آریا بانو

آخرين مطالب

چطور یک عطر زنانه شیک انتخاب کنیم اجتماعي

چطور یک عطر زنانه شیک انتخاب کنیم
  بزرگنمايي:

آریا بانو - خبرگزاری آریا- بوی خوش عطر چه تاثیری در روابط اجتماعی ما می گذارد؟ به عنوان یک خانم باید بدانید عطر زنانه خاص خودتان همانند امضای شماست. بنابراین اگر جذابیت شخصیت و استایل شما در نظر افراد برایتان مهم است، از داشتن عطر زنانه خاص خود غافل نشوید. عطرها خاصیت اغواگری دارند و شاید خاطره یک عطر خاص بسیار ماندگار تر از صدا و تصویر شما باشد. اما شاید از خود بپرسید که عطرها چگونه می توانند تا این حد تاثیر گذار باشند؟ چطور می توانیم با انتخاب عطر مناسب و خاص خود جذاب تر دیده شویم؟ در ادامه ما به شما کمک می کنیم تا بتوانید عطر مخصوص به خود را به عنوان امضای خود در خاطر افراد به جا بگذارید.
بدون اغراق عطر مناسب و با رایحه دلپذیر می تواند بر نگاه افراد بر ظاهر شما تاثیر زیادی بگذارد. این نتیجه را به صورت کاملا علمی گروهی از دانشمندان آمریکایی در دانشگاه پنسیلوانیا به اثبات رسانده اند. داده های علمی ثابت کرده اند که عطرها می توانند بر درک افراد از ظاهر ما تاثیر بگذارد. استفاده از عطر ها مختص عصر حاضر نیست و بشر از دیرباز با روغن های گیاهی خود را خوشبو می ساخت. در واقع سابقه عطر و استفاده از رایحه خوش سلیقه ای به درازای عمر بشر دارد. شواهد زیادی نشان داده است که در عصر باستان، همسران فراعنه مصری از روغن های گیاهی برای خوشبو کردن بدن خود استفاده می کردند. حالا که از تاثیر استفاده از عطر به عنوان یک خانم آگاه شدید، ما راهنمایی مختصری برای خرید عطر دلخواه شما را در زیر آورده ایم.

آریا بانو


دانستنی های خرید عطر زنانه
شاید تجربه کرده باشید که به مراکز فروش عطرها سر زده باشید و به علت تنوع زیاد برندها و شیشه های مختلف عطر بر روی استند ها نتوانید تصمیم بگیرید که در آخر کدام عطر را باید انتخاب کنید. باید اعتراف کنیم که خرید عطر مناسب در میان ده ها رایحه مختلف و برندهای گوناگون یک فرایند گیج کننده و واقعا دشوار است. اگر دوست دارید عطر مناسب خود را انتخاب کنید راهنمای زیر را از دست ندهید.
انتخاب یک عطر زنانه ایده آل و مناسب بستگی بسیار زیادی به شما و سلیقه شما دارد. بنابراین در ابتدا باید بدانید که چه نوع عطری را بیشتر می پسندید؟ عطرهای میوه ای، گرم، خنک و... در هنگام خرید به فصل نیز دقت کنید. این یک اصل برای خرید عطر مناسب شما است. دقت داشته باشید که باید از عطر زنانه با رایحه گرم برای فصل های سرد سال و عطر زنانه سرد برای فصول خنک تر استفاده کنید. اگر از این قانون پیروی نکنید رایحه عطر شما دلنشین نخواهد بود و حتی استایل شما را زیر سوال می برد. از قانون تست بوی اولیه و تست بوی نهایی استفاده کنید. اگر قبلا زیاد عطر خریده باشید می دانید که رایحه عطری که در فروشگاه تست کرده اید با رایحه آن بعد از گذشت چند ساعت بسیار متفاوت است. بنابراین برای خرید عطر عجله نکنید. عطر را تست کنید و چند ساعت بعد با اطمینان از دلپذیر بودن رایحه آن، عطر را خریداری کنید. از عطر به اندازه کافی تست کنید. هنگام خرید دو تا سه پاف از عطر را روی مچ دست اسپری کنید. اگر عطر با ماندگاری بالا را می پسندید پرفیوم بخرید. این عطرها با خلوص بین 20 تا 30 درصد، ماندگاری بالایی (معمولا بین 6 تا 8 ساعت) دارند. بعد از آن ادوپرفیوم ها با 15 تا 20 درصد غلظت ماندگاری متوسطی (4 تا 5 ساعت) دارند. بعد از آن ادوتولیت، ادکلن، اوفرایش به ترتیب از ماندگاری کمتری برخوردارند. معمولا غلظت عطرها بر روی شیشه آن ها درج می شود. هرچه غلظت عطر بالاتر باشد روغن معطر آن بیشتر، میزان الکل آن کمتر و زمان ماندگاری آن طولانی تر خواهد بود. یادمان باشد که عطر و ادکلن زدن جای استفاده از بادی اسپلش را نمی گیرید و برعکس. یعنی شما باید به عنوان یک خانم همیشه خوشبو استفاده از مام یا بادی اسپلش را برای جلوگیری از بوی عرق فراموش نکنید. دو مورد از بادی اسپلش های بسیار خوشبو و جذاب بادی اسپلش مای و بادی اسپلش سی گل است که به ترتیب بادی اسپلش سی گل قرمز و بادی اسپلش مای بنفش جزء پرفروش ترین ها هستند. پیشنهاد می کنیم که حتما از بادی اسپلش در دفعات متعدد استفاده کنید. چگونه عطری مطابق سلیقه خود انتخاب کنیم؟
همانطور که گفتیم انتخاب عطر زنانه مناسب برای هر فرد به سلیقه او بستگی دارد. اما به طور کلی عطر زنانه بسته به منشا برگرفته آن به دسته های مختلف تقسیم می شود. آگاهی از این تقسیم بندی می تواند انتخاب عطر زنانه دلخواه را برای شما آسان تر کند.
1- عطرهای با منشا گل ها: عطرهای این گروه اغلب دارای رایحه ای ملایم است و حالتی دخترانه و سبک دارد. در این عطرها معمولا از عصاره گل رز، شکوفه های بهار نارنج، یاس و... استفاده می شود.
2- عطرهای با منشا چوب ها و میوه ها: این عطرها از چوب نارنج، چوب درخت صندل یا بلوط گرفته خواهد شد. این عطرها به شدت آرامش بخش هستند و به خانم های با شخصیت آرام و درون گرا توصیه می شود.
3- عطر با منشا عصاره گیاهان: در این عطرها از رایحه گیاهان معطر مانند نعناع، برگ بو، ادویه ها و... استفاده می شود. این عطرها حس جنب و جوش و انرژی را به افراد القا می کند.
4- عطرهایی با منشا وانیل و قهوه: این عطرها دارای رایحه ای گرم هستند به همین دلیل استفاده از آن ها در فصول سرد توصیه می شود.
5- عطرهایی با منشا شرقی: این عطرها به شدت گرم هستند و منشا آن ها از چوب دارچین و عنبر است. خانم های اصیل و ساده پوش معمولا از این رایحه استفاده می کنند.
اهمیت استایل برای خانم ها
استایل و آراستگی ظاهری برای خانم ها از اهمیت زیادی برخوردار است. استفاده از انواع لوازم آرایش متنوع چون انواع رژ لب ها، ریمل های ابرو و مژه، پرایمر، بالم لب ،سایه های چشم و ابرو، پودرهای بیک، کرم پودرها و... که هر روزه صنعت آرایشی در اختیار ما قرار می دهد گواه بر آن است. اما یک استایل شیک می تواند با یک عطر مناسب کامل شود. درست است حس شنوایی و بینایی در بین حواس پنجگانه بیشترین تاثیرگذاری را در ذهن افراد دارد، اما قدرت ماندگاری خاطره حس بویایی در ذهن مخاطب به مراتب بیشتر از حواس دیگر است. بوی عطر زنانه خاص شما نه تنها بر نگاه افراد بر ظاهر شما تاثیر می گذارد، بلکه معرف سلیقه و شخصیت شما نیز خواهد بود. در این مطلب سعی کرده ایم به شما کمک کنیم یک عطر خاص را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید.
نکات مهم خرید لوازم آرایشی
برای خرید لوازم آرایش که کمک شایانی به بیشتر جذاب کردن خانم ها می کند، توجه به برند لوازم آرایشی، نکته مهمی ست که نباید فراموش شود. برای مثال چه مارک های ایرانی جذاب تر هستند؟ چه مارک های خارجی با کیفیت تر هستند و می شود با خیالی آسوده از آنها استفاده کرد؟ حتی هنگام خرید محصولات مراقبت از پوست هم این سوال پیش می آید که از کدام برند و از کجا خرید کینم؟ برای مثال بالم لب کامان بخریم یا بالم لب هیدرودرم؟ رژلب فلورمار بخریم یا رژلب این لی؟ پس حتما قبل از خرید لوازم آرایشی بهداشتی، دقیق و شفاف بررسی و تحقیقات خود را انجام دهید.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/372364/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن

نیمه‌نهایی با ازبکستان: همه چیز به نفع ایران

از قدرت و جذابیت لیگ ایتالیا غافلگیر شدم!

گل قیچی دیدنی جانلوکا اسکاماکا به فیورنتینا

استعلام مهم تراکتور منفی شد

شمسایی: ازبکستان رویای فراتر از آسیا دارد

آنچه امام علی (ع) به عقیل آموخت

حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در برنامه زنده صبح عالی

دلنوشته احساسی مژده خنجری مجری تلویزیون برای تولد 6 ماهگی مهدیار پسرش / مبارکا باشه

پست عاشقانه‌ نوید محمدزاده برای تولد 27 سالگی فرشته حسینی / این زن و شوهر هر روز متفاوت تر از دیروز

محمد صادقی بازیگر جنجالی سریال بی همگان به طور غیر منتظره ای از ایران خارج شد

تصاویر کمتر دیده شده از استاد محمدرضا شجریان در جوانی

مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد

وضعیت شهر حاجی آباد زیرکوه در پی شکسته شدن 2 سد خاکی

جزئیات آزمون سراسری از زبان وزیر علوم

ترافیک پرحجم و روان در کندوان و هراز

تعادل موقع موتور سواری یعنی این!

طلوع زیبا و بارانی همراه با صدای نقاره‌ها در حرم مطهر رضوی

صفر تا صد طبخ شامی کباب لرستانی

سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟

توسعه روشی برای بهبود مصرف انرژی در دستگاه‌های مخابراتی

تو که با عاشقان درد آشنایی

آغاز اردو از هجدهم

صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود

سپاهان نمی‌تواند استقلال ملاثانی را دست‌کم بگیرد!

تیم دانشجویان ایران در راه مسابقات جهانی

جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان

بازداشت یک نوجوان به ظن تدارک حمله تروریستی در المپیک

حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای

سرگشتگی و یاس یک فضانورد

پوستر جدید فیلم سینمایی سال گربه منتش شد

چهره ها/ واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات

تکریم و سپاسگزاری استاندار و مدیرکل بنیاد مازندران از والدین معزز شهیدان والامقام سروی

بنیاد باید به نهاد راهبردی و مطالبه‌گر تبدیل شود

بازجویی هایی که به مرگ رئیس دانشگاه تهران ختم شد

سیکس پک چند؟ / هزینه‌های نجومی برای خوش‌اندامی یک‌شبه!

بنری که خواننده مطرح پاپ را به شدت شاکی کرد

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری مشخص شد

4 گوشه دنیا/ جزیره‌ای که مرگ در آن فراموش می‌شود!

حرکت جنون‌آمیز مرد جوان وسط خیابان؛ نشستن روی سقف خودرو!

چیزهایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند

گفتگوی آخرین خبر با بانوی ورزش ایران

صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه 12 ساله

العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد

بازگشت ستاره جوان سپاهان

پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!

جلسه حساس لیگ برتری‌ها برای قانون سقف هزینه

گرگ های زیادی اطراف همسرتون هستند

استوری جذاب الناز حبیبی با تم مشکی

«اسماعیل» دوست نداره من کار کنم