آریا بانو

آخرين مطالب

تماس استقلال با امیرقلعه نویی! ورزشي

تماس استقلال با امیرقلعه نویی!
  بزرگنمايي:

آریا بانو - آخرین خبر / سایت فوتبالی نوشت: با منتفی شدن حضور استراماچونی در استقلال مدیران این باشگاه به دنبال گزینه مناسبی برای جانشینی فرهاد مجیدی هستند. 
در حالیکه مدیران استقلال این روزها در قبال اخبار مذاکرات با گزینه های مربیگری سکوت کرده اند، شایعه ای عجیب منتشر شده که استقلال از مذاکره با الکس نوری به نتیجه خاصی نرسیده و سراغ امیر قلعه نویی سرمربی فصل گذشته سپاهان و حال حاضر گل گهر رفته است تا برای حضور وی روی نیمکت این تیم برای فصل آینده به توافق برسد!
این شایعه عجیب در حالی به گوش رسیده که خبر آمده روند مذاکرات باشگاه استقلال با الکس نوری و عدم توافق مالی تا این لحظه باشگاه استقلال باب مذاکره را با سایر گزینه های داخلی آغاز کرده است.
همانطور که قبلا هم نوشته بودیم الکس نوری برای حضور در استقلال به مدیران این باشگاه پیشنهاد یک میلیون یورویی داده است که از این مبلغ 900 هزار یورو را برای خود و صد هزار یورو را برای دستیارش می خواهد. اما روزنامه ایران ورزشی روزنامه نزدیک به دولت از پیشنهاد 450 تا 500 هزار یورویی آبی ها به نوری خبر داده بود که به نظر می رسد اختلاف بر سر مبلغ قرارداد یکی از مشکلات توافق با الکس نوری باشد.
هر چند احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال و معاونانش سیاست سکوت را در پیش گرفته اند اما شنیده شده که مدیران این باشگاه در کنار مذاکره با گزینه هایی مانند رسول خطیبی و محمود فکری، در چند روز گذشته مذاکراتی با امیر قلعه نویی انجام داده اند. 
احمد سعادتمند که رابطه خوبی با امیر قلعه نویی دارد و قلعه نویی یکی از دوستان قدیمی اش است همچنان سعی می کند سکوت کند و خبرهای مذاکره سعادتمند و قلعه نویی نه رسانه ای شده و نه به صورت رسمی خبری از این مذاکرات منتشر شده است اما شایعه ای که منتشر شده حکایت از آن دارد که سعادتمند و قلعه نویی تاکنون دو جلسه مشترک برگزار کرده اند. این شایعه عجیب از برگزاری یکی از جلسات در یک رستوران با حضور سعادتمند، قلعه نویی و خسرو حیدری حکایت دارد. هر چند خبرگزاری فوتبالی نمی تواند صحت و سقم این خبر را تایید کند اما شایعه ای که منتشر شده می گوید در این جلسات دو طرف به توافقاتی هم رسیده اند.
در کنار همه این شایعات، چیزی که عجیب به نظر می رسد این است که امیر قلعه نویی و محمود فکری، هر دو با دو باشگاه گل گهر سیرجان و نساجی قائمشهر برای فصل بعد قرارداد دارند اما ظاهرا در قرارداد آنها بندی وجود دارد که در صورت رسیدن پیشنهاد از استقلال بتوانند بدون هیچ مشکلی از باشگاه تحت قراردادشان جدا شوند.
از سوی دیگر شنیده می شود که این احتمال وجود دارد که فرهاد مجیدی به نیمکت استقلال برگردد و فصل آینده سکان هدایت این تیم را بر عهده بگیرد. مجیدی که پس از علنی شدن مذاکرات استقلال و استراماچونی در آستانه بازی های حساس جام حذفی به نوعی از تیم قهر کرده بود و استعفا کرد با وساطت مجید نامجو مطلق و وریا غفوری به تمرینات برگشت اما بعد از شکست در فینال جام حذفی برابر تراکتور در فرودگاه از بازیکنان استقلال خداحافظی کرد و در فضای مجازی با انتشار پستی استعفای خود را از سرمربیگری استقلال اعلام کرد. مطمئنا اگر مجیدی بخواهد سرمربی استقلال شود، سعادتمند را در پست مدیرعاملی باشگاه استقلال نخواهیم دید. 
از سوی دیگر این فرضیه هم مطرح است که اگر مجید نامجومطلق در لیگ قهرمانان آسیا با استقلال نتایج خوبی بگیرد احتمال دارد فصل آینده هم روی نیمکت این تیم ماندگار شود و سکان هدایت آبی پوشان را بر عهده بگیرد.
معادلات نیمکت استقلال برای فصل بیستم یکی از چالش های اصلی مدیران استقلال و احمد سعادتمند در این روزها است و باید در آخر منتظر ماند و دید از بین گزینه هایی که این روزها مطرح می شود کدامیک در فصل بیستم روی نیمکت استقلال خواهد نشست. کلا در استقلال معلوم نیست چه خبر است اما چیزی که هواداران این تیم را آزار می دهد، بازی با نامهایی چون استراماچونی و الکس نوری است که گزینه اول منتفی شده و گزینه دوم هنوز منتفی شدن یا نشدنش مشخص نیست.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/409145/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تلسکوپ فضایی جیمز وب شواهدی از وجود حیات را کشف کرده است

