آریا بانو

آخرين مطالب

تولید یک میلیون ماشین لباسشویی ال جی در آمریکا گوناگون

تولید یک میلیون ماشین لباسشویی ال جی در آمریکا
  بزرگنمايي:

آریا بانو - به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران « ال کا ایران »، نمایندگی شرکت ال جی در آمریکا از تولید یک میلیون ماشین لباسشویی ال جی در این کشور خبر داد.
توماس یون مدیر عامل ال جی الکترونیکس در آمریکای شمالی اظهار کرد: ما بسیار مفتخریم که برای مصرف کنندگان آمریکایی ماشین لباسشویی های با کیفیت تولید می کنیم و در ساده کردن زندگی افراد نقش بسزایی را ایفا می کنیم. تولید یک میلیون ماشین لباسشویی ال جی در آمریکا به مناسبت بزرگداشت ماشین لباسشویی های برتر این برند برای مصرف کنندگان آمریکایی است.
بیشتر بخوانید: رفع سر و صدای ماشین لباسشویی با ذکر چند نکته وی ادامه داد: ماشین لباسشویی های مدل جدید که به تولید یک میلیونی رسیده اند و دارای ویژگی های هوشمند از پیش تعیین شده هستند. طی هفته گذشته خط تولید این کارخانه واقع در آمریکای شمالی به 360 میلیون دلار رسیده است.

آریا بانو

آریا بانو


کارخانه یاد شده به عنوان پیشرفته ترین کارخانه تولید ماشین لباسشویی در جهان شناخته شده و باعث افزایش رقابت شرکت ال جی در آمریکا شده است. همچنین به سرعت شرایط بازار لوازم خانگی را در زمینه ماشین لباسشویی تغییر داده و سرعت فروش را افزایش داده است.
از زمان ساخت و افتتاح این کارخانه، شرکت ال جی به تولید ماشین لباسشویی های با کیفیت می پردازد. افتخار دیگری که ماشین لباسشویی های ال جی در آمریکا کسب کرده اند عبارت است از دریافت رتبه اول رضایت مشتری در یک مجله معتبر آمریکایی.

آریا بانو

آریا بانو


طبق نظرسنجی ACSI که در سال 2019 انجام شده و رضایت مشتریان و مصرف کنندگان را از محصولات شرکت های تولید کننده لوازم خانگی ارزیابی می کردند. شرکت ال جی از نظر کیفیت و ارزش محصول در رده دوم قرار داشت و با تولید کننده دیگری در حال رقابت بود.
همچنین نمایندگی این کمپانی در آمریکا در سال گذشته به عنوان بهترین کارخانه تولید کننده ماشین لباسشویی شناخته شده بود.

آریا بانو

آریا بانو


آمریکایی‌ها طرفدار پروپا قرص ماشین لباسشویی‌ های ال جی کارخانه ماشین لباسشویی ال جی الکترونیکس آمریکا در نظرسنجی رضایت از مشتری رتبه اول را به دست آورده است. ال جی ماشین لباسشویی های خود را در کارخانه جدید لوازم خانگی در شهر مونتگومری تولید می کند.
مقامات این شرکت در اطلاعیه ای اعلام کردند که این دومین سالی است که ال جی بالاترین رتبه را به ماشین لباسشویی های خود اختصاص می دهد.
جالب است بدانید: بهترین دمای آب برای شستشوی انواع لباس‌ها در ماشین لباسشویی جی‌ پلاس چیست؟ همچنین قابل ذکر است، یخچال فریزر های ال جی در گزارش امسال رتبه برتر را در رضایت از مشتری کسب کردند. لوازم خانگی ال جی نیز در سال گذشته دوباره از نظر کیفیت و ارزش محصول در رتبه دوم قرار گرفتند.

آریا بانو

آریا بانو


کارخانه Clarksville ال جی واقع در آمریکا ادعا دارد که یکپارچه ترین کارخانه تولید لباسشویی در جهان است و بیش از 700 نفر در آنجا مشغول به کار هستند.
ال جی به عنوان یک برند لوازم خانگی در رضایت مشتری، کیفیت محصول و نوآوری های لباسشویی شناخته شده است که مصرف کنندگان آمریکایی می توانند برای آسان تر کردن زندگی خود به این کمپانی اعتماد کنند. لوازم خانگی ال جی از سال 2006 تا کنون 29 جوایز J.D. Power را کسب کرده است.
درباره شرکت ال جی الکترونیکس در آمریکا بیشتر بدانید
نمایندگی شرکت ال جی الکترونیکس در آمریکای شمالی یک کمپانی 53 میلیارد دلاری در سطح جهان است که در زمینه فناوری و تولید لوازم خانگی با کیفیت فعالیت دارد.
در ایالات متحده آمریکا، کمپانی ال جی مجموعه ای گسترده از لوازم خانگی نوآورانه، محصولات سرگرمی خانگی، گوشی های هوشمند ، نمایشگرهای تجاری، سیستم های تهویه هوا و قطعات خودرو را به فروش می رساند.

آریا بانو

آریا بانو


بهترین ماشین لباسشویی های ال جی
بهترین ماشین لباسشویی های ال جی دارای بازده‌ بالا و موتور قدرتمند خود همگام با مصرف بهینه انرژی هستند که به خوبی می توانند نیازهای شما پاسخ دهند. قابلیت ‌های پیشرفته ماشین لباسشویی‌ ها و فناوری ‌های بکار رفته، آن ها را نسبت به دیگر ماشین لباسشویی های متمایز می کنند.
ماشین لباسشویی های ال جی با توجه به قابلیت ها و فناوری های پیشرفته ای که دارند جزو بهترین دستگاه‌ های موجود در بازار هستند. ما در ادامه این مطلب بهترین ماشین لباسشویی های ال جی را معرفی می کنیم. ال جی با بهره بردن از شستشوی دستی و استفاده از فناوری اینورتر دایرکت درایو، فناوری 6 حرکت شستشو مثل شستشو با دست را ابداع کرده است. این شش مرحله شامل فیلتراسیون، پیچاندن، آبکشی پله ‌ای، تاباندن، ساییدن و غلتاندن می‌ شود که در نتیجه کمتر به الیاف لباس صدمه می رسد و عملکرد ماشین لباسشویی را بهبود می بخشد.
در همین رابطه بخوانید: بهترین ماشین لباسشویی های بازار از نگاه کارشناسان ماشین لباسشویی ال جی 7 کیلویی
ماشین لباسشویی ال جی 7 کیلویی مدل مدل 2j3 از امکانات و فناوری‌ های پیشرفته بهره می برد و کارایی عالی را برای کاربران به ارمغان می آورد. طراحی منحصر به فرد این محصول با کنترل پنل پیشرفته و دکمه‌ های لمسی، امکان استفاده‌ ی راحت از این لباسشویی ال جی را فراهم می کند.

آریا بانو

آریا بانو


فناوری 6 motion DD این امکان را به کاربران می دهد تا با چرخاندن دیگ در 6 جهت، لباس‌ ها بدون آسیب و با تمیزی کامل شستشو داده شوند. همچنین فناوری Direct Drive در ماشین لباسشویی ال جی 7 کیلویی قدرت بیشتری دارد و مصرف انرژی را کاهش می دهد. با توجه به عدم وجود تسمه، موتور Direct Drive خودش به طور مستقیم دیگ را حرکت داده، لرزش و صدای دستگاه را پایین می ‌آورد و طول عمر ماشین لباسشویی را نیز بیشتر می ‌کند.
مشخصات ماشین لباسشویی ال جی 7 کیلویی
ظرفیت دیگ: 7 کیلوگرم سرعت چرخش موتور: 1200 دور در دقیقه نوع صفحه نمایش: LED برنامه های شستشوی: 13 برنامه عیب یابی هوشمند: دارد رده مصرف انرژی: A+++ ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی
ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی مدل WM-843SS از سری لباسشویی هایی بوده که فروش بالایی در این برند بزرگ داشته است. ال جی با به کارگیری فناوری روز دنیا توانسته رتبه خوبی در بازار لوازم خانگی ایران و جهان بدست بیاورد. لباسشویی 843 ال جی به نحوی طراحی شده که پاسخگوی نیاز روزمره افراد باشد. همچنین ظرفیت 8 کیلوگرم برای خانواده ای با جمعیت متوسط جوابگو است.

آریا بانو

آریا بانو


وجود 14 برنامه شستشو در ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی به شما این امکان را می دهد تا مناسب ترین برنامه را با توجه به نوع لباس هایتان توسط دکمه ولومی قرار داده شده در وسط دستگاه انتخاب کنید. قابلیت زمان دهی در این دستگاه باعث می شود تا شستشوی لباس ها روی برنامه مشخصی انجام شود. ماشین لباسشویی wm-843ss ال جی با درب بزرگ قادر است به راحتی اقلام بزرگ همانند پارچه و پتو را در دیگ خود جای دهد و به شستشو بپردازد.
مشخصات ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی
پهنای ماشین لباسشویی: 60×85×58 سانتی متر ورودی شیر آب: سرد و گرم جنس دیگ: تمام استیل جنس هیتر: سرامیکی جهت باز شدن درب ماشین لباسشویی: از سمت راست صفحه نمایش : ال ای دی میزان مصرف انرژی: +++A دور موتور: 1400 دور در دقیقه انتهای پیام/

آریا بانو

آریا بانو

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/380217/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تشخیص بیماری مرگبار از روی دست ها

آهنگ معین زد رو از خود معین زد قشنگ‌تر خوندن!

ثبت تصویر پلنگ ایرانی در رودبار

اظهارات خانواده شهیدی که در اولین ماموریتش به شهادت رسید

آغاز ثبت‌نام پشت کنکوری‌ها جهت ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره

پورعباس: سازمان ملی سنجش در مرحله ابلاغ توسط شورای انقلاب فرهنگی قرار دارد

سعدی‌خوانی مرحوم آیت‌الله مجتهدی تهرانی

گوناگون/ روش پاسخ به حمله دشمن در کلام امیرالمؤمنین (ع)

دره های زیبای الموت قزوین

با 2 تا بادمجان این شکلی هنر آشپزی‌ تو به رخ بکش!

آموزش رول کوکی راحت و فوق العاده خوشمزه

طرز تهیه بورک مرغ و قارچ

کنترل خوب فشارخون می تواند از فیبروم رحمی جلوگیری کند

با پسر کوچک تر از خودمون ازدواج کنیم؟

کوتاه کردن مو با افزایش احتمال مرگ!

بین ناز و التماس تعادل برقرار کنید

نروژ بزرگترین کشتی‌های هیدروژنی جهان را می‌سازد

تمجید گواردیولا از لیورپول

آخرین وضعیت کشتی آزاد برای المپیک

قرقیزستان از شکست برابر تاجیکستان گریخت

مدیرروستا: منافع برخی کشیدن ترمز پیشرفت لیگ است

اتفاق عجیب برای ژیمناست تاریخ‌ساز ایران

واکنش‌های برتر مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

ستاره بارسلونا تهدید به مرگ شد!

کشتی ایران رکورد تاریخش را در مسابقات قهرمانی آسیا شکست

داوران هفته 28 لیگ دسته اول مشخص شدند

عالیشاه بازی آلومینیوم را از دست داد

بچه بال مگسی رو واکس زده!

چرا «گناه فرشته» نظر مخاطب را جلب نکرد؟

رابطه تازه سحر دولتشاهی و پیمان معادی صدای برخی‌ها را درآورد!

اجرایی زیبا و جذاب در برنامه «صداتو»

آزار و قتل زن جوان توسط مرد همسایه؛ متهم: جسد مقتول را به آتش کشیدم

آمار نهایی داوطلبان نوبت دوم کنکور اعلام شد

دره انجیرک تا مرخیل؛ تصاویری زیبا از بکرترین نقاط زاگرس

نسبت به ادامه زندگی تا ابدیت چه آمادگی باید داشته باشیم؟

شگفت‌زدگی جالب یک بلاگر خارجی بعد از دیدن شیراز

دمنوش خوشمزه‌ای که روز شما را متفاوت می‌کند

تشخیص بیماری مرگبار از روی دست‌ها

غربالگری بیماری SMA از امسال با کیت تشخیصی ایرانی

ترفند آویزان کردن شلوار

اصلا حوصله کارکردن در این روزهای بهاری را ندارم

احتمال افزایش 25 درصدی اعتبار طرح امنیت غذایی کودکان

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

روشی برای نقشه‌برداری از نانوحفره‌های روی غشاء ارائه شد

کناره‌گیری نویسندگان از «انجمن قلم آمریکا» در حمایت از غزه

روایتی متفاوت از دیدار سپاهان و ذوب‌آهن

دبل شهاب زاهدی در بازی امروز آویسپا فوکوکا مقابل جوبیلو ایواتا

فیلم کوتاه تغییر چهره با حضور کریستیانو رونالدو

تصمیمات احساسی و ذوب شدن آهسته فولاد

احتمال لغو سفر ملی‌پوشان ووشو به چین