آریا بانو

آخرين مطالب

سه ستاره آبی در جستجوی تغییر؛ اساطیر بدشانسی! ورزشي

سه ستاره آبی در جستجوی تغییر؛ اساطیر بدشانسی!
  بزرگنمايي:

آریا بانو - آخرین خبر / «بازگشت داریوش شجاعیان». این عبارت تا امروز بارها و بارها در باشگاه استقلال به گوش رسیده اما هر بار، مانعی برای این بازگشت شکل گرفته است.
به گزارش روزنامه توسعه ایرانی؛ او تنها بازیکن استقلال نیست که این ماه‌ها با بدشانسی دست و پنجه نرم کرده و از اهدافی که در ذهن دارد، کاملا عقب به نظر می‌رسد. در جمع آبی‌ها می‌توان به طور مشخص به سه بازیکن اشاره کرد که دائما در معرض بدشانسی هستند. مهره‌هایی که پتانسیل فوق‌العاده‌ای دارند اما در عمل، هنوز به آنچه سزاوارش هستند، نرسیده‌اند.
سیاوش یزدانی
انتقال از باشگاهی مثل پیکان به تیمی مثل سپاهان، یک موفقیت انکارنشدنی برای سیاوش یزدانی بود. او در اصفهان هم عملکرد خوبی داشت اما همه چیز درست از لحظه‌های پس از دیدار برگشت با پرسپولیس رو به تباهی رفت. اگر یزدانی آن جملات را بر زبان نیاورده بود، شاید هرگز آن اتفاق‌ها رخ نمی‌داد اما به هر حال این بازیکن از یک مسابقه لیگ برتری محروم شد و در دیدار پرتنش نیمه‌نهایی جام حذفی با سپاهان نیز به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا بدترین و تلخ‌ترین پایان ممکن را در سپاهان داشته باشد. همان‌طور که انتظار می‌رفت، سیاوش در پایان فصل به جدی‌ترین رقیب پرسپولیس ملحق شد و پیراهن استقلال را بر تن کرد.
به نظر می‌رسید همه چیز برای درخشش او در تیم جدید مهیا باشد اما چند مصدومیت جدی، اجازه نداد این فوتبالیست سهم زیادی از دقایق بازی استقلال در لیگ نوزدهم به دست بیاورد. او یک بار همان اوایل فصل مصدوم شد و یک بار هم اواسط فصل پس از روبه‌رو شدن با تیم سابقش سپاهان، به شدت آسیب دید و تا پایان فصل، دیگر سهم چندانی از دیدارهای استقلال نداشت. در اولین فصل در لباس آبی، اوضاع برای یزدانی اصلا خوب پیش نرفت و او حالا امیدوار است در دومین فصل، شرایط را تغییر بدهد. او در اولین مسابقه این فصل استقلال فیکس بوده است. جدالی که با یک کلین‌شیت برای تیم محمود فکری به پایان رسید.
داستان مرتضی، از آن داستان‌های باورنکردنی در فوتبال ایران است. مهاجمی که با سروصدای زیاد، راهی باشگاه استقلال شد و مبلغ رضایتنامه‌اش، بسیار سنگین به نظر می‌رسید. مرتضی شروع خوبی هم در استقلال داشت و در همان اولین مسابقه موفق به گل‌زنی برای این باشگاه شد اما در ادامه راه، اوضاع برای او اصلا خوب پیش نرفت
داریوش شجاعیان
شاید به لحاظ بدشانسی، کم‌تر بازیکنی را بتوان با داریوش شجاعیان مقایسه کرد. یک فوتبالیست بسیار بااستعداد که مصدومیت‌ها مانع از رسیدنش به جایگاه متناسب با استعدادهایش در فوتبال ایران شده‌اند. فصل گذشته به نظر می‌رسید داریوش مصدومیت سنگین قبلی‌اش را پشت سر گذاشته و دوباره اوج گرفته است. استراماچونی هم کاملا به این فوتبالیست باور داشت و او را در فرم خوبی قرار داده بود. درست وقتی داریوش به نقطه اوج دوران فوتبالش برگشت و حتی صحبت از دعوتش به تیم ملی بود، یک آسیب‌دیدگی بدموقع دیگر از راه رسید و سرانجام آبی‌ها تصمیم گرفتند نام او را از فهرست نفرات‌شان برای ادامه فصل خارج کنند. در شرایط عادی، شجاعیان نمی‌توانست تا پایان فصل فوتبال ایران برای استقلال به میدان برود.
وقتی ویروس کرونا از راه رسید و مسابقه‌های لیگ را تا چند ماه به تعطیلی کشاند، داریوش دوباره به لیگ برتر رسید اما از آن‌جایی که نامش از فهرست نفرات تیم خارج شده بود، دیگر نتوانست به این باشگاه برگردد و در لیگ نوزدهم به میدان برود. بدشانسی‌های داریوش تمامی نداشت. چراکه او حتی به دلیل همین مشکل مشابه، اجازه بازی در لیگ قهرمانان آسیا را هم پیدا نکرد و به همین سادگی، زمان بسیار زیادی را از دست داد. او یک فوتبالیست تکنیکی و یک بازیکن درجه یک به شمار می‌رود اما مصدومیت از یک طرف و بدشانسی‌های بزرگ از سوی دیگر، اجازه ندادند که داریوش به جایگاهی که سزاوارش است در فوتبال ایران برسد. این هافبک خلاق حالا امیدوار است در فصل جدید، بالاخره در تیم محمود فکری ثبات کافی را در استقلال به دست بیاورد.
مرتضی تبریزی
داستان مرتضی، از آن داستان‌های باورنکردنی در فوتبال ایران است. مهاجمی که با سروصدای زیاد، راهی باشگاه استقلال شد و مبلغ رضایتنامه‌اش، بسیار سنگین به نظر می‌رسید. مرتضی شروع خوبی هم در استقلال داشت و در همان اولین مسابقه موفق به گل‌زنی برای این باشگاه شد اما در ادامه راه، اوضاع برای او اصلا خوب پیش نرفت. ترکیب نمایش‌های ناامیدکننده با یک مصدومیت جدی، تبریزی را کاملا از ترکیب استقلال دور کرد و او که حدود دو ماه دیگر به میادین برمی‌گردد، حالا عملا مهاجم چهارم باشگاه محسوب می‌شود.
بعید نیست تبریزی در روزهای پیش رو تصمیم به ترک باشگاه استقلال بگیرد. گفته می‌شود او از پرسپولیس و چند تیم دیگر پیشنهاد دارد و آماده است تا به این باشگاه‌ها ملحق شود. مرتضی حتی اگر در استقلال بماند، شانس زیادی برای بازی در این تیم نخواهد داشت. در نتیجه منطقی‌ترین گزینه برای او، جدایی از این تیم خواهد بود. او در ذوب‌آهن یکی از بهترین مهاجم‌های لیگ برتر و یکی از کاندیداهای آقای گلی به شمار می‌رفت اما در استقلال، نوانست انتظارها را برآورده کند و به یک مهاجم زهردار تبدیل شود. آمارهای تبریزی در استقلال تا امروز، کاملا علیه او هستند. بازیکنی که ماه‌های اخیر را با مصدومیت پشت سر گذاشته است.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/452031/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

