آریا بانو

آخرين مطالب

چهره تکیده کیت وینسلت؛ پیر نشو لعنتی! زنان جهان

چهره تکیده کیت وینسلت؛ پیر نشو لعنتی!
  بزرگنمايي:

آریا بانو - به تازگی عکسی از کیت وینسلت، بازیگر معروفی که در فیلم تایتانیک نقش رز را ایفا می‌کرد در فضای مجازی در حال دست‌به‌دست شدن است که خبر از ظاهر شدن چین‌ و چروک بر روی پوست صورتش را می‌دهد.
برترین‌ها: کیت وینسلت را حتما به خاطر دارید، بازیگر معروفی که در فیلم تایتانیک نقش رز را ایفا می‌کرد. کیت با بازی در این فیلم به هنرپیشه‌ای با شهرت جهانی تبدیل شد. 
به تازگی عکسی از کیت وینسلت، در فضای مجازی در حال دست‌به‌دست شدن است که خبر از ظاهر شدن چین‌ و چروک بر روی پوست صورتش را می‌دهد. مسئله‌ی جالب و جنجال برانگیز این است که کیت وینسلت در گفت‌وگویی گفته هیچ علاقه‌ای به عمل زیبایی ندارد و دوست دارد چهره‌اش روند طبیعی و نچرال خودش را طی کند.
عده‌ای بر این باور هستند که علیرغم سن و سالی که دارد این صورت خیلی چروک و پیر می‌باشد و آن را به دلیل مصرف الکل دانسته‌اند و البته عده‌ای خبر از این دادند که این چهره‌ی پر از چین و چروک برای یک گریم فیلم است. چه این چین و چروک‌ها واقعی باشند چه برای گریم فیلم، جذابیت این موضوع بهانه‌ای شد تا در این مطلب به راه‌کارهایی برای سفت شدن و رفع چین‌ و چروک پوست صورت بپردازیم، با ما همراه باشید.
افزایش سن، پوست شما کلاژن و الاستین کمتری تولید می‌کند. این امر باعث نازک شدن و کاهش مقاومت پوست در برابر آسیب‌ها می‌شود. عوامل محیطی، کم‌آبی و سموم، منجر به ایجاد چین و چروک می‌شوند. چین و چروک بخش جدایی‌ناپذیر و طبیعی فرایند پیری است؛ بنابراین هیچ دلیلی برای ترس از آن وجود ندارد.
اساس اینکه بخواهید به صورت طبیعی زیبا باشید این است که خودتان را دوست بدارید، عزت نفس داشته باشید و به قضاوت‌های دیگران بی‌توجه باشید. این کار شاید روزهای اول سخت بنظر برسد، مخصوصا اگر تا قبل از این عادت داشتید مدام از لوازم آرایشی استفاده کنید اما خودتان و دیگران به زودی به ظاهر جدیدتان عادت می‌کنید.
امروزه در جهان به این روش زیبایی، نچرال بیوتی [natural beauty] گفته می‌شود. روشی که سعی میکند زیبایی طبیعی چهره را بدون استفاده زیاد از لوازم آرایش، بهتر نمایان کند. برای اینکار بهتر است از طبیعت کمک بگیریم و با استفاده از گیاهان و مواد طبیعی چهره‌ای طبیعی و زیبا داشته باشیم. در ادامه مطلب چند پیشنهاد طبیعی برای داشتن پوست بدون بدون چروک برای شما آمده است، با ما همراه باشید:
درمان‌های خانگی برای رفع چین و چروک صورت
ماسک ضد چروک بلغور جو، شیر و گلاب
مقداری از بلغور جو را با شیر، ماست، گلاب یا حتی آب مخلوط کرده و خوب هم بزنید تا حالت خمیری پیدا کند. این خمیر را به آرامی اطراف و روی خطوط خنده بمالید و مدت 15 تا 20 دقیقه صبر کنید. پس از گذشت این مدت صورت‌تان را با آب ولرم بشویید.
سفیده‌ی تخم‌مرغ
یک الی دو عدد سفیده‌ی تخم‌مرغ را به‌هم بزنید تا کف کند؛ آن را به صورت و گردن‌تان بمالید. بگذارید حدود 20 دقیقه بماند و سپس با آب سرد بشویید؛ گزینه‌ی دیگر اضافه کردن 1 قاشق غذاخوری ماست ساده به 1 عدد سفیده‌ی تخم‌مرغ و به‌هم زدن آنهاست. این مخلوط را به صورت و گردن‌تان بمالید و پس از 20 تا 30 دقیقه بشویید. هریک از این درمان‌ها را 2 بار در هفته به‌کار ببرید تا پوست سفت و درخشانی داشته باشید.

