آریا بانو

آخرين مطالب

بیرانوند: مدیران پرسپولیس صداقت بلد نیستند! ورزشي

بیرانوند: مدیران پرسپولیس صداقت بلد نیستند!
  بزرگنمايي:

آریا بانو - ورزش 3 / دروازه‌بان سابق پرسپولیس هم به جمع کسانی اضافه شد که در قبال مدیریت این باشگاه از واژه عدم صداقت استفاده کرد و اینچنین گلایه خود را مطرح کرد.
علیرضا بیرانوند که در هفته‌های پایانی فصل به دلیل قراردادش با انتورپ مجبور به جدایی از جمع سرخپوشان شد، این روزها در بلژیک در انتظار اولین تجربه اروپایی خود است. او البته ساعاتی بعد از قهرمانی پرسپولیس نسبت به برخی اتفاقات از سوی مدیران این تیم گلایه خود را با ایسنا مطرح کرد که بخشی از آن را می‌خوانید. 
فکر نمی‌کردم در پرسپولیس تاریخ‌سازی کنم!
راستش را بخواهید ابتدا فکر نمی‌کردم روزی این چنین تاریخ سازی کنیم اما می‌دانستم باشگاه بزرگ پرسپولیس‌ پتانسیل بالایی دارد که با حمایت هوادارانش در لیگ ایران تاریخ سازی کند. ما با کمک برانکو پیش رفتیم و توانستیم با حمایتی که از هواداران احساس می‌کردیم پیش برویم و به قله‌های افتخار برسیم. پرسپولیس پیش از حضور من همراه برانکو نایب‌قهرمان لیگ شده بود که این نشان می‌داد برانکو یک سال پیش از قهرمانی تلاش کرده بوده تیم قدرتمندی بسازد. او کم کم تغییرات در نفرات ایجاد کرد و به نوعی آجرهای ساخت پرسپولیس‌ فعلی را روی هم گذاشت تا الان به این افتخار رسیدیم.
پرسپولیس با یحیی هم موفق خواهد شد
قهرمانی در آسیا واقعا سخت است و اینگونه نیست که ما بگوییم قهرمان آسیا بشویم و در دور بعد به قهرمانی برسیم. برای کسب جام لیگ قهرمانان آسیا برنامه‌ریزی بسیار مهم است. در کل من فکر می‌کنم پرسپولیس با آقای گل‌محمدی قله‌های افتخار را فتح خواهد کرد. 
تمدید کردم تا به پرسپولیس کمک کنم
بگذارید حقیقتی را بگویم. آنقدر پرسپولیس را دوست داشتم که می‌خواستم سالها در این تیم بمانم. وقتی در ایران بازی می‌کنید چه افتخاری بالاتر از این که بازیکن پرسپولیس باشید؟ به خاطر همین پیش از جام‌جهانی قراردادم را 5 ساله تمدید کردم. شاید هر فوتبالیستی پیش از جام‌جهانی چنین کاری نکند اما قراردادم را تمدید کردم که اگر قرار به جدایی‌ام شد با پرداخت مبلغی به یک تیم خارجی بروم. اینگونه می‌توانستم به باشگاه کمک کنم. بعد از جام‌جهانی هم شرایط برای حضورم در فوتبال اروپا مهیا بود اما با توجه به محرومیت پرسپولیس از نقل‌وانتقالات، نامردی بود که تیم را رها کنم. ماندم و به فینال آسیا رسیدیم. بعد جام‌ ملت‌های آسیا باز هم شرایط جدایی‌ام مهیا بود اما می‌دانستم با رفتنم تیم دچار مشکل می‌شود. با این حال بندی در قراردادم گنجانده شد که بر اساس آن در صورت پیشنهاد خارجی، ٧٠٠ هزار دلار به پرسپولیس برسد. حالا هم می‌بینید همین پول در سخت‌ترین شرایط به باشگاه کمک کرد تا مطالبات برانکو را پرداخت کنند. در طول 4 سال شاید جمع دریافتی من از پرسپولیس به 6 میلیارد تومان هم نرسد اما با این ٧٠٠ هزار دلار فکر می‌کنم با نرخ دلار روز، بیش از ١5 میلیارد برای باشگاه پرسپولیس درآمدزایی کردم.
در پرسپولیس با من نامهربان شد
حقیقتا من با پرسپولیس ٨ جام کسب کرده‌ام اما این آخرها با من نامهربانی شد. اگر دقت کرده باشید در جشن قهرمانی و اهدای جام نام همه از جمله برخی کارمندان باشگاه را صدا زدند، نام استوکس را هم صدا زدند اما خبری از نام من نبود. گویی اصلا بازیکن پرسپولیس نبودم. کسی که گوینده ورزشگاه است، اسامی را از روی لیستی می‌خواند که باشگاه در اختیارش گذاشته است، پس باشگاه اسم مرا نداده که صدا بزنند. جالب است حتی وقتی برای دریافت مدالم با باشگاه تماس گرفتم، به من گفتند مدال‌ها تمام شده است، منتظر باش تا پیگیری کنیم و از سازمان لیگ برایت بگیریم. 
از باشگاه نه، از مدیران تیم دلگیرم
با باشگاه پرسپولیس اختلاف ندارم. پرسپولیس‌ محبوب من است، چرا باید اختلاف داشته باشم؟ ناراحتی من از مدیران باشگاه است. کسانی که احترام من را نگه نداشتند. کسانی که خود را صاحب این پوکر می‌دانند اما به من گفتند آپشن‌های قهرمانی به تو تعلق نمی‌گیرد. ببینید موضوع من و پرسپولیس‌ بر سر پول نیست. موضوع این است که رفتار مدیران باشگاه با من خوب و محترمانه نبود و این مرا ناراحت می‌کند. اینکه به من می‌گویند باید بمانی تا پایان فصل بعد آپشن قهرمانی را به تو بدهیم، درست نیست. بیماری کرونا آمد و شرایط لیگ تغییر کرد اما بر اساس قرارداد سه جانبه من، پرسپولیس و آنتورپ، قانونا نمی‌توانستم تا پایان بازی‌ها بمانم. باز هم می‌گویم موضوع پول نیست، موضوع بی احترامی مدیران باشگاه است.
عدم قبول متمم یک و نیم میلیاردی بیرانوند توسط پرسپولیس
واقعا برایم عجیب است. سرپرست باشگاه امضای مدیرعامل قبلی را قبول ندارد. چطور ممکن است در یک شرکت دولتی، سرپرست فعلی که نقش مدیرعامل را دارد، امضای مدیرعامل قلبی را قبول ندارد؟ در نیم فصل زمانی که با باشگاه آنتورپ قرارداد امضا کردم، آنها اصرار داشتند زودتر به بلژیک سفر کنم. اگر می‌رفتم با توجه به شرایط حساس لیگ، پرسپولیس‌ دچار مشکل می‌شد. ماندم تا پایان فصل و به خاطر این موضوع آقای انصاری‌فرد یک الحاقیه به قراردادم اضافه کرد و حالا آقای رسول پناه می‌گوید این الحاقیه ارزش قانونی ندارد. موضوع واقعا پول نیست. ناراحتی من از این است که مدیران باشگاه صادق نیستند و احترام بازیکنی که برای باشگاه زحمت کشیده را نگه نمی‌دارند. من تمام وجودم را برای پرسپولیس گذاشتم و برای خوشحالی هواداران تلاش کردم، اما مدیران باشگاه در حق من نامردی کردند. وکیلم پیگیری خواهد کرد اما من انتظار نداشتم چنین رفتاری با من بشود. ای کاش مدیران باشگاه کمی با صداقت با بازیکنان رفتار کنند.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/374700/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