کمالوند: بعد از بازی تراکتور حرف های مهمی دارم

خلاصه بازی وستهم 1 - بایرلورکوزن 1

برتری رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی به روایت کارتون

خنده های یورگن کلوپ در لحظات پایانی بازی آتالانتا و لیورپول و حذف از لیگ اروپا

سیو برتر هفته 29 لیگ برتر پرتغال 2023/24

جراحت سنگین داور، بازداشت و حکم جلب؛ فرجام تلخ کشتی نونهالان

آاس رم (3) 2-1 (1) میلان؛ شیطان در جهنم المپیکو سوخت

خلاصه بازی آاس رم 2 - آث میلان 1

نماشی دیگر از گلر دیوانه با دو کارت زرد!

آخرین بازی اروپایی کلوپ و لیورپول

لورکوزن ادامه می‌دهد؛ نیمه نهایی و رکورد

واکنش آتالانتا به صعود تاریخی

خاطره تیری آنری از بهترین گلی که لیونل مسی به ثمر رسانده است

وقتی آنتونیو رودیگر جهت ضربه پنالتی متئو کواچیچ را به آندری لونین نشان می‌دهد!

گل اول میلان توسط گابیا در دقیقه 85

خلاصه بازی آتالانتا 0 - لیورپول 1

محمد عباس‌زاده دوباره در نقش رهبر نساجی

24 هفته صبر و یک تغییر تیم برای گلزنی!

شروع قوی رم؛ میلان آچمز شد!

دو مصدوم و یک اخراجی، امیدواری میلان به کامبک

پیروزی یوزهای ایرانی در گام نخست آسیا

عملکرد تیم ملی فوتسال ایران مقابل افغانستان از زبان رعدی

جریمه 10 درصدی پس از باخت به پرسپولیس

استفاده حداکثری از غیبت تورس و زنده‌روح

سیو تک دست دیدنی آلیسون در دیدار برابر آتالانتا

گل دوم آاس رم به میلان با ضربه تماشایی دیبالا

واکنش اوسمار به تحریم کنفرانسش در آبادان

صلاح امید را به لیورپول برگرداند

سنگ تمام مردم آبادان برای گلزن پرسپولیس

گل اول وستهم توسط آنتونیو در دقیقه 12

ویدئویی که سایت رهبری برای مدال آوران تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی منتشر کرد

اخراج چلیک و ده نفره شدن آاس رم مقابل میلان

آهنگ بی نظیر The magus اثری از یانی

آیفون‌های سرقت شده سر از چین درآوردند!

عملیات انتقال بیمار 300 کیلویی به بیمارستان مسکو!

تلاوت دلنشین سوره قیامت با صدای استاد عبدالباسط

ماکارونی رو فقط با این دستور ویژه بپزید

یک توصیه برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

برای مادربزرگتان سجاده جیبی بدوزید

ساخت گلدانی خوش آب و رنگ به شکل توت فرنگی

زومی حیرت آور درون صورت فلکی اوریون

زیبایی شناسی معشوق در شعر فارسی

جنجال در لیگ کنفرانس؛ مربیان معروف درگیر شدند

نصرتی: دوست داریم سهمیه آسیا بگیریم

تحریم نشست خبری اوسمار ویرا توسط خبرنگاران

نجات مهم در کامبک بزرگ آبی‌ها

گل مارادونایی لیونل مسی به ختافه

ژوزه مورینیو: من محمد صلاح را برای چلسی خریدم!

نظر تیری آنری در مورد انتقادات ژاوی از داور دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن

حیرت زدگی تیری آنری از تکل کانسلو روی دمبله در دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن