آریا بانو

آخرين مطالب

نگاهی به جدیدترین قهوه ساز نسپرسو گوناگون

نگاهی به جدیدترین قهوه ساز نسپرسو
  بزرگنمايي:

آریا بانو - به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران « ال کا ایران »، جدیدترین قهوه ساز نسپرسو با عنوان Vertuo Next معرفی شد و یکی از نکات جالب این دستگاه قهوه ساز ، قابل بازیافت بودن بسته بندی آن است.
جدیدترین قهوه ساز نسپرسو با توجه به قابل بازیافت بودن بسته بندی آن به حفظ محیط زیست کمک شایانی می کند و زمین را برای آیندگان سالم نگه می دارد.
بیشتر بخوانید: بهترین قهوه سازهای 2020 را بشناسید این دستگاه قهوه ساز دارای قابلیت و ویژگی های جالبی است که می توان به خاموش شدن خودکار 2 دقیقه ای و گرم کردن قهوه در 30 ثانیه اشاره کرد. طرفداران قهوه می دانند که این قابلیت ها در دستگاه قهوه ساز حائز اهمیت است. فرض کنید با این محصول جدید نسپرسو به درست کردن قهوه پرداخته اید و فراموش کرده اید دستگاه را خاموش کنید که در این صورت جای نگرانی نیست و قهوه ساز پس از گذشت زمان 2 دقیقه به صورت خودکار خاموش می شود.

آریا بانو

آریا بانو


قابلیت گرم کردن قهوه در 30 ثانیه در مواقعی که عجله دارید بسیار کار آمد است. کاربری را در نظر بگیرید که جهت نوشیدن قهوه عجله دارد و نمی تواند وقت زیادی را صرف درست کردن قهوه کند، بنابراین این دستگاه قهوه ساز با گرم کردن قهوه در کمتر از یک دقیقه می تواند طرفداران بسیاری را به سوی خود جذب کند.
تنظیمات این قهوه ساز جدید نسپرسو به گونه ای طراحی شده که کاربران و مصرف کنندگان هنگام درست کردن قهوه می توانند میزان استخراج قهوه، درجه حرارت آب، سرعت دم کردن و غیره را کنترل کنند و گفتنی است که مصرف کنندگان می توانند در 5 سایز اسپرسو، دابل اسپرسو، gran lungo، ماگ و alto قهوه بنوشند.

آریا بانو

آریا بانو


جدیدترین قهوه ساز نسپرسو با عنوان Vertuo Next در سه مدل موجود است و 5 رنگ بندی دارد که شامل سفید، قرمز، قهوه ای، کرم و مشکی می شود.
دستگاه به صورت جداگانه با قیمت 249 دلار به فروش می رسد اما اگر قصد خرید قهوه ساز به همراه شیر کف کن Aerrocino3 را دارید می توانید با قیمت 329 دلار آن ها را با هم داشته باشید.
جالب است بدانید: گرانترین قهوه ساز های دنیا را از نزدیک ببینید دستگاه قهوه ساز Vertuo Next Premium به رنگ مشکی و به تنهایی با قیمت 279 دلار و به همراه شیر کف کن با قیمت 359 دلار به فروش می رسد.

آریا بانو

آریا بانو


همچنین دستگاه قهوه ساز Vertuo Next Deluxe با قیمت 299 به فروش می رسد و در صورت سفارش شیر کف کن در کنار قهوه ساز 379 دلار ارزش گذاری می شود.
مدیر اجرایی شرکت نسپرسو، Jean-Marc Dragoli اظهار کرد: ما بسیار خشنودیم که جدیدترین قهوه ساز نسپرسو Vertuo Next را برای دوست داران قهوه طراحی و تولید کرده ایم تا آن ها از قهوه هایی با کیفیت و در اندازه های مختلف بهره مند شوند.
وی افزود: تبلیغات این محصول تا 27 سپتامبر 2020 مصادف با روز پدر ادامه خواهد داشت و این دستگاه قهوه ساز می تواند انتخاب خوبی برای پدرانی که قهوه دوست دارند، باشد. همچنین مشتریان می توانند این محصول جدید نسپرسو را با تخفیف 80 دلاری تهیه کنند.

آریا بانو

آریا بانو


گفتنی است که در سال گذشته دستگاه اسپرسوساز نسپرسو در صدر لیست بهترین اسپرسوسازهای جهان قرار داشت.
اسپرسوساز نسپرسو پیکسی یکی از دستگاه های جدید اسپرسوساز یک نفره بوده و برای کسانی که قهوه با کیفیت بالا می خواهند، ارائه شده است.
در همین رابطه بخوانید: بهترین برندهای قهوه ساز 2020 را بشناسید دستگاه های این برند معروف برای کسانی که نمی خواهند وقت خود را با رفتن به کافه یا آشپزخانه هدر بدهند، مناسب است.
اسپرسوساز نسپرسو (Nespresso) برند معتبر شرکت آشنای نستله (Nestle) بوده که دفتر مرکزی آن در لوزان سوئیس قرار دارد. شرکت نستله تحت عنوان برند نسپرسو دستگاه های اسپرسوساز از نوع کپسولی تولید می کند. در سال 1996 اولین حق ثبت اختراع به دستگاه اسپرسوساز همراه با کپسول نسپرسو، داده شد.

آریا بانو

آریا بانو


نحوه کار با این دستگاه ها بدین صورت بوده که کاربران ابتدا کپسول های نسپرسو را درون دستگاه قهوه ساز قرار می دهند و دستگاه آب را 19 بار با فشار بخار از طریق سه حفره که در انتهای کپسول نسپرسو تعبیه شده، وارد می کند و در نهایت اسپرسوی غلیظ را در مدت زمان کوتاه در اختیار کاربران خود قرار می دهد و همین عملکرد سریع دستگاه اسپرسوساز باعث می شود طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کنند.
طراحی جمع و جور اسپرسوساز پیکسی به گونه ای بوده که در هر آشپزخانه ای جای می گیرد. پیکسی از سریعترین دستگاه های برند نسپرسو بوده که در مدت زمان 25 ثانیه به دمای گرمایشی خود می رسد و سریعا یک قهوه با کیفیت مناسب برای کاربران خود فراهم می سازد.

آریا بانو

آریا بانو


رنگ بندی و طراحی به خصوص این دستگاه به قدری خیره کننده است که هر کاربری را به سوی خود می کشاند. اسپرسوساز پیکسی به اندازه یک خرگوش کوچک است و قابلیت قرارگرفتن در هر مکانی از جمله آشپزخانه، دفترکار، اتاق نشیمن یا اتاق خواب را دارد و همین ابعاد جمع و جورش آن را منحصر به فرد کرده است.
پیکسی به یک سیستم هشدار هوشمند مجهز است و در صورت خالی بودن مخزن، کاربر را مطلع می سازد و وقتی سطح آب خیلی کم می شود پیکسی با چراغ به کاربر خود هشدار می دهد که آب موجود در مخزن کم است.

آریا بانو

آریا بانو


حجم مخزن اسپرسوساز نسپرسو 0.7 لیتر در نظر گرفته شده و برای استفاده روزمره در زندگی هر فرد طراحی شده است. حالت صرفه جویی در مصرف برق و گزینه خاموش شدن خودکار یکی دیگر از ویژگی های این محصول نسپرسو بوده و به کاربران این اطمینان را می دهد که مصرف برق کمتری نسبت به دستگاه های دیگر دارد.
قهوه ساز های نسپرسو با طراحی هوشمند و فناوری ساده اما پیشرفته خدمات بی نظیری را با توجه به خواسته های کاربران ارائه می دهند.
بیشتر بخوانید: بهترین قهوه سازهای کلد برو 2020 افرادی که از قهوه ساز یا اسپرسوسازهای مجهز به کپسول نسپرسو بهره می برند، می توانند از سایت های ایرانی جهت کپسول نسپرسو ایرانی اقدام به خرید کنند.
فرق اسپرسو و نسپرسو
اسپرسو جذاب ترین نوشیدنی تهیه شده از قهوه است و بسیاری از قهوه های سرو شده در کافه ها و رستوران ها این نوشیدنی گرم را سرو می کنند و نسپرسو که معمولا با اسپرسو اشتباه گرفته می شود، این روزها طرفدران زیادی پیدا کرده است. در ادامه به فرق اسپرسو و نسپرسو پرداخته شده است و برای کسانی که تفاوت آن ها را نمی دانند می تواند مطلب مفیدی باشد.
شرکت نستله با اختراع دستگاه اسپرسوساز تحت برند نسپرسو توانست بار دیگر توجه دوست داران قهوه را به سمت خود جلب کند. بسیاری از افراد ممکن است نسپرسو را با توجه به شباهت اسمی که با اسپرسو دارد، اشتباه بگیرند و فرق اسپرسو و نسپرسو را ندانند.

