آریا بانو

آخرين مطالب

فروش اینترنتی خودرو، شمشیر دولبه‌‌ای که چهار مشکل مهم دارد ورزشي

فروش اینترنتی خودرو، شمشیر دولبه‌‌ای که چهار مشکل مهم دارد
  بزرگنمايي:

آریا بانو - بازار /پیشرفت اینترنت در زندگی روزمره ما آنقدر پررنگ شده که بازار کالاهای سرمایه‌ای و گران‌قیمت مثل خودرو را نیز تحت تاثیر قرار داده است. به نظر می‌رسد فروش خودرو دست‌دوم از طریق اینترنت کاری آسان، کم‌هزینه و راحت‌تر از روش‌های سنتی مثل مراجعه به بازارهای معامله خودرو دست دوم یا نمایشگاه‌ ماشین باشد.
اما معامله خودرو به واسطه این سایت‌ها چندان امن نیست. هرچقدر که ورود تکنولوژی‌های جدید به بازارهای پررونقی مثل خودرو شدت گرفته، به همان اندازه کلاهبرداری و سودجویی نیز افزایش یافته است. باورش برایتان سخت است؟ پس ادامه متن را بخوانید.

آریا بانو

4 مشکل مهم فروش خودرو از طریق سایت‌های اینترنتی
1 - نمی‌دانید پشت تلفن درحال صحبت با چه کسی هستید. بسیاری از خانم‌ها در زمان فروش خودرو خود این دغدغه را دارند که با هر کسی قرار بازدید حضوری نگذارند، اما این فقط مشکل خانم‌ها نیست؛ چرا که گزارش‌هایی مبنی بر دزدی از خودرو یا منزل فروشنده در هنگام بازدید حضوری از آن موجود است.
2 - بعضی از خریداران بعد از توافق اولیه می‌گویند تا زمان اتمام معامله باید خودرو را به یک پارکینگ دوقبضه منتقل کنیم. اکثر فروشندگان نیز به دلیل عدم آگاهی کافی با انجام این کار موافقت می‌کنند. اما واقعیت پشت این کار چیست؟ ممکن است خریدار با صاحب پارکینگ آشنا باشد و دستکاری در ماشین شما انجام دهد تا بعدا قیمت کمتری بابت آن بپردازد. یکی از مشتریان ما تعریف می‌کرد که در بنزین ماشین او که در یک پارکینگ دوقبضه گذاشته بودند، روغن سوخته ریخته بودند تا دود آبی بدهد!! او را مجبور کرده بودند یا 206 خود را 10 میلیون تومان زیر قیمت بفروشد و یا 5 میلیون تومان جریمه فسخ معامله را بپردازد!
3 - ممکن است فروشنده در زمان خرید خودرو برای اطلاع از سلامت آن، به جای کارشناسی خودرو به حرف مالک اعتماد کرده باشد. زمانی که یک کلاهبردار حرفه‌ای با چنین فردی برخورد کند، در قولنامه وضعیت سلامت خودرو را دقیقا مثل حرف مالک قید می‌کند. اما زمان پرداخت کامل پول خودرو، یک کارشناس با خود می‌آورد تا همه عیب و ایرادات خودرو از یک لکه رنگ کوچک تا تعویض قطعات را شناسایی کند. زمانی که گزارش کارشناسی خودرو با حرف مالک فرق کند، به راحتی می‌تواند بین 5 تا 10 میلیون تومان خسارت فسخ معامله را از مالک بگیرد! فروشنده خودرو نیز به دلیل سهل‌انگاری دستش به هیچ جا بند نیست.
4 - حتی اگر در متن آگهی خودرو ذکر کرده باشید که خریداران در چه ساعتی تماس بگیرند، باز هم در تمام طول روز تلفن شما زنگ می‌خورد. اکثر افراد هم به دنبال فهمیدن قیمت خودرو شما هستند و اصلا قصد خرید آن را ندارند! پس با این‌کار وقت خود را به راحتی به هدر می‌دهید.
نظرتان راجع به راهی که هم دردسرهای فروش حضوری خودرو از طریق نمایشگاه‌ها و دلالان را نداشته باشد و هم جلوی تمام راه‌های کلاهبرداری را بگیرد، چیست؟!

آریا بانو

فروش سفارشی خودرو فقط با 1 تماس و کاملا بدون هزینه
روشی به نام فروش سفارشی خودرو وجود دارد که در آن خودرو خود را فقط با 1 تماس و کاملا بدون هزینه می‌فروشید. عمر این روش در ایران کمتر از 5 سال است که اولین بار توسط شرکت همراه مکانیک اجرا شد، اما در کشورهای مختلف جهان مثل آمریکا توسط شرکت کاروانا به عنوان بهترین‌ روش فروش خودرو بین مردم جا افتاده است.
فروش سفارشی خودرو همراه مکانیک از مراحل زیر تشکیل شده است:
1 – وارد صفحه ثبت سفارش فروش سفارشی در اینجا شوید و فرم آن را پر کنید تا مشاور همراه مکانیک با شما تماس بگیرد.
2 – مشاور همراه مکانیک در تماس تلفنی تمام مراحل فروش سفارشی خودرو را برای شما توضیح می‌دهد. در اینجا باید زمانی را برای مراجعه کارشناس خودرو مشخص کنید.
3 – سپس یک کارشناس از طرف شرکت همراه مکانیک با لباس فرم و کارت شناسایی به محل خودرو شما مراجعه می‌کند. کارشناسان همراه مکانیک با تجربه‌ای که از 7 سال کارشناسی خودرو به دست آورده‌اند، خودرو شما را به دقت از نظر فنی، بدنه و آپشن‌ها کارشناسی کرده و گزارش کارشناسی کامل آن را تهیه می‌کنند. ضمنا از خودرو عکاسی کرده تا بعدا در انتشار آگهی از آن استفاده شود.
4 – پس از برگشت کارشناس به شرکت، پیامکی حاوی قیمت پیشنهادی کارشناس طبق گزارش کارشناسی برای شما ارسال می‌شود. این قیمت منصفانه‌ترین قیمتی است که با توجه به قیمت روز بازار و وضعیت سلامت خودرو شما روی آن پیشنهاد می‌شود. در نهایت نیز باید قیمت خودرو خود را در یک بازه قیمتی پیشنهاد شده مشخص کنید.
5 – دیگر لازم نیست هیچ کاری انجام دهید! یک مشاور فروش اختصاصی خودرو شما را در تمام کانال‌های دسترسی به خریداران و نمایشگاه بزرگ همراه مکانیک آگهی می‌کند، به تمام تلفن‌ها پاسخ می‌دهد و فقط کسانی را برای بازدید از خودرو می‌فرستد که خریدار واقعی باشند. با استفاده از این روش خودرو شما روزانه به 200هزار کاربر سایت و اپلیکیشن همراه مکانیک نمایش داده می‌شود.
6 – بعد از بازدید حضوری و توافق با خریدار، در حضور هر دو طرف خودرو مجددا کارشناسی شده تا از سلامت آن در مدت فروش اطمینان حاصل شود.
7 - سپس یک مشاور حقوقی از طرف شرکت به صورت رایگان اعزام می‌شود تا قولنامه خودرو را با رعایت تمام مسائل حقوقی بنویسد. برای بعضی از خودروها نیز امکان دادن وکالت تعویض پلاک به شرکت همراه مکانیک وجود دارد تا حتی برای تعویض پلاک هم مجبور نباشید از خانه خارج شوید.
تمام این مراحل بدون دریافت یک ریال هزینه از فروشنده خودرو انجام می‌شود.
تابه‌حال 82619 نفر از همین روش خودرو خود را فروخته‌اند، پس همین الان درخواست خود را در صفحه فروش سفارشی سایت همراه مکانیک ثبت کنید و منتظر تماس مشاوران ما باشید.

آریا بانو

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/374651/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

دانشمندان حلقه‌ مفقوده بین رژیم غذایی نامناسب و سرطان را کشف کردند

ای بیخبران چه جای خواب است مرا

چه کسی می داند...

آقای گل تاریخ فرانسه قدم در راه مسی گذاشت!

آیین رسمی واگذاری سرخابی‌ها فردا برگزار می‌شود

تمجید ستاره سیتی از بلینگام؛ جود استثنایی است

بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می گیریم

تصمیم جالب آرسنال؛ خداحافظی با لوگوی همیشگی

اینزاگی با تماس‌ها از لیگ برتر بمباران شده است!

حیدری: داور دربی به دنبال اخراج ساپینتو بود

گل اول آرسنال به چلسی توسط تروسار

حمایت ونگر از ژاوی؛ دوست دارم در بارسا بمانی

گل اول لاتزیو توسط کاستیانوس در دقیقه 12

مسعود ده‌نمکی: پدرم می گفت بین من و خمینی یکی رو انتخاب کن

من آدم مجرد سوار ماشینم نمیکنم!

خاطرات فراموش‌نشدنی پایان جنگ از زبان «مسعود ده‌نمکی»

آهنگ قدیمی «فال حافظ» با صدای کوروس سرهنگ زاده

4گوشه دنیا/ خاص‌ترین خانه در ژاپن

تلاقی هیجان و ترس روی پلی در آسمان

وضعیت عجیب زیرگذرها در پورتلند آمریکا

زاتریکی یا دیپ ماست یونانی رو درست کن

طرز تهیه تیرامیسو توت فرنگی

دمنوش‌های شفابخشی که بی‌حالی و رخوت بهار را از بدن دور می‌کند

تابستون نزدیکه و هندوانه رو اینجوری برش بزن

گام‌های اصلی در تربیت جنسی کودکان

هند به دنبال ماموریت‌های فضایی بدون زباله تا سال 2030

چه چیز داری با خویشتن که دیدارت...

بنر زیبای هواداران الهلال برای بازی امشب

ماجرای تمرد بازیکنان خوشه طلایی از خسرو حیدری

حیدری: دوست داشتم در استقلال خداحافظی کنم

ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم

شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت

گل اول العین به الهلال توسط اریک

ترکیب آرسنال-چلسی؛ پوچتینو علیه صدرنشین

خیال کورتوا راحت است؛ لونین به خوبی جایم را پر کرده

عقب‌نشینی یوفا؛ لیست‌‌های اروپایی 26 نفره شد

پایان پیولی؛ زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد

سفر پریناز ایزدیار با رضا عطاران به کاخ صدام حسین!

کلیه ناخدا رو به اسم نورالدین خریدند!

مجری سابق برنامه «هفت»: با زور و تهمت و تهدید فیلمساز نمی‌شوید!

جشن تولد ساده و بی ریای بازیگر پیشکسوت

اجرای فوق حرفه ای و 4 نفره با یک «گیتار»

چرا به سوالات اپراتورهای اورژانس باید پاسخ داد

هوای تهران گرم می شود!

عملیات ویژه نیروهای امدادی برای نجات سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد

گلایه‌ی رئیس پلیس راهور از ابلاغ نشدن قانون افزایش جرایم رانندگی

طوفان شن در لیبی

خیاط زبردست طبیعت

دریاچه‌ زیبای بَرم اَلوان در شهرستان بهمئی