آریا بانو

آخرين مطالب

محتوای حمایت‌شده

راهنمای خرید مبل راحتی؛ مشخصات یک مبل خوب چیست؟ گوناگون

راهنمای خرید مبل راحتی؛ مشخصات یک مبل خوب چیست؟
  بزرگنمايي:

آریا بانو - بیایید روراست باشیم، از آخرین باری که مبل خریدید چند سال است که می‌گذرد؟ قبل از اینکه خودمان بفهمیم یک دهه یا حتی بیشتر از خرید آن گذر کرده ایم. برای خریدن این ماندنی ترین اثاث چیزهایی است که باید درباره استحکام، عمق، حالت فنری و سبک پارچه آن بدانیم.
برترین‌ها: بیایید روراست باشیم، از آخرین باری که مبل خریدید چند سال است که می‌گذرد؟ قبل از اینکه خودمان بفهمیم یک دهه یا حتی بیشتر از خرید آن گذر کرده ایم، حتی اگر خرید آن به اسم خریدی موقت صورت گرقته باشد در نهایت از اتاق نشیمن راهی اتاق خواب و زیرزمین می‌شود.
برای خریدن این ماندنی‌ترین اثاث چیز‌هایی است که باید درباره استحکام، عمق، حالت فنری و سبک پارچه آن بدانیم. با ما همراه باشید تا قبل از خرید با چیز‌هایی که باید درباره خرید مبل بدانید آشنا شوید، زیرا این خرید به بخشی از زندگی شما تبدیل می‌شود.

آریا بانو


استحکام مبل را تست کنید
مبلی که انتخاب می‌کنید نباید خیلی سنگین باشد، اما سبک بودن بیش از اندازه هم نشانه خوبی نیست؛ مبلمان بسیار سبک نشان می‌دهند که در ساخت آن از مواد اولیه بی کیفیت و چوب ارزان قیمت استفاده شده است. برای تست آن یک سمت مبل را بلند کنید و به آرامی تکان دهید؛ اگر احساس ضعیف بودن یا لق زدن داشت آن را کنار بگذارید. فریم داخلی مبلمان اهمیت بسیار دارد، قاب‌های چوبی بهترین انتخاب برای بدنه مبلمان محسوب می‌شود، فریم و قاب فلزی نیز برای این منظور مناسب است، اما جا به جایی مبلمان را با چالش مواجه خواهد کرد. پس حتما از فروشنده بپرسید از چه نوع موادی در آن استفاده شده است و به دنبال تخته‌هایی با کیفیت بالا مانند چوب‌های گردو، افرا، راش، بلوط، توسکا و ... باشید.
تناسب مبلمان با فضا
برای ایجاد بهترین حالت در فضای اتاق لازم است ارتفاع، طول و عمق مبل را با توجه به ابعاد اتاق مشخص کنید. با توجه به کاربرد و نوع سبک چیدمان داخلی انتخاب کنید، اگر سبک سنتی در منزل دارید بهتر است مبل‌هایی با دسته‌های پیچیده برگزینید و اگر قصد دارید سبک معاصر داشته باشید، مبلمانی با خطوط لطیف و جلوه کمتر انتخاب کنید.
اگر قصد دارید زمان زیادی را روی مبل لم دهید مطمئن شوید که فاصله کافی بین دو دسته وجود دارد. باید بدانید که راحتی دسته مبل نیز به اندازه نشیمن آن دارای اهمیت است. اگر فضای کمی دارید به فکر خرید مبل‌های بدون دسته باشید این باعث می‌شود اتاق شما بزرگتر به نظر برسد. چیدانه نیز پیشنهادی متفاوت برای مبلمان خانه‌های کوچک دارد. اگر هم فضای کافی در منزل خود دارید و به دنبال یک ایده منحصر به فرد برای اتاق نشیمنتان می‌گردید، مبلمان گرد میتواند بهترین ایده برای شما باشد.

آریا بانو


تن سالم روی مبل سالم
گزارش‌های سازمان بهداشت جهانی نشان می‌دهد درصد زیادی از بیماری‌های استخوانی و عضلانی به دلیل خرید مبل‌های غیر استاندارد است. برای خرید مبلمان استاندارد باید چند نکته مهم را در نظر بگیرید؛ هنگام نشستن کف پا‌ها باید کاملا روی زمین قرار بگیرد، مبل‌ها باید در قسمت گودی کمر برآمده باشند، هنگام نشستن روی مبل و صندلی نباید خیلی داخل آن فرو بروید. عمق صندلی و زاویه آن با پشتی مبل بر میزان احساس راحتی شما تأثیر گذار است، زاویه صندلی با قسمت پشتی حدودا باید 100 درجه باشد، ارتفاع پشت صندلی هم به طور متوسط 64 سانتی متر در نظر گرفته می‌شود تا بدن در بهترین وضعیت خود قرار بگیرد.
برای بلند مدت فکر کنید
از آنجایی که مبل جزو بزرگترین اثاث‌های ماندنی خانه است و شما می‌خواهید تا زمان ممکن از مد خارج نشود بهتر است با پارچه‌ای خنثی پوشیده شده باشد، در این صورت شما همیشه می‌توانید رنگ و نقش را با کوسن به آن اضافه کنید. کوسن، کوچک، اما تاثیر گذار در دکوراسیون منزل است و به راحتی و ارزانی می‌توانید کوسن‌ها را برای ایجاد طرحی جدید عوض کنید.

آریا بانو


آریا بانو


بهترین گزینه برای خرید مبلمان
یکی از قدیمی‌ترین و البته محبوب‌ترین نمایشگا‌های مبلمان، نمایشگاه مبلیران اصل است. نمایشگاه مبلمان مبلیران اصل با بیش از نیم قرن تجربه و با تولید بیش از پنجاه مدل مبلمان راحتی مفتخر است که تا امروز توانسته است باعث جلب رضایت مشتریان خود گردد. مبلیران اصل با دادن گارانتی روی تمام محصولات خود شما را از انتخاب صحیح خود مطمئن می‌سازد.
پارچه‌های به کار برده شد در ساخت مبلمان مبلیران اصل چرم مصنوعی یا چرم طبیعی بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. تمام پارچه‌های مورد کاربرد در مبلیران همچنین لمسه کاری شده‌اند و جلوه‌ای تلفیقی از کلاسیک و مدرن به مبلمان این نمایشگاه بخشیده‌اند.

آریا بانو


آریا بانو


جهت مشاهده محصولات مبلیران اصل به وب مراجعه نمایید.
www.mobliranasl.com
خدمات پس از فروش مبلیران اصل
یکی از مشکلات و چالش‌های اصلی که خریداران مبلمان در سال‌های اخیر با نمایشگاه‌های مبلمان داشته‌اند، عدم داشتن خدمات پس از فروش مبلمان است. مبلیران اصل، که به عنوان یک برند شناخته شده بیش از 50 سال است در زمینه ساخت مبلمان فعالیت می‌کند، برای جلب رضایت حداکثری مشتریان خود خدمات پس از فروش را نیز در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.
مشتریان مبلیران اصل می‌توانند بعد از خرید به مدت 2 سال از خدمات پس از فروش به طور رایگان و پس از آن به صورت مادام العمر، اما با احتساب هزینه از خدمات پس از فروش این شرکت بهره‌مند شوند.
برخی از محصولات فروشگاه مبلیران اصل
مبلمان راحتی
مبلمان راحتی معمولا بدنه چوبی ندارند و راحتی و نرم بودن بخش نشیمن و بخش پشتی آن‌ها یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های آن‌هاست. قیمت این دسته از مبلمان نسبت به میلمان کلاسیک و استیل کمتر بوده و بیشتر در اتاق نشیمن استفاده می‌شود.

آریا بانو


آریا بانو


نشستن طولانی مدت روی مبلمان راحتی برعکس سایر انواع مبلمان، منجر به ایجاد کمر درد نخواهد شد و قسمت نشیمن این مبلمان بسیار راحت هستند. مبلمان راحتی به 3 دسته کلی تقسیم می‌شوند:
مبلمان راحتی فوتن یا تخت خواب شو
مبلمان راحتی ال
مبلمان راحتی لاو ست
سفارش ساخت انواع مبلمان راحتی با هر نوع چوبی از طریق مبلیران اصل برای شما امکان پذیر است.

آریا بانو


جهت مشاهده نمونه‌های بیشتر از اینستاگرام بازدید نمایید.
@mobliranasl
مبلمان کلاسیک
مبلمان کلاسیک معمولا انتخاب مناسبی برای سالن پذیرایی خانه می‌باشند. اینو نوع از مبلمان قیمت بالاتری نسبت به مبلمان راحتی دارند، اما با خرید مبلمان کلاسیک می‌توانید جلوه‌ای زیبا و خیره‌کننده به محیط خانه خود ببخشید. دقت داشته باشید که انتخاب درست مبلمات تاثیر زیادی در دکوراسیون منزل شما خواهد داشت. پس با در نظر گرفتن سبک دکوراسیون خانه و رنگ‌های موجود در دکوراسیون انتخابی صحیح داشته باشید.

آریا بانو


نمایشگاه مبلمان مبلیران اصل با داشتن زیباترین و متنوع‌ترین مبلمان کلاسیک بهترین انتخاب شما برای خرید مبلمان خواهد بود.

آریا بانو


مبلمان شزلون

آریا بانو


مبلمان شزلون در واقع نوعی از مبلمان بلند است که این امکان را فراهم می‌سازد که پاهایتان را روی آن دراز کرده و به استراحت بپردازید. مبل شزلون از زمان‌های گذشته وجود داشته، اما گذر زمان منجر به ایجاد تغییراتی در شکل ظاهری آن شده، به طوری که ظاهر این مبلمان شباهت زیادی به مبلمان لاو ست پیدا کرده است.
در مبلیران اصل می‌توانید زیباترین مدل‌های مبلمان شزلون را خریداری کنید و یا سفارش ساخت مبلمان شزلون مطابق با سلیقه خود را بدهید.

آریا بانو


سرویس خواب
نمایشگاه مبلمان مبلیران اصل علاوه بر تخصص در ساخت انواع مدل‌های مبلمان در زمینه ساخت سرویس خواب نیز بسیار متبحرانه عمل کرده و توانسته رضایت مشتریان را از کیفیت و مدل‌های سرویس خواب به دست آرد. یکی از ویژگی‌های مثبت سرویس خواب‌های کلاسیک مبلیران اصل این است که مانند سرویس خواب‌های مدرن، دارای باکس هستند. شما می‌توانید زیباترین و جدیدترین مدل‌های سرویس خواب را از مبلیران اصل تقاضا کنید.

آریا بانو


آریا بانو


انواع اکسسوری
محصولات مبلیران اصل فقط به مبلمان و سرویس خواب محدود نمی‌شوند. زیباترین اکسسوری‌های لوکس و کلاسیک را می‌توانید از مبلیران اصل خریداری کنید. انواع قاب‌های آینه کلاسیک، آباژور‌های جذاب و شال‌های خاص و زیبای مبلمان از دیگر محصولات متنوع مبلیران اصل هستند.

آریا بانو


برای تماشای مدل‌های بیشتر از مبلمان، سرویس خواب و اکسسوری‌های زیبای مبلیران اصل به وب‌سایت آن‌ها به نشانی mobliranasl.com مراجعه کنید.

آریا بانو


آریا بانو


جهت مشاوره تماس بگیرید.
021-1459
شهرستانی‌ها
021-48673

آریا بانو


جهت مشاهده نمونه‌های بیشتر از اینستاگرام بازدید نمایید.
@mobliranasl

آریا بانو


آدرس شعبه 1:
اتوبان ستاری، جنوب به شمال، 1000 متر بالاتر از مرکز خرید کوروش، نرسیده به اتوبان همت نبش بلوار خلیل آبادی، جنب بانک پاسارگاد

آریا بانو


همین حالا تماس بگیرید.
021-44481384
021-44481385

آریا بانو


آدرس شعبه 2:
میرداماد، ضلع جنوب شرقی میدان مادر

آریا بانو


همین حالا تماس بگیرید.
021-22228090

آریا بانو


آدرس شعبه 3:
خیابان آزادی غرب به شرق نرسیده به خوش (همان شعبه قدیم)

آریا بانو


جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب مراجعه کنید.
www.mobliranasl.com

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/375356/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آلگری: می‌خواستم خودم را هم تعویض کنم!

رزرو بلیت پاریس برای 4 کشتی‌گیر و ابهام در 57 و 86 کیلو

یوونتوس به زحمت از شکست گریخت

گلزنی منتظرمحمد مقابل تیم ملی امید تاجیکستان

کارشناسی داوری گل گهر - استقلال خوزستان

کارشناسی داوری نساجی - تراکتور

صحبت های سیدعلی میرغفاری رئیس صدور مجوز حرفه ای استقلال

عذرخواهی کاپیتان استقلال بخاطر 10 دقیقه پایانی

کارشناسی داوری فولاد - مس رفسنجان

کارشناسی داوری دیدار استقلال - شمس آذر

حمله هواداران عصبانی تراکتور به مینی ون حامل بازیکنان در فرودگاه تبریز

چرا جیمی کرگر به پیروزی و صعود بایرن مونیخ مقابل آرسنال باور داشت؟

کارشناسی داوری مس رفسنجان - پیکان

کارشناسی داوری شمس آذر - فولاد

کارشناسی داوری استقلال خوزستان - صنعت نفت

پلی به گذشته؛ برتری 2-1 بایرن مونیخ مقابل منچستریونایتد

بخش‌هایی از داوری گلاره ناظمی در اولین قضاوت خود به عنوان داور اول در جام ملت های فوتسال آسیا

گل زیبای دوشان ولاهوویچ به کالیاری از روی ضربه آزاد

کارشناسی داوری سپاهان - ذوب آهن

کارشناسی داوری پیکان - هوادار

پیشنهاد رسمی امیر قلعه نویی و فدراسیون فوتبال به دست افشین قطبی رسید

کارشناسی داوری صنعت نفت - پرسپولیس

ماجرای مرد کوری که 60 سال پیش با شکنجه 2 کودک را برای گدایی اجاره کرد!

پیرترین فرد زنده جهان کیست؟

وداع با اطلس؛ ربات انسان‌نمای بوستون داینامیکس بازنشسته می‌شود

دل ز جان برگیر و در بر گیر یار مهربان

نصیرزاده: با مجیدی، گل محمدی مذاکره داشتیم

نصیرزاده: تمام لیست خمس با نظر خودش جذب کردیم

پیروانی: یک بار هم علیه داوری حرف نزدم

وضعیت خروجی ورزشگاه وطنی

هاشمی نسب: درباره ناعدالتی ها حرف نمیزنم

کایل واکر: جود بلینگام یک هافبک کامل است

بادامکی: فشار مجازی استقلال بی سابقه بوده است

بیرانوند فردا گچ دستش را باز می کند

معاون پرسپولیس: اعلام کردند VAR منتفی شد

علت توقف مذاکره تراکتور با بردیف از زبان نصیرزاده

آخرین خبر از واگذاری مالکیت باشگاه پرسپولیس

عمو کاووس: مرگ حقه، میکروب بهانه است

گناه مخاطب چی بود فرشته؟

‎«گریه لیلی»؛ شاهکار تکنوازی ویولن استاد اسدالله ملک

سرعت وقوع فرونشست چقدر است؟

خیلی شانس آورد از یک تصادف مرگبار نجات پیدا کرد!

عکس های کاملا به موقع

دلیل احساس درد در مفاصل انگشت ها چیست؟

اشتباهات ساده‌ای که آشپزخانه را شلوغ و نامرتب می‌کند

نسخه جدید ربات انسان‌نما اطلس با قابلیت‌های هوش مصنوعی معرفی شد

صحبت های شنیدنی دکتر الهی قمشه ای

دقیقی: می‌توانستیم مساوی کنیم، حیف شد

جعفری: بازی کردن با فولاد در اهواز همیشه سخت است

قربانعلی‌پور: مطمئنا لیگ برای تیم ملی رصد می‌شود