آریا بانو


ماسک روغن زیتون و دانه کدو
دانه کدو تنبل را در روغن زیتون بریزید و له کنید. بعد این مخلوط را روی خط خنده بمالید. کار ساده‌تری که می‌توانید انجام دهید این است که فقط روغن زیتون را روی لب‌ها و اطراف دهان استفاده کنید و شب تا صبح بگذارید روی پوست و لب‌های‌تان باقی بماند تا چین و چروک‌های عمیق اطراف دهان را بپوشاند.
ماسک آلوئه‌ورا
ژل یک برگ آلوئه‌ورا را بیرون بیاورید و آن را به صورت و گردن‌تان بمالید. اجازه دهید 15 تا 20 دقیقه بماند و سپس با آب ولرم آبکشی کنید. این درمان را چند بار در هفته تکرار کنید؛ گزینه‌ی دیگر مخلوط کردن یک قاشق غذاخوری ژل آلوئه‌ورا و یک قاشق چای‌خوری عسل است. این مخلوط را روی صورت و گردن‌تان بمالید و اجازه دهید 15 دقیقه بماند. آن را با آب گرم بشویید و سپس مقداری آب سرد روی پوست‌تان بپاشید. این کار را هفته‌ای یک‌بار انجام بدهید.
ماسک خیار
نصف یک خیار را له کنید و آن را از صافی عبور بدهید تا عصاره‌اش گرفته شود. این آب را به صورت‌تان بمالید و بگذارید خشک شود. سپس با آب سرد بشویید. این درمان را روزی یک بار انجام بدهید. یک قاشق غذاخوری خیار رنده‌شده و یک قاشق غذاخوری ماست ساده را با هم مخلوط کنید. این مخلوط را روی صورت‌تان بمالید و اجازه بدهید 10 تا 15 دقیقه بماند. سپس با آب ولرم بشویید. این کار را چند بار در هفته تکرار کنید.
می‌توانید با 2 قاشق غذاخوری آب خیار تازه، 1 عدد سفیده‌ی تخم‌مرغ و 3 تا 5 قطره روغن ویتامین E ماسک صورت درست کنید. این ماسک را روی صورت و گردن‌تان بمالید و پس از 15 دقیقه با آب سرد بشویید. از این ماسک یک‌بار در هفته استفاده کنید.
کیسه چای مرطوب
کیسه چای مرطوب را در یخچال قرار دهید و پس از خنک شدن در قسمت زیر چشم که چین و چروک دارد، قرار دهید. تکرار آن چین و چروک را کم خواهد کرد.
عسل و سیب زمینی
نصف قاشق مرباخوری عسل و برشی از سیب زمینی را به حالت پوره دربیاورید و زیر چشم بمالید و پس از 20 دقیقه با آب بشویید. چین و چروک‌های ریز از بین می‌رود. خط‌های تیره نیز در صورت استفاده منظم طی چند هفته کم می‌شود.

آریا بانو


آب لیمو
مالیدن آب لیمو با پنبه روی چین و چروک‌های زیر چشم نیز بسیار مفید است. این کار را روزی 2 بار انجام دهید ترجیحاً یک نوبت صبح پس از بیدار شدن از خواب و یک نوبت قبل از خواب.
گلاب
گلاب علاوه بر از بین بردن چین و چروک باعث جوان سازی پوست زیر چشم هم می‌شود. حداقل روزی یک بار مقداری گلاب روی پوست بمالید.
یخ
مالیدن یخ، راه دیگری برای کاهش دادن چین و چروک زیر چشم است. هنگام مالیدن یخ روی چین و چروک آن را بچرخانید.
روغن بادام
در مصر قدیم، برای از بین بردن چین و چروک کنار دهان و چشم، از روغن بادام شیرین و روغن طبیعی و صمغ کندر استفاده می‌کردند. این روغن را به آرامی، روزی 2 بار اطراف چشم و دهان ماساژ دهید تا پوست نرم شود.
روغن نارگیل
استفاده از روغن نارگیل، نتیجه سریع تری می‌دهد که طی کمتر از یک هفته آشکار می‌شود. این روغن علاوه بر این که چین و چروک زیر چشم را از بین می‌برد، باعث نرمی پوست هم می‌شود.