آریا بانو

آریا بانو


دستگاه نسپرسو در واقع یک نوع اسپرسوساز مدرن است که افراد خیلی راحت تر از نسخه های خانگی و صنعتی می توانند یک فنجان اسپرسو خوش طعم و غلیظ تهیه کنند.
همچنین تفاوت اصلی دستگاه نسپرسو با اسپرسوساز، کپسول نسپرسو است و طرفداران قهوه را از دغدغه هایی که برای انتخاب نوع قهوه و درجه آسیاب دانه های قهوه دارند، راحت کرده است.
در حال حاضر، انواع مختلفی از دستگاه های قهوه ساز خانگی وجود دارد که از کپسول ها استفاده می کنند. یکی از معروف ترین آن ها برند نسپرسو است که 5 نوع کپسول نسپرسو دارد و شامل موارد ذیل می شود:
کپسول رستتریتو ( Ristretto )
کپسول آرپجیو (Arpeggio )
کپسول رم (Roma)
کپسول لیوانتو (Livanto)
کپسول ولوتو (Volluto) انتهای پیام/

آریا بانو

آریا بانو

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/377256/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آهنگ محسن چاوشی به نام «شاه مقصود» برای طرفدارانش

آتش‌سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت‌تیر در منطقه شهرری

تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد

شناسایی و دستگیری داوطلبان متخلف آزمون‌های روز اول کنکور 1403

هوای تازه/ نه اژدهاست که کرم شب است اسرائیل

4گوشه دنیا/ کشف کلاه‌خودی از 2500 سال قبل

نماهنگ سرود «حریفت مُنُم»

فرار کردن اسب‌ها در مرکز لندن

غذایی لذیذ برای خوش خوراک ها و فست فود خورها

افرادی که فشار خون بالا دارند ماست را با این ماده غذایی ترکیب کنند

موی چتری به چه صورت هایی می آید؟

ایران می تواند پرتاب انسان به فضا را رقم بزند؟

بزرگترین چاپگر 3بعدی جهان یک خانه را در 80 ساعت می‌سازد

دلبر و یار من تویی رونق کار من تویی

نتایج فینال 5 وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی اعلام شد

آنالیز یک تغییر؛ کلوپ دوم یا برندان راجرزی دیگر

غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش

احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند

پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند

بنزما و طلسم بزرگان؛ کریم را چه می‌شود!‏

شغل جدید ستاره نیوکسل؛ راننده کامیون!‏

از حواشی ادامه دار یک پلتفرم تا صدرنشینی «محفل»

بلد نیس چطوری زهر نیش مار رو بگیره!

بازی جالب حدس چهره با سیدجواد هاشمی

صدای این خواننده دل همه رو برد!

کاهش 14 درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی

رادان: تمام آبرویمان را برای دین و ارزش‌های اسلامی می‌گذاریم و از این راه عقب‌نشینی نخواهیم کرد

پورعباس: کنکور در سلامت کامل برگزار شد

لحظات حساس از نجات نوزاد سه روزه توسط اپراتور هلال احمر

خالد نبی؛ زیارتگاهی شگفت‌انگیز در دل طبیعت

عطر کیک هل و گلاب تمام خانه را پر کرد!

آشنایی با سندرم حساسیت ناشی از دارو (DRESS)

چطور شوهر بی عاطفه ام را درمان کنم؟

تصاویری از پنل‌های خورشیدی جدیدی که در هر مکانی امکان نصب آن وجود دارد

برای خریدن کتاب هایی درباره اهل بیت(ع) به چه چیزهایی باید توجه شود؟

اولین واریزی مالک جدید به بازیکنان پرسپولیس

سندروم ژاوی همه‌گیر شد؛ تمدید 3ساله کونسیسائو

برنامه بازی‌ها را برای همه تغییر دهند نه فقط رئال

بلینگام بازی با سوسیداد را از دست داد

ایران با کسب 20 مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد

فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند

احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال

فتحی قهرمان مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بزرگسالان شد

علی مصفا: فیلیمو عمدا «نبودن» را تبلیغ نکرد و سرم منت گذاشت!

در تقدیر من جز خدمت به خلق نیست!

«مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست

آخرین خبر از وضعیت بیماری «ترانه علیدوستی»

مطالبه‌گری؛ مهمترین برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت سیزدهم

مرگ دردناک مرد تبریزی زیر چرخ های قطار مسافربری

آتش سوزی گسترده در هند؛ شش نفر کشته شدند