همراه دوستی که به تازگی پیدا کرده است بجگند. فیلم سونیک را می‌توان یکی از خوش‌ساخت‌ترین آثار سینمایی ساخته‌شده بر اساس یک بازی ویدیویی دانست. هنرنمایی بازیگران، طراحی شخصیت‌ها و وفاداری سازندگان به منبع الهام خود از برجسته‌ترین نقاط قوت این انیمیشن هستند.
4. انیمیشن کفش قرمزی و هفت کوتوله (Red Shoes and the Seven Dwarfs)
کارگردان: سانگ هوو هونگ
ژانر: کمدی، ماجراجویانه
ساخت: کره جنوبی
تاریخ اکران: 25 جولای 2019
زبان: انگلیسی
امتیاز: 6.4 از 10
هفت شاهزاده که تبدیل به کوتوله شده اند برای اینکه بتوانند این طلسم را باطل کنند باید دنبال دختری با کفش‌های قرمز بروند، اگر چه پیدا کردن دختر کار دشواری است، اما در طول داستان اتفاق‌های بامزه‌ای برای هفت کوتوله رخ می‌دهد تا اینکه دختر کفش قرمز را پیدا می‌کنند.
5. انیمیشن اسکوب (Scoob)
کارگردان: تونی سروون
ژانر: کمدی، ماجراجویانه
ساخت: ایالات متحده
تاریخ اکران: 15 می 2020
زبان: انگلیسی
امتیاز: 5.7 از 10
به گزارش فرارو، کمتر کسی را می‌توانید پیدا کنید که «اسکوبی دوو» و دوستانش را نشناسد. این سگ بامزه، بخش قابل توجهی از کودکی بسیاری از ما را تشکیل داده و با ماجراجویی‌های سرگرم‌کننده و به یاد ماندنی، جای خود را در دل مخاطبان باز کرده است. انتشار خبر ساخت فیلمی جدید با محوریت اسکوبی دو، نظر طرفداران در سراسر دنیا را به خود جلب کرد. کارگردان این انیمیشن «تونی سروون» است و «زک افران»، «ویل فورته»، «جینا رادریگز»، «آماندا سایفرید» و «مارک والبرگ» از صداپیشگان آن هستند.
این سومین فیلم انیمیشن بلند درباره «اسکوبی دوو» است. داستان فیلم درباره اسکوبی و گروهش است که با چالش برانگیزترین معمای عمر خود مواجه می‌شوند. این فیلم نشان می‌دهد که چگونه او و بهترین دوستش، «شگی»، با هم آشنا شده و به محبوب‌ترین کارآگاهان جهان تبدیل می‌شوند و بعد از آن شگی و اسکوبی توسط ابرقهرمانان مورد علاقه‌شان دزدیده می‌شود و می‌فهمند که «اسکوبی» سگی خاص و با ارزش است.
6. فیلم باب اسفنجی: اسفنج فراری (The SpongeBob Movie: Sponge on the Run)
کارگردان: تیم هیل
ژانر: کمدی، ماجراجویانه
ساخت: ایالات متحده
تاریخ اکران: 14 اگوست 2020
زبان: انگلیسی
امتیاز: 6.3 از 10
اسفنج فراری، یک فیلم کمدی انیمیشن بر اساس مجموعه تلویزیونی انیمیشنی باب اسفنجی شلوار مکعبی است. این فیلم سومین فیلم از مجموعه فیلم‌های باب اسفنجی است. این فیلم توسط نویسنده سابق سریال «تیم هیل» کارگردانی و توسط هیل، «مایکل کوام»، «جاناتان ایبل» و «گلن برگر» فیلمنامه‌نویسی شده است. اسم این فیلم در ابتدا، «فیلم باب اسفنجی: اسفنج شگفت‌انگیز» بود، ولی به «فیلم باب‌اسفنجی: اسفنج فراری» تغییر نام داد. باب اسفنجی که به همراه «گری»، حلزون دوست داشتنی اش زندگی می‌کند یک روز متوجه ناپدید شدن گری می‌شود. پس از کلی تلاش برای پیدا کردن او، متوجه می‌شود او توسط افراد شرور دزدیده شده و به شهر اتلانتیک برده شده است. او به همراه پاتریک قبل از اینکه دیر بشود به نجات او می‌روند و در آنجا اتفاقات جالبی برایشان می‌افتد.
7. انیمیشن مدرسه قهرمانانه من: قهرمانان برمی خیزند (My Hero Academia: Heroes Rising)
کارگردان: کنجی ناگازاکی
ژانر: اکشن، ماجراجویانه
ساخت: ژاپن
تاریخ اکران: 20 دسامبر 2019
زبان: ژاپنی
امتیاز: 8 از 10
انیمیشن قهرمانان بر می‌خیزند، محصول کشور ژاپن است که در ادامه چهار قسمت قبلی خود به کارگردانی «کنجی ناگازاکی» ساخته شده و در اواخر سال 2019 به اکران درآمد. داستان اصلی فیلم در مورد گروهی از جوانان است که مایلند به ابرقهرمان‌های حرفه‌ای تبدیل شوند، آن‌ها برای رسیدن به هدف خود در یک آکادمی، آموزش‌های قهرمان شدن را فرا می‌گیرند. در این قسمت من قهرمان داستان ادامه قسمت 4 را به تصویر می‌کشد، «ایزوکو میدوریا» و «کاتسوکی بکوگو» که در داستان قبل دشمن هم بودند با یکدیگر دوست شده و در کنار هم می‌جنگند.
8. انیمیشن درخت آرزو‌ها (The Wishmas Tree)
کارگردان: ریکارد کاسو
ژانر: اکشن، ماجراجویانه
ساخت: استرالیا
تاریخ اکران: 27 فوریه 2020
زبان: انگلیسی
امتیاز: 5.3 از 10
در دنیای ساریگ‌ها یک دختر جادویی وجود دارد که آرزو‌ها را از طریق یک درخت جادویی برآورده می‌کند، اما یک روز یک ساریگ جوان اشتباهی باعث می‌شود که محل زندگیشان توسط این درخت یخ بزند و زندگی همه را به خطر بیاندازد. برای رهایی از این مشکل باید به منطقه وبلد برود، ولی مشکل آنجاست که این منطقه بسیار خطرناک و پر از شکارچی است. او باید قبل از اینکه خود درخت به خاطر سرما از بین برود، خود را به آن منطقه برساند. این ساریگ در نهایت تصمیم می‌گیرد جان خود را به خاطر اهالی محل زندگی خود به خطر بیاندازد و به آن منطقه برود.
9. انیمیشن ویلوبی‌ها (The Willoughbys)
کارگردان: کریس پیرن
ژانر: کمدی، ماجراجویانه
ساخت: کانادا، ایالات متحده
تاریخ اکران: 22 اپریل 2020
زبان: انگلیسی
امتیاز: 6.4 از 10
ویلوبی‌ها، یک انیمیشن کانادایی-آمریکایی و محصول سال 2020 است که توسط استودیوی «بران انیمیشن» برای کمپانی نتفلیکس ساخته شده است. کارگردانی این انیمیشن برعهده‌ی «کریس پیرن» و «راب لودرمیر» است. فیلمنامه ویلوبی‌ها توسط کریس پیرن و «مارک استنلی» براساس کتابی با همین عنوان، نوشته «لویس لوری» به نگارش درآمده است. ویلوبی‌ها، داستان یک خانواده شش نفره را روایت می‌کند که پدر و مادر این خانواده به فرزندان خود بی‌محلی می‌کنند. فرزندان آن‌ها به ترتیب پسری به اسم «تیم» دختری به اسم «جین» و دو پسر دوقلو که اسم هر دوی آن‌ها «بارنابی» است، نام دارند. روزی بچه‌ها تصمیم می‌گیرند تا پدر و مادرشان را به سفری بفرستند که دیگر نتوانند از آنجا برگردند. این انیمیشن روایتی گرم، خنده‌دار و دوست‌داشتنی از زندگی خانواده ویلوبی بوده و با ریتم سریع و ماجر‌های سرگرم‌کننده به خوبی مخاطبان را تا انتها با خود همراه می‌کند.
10. انیمیشن روح (Soul)
کارگردان: پیت داکتر
ژانر: کمدی، ماجراجویانه
ساخت: ایالات متحده
تاریخ اکران: 15 اکتبر 2020
زبان: انگلیسی
امتیاز: --
دومین ساخته استودیو پیکسار در سال جاری، انیمیشنی متفاوت به نام «روح» خواهد بود. کارگردانی این فیلم بر عهده پیت داکتر، مرد شماره یک آثار ارزشمندی، چون Monsters Inc. Up و Inside Out، است. از جمله صداپیشگان فیلم روح می‌توان به «جیمی فاکس»، «تینا فی» و «انجلا بست» اشاره کرد. این اثر اواخر سال جاری منتشر شده و می‌توان آن را یکی از مدعیان اصلی قرارگیری در بین بهترین انیمیشن‌های 2020 دانست. انیمیشن روح داستان یک نوازنده است که علاقه خود را به نوازندگی از دست داد است و در پی این اتفاق روح از بدنش جدا می‌شود، او برای اینکه روح جدا شده خود را جسم برگرداند به سراغ شاگرد نوآموز خود می‌رود تا شاید با کمک او بتواند این مشکل را حل بکند.
11. انیمیشن مینیون ها: ظهور گرو (Minions: The Rise of Gru)
کارگردان: کایل بالدا
ژانر: کمدی، ماجراجویانه
ساخت: ایالات متحده
تاریخ اکران: 17 جون 2021
زبان: انگلیسی
امتیاز: --
انیمیشن عروسک‌های زرد چشم گردالی یا همان «مینیون ها» در قسمت‌های قبل خود طرفداران بیشماری را جذب کرده است آن‌ها همچنان منتظر انتشار قسمت‌های بعد هستند، خبر خوش اینکه قسمت جدید این انیمیشن قرار بود در 3 جولای 2020 اکران شود، اما این اکران به تأخیر افتاد. کارگردانی این انیمیشن جذاب را کایل بالدا بر عهده داشته است. هنگامی که رهبری شرور 6 سقوط می‌کند، مبارز افسانه‌ای (آلن آرکین) که در قسمت‌های قبل کنار گذاشته شده بود، برای اینکه بتواند جایگاهی بدست آورد، با «گرو» مذاکره می‌کند. این مذاکره به خوبی پیش نمی‌رود و گرو اقبالی به او نشان نمی‌دهد.
12. انیمیشن تام و جری (Tom And Jerry)
کارگردان: تیم استوری
ژانر: کمدی، ماجراجویانه
ساخت: ایالات متحده
تاریخ اکران: 5 دسامبر 2020
زبان: انگلیسی
امتیاز: --
فیلم جدید انیمیشن نوستالژی تام و جری قرار است در تاریخ 23 دسامبر 2020 در کشور کانادا اکران شود. کارگردانی انیمیشن تام و جری 2020 را تیم استوری بعهده داشته است. جری که یک موش کوچک است در دیوار‌های یک قصر در نیو انگلیس به همراه صاحبان سالخورده خود به خوشی زندگی می‌کند، پس از فوت زوج سالخورده فرزندان آن‌ها قصر را بفروش می‌گذارند و وقتی که صاحبان جدید قصر که زوجی جوان هستند به قصر می‌روند جری تصمیم می‌گیرد آن‌ها را بترساند، پس از آنکه این زوج متوجه حضور یک موش در قصر می‌شوند برای مقابله با آن یک گربه ولگرد (تام) را به خانه می‌آورند تا از شر جری بواسطه تام خلاص شوند. اما پس از مدتی تام و جری متوجه می‌شوند که اگر باهم متحد شوند می‌توانند برای همیشه در کنار هم در این قصر زیبا زندگی کنند.
13. انیمیشن رایا و آخرین اژد‌ها (Raya And the Last Dragon)
کارگردان: پاول بریگز، دین ولینز
ژانر: اکشن، ماجراجویانه
ساخت: ایالات متحده
تاریخ اکران: 12 مارچ 2021
زبان: انگلیسی
امتیاز: --
