آریا بانو

آخرين مطالب

السد با استراحت و نفس چاق می‌آید! ورزشي

السد با استراحت و نفس چاق می‌آید!
  بزرگنمايي:

آریا بانو - ورزش 3 / سرمربی اسپانیایی تیم السد معتقد است که هدف نهایی این تیم در این تورنمنت هیچ‌چیز جز قهرمانی نمی‌تواند باشد 
تیم فوتبال السد نماینده قدرتمند قطر، میزبان این رقابت‌ها، روز گذشته تمریناتش را زیر نظر سرمربی سرشناس خود برگزار کرد تا آماده دیدار مقابل تیم فوتبال پرسپولیس قهرمان چهارساله ایران شود که در ادامه گزارش کاملی از این تیم را می‌خوانیم:
با تصمیم ژاوی بازیکنان اصلی استراحت کردند
"سرمربی و مرد اول باشگاه السد، ژاوی پرونده تقابل آینده خود با پرسپولیس ایران را که فردا یکشنبه قرار است در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی دوره لیگ قهرمانان آسیا برگزار شود را با اشتیاق و انگیزه فراوان باز کرد.
به‌این‌ترتیب که روز گذشته السد در دو مرحله تمرینات خود را برگزار کرد، مرحله اول تمرین صبح، شامل کارهای سبک در سالن بدن‌سازی بود، این تمرین برای بازیکنانی بود که در آخرین بازی در برابر، سپاهان اصفهان حضور داشتند تا پس از تلاش زیادی که در این بازی انجام دادند از خستگی این مسابقه خلاص و دوباره ریکاوری شوند، به‌خصوص اینکه همه آن‌ها برای اولین بار به‌عنوان بازیکن اصلی به کار گرفته شدند.
ژاوی قصد داشت پس از اطمینان از صعود تیم به مرحله بعدی، به دلیل فاصله کم بین بازی‌ها و غلبه بر خستگی ناشی از فشار مسابقات پیاپی، به بازیکنان اصلی خود استراحت دهد تا آن‌ها در دیدار بعدی از هرزمانی آماده‌تر به میدان روند.این در حالی است که بقیه اعضای تیم که بازیکنان اصلی در مسابقه سپاهان نبودند، در یک تمرین عصرگاهی برای آماده‌سازی بازی مقابل پرسپولیس شرکت کردند که با توجه به تمرین روز گذشته انتظار می‌رود السد در دیدار مقابل پرسپولیس تمام بازیکنان اصلی خود را برای برتری مقابل قهرمان ایران و صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات در اختیار داشته باشد.
ژاوی همه نفراتش را در اختیار دارد
لیست السد فاقد غایب و مصدوم است. پدرو میگوئل و بغداد بونجاح الجزایری، پس از پایان محرومیتشان به دلیل دوکارته شدن به تیم برمی‌گردند. از طرفی خود، ژاوی هرناندز، سرمربی السد برنامه و راهکار مناسبی برای پیروزی و صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی را دارد. ژاوی پس از اینکه حریف این مرحله خود را شناخت تصمیم گرفت چندین جلسه با بازیکنانش برگزار کند و مهم‌ترین نکات فنی مسابقه را به بازیکنانش توضیح دهد و نقشه راهی را که تیم قبل از رفتن به این دیدار مهم دنبال می‌کند را برای آن‌ها تشریح کند تا هر بازیکن، آمادگی کامل برای این حضور در این دیدار مهم را داشته باشد.
مدافعان حق اشتباه ندارند
بازیکنان اصلی السد فردا پس از استراحت کافی با توجه به عدم حضور در دیدار با سپاهان به مصاف پرسپولیس خواهند رفت، زیرا فرصت خوبی برای بازیکنان اصلی بود تا قبل از دیدار حساس مقابل پرسپولیس نفس بکشند و استراحت کافی داشته باشند. همچنین این بازی تشریفاتی علی‌رغم اینکه با شکست السد مقابل سپاهان اصفهان همراه شد، فرصت مناسبی بود برای بازیکنان نیمکت ذخیره تا با فضای کلی این رقابت‌ها آشنا شوند و در شرایط بازی قرار بگیرند.
ژاوی در طول تمرین خطاهای بازیکنان را گوشزد می‌کرد و به آن‌ها دستور می‌داد تا اشتباهشان را تصحیح کنند، به‌ویژه بازیکنان خط دفاعی که فرصت جبران اشتباه در مرحله فعلی وجود ندارد. بنابراین او به بازیکنانش دائم بر حفظ تمرکز در طول این دیدار توصیه می‌کرد. ژاوی علاوه بر حفظ تمرکز، از اهمیت احتیاط در این دیدار با بازیکنانش صحبت کرد تا بازیکنان بتوانند به هدف خود که همان برتری مقابل پرسپولیس و ادامه حضورشان در تورنمنت تا کسب عنوان قهرمانی است دست یابند. جایی که مسابقه فردا یک آزمایش واقعی است، که در طی آن السد باید سطح خود را نشان دهد و تمام قدرت خود را برای تغییر تصویری که تیم در برخی از مسابقات مرحله گروهی ظاهرشده است را فراهم کند، اینکه باوجود پتانسیل بسیار زیاد در تیم، گاهی اوقات شاهد نوساناتی درگرفتن نتایج هستیم.
پیش‌بینی می‌شود که تیم السد امروز تمرین خود را با یک جلسه تمرینی نهایی به پایان برساند که طی آن ژاوی آخرین بازیکنان خود را طبق ساختار و تاکتیکی که در دیدار فردا قرار است به‌عنوان بازیکنان اصلی به میدان بروند، محک بزند تا تیم آماده ارائه کامل یک دیدار پرقدرت برای کسب پیروزی باشد.
ژاوی تصمیم درستی گرفت
تیم السد آخرین بازی خود را با ترکیب ذخیره مقابل سپاهان ایران به انجام رسانید، در این تیم بازیکنانی حضور داشتند که قبلاً در آسیا بازی نکرده بودند و تجربه بازی در این تورنمنت قاره‌ای را نداشتند، بااین‌حال این تیم 2-1 شکست خورد در حالی نزدیک بود این دیدار به‌تساوی برسد. کاری که تیم السد انجام داد به خاطر تصمیم صحیح مربی خود ژاوی هرناندز بود که پس از اطمینان یافتن برای حضور در دور دوم مسابقات، به نتیجه مسابقه نگاه نکرد زیرا مربی معتقد است هر تیمی که می‌خواهد به فینال راه یابد باید برای هر بازی آماده باشد، همان‌طور که قبلاً گفته بود.
السد قوی‌ترین خط حمله مسابقات
تیم السد "قوی‌ترین خط حمله" را در بین تیم‌های حاضر در مسابقات را دارد، زیرا خط حمله این تیم تا پایان مرحله گروهی 14 گل به ثمر رساند است، یک گل اختلاف با تیم اماراتی الشارجه که در دور گروهی این رقابت‌ها حذف شد. السد در این تورنمنت 4 گل توسط بغداد بونجاح به ثمر رسانده و پس از او حسن الهیدوس و اکرم عفیف قرار دارند که هرکدام 3 گل و چهار گل باقی‌مانده در این تورنمنت، توسط تاباتا، کازورلا، هاشم علی و بازیکن تیم النصر به ثمر رسیده است. انتظار می‌رود که السد در مرحله حذفی مسابقات که از فردا آغاز می‌شود، به نمایش قدرتمند خود در مسابقات ادامه دهد و گل‌های بیشتری به ثمر برساند.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/411517/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ورود سامانه بارشی به کشور طی دوشنبه