ناسا یک گام به کشف حیات بیگانه در مریخ نزدیک‌تر شد

صحبت های دلنشین دکتر کاکاوند در مورد قدرت

الزام فرهنگ‌سازی برای کتاب‌های الکترونیکی

خلیفی به لاپورتا؛ این ایده احمقانه را کنار بگذارید

اینقدر اغراق نکنید، مسی کند بود و دو گل معمولی زد!‏

چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم

ویدیوی کامل بیانیه خوان لاپورتا درباره ال‌کلاسیکو

رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!

لیگ ملت‌ها؛ قهرمان المپیک پرستاره‌تر از همیشه

تباس: برخی بازی‌های لالیگا در آمریکا برگزار خواهند شد!

رئیس باشگاه میلان: پیولی تا پایان فصل سرمربی تیم خواهد بود

درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال

کسب 10 مدال در روز نخست برای نمایندگان ووشو ایران

چندرغاز که دیگه چانه زدن نداره!

هجوم هواداران محمدرضا گلزار برای سلفی گرفتن با او!

سکانسی خنده دار از سریال «سه در چهار»

ویدئو خنده‌دار از «نون خ» که هیچکس آن را ندیده است!

7 اقدام مراقبتی پس از لیزر پوست صورت

علیرضا قربانی و اجرای زیبای ترانه‌ی «عاشقانه نیست»

اجرای مهدی دارابی از آهنگ «شاید یه شب بارون»

آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم

آمار مهاجرت به استان‌های شمالی کشور طی دو سال اخیر

گربه افسردگی گرفت

نخستین بنای مذهبی ایرانیان

4 گوشه دنیا/ هیتلر برای چه به دنبال برج ایفل بود؟

استوری روز زیارتی امام رضا علیه‌السلام

تصاویری زیبا از توکانت زمردی

نوآوری عجیب یک شهروند مشهدی در اثاث‌کشی

روش تهیه شیرینی خانگی لذیذ

کوکوی سیب زمینی را پنیری بپزید!

روش تهیه زیر برنجی لری

مراقبت های بعد از عمل چشم

اغفال وحشتناک، تهیه فیلم و اخاذی از زنان بالای 60 سال!

نگرانی های همسر حاج آقای قرائتی

ثبت رکورد جدید «کاهش نرخ تولد» در کره جنوبی

هیتلر برای چه به دنبال برج ایفل بود؟

ما دو جور بخشنده داریم!

العین - یوکوهاما، آماده برای جنگ بر سر جام نقره‌ای

سرپرست استقلال خوزستان؛ فقط تمرکز و دیگر هیچ!

فینالیست آسیا را فغانی تعیین کرد!

مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی

راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران

دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!

اثرگذاری مثبت مرد پرتغالی 8 ساله سپاهان

تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن

حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم

به سطح قالتاقی انسان‌ها احترام بزارید

پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون

شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