آریا بانو

آخرين مطالب

خبر اخراجم مضحک بود! ورزشي

خبر اخراجم مضحک بود!
  بزرگنمايي:

آریا بانو - تسنیم/ مدیراجرایی باشگاه یوونتوس مدعی شد که حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان دلیل اصلی اخراج سرمربی این تیم نبوده است و درباره انتخاب سرمربی جدید بانوی پیر هم توضیح داد.
فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس اعلام کرد که برکناری مائوریتزیو ساری از مربیگری این تیم که روز گذشته (شنبه) به وقوع پیوست، تصمیمی بوده است که مدیران باشگاه پیش از حذف بانوی پیر از لیگ قهرمانان اروپا اتخاذ کردند.
باشگاه یوونتوس کمتر از 24 ساعت پس از حذف از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ساری را در پایان اولین فصل حضورش در تورین اخراج و ساعاتی بعد آندره‌آ پیرلو هافبک سابقش را به‌عنوان سرمربی جدید معرفی کرد، کسی که دو هفته پیش به‌عنوان سرمربی زیر 23 ساله‌های باشگاه منصوب شده بود. پس از اخراج ساری شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه تهدید کریستیانو رونالدو به ترک یوونتوس در صورت ادامه حضور ساری در تورین یکی از دلایل اصلی اخراج سرمربی سابق ناپولی بوده است، اما پاراتیچی این موضوع را تکذیب کرد.
پاراتیچی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: ما قبل از بازی مقابل لیون ارزیابی‌های‌مان درباره ساری را انجام داده بودیم. قبلاً هم گفته بودیم که نتیجه یک بازی ملاک ما برای تعیین آینده یک مربی نیست. ارزیابی‌های صورت گرفته براساس عملکرد تیم در کل فصل بوده است، نه فقط بازی مقابل لیون. تصمیم‌مان برای انتخاب پیرلو هم خیلی طبیعی و یک تصمیم یوونتوسی بود، چون او همان‌طور که هفته پیش (بعد از انتصاب پیرلو به‌عنوان سرمربی تیم زیر 23 ساله‌ها) گفتم، کسی است که در کنار ما بازی کرده و همیشه با همه عوامل باشگاه در ارتباط بوده است. علاوه بر این ما باور داریم که او در مسیر پیشرفت است. او خودش یک بازیکن بوده است و ما هم فکر می‌کنیم که او با اعتمادبه‌نفس می‌تواند موفقیت‌های دوران بازیگری‌اش را تکرار کند. آندره‌آ الان که مربی شده است همان ذهنیت و رویکردی را دارد که در زمان بازی‌اش داشت و آن فوتبالی باکیفیت و براساس سختکوشی است. هدف او ارائه سبک خاصی از فوتبال است، سبکی که معمولاً تیم‌های اروپایی سعی در ارائه آن دارند و توضیحاتش درباره برنامه‌هایی که دارد هم برای ما بسیار قانع‌کننده بود. اغلب اوقات شخصیت یک فرد مهم‌تر از جایگاه حرفه‌ای اوست و به همین دلیل هم ما شک نداشتیم که پیرلو شخصیت مناسبی برای هدایت تیم‌مان است.
پاراتیچی در پاسخ به این سؤال که یوونتوس چه زمانی متوجه شد که با ساری آینده‌ای نخواهد داشت، گفت: یک فصل فوتبال طولانی است و در طول آن ممکن است لحظات و اتفاقاتی رخ دهد که در تصمیم‌گیری‌های پایان فصل مؤثر باشد. پس به نتیجه رسیدن ما درباره قطع همکاری با ساری مانند یک جرقه نبوده است که در یک لحظه اتفاق افتاده باشد. در پایان یک فصل طولانی و حتی بعد از بردن اسکودتو به این نتیجه رسیدیم.
مدیراجرایی باشگاه یوونتوس در پاسخ به سؤال ایلاریا دی‌آمیکو گزارشگر شبکه اسکای اسپورت ایتالیا (همسر جان‌لوئیجی بوفون) مبنی بر اینکه آیا فلسفه کاری ساری با یوونتوس سازگار نبود و به همین دلیل هم عدم اشتیاق بازیکنان به این سبک، خستگی آنها را خنثی نکرد، اظهار داشت: دقیقاً وسط هدف زدید. دقیقاً همین‌طور است که گفتید.
این دومین فصل متوالی است که یوونتوس سرمربی‌اش را با وجود قهرمانی در سری A و پس از ناکامی در اروپا اخراج می‌کند. پاراتیچی اما می‌گوید که صرفاً ناکامی در لیگ قهرمانان دلیل اخراج دو مربی اخیر این تیم نبوده است.
وی عنوان کرد: ملاک ما برای تصمیم‌گیری درباره مربیان‌مان فقط موفقیت یا ناکامی در اروپا نیست. در مورد برکناری مکس آلگری داستان خیلی فرق داشت. او پس از یک بازه زمانی پنج ساله رفت و دورانش در تیم ما به سر آمده بود. با این حال قبول داریم که این روزها مردم براساس موفقیت در اروپا درباره تیم‌های بزرگ قضاوت می‌کنند، آنهم خیلی عجولانه. فصل گذشته در لیگ قهرمانان ما بدون در اختیار داشتن تعدادی از بازیکنان کلیدی‌مان به مصاف آژاکس رفتیم. در لیگ قهرمانان این جزئیات است که سرنوشت یک تیم را رقم می‌زند.
پاراتیچی در پایان درباره شایعه اخراج وی پس از اخراج ساری تأکید کرد: از آنجایی که رئیس باشگاه بعد از بازی‌مان مقابل لیون از من حمایت کرد، اینکه او ساعت دو بامداد نظرش را تغییر داده باشد، عجیب به نظر می‌رسید. در واقع برای من کمی مضحک بود. من 10 سال است که در یوونتوس کار می‌کنم و با تمامی اعضای این باشگاه رابطه‌ای فراتر از یک رابطه صرفاً کاری و حرفه‌ای دارم، از آندره‌آ آنیلی (رئیس باشگاه) گرفته تا آخرین کارمند باشگاه. این روزها مدیران هم مانند مربیان در معرض قضاوت‌های عجولانه قرار دارند.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/374432/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

