آریا بانو

آخرين مطالب

به خاطر شرایط تمرینی بهتر به اروپا می‌روم نه پول ورزشي

به خاطر شرایط تمرینی بهتر به اروپا می‌روم نه پول
  بزرگنمايي:

آریا بانو - مهر / ملی‌پوش تنیس روی میز ایران با تاکید بر اینکه حضورش در لیگ‌های اروپایی به لحاظ مالی مقرون به صرفه است، گفت: البته دلیل من برای لژیونر شدن مهیا بودن شرایط تمرینی ایده‌آل است.
امیرحسین هدایی در مورد شرایطش برای سفر به مجارستان و شرکت در لیگ باشگاهی این کشور توضیح داد و ابراز امیدواری کرد که در صورت برگزاری مسابقات قهرمانی جهان، تیم ملی تنیس روی میز ایران بتواند موقعیت خود در گروه اول این رقابت ها که برای نخستین بار به دست آمده است را حفظ کند.
آسیب دیدگی ام بهبود پیدا کرده
وی که در آغاز این گفتگو در مورد شرایط آمادگی اش با توجه به آسیب دیدگی که با آن مواجه بود، گفت: به خاطر التهابی که از ناحیه مچ دست راست داشتم حدود یک ماه از تمرین دور بودم اما از دو هفته پیش شرایطم بهتر شد و تمریناتم را شروع کردم.
ایام کرونا را در کمپ تمرینی منزلم گذراندم
هدایی ادامه داد: با وجود کرونا به لحاظ تمرینی مشکلی ندارم چون در منزل کمپ تمرینی کوچکی دارم که مجهز به وسایل لازم برای تمرین است. بنابراین در کل آمادگی ام را طی این مدت حفظ کردم. الان هم بعد از دوره مصدومیت به آمادگی لازم رسیده ام. امیدوارم بتوانم تیم باشگاهی ام را به خوبی در مسابقات پیش رو همراهی کنم.
دلیل جابه جایی از آلمان به مجارستان
این پینگ پنگ باز که بعد از یک سال حضور در لیگ آلمان، کشور مجارستان را برای ادامه فعالیت انتخاب کرد، در مورد دلیلش برای این جابه جایی گفت: شرایط برای ادامه فعالیت در لیگ آلمان برایم مهیا بود. علاوه بر تیم خودم از برخی تیم های دیگر هم پیشنهادهایی داشتم اما به خاطر کرونا و تاثیری که در صدور روادید گذاشته ناچار به تغییر کشور شدم و اینکه مجارستان را برای ادامه کار انتخاب کنم.
با ویزای کار در اروپا بازی می کنم
وی در این رابطه ادامه داد: به خاطر کرونا سفر به خیلی از کشورهای اروپایی با ویزای شینگن شدنی نیست. فقط با ویزای کار می توان سفر کرد. برای برخی کشورها مانند آلمان هم صدور ویزای کار خیلی سخت انجام می شود اما دریافت ویزای کار برای سفر به مجارستان راحت تر است. به همین دلیل پیشنهادهای دریافتی از لیگ باشگاهی این کشور را بررسی و با تیم «بک سی تی» قرارداد یک ساله منعقد کردم.
حضور در ترکیب تیم جدید تا چند روز آینده
هدایی که با وجود آغاز دیدارهای تیم باشگاهی اش در مجارستان هنوز موفق به سفر به این کشور نشده، خاطرنشان کرد: اقدامات لازم را انجام دادم و به احتمال زیاد طی سه چهار روز آینده ویزای کار خود را دریافت می کنم و عازم مجارستان خواهم شد.
2 بازی مهم در لیگ مجارستان دارم
وی با یادآوری اینکه تیمش در هفته اول مسابقات مجارستان صاحب برد شد، تصریح کرد: «بک سی تی» 3 و 10 اکتبر دو بازی مهم در لیگ تنیس روی میز مجارستان دارد. قطعا برای این دو بازی در ترکیب تیمم خواهم بود. تلاش می کنم برای این دو بازی در ترکیب «بک سی تی» قرار بگیرم و عملکرد تاثیرگذاری هم داشته باشم.
امسال هم در لیگ ایران بازی می کنم
ملی پوش تنیس روی میز ایران که سال گذشته همزمان با آلمان، تیم پتروشیمی را هم در لیگ ایران همراهی کرد درمورد اینکه «آیا امسال هم برنامه ای برای همکاری با پتروشیمی یا دیگر تیم های شرکت کننده در لیگ برتر دارد؟» تصریح کرد: به طور حتم امسال هم در لیگ داخلی شرکت خواهم داشت اما وضعیت پتروشیمی برای این فصل مسابقات مشخص نیست. مسئولان این تیم تعیین تکلیف کنند در این زمینه هم تصمیم گیری می کنم.
دلیل لژیونر شدنم مسائل مالی نیست
این بازیکن در مورد مسائل مالی و تاثیری که در انتخاب لیگ های خارجی برای ادامه فعالیت دارد نیز گفت: به هر حال بازی در اروپا خیلی مقرون به صرفه است. در ایران نهایت قرارداد 100 میلیون تومانی منعقد می شود که معادل 3 هزار یورو می شود اما از لژیونر شدن می توان درآمد بهتری داشت. البته که هدف من از حضور در لیگ های اروپایی مسائل مالی نیست به خصوص که هزینه اجاره منزل، تغذیه و بعضا کمپ هم باخودم است. در واقع شرایط تمرینی ایده آل و مهیا بودن بهترین امکانات برای تمرین دلیل اصلی من برای لژیونر شدن است و اینکه می توانم مدت زمان زیادی از سال را در بهترین شرایط تمرین کنم.
نمی دانم چرا اردوی تیم ملی آغاز نشده!
هدایی که اسفندماه باید تیم ملی تنیس روی میز را در مسابقات قهرمانی جهان همراهی کند در مورد وضعیت این تیم گفت: برگزاری این رقابت ها بعد از فروردین ماه و تیرماه به اسفندماه موکول شد اما هنوز هم مشخص نیست که بالاخره مسابقات برگزار می شود یا نه؛ به هر حال تیم ملی باید تمرین داشته باشد اما نمی دانم چرا هنوز برای اردوی این تیم اقدامی نشده است.
کنار تیم ملی خواهم بود
وی افزود: اینکه به هر دلیلی مانند نداشتن مجوز یا مسائل مالی اردو برگزار نمی شود، خیلی جالب نیست. البته در صورتی هم که اردویی برگزار شود من و نوشاد و نیما عالمیان به دلیل لژیونر بودن نمی توانیم در اردو شرکت داشته باشیم اما خود من تلاشم این است که بتوانم در هر شرایطی کنار تیم ملی باشم.
باید برای حفظ جایگاه ایران در دسته یک جهان تلاش شود
لژیونر تنیس روی میز ایران با یادآوری اینکه تیم ملی در دوره گذشته مسابقات تیمی قهرمانی جهان به دسته اول صعود کرد، گفت: بر همین اساس دوره پیش روی این رقابت ها اهمیت بالایی برای مان دارد. باید تلاش شود بتوانیم در گروه اول ماندگار شویم. خود من تحت هر شرایطی تیم ملی را در این رقابت ها همراهی می کنم و سعی ام هم این است که بتوانم عاملی موثر در حفظ موقعیت فعلی باشم. حضور در دسته یک جهان راحت به دست نیامد و نباید راحت آن را از دست بدهیم.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/413771/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ایران می تواند پرتاب انسان به فضا را رقم بزند؟

