آریا بانو

آخرين مطالب

سازگاری متولدین خرداد با ماه های دیگر سال گوناگون

  بزرگنمايي:

بانو نیوز - خردادی ها اهل تنوع، باهوش و کنجکاو است اما هیچ وقت دوست ندارد کسی از کارش سر در بیاورد. اگر می خواهید ارتباط تان را با متولد خرداد حفظ کنید باید گهگاهی او را به حال خودش رها کنید، شنونده خوبی برایشان باشید و به روز باشید تا همیشه جای خاصی در قلبشان داشته باشید. در ادامه ببینیم متولدین خرداد با متولدین کدام ماه ها سازگاری بیشتری دارند و می توانند زوج موفقی باشند.
طالع بینی <a href=ازدواج متولدین خرداد" width="315" height="215" />
خرداد + فروردین
به طور کلی رابطه بین خرداد و فروردین خوب، هیجانی و چالش برانگیز است. رابطه ای که هر دو می توانند چیزهای زیادی از هم یاد بگیرند و اکتیو باشند. مشکل اصلی این رابطه رمانتیک نداشتن اعتماد است. وقتی فروردین بیش از حد به خرداد وابسته می شود دائم برای آزادی خود در جدال هستند. در کل این رابطه می تواند رابطه موفقی باشد چون حس ماجراجویانه آن ها عمیق تر از هر حس دیگری است.
خرداد + اردیبهشت
زیاد نباید برای شروع رابطه خرداد و اردیبهشت امید داشت. اما خصوصیات رفتاری اردیبهشت به او صبر و تحمل بیشتری برای بیشتر ماندن با متولد خرداد و بیشتر شناختن همدیگر می دهد. آن ها نمی توانند خودشان را با تفاوت های همدیگر وفق دهند. اگر متولد اردیبهشت تمام عشق و احساسش را صرف این رابطه کند بخش جدایی ناپذیر زندگی خرداد می شود و در هر کاری به همدیگر تکیه کنند. اگر همدیگر را کاملا بپذیرند خرداد به اردیبهشت پر و بال می دهد و پرواز کردن می آموزد.
خرداد + خرداد
رابطه بین دو متولد خرداد حسادت همه را بر می انگیزد. آن ها همه جا با هم می روند، همه کارها را با هم انجام می دهند تا زمانی که یکی از آن ها علاقه و اشتیاقش را نسبت به دیگری از دست بدهد. در برخی موارد این رابطه رابطه ماندگاری نیست. درست است که درک متقابل خوبی دارند اما بسیار شبیه هم هستند و شخصیت مشابهی دارند.
خرداد + تیر
خرداد و تیر در جدول زودیاک در کنار همدیگر قرار گرفته اند و می توانند در رابطه دوستی پشت هم باشند اما در روابطه عاطفی خیلی چیزها می تواند آن ها را از همدیگر جدا کند. برای داشتن یک رابطه پایدار هر دو نیاز به یکسری اصلاحات دارند. خرداد هرگز نمی تواند برنامه های روزانه اش را به خاطر شخص دیگری تغییر دهد به خصوص اگر احساس کند سبک زندگی آن فرد کسل کننده است. پس بهترین کار این است که آزادی را از آن ها نگیریم. با تمام این وجود اگر تیرماهی عاشق شود تفاوت ها را می پذیرد و نیازهای خردادماهی را درک می کند.
خرداد + مرداد
خرداد و مرداد می توانند زندگی شاد و با نشاطی داشته باشند و تمام روزشان را با لبخند بگذرانند. اگر دوستان مشترک داشته باشند زندگی بهتری هم خواهند داشت. چالش بزرگ آن ها تفاوت نظراتشان در تغییراتی است که باید برای داشتن یک رابطه پایدار در رفتارشان ایجاد کنند. احترام متقابل این دو بر تمام موانع غلبه می کند.
خرداد + شهریور
رابطه خرداد و شهریور مثل باد تغییر می کند. هر دو به جای این که از قلبشان پیروی کنند بیش از حد روی مسائل تفکر می کنند و هر کدام به روش خودشان تابع عقل هستند و از دیگری انتظار ندارد که هوش و استعدادش را قضاوت کند. اگر عاشق همدیگر شوند یک رابطه بهشتی را روی زمین می سازند.
خرداد + مهر
خرداد و مهر همیشه زوج موفقی نخواهند بود. متولد مهر تنها بودن و کارها را به تنهایی انجام دادن را دوست ندارد اما این مسئله برای خرداد قابل درک نیست. به دلیل فقدان مرزهای شخصی مهر به خرداد اجازه می دهد در هر کاری پیشگام باشد. اگر بخواهند روی بهتر شدن رابطه کار کنند مهر باید به خرداد احترام بگذارد و به او اجازه دهد معلم، عشق و دوستش باشد. در مقابل خرداد هم باید مراقب مهر باشد و به نیاز به با هم بودن او احترام بگذارد.
خرداد + آبان
خرداد و آبان ناخودآگاه همدیگر را آزار می دهند و هیچ کدام شخصیت های همدیگر را درک نمی کنند. متولد خرداد طرف مقابلش را یک آدم افسرده و غمزده می بیند و متولد آبان این رابطه را یک رابطه بی هدف می بیند. اگر عاشق هم شوند نیازهای همدیگر با برطرف می کنند. به رضایت عاطفی می رسند و نتیجه می گیرند که هیچ چیزی را نباید زیاد جدی گرفت. در این رابطه جای زیادی برای رشد شخصی وجود دارد.
خرداد + آذر
خرداد و آذر زوج موفقی هستند که به راحتی نمی توانند همدیگر را پیدا کنند. در رابطه آن ها ارتباط فکری عمیقی وجود دارد و به تدریج احساس عمیقی نسبت به هم پیدا می کنند. پایان این رابطه را نمی توان پیش بینی کرد چون ممکن است رابطه آن ها به خاطر ترس هایشان به پایان برسد.
خرداد + دی
رابطه بین متولد خرداد و دی یک رابطه عجیب است چون هر دو نمی توانند ویژگی هایی که طرف مقابل دارد را تشخیص دهند. متولد خرداد دی ماهی را یک شخص قدیمی، غیر قابل تغییر و کسل کننده می بیند. دی ماهی به آرامش نیاز دارد اما خردادی توپی از ایده های غیرقابل کنترل است که به هیچ جایی نمی رسد.
خرداد + بهمن
خرداد به شریکی نیاز دارد که او را کسل و مهار نکند. پس هیچ شخصی به اندازه یک بهمن ماهی نمی تواند مناسب او باشد. بهمن به شریکی نیاز دارد که حرف هایش را بفهمد و درباره آن ها بحث کند و او را مهار نکند. چه کسی بهتر از یک خرداد ماهی می تواند این کار را انجام دهد؟
خرداد + اسفند
متولد خرداد و اسفند برای داشتن یک رابطه رضایت بخش به اندازه کافی مثبت هستند و هر دو می توانند نظرشان را در عرض 2 ثانیه تغییر دهند. اما این دو نفر اهداف مشترکی ندارند. بی درکی خرداد ماهی برای اسفند و حتی برای خود او آزار دهنده است. این دو حتی اگر عاشق شوند و رابطه رمانتیکی را آغاز کنند باز هم رابطه طولانی مدتی با هم نخواهند داشت.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/46487/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آلگری: می‌خواستم خودم را هم تعویض کنم!

رزرو بلیت پاریس برای 4 کشتی‌گیر و ابهام در 57 و 86 کیلو

یوونتوس به زحمت از شکست گریخت

گلزنی منتظرمحمد مقابل تیم ملی امید تاجیکستان

کارشناسی داوری گل گهر - استقلال خوزستان

کارشناسی داوری نساجی - تراکتور

صحبت های سیدعلی میرغفاری رئیس صدور مجوز حرفه ای استقلال

عذرخواهی کاپیتان استقلال بخاطر 10 دقیقه پایانی

کارشناسی داوری فولاد - مس رفسنجان

کارشناسی داوری دیدار استقلال - شمس آذر

حمله هواداران عصبانی تراکتور به مینی ون حامل بازیکنان در فرودگاه تبریز

چرا جیمی کرگر به پیروزی و صعود بایرن مونیخ مقابل آرسنال باور داشت؟

کارشناسی داوری مس رفسنجان - پیکان

کارشناسی داوری شمس آذر - فولاد

کارشناسی داوری استقلال خوزستان - صنعت نفت

پلی به گذشته؛ برتری 2-1 بایرن مونیخ مقابل منچستریونایتد

بخش‌هایی از داوری گلاره ناظمی در اولین قضاوت خود به عنوان داور اول در جام ملت های فوتسال آسیا

گل زیبای دوشان ولاهوویچ به کالیاری از روی ضربه آزاد

کارشناسی داوری سپاهان - ذوب آهن

کارشناسی داوری پیکان - هوادار

پیشنهاد رسمی امیر قلعه نویی و فدراسیون فوتبال به دست افشین قطبی رسید

کارشناسی داوری صنعت نفت - پرسپولیس

ماجرای مرد کوری که 60 سال پیش با شکنجه 2 کودک را برای گدایی اجاره کرد!

پیرترین فرد زنده جهان کیست؟

وداع با اطلس؛ ربات انسان‌نمای بوستون داینامیکس بازنشسته می‌شود

دل ز جان برگیر و در بر گیر یار مهربان

نصیرزاده: با مجیدی، گل محمدی مذاکره داشتیم

نصیرزاده: تمام لیست خمس با نظر خودش جذب کردیم

پیروانی: یک بار هم علیه داوری حرف نزدم

وضعیت خروجی ورزشگاه وطنی

هاشمی نسب: درباره ناعدالتی ها حرف نمیزنم

کایل واکر: جود بلینگام یک هافبک کامل است

بادامکی: فشار مجازی استقلال بی سابقه بوده است

بیرانوند فردا گچ دستش را باز می کند

معاون پرسپولیس: اعلام کردند VAR منتفی شد

علت توقف مذاکره تراکتور با بردیف از زبان نصیرزاده

آخرین خبر از واگذاری مالکیت باشگاه پرسپولیس

عمو کاووس: مرگ حقه، میکروب بهانه است

گناه مخاطب چی بود فرشته؟

‎«گریه لیلی»؛ شاهکار تکنوازی ویولن استاد اسدالله ملک

سرعت وقوع فرونشست چقدر است؟

خیلی شانس آورد از یک تصادف مرگبار نجات پیدا کرد!

عکس های کاملا به موقع

دلیل احساس درد در مفاصل انگشت ها چیست؟

اشتباهات ساده‌ای که آشپزخانه را شلوغ و نامرتب می‌کند

نسخه جدید ربات انسان‌نما اطلس با قابلیت‌های هوش مصنوعی معرفی شد

صحبت های شنیدنی دکتر الهی قمشه ای

دقیقی: می‌توانستیم مساوی کنیم، حیف شد

جعفری: بازی کردن با فولاد در اهواز همیشه سخت است

قربانعلی‌پور: مطمئنا لیگ برای تیم ملی رصد می‌شود