پورموسوی: ریسک کردیم و جواب گرفتیم

معرفی دفاع راست ایده‌آل؛ یاشوا کیمیش

توخل به پپ رسید؛ هدف بعدی مورینیو است

مربی موفق ایرانی در لیگ عراق لژیونر شد

احتمال محرومیت هواداران بایرن در بازی با رئال

پنالتی و گل اول پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟

اوسمار: نتیجه 3 بر صفر عالی است؛ کارمان را انجام دادیم

اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت

پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ 50 متر سه وضعیت

جنجال در آبادان؛ نمی‌خواهیم اوسمار حرف بزند

«کارخانه هیولاها» در ایران روی صحنه رفت

جادوی بهاره، کار عمو نوروزه!

تارانتینو نظرش عوض شد؛ «منتقد سینما» را نمی‌سازد!

دیدار مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با خانواده شهدا در سمنان

خسارت زلزله 5.6 ریشتری در شمال ترکیه

توضیحات وزیر کشور در مورد آخرین وضعیت امداد رسانی به 5 استان درگیر سیل در کشور

هوای تازه/ آی قابیل! آی اســرائیل! نوبت انتقام‌ هابیل است

دام دنیا در بیان عطار نیشابوری

کنترل قند خون در افراد مسن

عملیاتی شدن 5 فروند زیردریایی هوشمند با قابلیت تعقیب هدف و نشت‌یابی

اتفاق بی سابقه در بازی صنعت نفت و پرسپولیس

بدشانسی صنعت نفت در دقیقه 90؛ شوت محکم تهیدست به تیرک دروازه پرسپولیس خورد

صحبت های جالب گزارشگر صدا و سیما درباره فوتبال آبادان و حمایت از این تیم

خلاصه بازی صنعت نفت آبادان 0 - 3 پرسپولیس

ستارگان دفاعی پرسپولیس با ده گل!

صداقت: بدشانسی‌های نساجی بالاخره تمام می‌شود

هموارتر شدن مسیر مس برای قهرمانی در لیگ هندبال

شاگردان اوسمار موقتا در صدر؛ سرخپوشان در انتظار لغزش استقلال

ویدیوی اکران مردمی «بی بدن» با حضور بازیگران معروف

فقط حرکتای صورت سلمان که به شیرین میگه منو لو نده!

بازیگر نقش سیروس قایقران در «پرویزخان» کیست؟

شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند

نماهنگ "ای ایران" با صدای زنده یاد استاد محمد نوری

4گوشه دنیا/ گرانترین خانه جهان در پاریس

ترور ناکام یک نفر در برزیل

نماهنگ «یوم الانتقام» با صدای ابوذر روحی

با خواص بی‌نظیر «سویا» آشنا شوید

اولین قدم برای کاهش وزن در طب سنتی

با کودک مثل خودش صحبت کنید

با این ابرسازه فضایی، یک میلیارد انسان میتونن در فضا زندگی کنن!

این شعر زیبا از دختر شیرین زبان را از دست ندهید

جنجال دقایق پایانی و محرومیت سرپرست هوادار

رئال نگران بازی رفت مقابل بایرن؛ کمک‌مان کنید!

کلانتری: از صحبت‌های مسعود شجاعی انگیزه می‌گیرم

شجاعیان: همسرم در روند خوبم تاثیرگذار است

سامان نریمان و ناامیدی از 6 پاس گل نشده!

پرسپولیس آماده صدرنشینی موقت در آبادان

سردار آزمون در بغل قهرمان جهان

گل دوم پرسپولیس به صنعت نفت توسط عیسی آل‌کثیر

کاهش شانس ژیمناست تاریخ‌ساز ایران برای کسب سهمیه المپیک