انیمیشن رایا و آخرین اژد‌ها قرار بود در تاریخ 25 نوامبر 2020 اکران شود، اما به مانند بسیاری از فیلم ها، اکران آن به علت شیوع ویروس کرونا به تأخیر افتاد. این انیمیشن نیز توسط کمپانی بزرگ و موفق والت دیزنی تولید شده که انتظار می‌رود همانند سایر تولیدات قبلی، از داستان و کیفیت خوبی برخوردار باشد. کارگردانی این انیمیشن را پاول بریگز و نویسندگی آن را «ادل لیم» بر عهده داشته اند. داستان فیلم از این قرار است که یک جنگنجو در قلمرو معروف و باستانی لوماندرا مصمم است تا آخرین اژد‌ها را پیدا کند و آن را از آن خود کند.
14. انیمیشن افسانه جیانگ زیا (Legend of Deification: Jiang Ziya)
کارگردان: چنگ تنگ، لی وی
ژانر: اکشن، ماجراجویانه
ساخت: چین
تاریخ اکران: 1 اکتبر 2020
زبان: چینی
امتیاز: --
انیمیشن جیانگ زیا محصول کشور چین می‌باشد که تا کنون بدلیل شیوع کرونا اکران آن به تعویق افتاده است. داستان انیمیشن برگرفته از رمان «خدایان سرمایه دار» است، در این انیمیشن مردی جنگجو و افسانه‌ای به نام جیانگ زیا باید با موجودی اهریمنی مبارزه کند تا دنیا را از شر تهدیدات آن نجات دهد، اما زمانی که جیانگ زیا با این موجود روبرو می‌گردد متوجه می‌شود که روح دختری معصوم توسط این موجود تسخیر شده و اگر او را بکشد در واقع آن دختر معصوم را کشته. جیانگ زیا با چالشی بزرگ مواجه می‌شود که چگونه ابتدا دختر را نجات دهد تا بتواند آن موجود اهرمینی را از بین ببرد.
15. انیمیشن مورتال کامبت: انتقام اسکورپیون (Mortal Kombat Legends: Scorpion’s Revenge)
کارگردان: ایتن اسپولدینگ
ژانر: اکشن، ماجراجویانه
ساخت: ایالات متحده
تاریخ اکران: 14 اپریل 2020
زبان: انگلیسی
امتیاز: 7.4 از 10
انتقام اسکورپیون، انیمیشن رزمی آمریکایی است که براساس فرنچایز «مورتال کامبت»، ساخته‌ی «اد بون» و «جان توبیاس» ساخته شده است. این اولین محصول از فرنچایز مورتال کامبت است که توسط کمپانی برادران وارنر تولید شده. داستان مورتال کامبت: انتقام اسکورپیون، درباره یکی از کاراکتر‌های فرنچایز مورتال کامبت به نام «اسکورپیون» است که پس از بازگشتش به زندگی توسط «کوآن چی»، به خون‌خواهی خانواده و قبیله‌اش برخواسته و تصمیم دارد تا از دشمنانش انتقام بگیرد.
16. انیمیشن متصل (Connected)
کارگردان: مایک ریاندا
ژانر: کمدی، ماجراجویانه
ساخت: ایالات متحده
تاریخ اکران:
9 اکتبر 2020
زبان: انگلیسی
امتیاز: --
متصل، انیمیشنی آمریکایی است که توسط استودیوی کلمبیا پیکچرز برای کمپانی سونی پیکچرز تولید شده است. این اثر توسط «مایکل ریاندا» کارگردانی شده است که این اولین تجربه کارگردانی وی نیز محسوب می‌شود. فیلمنامه متصل نیز مشترکاً توسط مایکل ریاندا و «جف راو» به رشته تحریر درآمده است. داستان فیلم درباره دخترک جوانی به نام «کیتی میچل» است که در دانشکده فیلمسازی مورد علاقه‌اش پذیرفته شده است و از این بابت بسیار هیجان زده است. خانواده‌اش تصمیم می‌گیرد تا همگی باهم او را به دانشکده‌اش برسانند. اما در این میان با مشکلاتی روبرو می‌شوند که هیچ پیش‌بینی‌ای برای آن نداشتند.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/474297/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

چاپ مجله اختصاصی برای یک بازی لیگ برتر!

کدام تیم بیشترین شانس فتح لیگ قهرمانان اروپا را دارد؟

ترین‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر ایران

تمرین منچستریونایتد برای نیمه نهایی جام حذفی مقابل کاونتری

تمامی گل‌های هفته 29 لیگ برتر پرتغال

شبیه‌سازی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید با عروسک لگو

تاریخ و روز بازی رئال تغییر کرد

ستاره بایرن جرات شوخی با رئال را نداشت

چرا مارتینس با وجود 2 اخطاره بودن، اخراج نشد؟

سردار در جذاب‌ترین بازی انتقامی فصل اروپا

واکنش جالب شبنم مقدمی به آهنگ گل پامچال

تلویزیون آخر هفته چه فیلم هایی پخش می کند؟

شایع‌ترین نشانه‌های وسواس چیست؟

نماهنگ «زندگی» با صدای محمد علیزاده

حکم قطعی محکومان پرونده «الماس مال» صادر شد

ماجرای برادر کشی با شلیک گلوله

سازمان هواپیمایی کشوری: پروازهای فرودگاه‌های کشور در حالت عادی هستند

بارش باران در مناطق جنوبی کشور رکورد زد

توقیف خودرو با بیش از 50 میلیون تومان خلافی

مرگ غم‌انگیز تازه عروس در شب عروسی

گربه علاقه‌مند به موسیقی!

صحنه ای خنده دار از دزدیدن موز توسط یک میمون!

تماشای خلیج فارس از ایستگاه فضایی

با این رسپی ماهی مخصوص بپزید

با ورزش کردن درد مفاصل را کاهش دهید

ترفند مسئولیت پذیر کردن کودکان

از روبوتاکسی تا مریخ؛ نگاهی به بدترین پیش‌بینی‌ها و وعده‌های ایلان ماسک در 15 سال اخیر

«سربلند میدان» برای سومین بار به بازار نشر آمد

پشیمانی گوندوگان؛ ستاره بارسا دنبال عذرخواهی!

پیولی: رم باکیفیت‌تر از میلان بود!

شکست نماینده هاکی ایران در کاپ آزاد ترکمنستان

همیلتون: تا سال‌ها در فرمول یک می‌مانم

نصرتی به دنبال فرمول طلایی اوسمار

اولیایی: 33 سال است که به دنبال خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال هستند!

بلانکو تنها گلزن استقلال در سال 1403

ریوالدو اسطوره برزیلی پیشین بارسلونا 52 ساله شد

بررسی اتفاقات مهم فوتسال جام ملت‌ها

ماشینش «گاوکنترل» داره!

افشاگری عجیب امیرعلی نبویان از تقلب در بازی پدرخوانده و شب های مافیا

برای خوب شدن سرفه آنتی بیوتیک بخوریم؟

جزئیاتی از زلزله بامداد امروز در خراسان رضوی

سامانه بارشی جدید در راه ایران؛ دوسوم کشور شاهد باران خواهد بود

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور

اگر ترمز خودرو برید این گونه متوقفش کنید

هیچوقت کیف، موبایل و لوازم با ارزش را داخل ماشین نذارید!

نمایی زیبا از نخلستان‌های قصر شیرین

تصویر روز ناسا؛ روبه‌روی NGC 1232

«رئالیست‌ها» وارد بازار نشر شدند

نامزدهای کسب عنوان بهترین گل هفته لیگ اروپا

معرفی برترین‌های مسابقات آزاد اسکیت سرعت مردان