آریا بانو

آخرين مطالب

واعظ آشتیانی: سعادتمند اسیر بازی پوپولیستی شد ورزشي

واعظ آشتیانی: سعادتمند اسیر بازی پوپولیستی شد
  بزرگنمايي:

آریا بانو - فارس / مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: ‌وقتی بازی پوپولیستی را شروع می‌کنید تاوانش هم این می‌شود که باید امروز اقرار کنید با فشار افکار عمومی و هواداران قرارداد بسته اید.
امیررضا واعظ‌آشتیانی درباره اظهارات شب گذشته احمد سعادتمند دربار حواشی مربوط به اردوی استقلال در قطر اظهار داشت: اسم صحبت‌های سعادتمند شفاف سازی نیست بلکه بیان تلخی از اتفاقاتی است که در استقلال رخ داده و به مدیریت کلان باشگاه هم بازمی‌گردد. متاسفانه این مسائل نه جنبه حرفه‌ای دارد و نه می‌توان نسبت به آنها نگاه منطقی داشت.
وی افزود: اسم استقلال و پرسپولیس را باشگاه نمی‌گذارم بلکه آنها را دو تیم فوتبال می‌بینم. آیا این دو تیم سرپرست و مدیر ندارند؟‌ نقش آنها چیست؟ مدیر و سرپرست باید این مسائل را مدیریت کنند. اگر نمی‌توانند چنین کاری انجام دهند انتخاب‌شان برای این سمت‌ها درست نبوده است.
مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال تصریح کرد: اگر گزارش این اتفاقات را دریافت کرده و مماشات کرده‌اند باید خودشان پاسخگو باشند. دلیل نمی‌شود عملکرد ضعیف خود را در قالب شفاف سازی و گزارش مطرح کنید. آقای مدیرعامل ابتدا با این مسائل برخورد کن و سپس مدعی شو. جسارت داشته باش تا اگر بهترین بازیکن تیم هم چنین تخلفاتی مرتکب شد با وی برخورد کرده و سپس درباره برخوردهایی که داشته‌ای صحبت کن.
واعظ آشتیانی ادامه داد:‌ نمونه این موضوع را در دوران مدیریت خودم داشتم ولی به این شکل نبود. بازیکن بدون اجازه سرپرست از تیم جدا شده بود و وی را مورد تنبیه قرار دادیم. اصلا آن موضوع قابل قیاس با این اتفاقات نبود. آن موضوع در کشور خودمان اتفاق افتاده و در سفر خارجی نبود. باید با قاطعانه برخورد کردن نتیجه بگیریم. قبل اینکه از این اتفاقات درز پیدا کند آقایان به اسم شفاف سازی و صداقت درباره‌اش صحبت می‌کنند.
وی افزود: مطرح کردن چنین مسائلی صداقت و شفاف سازی نیست بلکه انتقاد به عملکرد خودتان است که نتوانسته‌اید یک تیم فوتبال را اداره کنید و مدعی می‌شوید این تخلفات در شان باشگاه حرفه‌ای نیست. باید این سؤال را از خودتان بپرسیم چگونه نتوانستید شان باشگاه استقلال را حفظ کنید و حتی نمی توانید زمان خوابیدن، بیدار شدن و خوراک بازیکنانی که پول حرفه‌ای گرفته و سرمایه باشگاه محسوب می‌شوند مدیریت کنید.
مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال درباره ادعای سعادتمند مبنی بر اینکه با فشار هواداران این قراردادها را می بنددد گفت: ‌وقتی بازی پوپولیستی را شروع می‌کنید تاوانش هم این می‌شود که باید امروز اقرار کنید با فشار افکار عمومی و هواداران چنین کارهایی انجام داده‌اید. آیا اگر فردا تیم نتیجه نگیرد، هواداران نمی‌توانند اعتراض کنند؟ این حرف معنی ندارد و منطق پشتش نیست. بدون منطق بازیکن می‌گیرید و اگر فردا مربی که انتخاب می‌کنید نتواند با این بازیکنان نتیجه بگیرد مدعی می‌شود تیم را من نبستم.
واعظ ‌آشتیانی تصریح کرد:در چنین وضعیتی وقوع چنین اتفاقاتی اجتناب ناپذیر است و طبیعی است این حرف و حدیث‌ها کنار تیم و پشت مدیرعامل باشد. این چه حرفی است که می‌گویید با فشار هواداران قرارداد بستم. مدیریت باشگاه بازی‌های پوپولیستی راه انداخته و خودش هم قربانی این رفتارها شده است. 
وی درباره استوری ارسلان مطهری علیه مجید نامجومطلق و صالح مصطفوی و واکنش ورویا غفوری به این موضوع اظهار داشت: رفتار غفوری منطقی و اصولی بوده و حرف ووریا را صحیح می‌دانم. بازیکن باید اصول خود را بداند و تابع باشگاه باشد. مطهری هر زمان از استقلال رفت می‌تواند اظهار نظر کند اما تا زمانی که تحت قرارداد با این باشگاه است باید تابع باشد. این موضوع نشان می دهد باشگاه استقلال هم نتوانسته درباره چنین رفتارهایی تصمیم گیری قاطع انجام دهد.
مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال توضیح داد:‌در قرارداد بازیکنان بندی وجود دارد که طبق آن بازیکن باید در چارچوب وظایف خودش صحبت کند و اگر مطالبه‌ای دارد آن را در چارچوب مقررات درخواست کند. فکر می‌کنم آشفتگی در مجموعه باشگاه استقلال وجود دارد و این آشفتگی وحواشی را هم خودشان از درون باشگاه درست کرده‌اند.
واعظ ‌آشتیانی خاطرنشان کرد: ترمیم حواشی درون باشگاه دشوار است اما اگر حاشیه‌ها از بیرون باشد قابل مدیریت است. حاشیه‌های درونی چالش برانگیز است و امیدوارم آقایانی که مدعی مدیریت هستند بتوانند هنر خود را نشان داده و این حواشی را مدیریت کنند.
وی درباره احتمال برکناری احمد سعادتمند و اعضای هیأت مدیره استقلال توضیح داد: اعتقاد دارم انتخاب افراد توسط مدیران ارشد وزارت ورزش حائز اهمیت است و اگر موفقیتی داشته باشند افتخارش برای آنها است. اگر هم ناموفق بوده و مشکلاتی ایجاد می‌کنند، مدیران وزارتخانه باید پاسخگو باشند که با چه متر و معیاری مدیرعامل و هیأت مدیره انتخاب کرده‌اند.
مدیرعامل اسبق استقلال در گفت و گو با رادیو تهران ادامه داد: خودشان باید وارد این کارزار شوند تا متوجه شوند آیا هیأت مدیره با ترمیم قابل اصلاح است یا خیر. اگر قرار است مدیری را تغیر دهند این کار را انجام دهند. اما اگر فکر می‌کنند با مطرح کردن مسائلی جزئی و کلی می‌توانند تیم از این فضا را خارج کند به خودشان باز می‌گردد.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/414995/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان

کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می کند

خوشحالی هواداران اینتر پس از کسب بیستمین قهرمانی در لیگ

کار بزرگ یاران حاج‌صفی با 3 گل طلایی

خلاصه بازی منچستریونایتد 4 - شفیلد یونایتد 2

اسبقیان: دخل و خرج دو باشگاه بر عهده مالکان آنهاست

تن هاخ: وحشت نکردیم، خیلی خونسرد بردیم

آقای کلوپ لیگ را در گودیسون پارک از دست دادی!

خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول

نایب رئیس بارسا تأیید کرد؛ ژاوی می‌ماند

سخت‌ترین بازیکنانی که مقابل خسرو قرار گرفتند

خلاصه بازی اورتون 2 - لیورپول 0

تمجید سایت فیفا از عملکرد متقدرانه شاگردان شمسایی

امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند

گل دوم اورتون به لیورپول توسط دومنیک کالورت لوین در دقیقه 58

احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر

آخرین وضعیت بدهی‌های سرخابی‌ها به بانک شهر

چگونگی فرآیند واگذاری سرخابی‌ها از زبان احمدی

پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت

احمدی: تیمی خواهیم ساخت که در آسیا مدعی باشد

گل دوم منچستریونایتد توسط فرناندز از روی نقطه پنالتی در دقیقه 61

گل سوم منچستریونایتد توسط فرناندز در دقیقه 81

گل چهارم منچستریونایتد توسط هویلون در دقیقه 86

پیش بینی وضعیت بارندگی برای آخر هفته

ماجرای تعطیلی شنبه یا پنجشنبه جنجالی شد

یوسفی: من هیچ دلخوری از آقای دبیر ندارم

عکس یادگاری دبیر با کودکان کشتی گیر

امیری: تبریک ویژه به هواداران 2 تیم به خاطر این اتفاق ارزشمند

دبیر: اختلاف با پیمان یوسفی؟ من کینه ای نیستم

مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان

تیم رویایی 11 نفره اندی کول از هم تیمی های سابقش در منچستریونایتد

19 سال پیش در چنین روزی؛ سوپرگل وین رونی به نیوکاسل

خوشحالی شدید هوادار آرسنال پس از دریافت پیراهن مارتین اودگارد

اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد

مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود

محافظت شیر مادر از توله‌ها در برابر گله گاومیش‌های عصبانی

چرا اجرام زحمت در ایستگاه فضایی بین المللی شناور می شوند؟

دکلمه زیبای خسرو شکیبایی

گفت و گوی خبرنگاران با امیررضا معصومی در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران

اهدای جایزه برترین فدراسیون سال به فدراسیون کشتی و علیرضا دبیر

صحبت های علی نادری سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی پس از انتخاب به عنوان برترین سرمربی سال 1402

تجلیل از حسین عبدی، سرمربی تیم ملی جوانان و شوخی های پیمان یوسفی

گل اول اورتون به لیورپول توسط جارد برنثویت در دقیقه 27

خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت

ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!

تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا

آخرین خبر در مورد حضور یحیی در تراکتور

رفتار عجیب از رییس فدراسیون کشتی؛ دبیر با پیمان یوسفی دست نداد!

ژاوی در بارسلونا می‌ماند

قابی از سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم