آریا بانو

آخرين مطالب

10 گروه از زنان که مردان از ازدواج با آنها پشیمان می‌شوند گوناگون

10 گروه از زنان که مردان از ازدواج با آنها پشیمان می‌شوند
  بزرگنمايي:

آریا بانو - یوکن / اگر شما مرد هستید و قصد ازدواج دارید، باید در ملاقات‌های اولیه با یک زن باهوش و کاردان باشید. لازم است بدانید، در ملاقات خود با زنان از چه زنانی فاصله بگیرید. اگر زن هستید بهتر است بدانید با چه رفتاری مرد مورد علاقه‌تان از شما فاصله میگیرد. با یوکن همراه باشید تا با خواندن این مقاله متوجه شوید مردان از ازدواج با چه زنانی پشیمان خواهند شد.
1. زن‌هایی که به دنبال ریاست هستند
این زنان هرگز نمی‌توانند تغییر کنند و رئیس‌بازی را بیشتر از هر چیزی دوست دارند. وقتی مردی برای اولین‌بار با زن ریاست‌طلب ملاقات می‌کند، شخصیت او جذبش خواهد کرد. هرچند این جذابیت موقتی است. وقتی مرد احساس می‌کند با او همانند زیردرست رفتار می‌شود و مدام زن به او می‌گوید چه کاری انجام دهد و چه کاری انجام ندهد، همینجاست که به ستوه می‌آید و رابطه را برای همیشه ترک می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم مردان با زنان ریاست‌طلب ازدواج نکنند.

آریا بانو

2. زن‌هایی که با احساسات طرف مقابل بازی می‌کنند
برخی از زنان فکر می‌کنند با وارد کردن طرف مقابل در بازی‌های احساسی می‌توانند او را جذب کنند. شاید در ابتدا این راهکار جواب دهد اما وقتی مرد، طرف مقابل خود را برای ازدواج می‌پذیرد، دیگر بازی‌های احساسی نتیجه‌ای ندارد و او به دنبال صداقت در رابطه‌ی خود است. اگر زن در رابطه‌ی عاطفی خود به چنین بازی‌های احساسی پایان ندهد، باید قید رابطه را برای همیشه بزند و به زودی طرف مقابل خود را می‌بیند که این رابطه را فراموش کرده است.
3. زن‌هایی که تلاش می‌کنند شخصیت مرد را تغییر دهند
این دسته از زنان طوری رفتار می‌کنند که انگار همیشه مرد را زیرنظر دارند تا اگر اشتباهی از او سر زد به سرعت به او هشدار دهند و متوجه اشتباهش کنند. برخی مردان احساس ناامنی درونی دارند و به دنبال چنین زن‌هایی هستند. اما در حالت کلی رابطه با چنین شخصیت‌هایی موفق نخواهد بود. در این موارد، زن ادعا می‌کند عاشق شوهرش است اما می‌خواهد به تدریج او را تغییر دهد. زن تلاش می‌کند مرد را از چیزی که هست دور کند تا در نهایت به فرد دیگری تبدیل شود. از طرز لباس پوشیدن مرد شروع می‌کند و در نهایت به نحوه‌ی صحبت کردن و حتی تغییر در علاقه‌مندی‌های او می‌رسد. اگر چنین زنی بخواهد رفتار، دوستان یا حتی سرگرمی‌های مرد را تغییر دهد، به احتمال زیاد این رابطه دوام چندانی نخواهد داشت و در نهایت به شکست می‌خورد.

آریا بانو

4. زن‌هایی که همیشه احساس حسادت دارند
این زن‌ها با چنین شخصیتی، در لبه‌ی پرتگاه رابطه عاطفی قرار دارند و اصلا برای زندگی مشترک قابل اعتماد نیستند. بارها از روی حسادت عصبانی می‌شوند. نسبت به هر چیزی که آن را اشتباه می‌پندارند، واکنش نشان می‌دهند و سعی می‌کنند تنها از خود مراقبت کنند.
اگر می‌خواهید بدانید مردان با چه زنانی ازدواج نمی‌کنند، به شما می‌گوییم مردها با دیدن چنین زنی برای اولین ملاقات، احساس می‌کنند او فرد بسیار غمگینی است. پس سعی می‌کنند با القای حس اطمینان این اضطراب و غم را از او دور کنند و بهتر از مردهایی باشند که قبلا در زندگی این زن بوده‌اند. اما بعد از مدتی می‌بیند که زن او را تحت فشار قرار داده و گاهی او را به کارهایی که اصلا انجام نداده متهم می‌کند، پس به سرعت تصمیم می‌گیرد به این رابطه پایان دهد زیرا دوست ندارد همیشه مورد اتهام زن قرار گیرد و ادامه‌ی این رابطه برایش خوشایند نیست.
5. زن‌هایی که فکر می‌کنند تمام زندگی‌شان صرف طرف مقابل می‌شود
در پاسخ به این سوال که مردان با چه زنانی ازدواج نمی‌کنند، باید به شما بگوییم مردان از ادامه‌ی رابطه با زن‌هایی که فکر می‌کنند زندگی خود را فدای مرد می‌کنند، بیزار هستند. این زن‌ها در ابتدای رابطه با ابراز عشق و علاقه، توجه مرد را به دست می‌آورند؛ اما مرد در رابطه به سرعت دچار احساس سردرگمی می‌شود. زیرا زن به گونه‌ای رفتار می‌کند که انگار زندگی‌اش را فدای مرد کرده است. در مقابل مرد هم مسئولیت زندگی را روی دوش دارد. پس به عنوان یک زن باید برای زندگی خود اهداف و برنامه‌های مشخصی داشته باشید و این گونه نباشد که تنها بخواهید مرد را به اهدافش برسانید.
6. زن‌هایی که با مرد همانند پدر خود رفتار می‌کنند
زن‌هایی که چنین شخصیتی دارند به دنبال مردی با اختلاف سنی بیشتر هستند، در واقع آنها به دنبال حس پدرانه‌ی مرد هستند نه همسر یا یک دوست. شاید زن در ابتدای رابطه فکر کند مرد موردعلاقه‌اش را پیدا کرده و حمایت مرد و پاسخ به سوالات او همان چیزی است که در زندگی نیاز دارد، اما به زودی متوجه می‌شود که مرد در زندگی‌اش به دنبال زنی است که بتواند نیازهای عاطفی او را تامین کند. نه اینکه زنی بخواهد که مدام به دنبال یادگیری، سوال پرسیدن و گرفتن نصیحت‌های پدرانه از سوی اوست.
7. زن‌هایی که همه چیز را با مادر خود در میان می‌گذارند
برخی زنان در مورد هر چیزی با مادر خود صحبت می‌کنند و مدام با او در ارتباط هستند. ظاهرا آنها به تنهایی قدرت تصمیم گیری ندارند یا بدون نظر مادرشان نمی‌توانند هیچ‌کاری انجام دهند. زنانی با این شخصیت، برای مردان جذاب نیستند و مردان در طولانی مدت تمایل ندارند با آنها بمانند. وقتی مردی برای اولین بار با چنین زنی ملاقات می‌کند، تصور می‌کند این زن رابطه‌ی نزدیکی با خانواده‌ی خود دارد اما به سرعت متوجه می‌شود این رفتار خیلی خوشایند نیست و به رابطه‌ی آنها آسیب می‌زند. هیچ مردی دوست ندارد برای تصمیم‌های زندگی‌اش متکی به مادرزن باشد.
8. زن‌هایی که درمورد همه‌چیز و همه‌کس می‌گویند
برخی زنان به دنبال شایعات درباره‌ی زندگی دیگران هستند و مدام درباره‌ی اطرافیانشان صحبت می‌کنند. آنها عاشق این هستند که درباره‌ی دیگران چیزهایی بشنوند. وقتی مردی با چنین زنی ارتباط برقرار می‌کند، در اولین ملاقات روحیه‌ی او را جذاب می‌بیند اما بعد از مدتی با خود فکر می‌کند که ممکن است چه حرف‌هایی درباره‌ی او به دیگران بگوید و در نهایت به این نتیجه می‌رسد که چنین زنی برای برقراری رابطه مناسب نیست و باید هر چه زودتر به رابطه‌اش پایان دهد.
9. زن‌هایی که به دنبال چشم‌و‌هم‌چشمی هستند
برخی زنان مدام خود را با دیگران مقایسه می‌کنند و می‌خواهند بهتر از بقیه باشند. آنها دائم درباره‌ی داشته‌های دیگران حرف می‌زنند و با این کار خود مرد را تحت فشار می‌گذارند. وقتی مرد می‌بیند طرف مقابلش چیزی برای قدردانی و تشکر در زندگی مشترک ندارد، تلاش می‌کند به این رابطه پایان دهد و هیچ تمایلی برای رابطه با این زن نخواهد داشت.

آریا بانو

10. زن‌هایی که همیشه در رژیم هستند
این زن‌ها هیچ وقت رژیم غذایی‌شان تمامی ندارد و هیچ غذایی را به اندازه‌ی بقیه نمی‌خورند. مرد در اولین ملاقات با چنین زنی، با خود فکر می‌کند که این زن همیشه اندامی متناسب دارد و هیچ وقت اضافه وزن پیدا نمی‌کند. اما بعد از مدتی متوجه می‌شود به تنهایی غذاخوردن هیچ لذتی ندارد. مردان عاشق غذا خوردن هستند، دوست دارند غذاهای مختلف را امتحان کنند و از خوردن دسر لذت ببرند. آنها می‌خواهند همسرشان هم در این لذت با آنها شریک باشد. اما چنین زن‌هایی به این نیاز مردان پاسخ نمی‌دهند.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/458741/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

فرود فضانورد روسی با سرعت ونتاج کوپه استون مارتین بر روی قطب شمال!

گواردیولا: پارسال لوکاکو ما را قهرمان اروپا کرد

وضعیت مبهم سنگربان پرسپولیس؛ بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟

حسینی یاد ذوب‌آهنی های محبوب را زنده نگه داشت

استقلال و پرسپولیس یک قدم تا واگذاری

کنایه تاج به باشگاه‌های معترض سقف قرارداد

استراتژی استقلال خوزستان برای بقا جواب داد

بارسلونا در اضطراب؛ الان وقت ال‌کلاسیکو نبود

تیموری: برای قهرمانی جام حذفی می‌جنگیم

در السد برای اولین بار خشم ژاوی را دیدم

محل برگزاری فینال جام حذفی مشخص شد

عماد گَند زد!

حسین رفیعی: سیامک حرف میزنه من میخندم

هنرنمایی زنده یاد رضا داوودنژاد در «زندگی به شرط خنده»

همکاری علی نصیریان و شبنم مقدمی در «نوروز»

هرجایی زالو درمانی نکنید!

خیام خوانی زیبا و تماشایی با خوانندگی آکا صفوی

واکنش سازمان ثبت احوال به حذف نام پدر از کارت هوشمند ملی

بهترین روش برای تشخیص هندوانه رسیده

نماهنگ نسخه طوفان

دستامو بگیر، آقای دلم

فراپه‌ی توت فرنگی را امتحان کنید

روش تهیه خورشت بادمجان

اقدامات لازم در زمان قفل شدن فک بیمار دچار تشنج

چطور بچه‌ای لوس و شکننده تربیت نکنیم!

کاردستی جذاب و سرگرم کننده

رابطه بین احساس کفایت با توانمندی و خودمختاری کودک

ابداع روش جدیدی برای نابودی سرطان

‌زبان فارسی‌ را مدیون زبان متعادل سعدی هستیم

ژاوی: براوو رئال، این صعود حلالشان باشد

انریکه: اول دورتموند را ببریم، به رئال هم می‌رسیم

تمدید قرارداد دی‌جورجی با ایتالیا

کناره‌گیری ویتالی هاینن از هدایت ژرمن‌ها در آستانه لیگ ملت‌ها

تاج: امروز آماری دادند که هزار و 8 نفر در لیگ ثبت نام شده‌ و 548 نفر داخل زمین رفته‌اند.

نام پتروشیمی‌های خریدار باشگاه استقلال مشخص شد

تاج : امیدوارم بتوانیم از کشور چین VAR را خریداری کنیم.

تاج: واگذاری باشگاه‌ها (استقلال و پرسپولیس) روز دوشنبه انجام می‌شود

پرفروش‌ترین و پرمخاطب‌ترین روز سینمایی فروردین 1403

دوست داشتی شوهرت گرگ بود یا بره؟!

بررسی چالش‌های رژیم صهیونیستی با مستندهای افق

چه هوای دل‌انگیزی دارد این خانه!

هشدار وزارت بهداشت به مادران باردار

الزام تزریق واکسن های روتاویروس و پنوموکوک در کشور

تلفات بارندگی و سیل در پاکستان به حدود 100 تن رسید

وقتی در لاین خودت رانندگی نمی کنی!

هدفش اینکه ببینه چند نفر زنده میان بیرون

حرکت خفن این راننده کامیون پربازدید شد

طرز تهیه ترشی بادمجان

فکت های بامزه درباره غذا

میکروپلاستیک ها از روده به سایر اندام حرکت می کنند