آریا بانو


روغن زیتون
رطوبت دور چشم زودتر از باقی قسمت‌های پوست از دست می‌رود. روغن زیتون طبیعی و خالص را با آب‌لیمو یا گلیسیرین مخلوط کنید یا آن را به صورت خام استفاده کنید. برای استفاده از خواص روغن زیتون دست خود را کمی چرب کنید و به آهستگی روی پوست دور چشم و زیر چشم بمالید.
درمان چین و چروک های صورت به سبک بوعلی‌سینا
اگر به یک مهمانی دعوت شده اید و می‌خواهید در کوتاه‌ترین زمان ممکن چین و چروک‌های سطحی پوست تان را برطرف کنید، پیشنهاد می‌کنیم به توصیه عطارباشی عمل کنید و از ماسک گلیسرین و مغز خیار برای برطرف کردن چین‌ها بهره بگیرید. استفاده از این ماسک به مدت 7 روز علاوه بر تقویت سلول‌های پوستی و آبرسانی مناسب به برطرف شدن خشکی پوست و چین و چروک‌های ایجاد شده در سطح پوست کمک می‌کند.
این شیوه ساده ترین، کاربردی‌ترین و یکی از اورژانسی‌ترین شیوه‌های درمان چروک پوست و پیشگیری از پیری زودرس پوست است. برای استفاده از این ماسک کافی است یک خیار متوسط را بدون پوست رنده کنید و آن را با یک قاشق غذاخوری روغن گلیسیرین ترکیب کرده و به مدت 20 دقیقه هر شب روی پوست خود قرار دهید. استفاده از این ماسک یک هفته پیش از مهمانی و مراسم عروسی به شما کمک می‌کند تا پوستی با نشاط و بدون چروک داشته باشید.
شما هم اگر تجربه‌ای در این زمینه دارید با ما به اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/450788/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

برگزاری قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی

افتخار ابدی برای چهار ستاره رئال مادرید

خلاصه فوتسال ایران 3 - افغانستان 1

پیش‌بینی هری کین از تقابل با ستاره رئال؛ جنگ جذاب

در ستایش سیتی؛ تیم فوتبالی که هندبال بازی می‌کند

زنوزی: سرمربی جدید تراکتور خارجی خواهد بود

نساجی چشم انتظار پیروزی پرسپولیس

دومین پیروزی تیم هاکی روی یخ آیس باکس در کاپ آزاد ترکمنستان

چهار ستاره ملی‌ پوش در قلاب تراکتور

دختره و نشونیاشو تو زندگیم میبینم

شده از اعتمادت به آدما ضربه بخوری؟

بازی دیدنی امیر آقایی در "بدون تاریخ بدون امضا"

توضیحات امیرعلی نبویان در اتباط با ادامه دادن ارتش سری

موضوع ایثار و شهادت موضوع بسیار مهم دولت سیزدهم است/بکارگیری ظرفیت های مردمی از برنامه های جدی بنیاد است

چرا صدام پیشرفته‌ترین جنگنده‌های عراق را در خاک دفن کرده بود؟

خلاقیت منحصر بفرد بانوی سالمند ترک در بافت لباس های فوق العاده زیبا با تزیین گل برای عروسک / آفرین به این خلاقیت

آتش سوزی در شرق تهران با 6 کشته

اتمام زمان ثبت‌نام برای بیمه بازنشستگی مادران غیرشاغل

قتل مرد جوان با 37 ضربه چاقو به‌خاطر یک میلیارد در قلهک

راه آهن زیبای سیستان بلوچستان

گوناگون/ عجیب‌ترین اسکناس‌های دنیا را بشناسید

ورود هولناک سیلاب به داخل فروشگاه ها در دبی

بهار زیبای هورامان در استان کردستان

بگو ببینم رو نمازت غیرت داری؟

کیسه هوا موتورسوارها چگونه عمل می کند؟

آبشار اسکوگافوس؛ جاذبه اصلی روستای اسکوگار در ایسلند

حکمت/ حق را به باطل نفروشید

نان شیرمال پاپیونی مخصوص خانم های هنرمند

تشابه شدید سینوزیت‌های ویروسی با آلرژی

انطباق آداب تناول ائمه اطهار با علوم پیشرفته تغذیه

ربات «اطلس» بازگشت!

آسمان مال من است

شمس: کار خوب کادر فنی استفاده از تمام بازیکنان مقابل افغانستان بود

اولین دور مذاکرات بارسا با ستاره اسپانیایی

مورینیو: به خاطر آنچلوتی دوست دارم رئال قهرمان شود

فتح‌الله‌زاده: نکونام و خطیر منافع تیم را در نظر بگیرند

بدترین باخت سرمربی الهلال رقم خورد

جلسه سرنوشت‌ساز برای تعیین تکلیف ژاوی

توخل: پیروزی حق بایرن مونیخ بود

ویسی: همه من و کمالوند را می‌شناسند، بهتر است عوام‌فریبی نکند

گاهی آمدن ها دیر میشوند

اعتراف جالب و شنیدنی نرگس سریال خانه‌ به دوش

ای یار من ای دلبر و دلدار من

علی شادمان با «بلیت یک طرفه» می‌آید

شما اصلا قرار نیست حال کسی رو خوب کنی!

پارک چان ووک «اولدبوی» را به تلویزیون می‌برد

تصمیم تارانتینو برگشت؛ «منتقد سینما» دهمین فیلمش نیست

عشق رو باید ثابت کرد

وقتی مادرها تصمیم می‌گیرند کاری کنند!

شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه داشته اند