آلگری: می‌خواستم خودم را هم تعویض کنم!

رزرو بلیت پاریس برای 4 کشتی‌گیر و ابهام در 57 و 86 کیلو

یوونتوس به زحمت از شکست گریخت

گلزنی منتظرمحمد مقابل تیم ملی امید تاجیکستان

کارشناسی داوری گل گهر - استقلال خوزستان

کارشناسی داوری نساجی - تراکتور

صحبت های سیدعلی میرغفاری رئیس صدور مجوز حرفه ای استقلال

عذرخواهی کاپیتان استقلال بخاطر 10 دقیقه پایانی

کارشناسی داوری فولاد - مس رفسنجان

کارشناسی داوری دیدار استقلال - شمس آذر

حمله هواداران عصبانی تراکتور به مینی ون حامل بازیکنان در فرودگاه تبریز

چرا جیمی کرگر به پیروزی و صعود بایرن مونیخ مقابل آرسنال باور داشت؟

کارشناسی داوری مس رفسنجان - پیکان

کارشناسی داوری شمس آذر - فولاد

کارشناسی داوری استقلال خوزستان - صنعت نفت

پلی به گذشته؛ برتری 2-1 بایرن مونیخ مقابل منچستریونایتد

بخش‌هایی از داوری گلاره ناظمی در اولین قضاوت خود به عنوان داور اول در جام ملت های فوتسال آسیا

گل زیبای دوشان ولاهوویچ به کالیاری از روی ضربه آزاد

کارشناسی داوری سپاهان - ذوب آهن

کارشناسی داوری پیکان - هوادار

پیشنهاد رسمی امیر قلعه نویی و فدراسیون فوتبال به دست افشین قطبی رسید

کارشناسی داوری صنعت نفت - پرسپولیس

ماجرای مرد کوری که 60 سال پیش با شکنجه 2 کودک را برای گدایی اجاره کرد!

پیرترین فرد زنده جهان کیست؟

وداع با اطلس؛ ربات انسان‌نمای بوستون داینامیکس بازنشسته می‌شود

دل ز جان برگیر و در بر گیر یار مهربان

نصیرزاده: با مجیدی، گل محمدی مذاکره داشتیم

نصیرزاده: تمام لیست خمس با نظر خودش جذب کردیم

پیروانی: یک بار هم علیه داوری حرف نزدم

وضعیت خروجی ورزشگاه وطنی

هاشمی نسب: درباره ناعدالتی ها حرف نمیزنم

کایل واکر: جود بلینگام یک هافبک کامل است

بادامکی: فشار مجازی استقلال بی سابقه بوده است

بیرانوند فردا گچ دستش را باز می کند

معاون پرسپولیس: اعلام کردند VAR منتفی شد

علت توقف مذاکره تراکتور با بردیف از زبان نصیرزاده

آخرین خبر از واگذاری مالکیت باشگاه پرسپولیس

عمو کاووس: مرگ حقه، میکروب بهانه است

گناه مخاطب چی بود فرشته؟

‎«گریه لیلی»؛ شاهکار تکنوازی ویولن استاد اسدالله ملک

سرعت وقوع فرونشست چقدر است؟

خیلی شانس آورد از یک تصادف مرگبار نجات پیدا کرد!

عکس های کاملا به موقع

دلیل احساس درد در مفاصل انگشت ها چیست؟

اشتباهات ساده‌ای که آشپزخانه را شلوغ و نامرتب می‌کند

نسخه جدید ربات انسان‌نما اطلس با قابلیت‌های هوش مصنوعی معرفی شد

صحبت های شنیدنی دکتر الهی قمشه ای

دقیقی: می‌توانستیم مساوی کنیم، حیف شد

جعفری: بازی کردن با فولاد در اهواز همیشه سخت است