بزرگترین چاپگر 3بعدی جهان یک خانه را در 80 ساعت می‌سازد

دلبر و یار من تویی رونق کار من تویی

نتایج فینال 5 وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی اعلام شد

آنالیز یک تغییر؛ کلوپ دوم یا برندان راجرزی دیگر

غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش

احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند

پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند

بنزما و طلسم بزرگان؛ کریم را چه می‌شود!‏

شغل جدید ستاره نیوکسل؛ راننده کامیون!‏

از حواشی ادامه دار یک پلتفرم تا صدرنشینی «محفل»

بلد نیس چطوری زهر نیش مار رو بگیره!

بازی جالب حدس چهره با سیدجواد هاشمی

صدای این خواننده دل همه رو برد!

کاهش 14 درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی

رادان: تمام آبرویمان را برای دین و ارزش‌های اسلامی می‌گذاریم و از این راه عقب‌نشینی نخواهیم کرد

پورعباس: کنکور در سلامت کامل برگزار شد

لحظات حساس از نجات نوزاد سه روزه توسط اپراتور هلال احمر

خالد نبی؛ زیارتگاهی شگفت‌انگیز در دل طبیعت

عطر کیک هل و گلاب تمام خانه را پر کرد!

آشنایی با سندرم حساسیت ناشی از دارو (DRESS)

چطور شوهر بی عاطفه ام را درمان کنم؟

تصاویری از پنل‌های خورشیدی جدیدی که در هر مکانی امکان نصب آن وجود دارد

برای خریدن کتاب هایی درباره اهل بیت(ع) به چه چیزهایی باید توجه شود؟

اولین واریزی مالک جدید به بازیکنان پرسپولیس

سندروم ژاوی همه‌گیر شد؛ تمدید 3ساله کونسیسائو

برنامه بازی‌ها را برای همه تغییر دهند نه فقط رئال

بلینگام بازی با سوسیداد را از دست داد

ایران با کسب 20 مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد

فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند

احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال

فتحی قهرمان مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بزرگسالان شد

علی مصفا: فیلیمو عمدا «نبودن» را تبلیغ نکرد و سرم منت گذاشت!

در تقدیر من جز خدمت به خلق نیست!

«مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست

آخرین خبر از وضعیت بیماری «ترانه علیدوستی»

مطالبه‌گری؛ مهمترین برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت سیزدهم

مرگ دردناک مرد تبریزی زیر چرخ های قطار مسافربری

آتش سوزی گسترده در هند؛ شش نفر کشته شدند

اقدام شیطانی مرد شیاد به زنان در نقش شرکت در مراسم ترحیم

شاخ به شاخ عجیب دو ماشین در آزادراه!

نتیجه حواس پرتی پشت فرمون؛ کنترلش و از دست داد!

کتک‌کاری یک مسافر با راننده اتوبوس در آمریکا

راه جلب عنایت امام زمان (عج)

هوش مصنوعی و احتمال جنگ و فروپاشی اجتماعی

وقتی درد دل می‌کند؛ گوش باش، نگاه باش

سالگرد زادروز یوهان کرویف؛ منتخب حرکات دوران بازی نابغه هلندی

ستاره چلسی فصل را از دست داد، آرژانتین نگران کوپا!‏

ژاوی اشک خوان لاپورتا را در آورد

به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم