آریا بانو

آخرين مطالب

ناچو؛ غذای مورد علاقه «جنیفر انیستون» خانه داري

ناچو؛ غذای مورد علاقه «جنیفر انیستون»
  بزرگنمايي:

آریا بانو - برترین ها / بسیاری از شما جنیفر انیستون را با نقش‌آفرینی زیبا و به یاد ماندنی او در نقش «ریچل گرین» سریال فرندز به یاد می‌آورید. دانستن برخی حقایق از زندگی این بازیگر بسیار زیبا و محبوب هالیوود، می‌تواند برای طرفداران او و همچنین طرفدارن سریال فرندز بسیار جذاب باشد.

آریا بانو


به طور مثال شاید برایتان جالب باشد که بدانید، نام کامل این بازیگر جنیفر جوآنا انیستون است. یا حتی دانستن دانستن اینکه این بازیگر زیبا پیش از رسیدن به شهرت به عنوان پیشخدمت در رستورانی مشغول به کار بوده هم برای طرفداران جنیفر انیستون خالی از لطف نیست.
این بازیگر سینما پس از بازی در سریال فرندز به عنوان یکی از خوش استایل‌ترین شخصیت‌های زن در تلویزیون شناخته شد و همین جذابیت و اندام زیبای او باعث شناخته شدن و محبوبیت این هنرمند گردید. شاید برای بسیاری از ما سوال باشد که سلبریتی‌ها با این اندام‌های زیبا و جذاب چه غذا‌هایی می‌خورند و یا از خوردن چه غذا‌هایی می‌پرهیزند؟ یا شاید برایمان سوال باشد که غذای مورد علاقه هر یک از سلبریتی‌ها چیست؟ به نظر شما غذای مورد علاقه جنیفر انیستون چیست؟ پیش از اینکه شما را با غذای مورد علاقه این زیبای هالیوودی و طرز تهیه آن آشنا کنیم، نگاهی گذرا به یک بیوگرافی کوتاه از این بازیگر محبوب خواهیم داشت. پس در ادامه با این قسمت از سری مطالب غذای مورد علاقه سلبریتی‌ها همراه برترین‌ها باشید.
از ریچل گرین تا گران‌ترین بازیگر زن هالیوود
جنیفر انیستون 11 فوریه 1969 در کالیفرنیا به دنیا آمد. پدر او جان انیستون و مادرس نانسی دو هر دو بازیگر بودند. پیش از اینکه برای زندگی به نیویورک مهاجرت کنند، یک سال در یونان زندگی کردند. در 11 سالگی تصمیم گرفت بازیگر شود و در نقش‌های مختلفی در نمایش‌های مدرسه حضور یافت و توانسن استعدادش را محک بزند.
در سال 1994 برای بازی در نقش ریچل گرین سریال فرندز برگزیده شد. البته پیش از این سریال در نقش‌های کوتاه دیگری نیز حضور یافته بود که هیچ‌یک باعث دیده شدن او نشده بودند. بازی در نقش ریچل گرین باعث شد که این بازیگر به شهرت جهانی دست یافته و جوایز بسیاری از جمله گلدن گلوب را از آن خود کند.
این بازیگر در سال 1998 با برد پیت آشنا شد و بعد از 2 سال با یکدیگر ازدواج کردند. البته این ازدواج در سال 2005 به جدایی انجامید. از دیگر هنرنمایی‌های جنیفر انیستون می‌توانیم به بازی در فیلم‌های شکارچی جایزه‌بگیر، ما میلر‌ها هستیم، کیک و همچنین سریال نمایش صبحگاهی اشاره کنیم.

آریا بانو


علایق جنیفر انیستون
رنگ مورد علاقه: مشکی حیوان مورد علاقه: سگ سریال مرد مورد علاقه: سینفیلد نوشیدنی زن مورد علاقه: مارگاریتا غذای مورد علاقه جنیفر انیستون؛ ناچو
حال که با بیوگرافی مختصری از جنیفر انیستون آشنا شدید و از سایر علایق این بازیگر زیبای هالیوودی نیز آگاهی یافتید، نوبت آن رسیده که غذای مورد علاقه این بازیگر را به شما معرفی کنیم. جنیفر انیستون در مصاحبه‌ای بیان کرده بود که شیفته‌ی غذا‌های مکزیکی به خصوص ناچو و تاکو است. یعنی حتی اگر در سیرترین شرایط خود باشد هم نمی‌تواند از خوردن غذا‌ها بگذرد.
ناچو بدون شک یکی از محبوب‌ترین غذا‌های مکزیکی به حساب می‌آید. هرچند برخی این غذا را به عنوان پیش غذا می‌شناسند، اما فلل و پنیر داخل این غذا می‌تواند برای بسیاری سیر کننده هم باشد. در ادامه با طرز تهیه ناچو؛ این پیش غذای بی‌نظیر چینی همراه شما هستیم.
تهیه و خوردن غذای مورد علاقه سلبریتی محبوب‌تان، می‌تواند حس خوشایندی را برایتان به همراه داشته باشد. اگر از هوادارن جنیفر انیستون یا سریال فرندز هستید و به خوردن غذا‌های جدید و لذیذ علاقه دارید، با طرز تهیه ناچو همراه برترین‌ها باشید:
مواد لازم برای تهیه ناچو
425 گرم کنسرو لوبیا ¾ پیمانه سالسا 2 تا 4 قاشق غذاخوری فلفل تند 1 شیشه فلفل دلمه‌ای خلال‌شده 1 پیمانه پنیر مونتری پیازچه خوردشده 5 عدد تورتیلا روغن خامه ترش به میزان لازم
چطور بپزم:
مرحله اول: فر را با دمای 425 درجه فارنهایت گرم کنید. تورتیلا‌ها را به شش قسمت تقسیم کنید. آن‌ها را روی سینی فری که از قبل چرب کرده اید، بچینید. به مدت 8 تا 10 دقیقه در فر بپزید تا طلایی و برشته شود.
مرحله دوم: در این فاصله، در یک شیرجوش متوسط، لوبیا و ¾ پیمانه سالسا را با هم مخلوط کنید. روی حرارت متوسط گرم کنید.
مرحله سوم: تورتیلا‌ها را روی ظرف گرد و بزرگ بچینید، مخلوط لوبیا را روی تورتیلا‌ها بریزید. پنیر و فلفل قرمز را روی آن‌ها بپاشید. آن‌ها را 5 دقیقه داخل فر قرار دهید. در صورت تمایل روی آن‌ها را با خامه ترش و پیازچه تزئین کنید و با سالسا سرو کنید.
نکاتی در ارتباط با تهیه ناچو
زمان آماده‌سازی مواد اولیه حدود 15 دقیقه و زمان پخت و انتظار غذا هم حدودا 15 دقیقه می‌باشد. طرز تهیه و مواد گفته شده برای 6 نفر مناسب می‌باشد. ناچو و اکثر غذا‌های مکزیکی طعم تندی دارند، اگر طبع شما غذا‌های تند را نمی‌پسندد ناچو برای شما گزینه خوبی نخواهد بود.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/413973/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آلگری: می‌خواستم خودم را هم تعویض کنم!

رزرو بلیت پاریس برای 4 کشتی‌گیر و ابهام در 57 و 86 کیلو

یوونتوس به زحمت از شکست گریخت

گلزنی منتظرمحمد مقابل تیم ملی امید تاجیکستان

کارشناسی داوری گل گهر - استقلال خوزستان

کارشناسی داوری نساجی - تراکتور

صحبت های سیدعلی میرغفاری رئیس صدور مجوز حرفه ای استقلال

عذرخواهی کاپیتان استقلال بخاطر 10 دقیقه پایانی

کارشناسی داوری فولاد - مس رفسنجان

کارشناسی داوری دیدار استقلال - شمس آذر

حمله هواداران عصبانی تراکتور به مینی ون حامل بازیکنان در فرودگاه تبریز

چرا جیمی کرگر به پیروزی و صعود بایرن مونیخ مقابل آرسنال باور داشت؟

کارشناسی داوری مس رفسنجان - پیکان

کارشناسی داوری شمس آذر - فولاد

کارشناسی داوری استقلال خوزستان - صنعت نفت

پلی به گذشته؛ برتری 2-1 بایرن مونیخ مقابل منچستریونایتد

بخش‌هایی از داوری گلاره ناظمی در اولین قضاوت خود به عنوان داور اول در جام ملت های فوتسال آسیا

گل زیبای دوشان ولاهوویچ به کالیاری از روی ضربه آزاد

کارشناسی داوری سپاهان - ذوب آهن

کارشناسی داوری پیکان - هوادار

پیشنهاد رسمی امیر قلعه نویی و فدراسیون فوتبال به دست افشین قطبی رسید

کارشناسی داوری صنعت نفت - پرسپولیس

ماجرای مرد کوری که 60 سال پیش با شکنجه 2 کودک را برای گدایی اجاره کرد!

پیرترین فرد زنده جهان کیست؟

وداع با اطلس؛ ربات انسان‌نمای بوستون داینامیکس بازنشسته می‌شود

دل ز جان برگیر و در بر گیر یار مهربان

نصیرزاده: با مجیدی، گل محمدی مذاکره داشتیم

نصیرزاده: تمام لیست خمس با نظر خودش جذب کردیم

پیروانی: یک بار هم علیه داوری حرف نزدم

وضعیت خروجی ورزشگاه وطنی

هاشمی نسب: درباره ناعدالتی ها حرف نمیزنم

کایل واکر: جود بلینگام یک هافبک کامل است

بادامکی: فشار مجازی استقلال بی سابقه بوده است

بیرانوند فردا گچ دستش را باز می کند

معاون پرسپولیس: اعلام کردند VAR منتفی شد

علت توقف مذاکره تراکتور با بردیف از زبان نصیرزاده

آخرین خبر از واگذاری مالکیت باشگاه پرسپولیس

عمو کاووس: مرگ حقه، میکروب بهانه است

گناه مخاطب چی بود فرشته؟

‎«گریه لیلی»؛ شاهکار تکنوازی ویولن استاد اسدالله ملک

سرعت وقوع فرونشست چقدر است؟

خیلی شانس آورد از یک تصادف مرگبار نجات پیدا کرد!

عکس های کاملا به موقع

دلیل احساس درد در مفاصل انگشت ها چیست؟

اشتباهات ساده‌ای که آشپزخانه را شلوغ و نامرتب می‌کند

نسخه جدید ربات انسان‌نما اطلس با قابلیت‌های هوش مصنوعی معرفی شد

صحبت های شنیدنی دکتر الهی قمشه ای

دقیقی: می‌توانستیم مساوی کنیم، حیف شد

جعفری: بازی کردن با فولاد در اهواز همیشه سخت است

قربانعلی‌پور: مطمئنا لیگ برای تیم ملی رصد می‌شود