3 فضانورد چینی امروز راهی ایستگاه فضایی‌شان می‌شوند

نمادی از فرهنگ پهلوانی در «پهلوان و فیل»

نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!

پیمان یوسفی و علی دبیر باز هم خبرساز شدند

گل های جذاب لحظه ثانیه های آخری تیم ملی انگلیس در طول تاریخ

گلهای برتر سری آ در هفته 33

خوشحالی کاپیتان بارسا

حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!

برونو فرناندز نابغه خلاق منچستریونایتد

هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد

انریکه: من را با کسی مقایسه نکنید

محمدی: بعید می‌دانم بین یزدانی و قاسم‌پور مسابقه برگزار شود

مسعود فروتن فیلم «همسر» فخیم‌زاده را برای نابینایان روایت کرد

تقلب‌های ناشیانه این سریال از «فسیل» هیچ‌کس را نخنداند

چه سریالی جایگزین «مادرانه» می‌شود؟

حامد بهداد و سحر دولتشاهی از «می‌خواهم زنده بمانم» به «مفت‌بر» رسیدند

لایف استایل یک روز غیر کاری هانیه غلامی از صبح تا شب / خنده های پدر و مادر تایید یا تکدیب ؟

دکوراسیون میز تلویزیون دیواری خانه سارا صوفیانی در روز تولد همسرش / چیدمان زیبا و منحصر به فرد

متن احساسی و عاشقانه میترا ابراهیمی همسر پیمان قاسم خانی برای تولد 27 سالگی خواهرش

رونمایی از نوه زیبا و بانمک مهدی هاشمی بازیگر افسانه سلطان و شبان/ ماشالا عین پدر بزرگش هنرمنده

کنکور 1403 آغاز شد | جزئیات مهم آزمون سراسری امسال از زبان وزیر علوم

آهنگ جدید و دلی سهیل مهرزادگان به نام «باهام بد تا کرد»

تاخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی

لحظه نجات راننده گرفتار در خودرو ‌در حال سوختن

بازار سیاه مهاجرت با ویزای جعلی

رازهای جالبی از تایتانیک که شاید هرگز درباره‌اش نشنیده باشید

فرآیند تولید دیگ و ماهیتابه با قوطی فلزی نوشابه توسط کارگران پاکستانی

زیبایی پارک هینویاما در ژاپن

یک غذای فوری با نان تست

پیش بینی آلزایمر 12 سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم

افزایش ماندگاری رنگ مو با 12 ترفند کاربردی

شرط ژاوی مشخص شد

سرمربی ازبکستان: ایران یکی از بهترینهای جهان

بحران در کاتالان

واکنش طنز نشریه بارسایی به ماندن ژاوی

مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند

رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان

نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود

شادترین روز اورتون در یک دهه!

امروز، روزِ یوهان کرویف است

گران‌ترین بازیکن تاریخ انگلیس خانه نشین شد

من دوست ندارم در راه کار خیر بمیرم

پاسخ به کنجکاوی‌ها پیرامون «مست عشق»

حمله زردنویسان به زندگی خصوصی هنرمندان

جشن تولد غریبانه بازیگر محبوب طنز آثار صداوسیما

خبرهایی از چهره ها؛ از مدیری تا ده نمکی

نمایش 2 فیلم برای جامعه ورزش پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی

خواستگاری کاظم نوربخش بازیگر معروف «نون خ» از تیفانی دختر ترامپ که وایرال شد!

مراقب باشید؛ این داروها و خوراکی ها پلاکت خون را کاهش می‌دهند

نماهنگ «نحن المقاومون» با صدای ابوذر روحی منتشر شد