آریا بانو

آخرين مطالب

رونمایی تلویزیون های رول شونده ال جی در یک رویداد آنلاین گوناگون

رونمایی تلویزیون های رول شونده ال جی در یک رویداد آنلاین
  بزرگنمايي:

آریا بانو -

آریا بانو

آریا بانو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران « ال کا ایران »، تلویزیون های رول شونده ال جی از سری جدید تلویزیون های هوشمند هستند که برای اولین بار در نمایشگاه CES 2018 رونمایی شدند. شرکت ال جی اعلام کرد که تلویزیون رول شونده ی خود را با رزولوشن 4K روانه بازار لوازم خانگی می کند.
بر اساس آمار منتشر شده، قرار است تلویزیون های رول شونده ال جی در رویداد آنلاین SID حضور یابند. SID یک سازمان صنعتی برای نمایشگر ها بوده و در سال 1962 تاسیس شده است. کمپانی ال جی تجربه زیادی در زمینه نوآوری در نمایشگرهای خود دارد و به نظر می رسد که در سال جاری تمام تمرکز خود را بر روی تلویزیون های رول شونده خود بگذارد.

آریا بانو

آریا بانو


شرکت ال جی در خصوص کیفیت این دسته از تلویزیون های هوشمند خود گفت که کیفیت تلویزیون های رول شونده ال جی کاملا شبیه به تلویزیون های اولد است و از نظر روشنایی و کنتراست با تلویزیون های اولد هیچ تفاوتی ندارند.
در پایه ‌ی تلویزیون SIGNATURE OLED TV R یک سیستم بلند گوی دالبی 100 واتی تعبیه شده به گونه ای که در قسمت بالایی صفحه نمایش هیچ اسپیکری دیده نمی شود اما در سیستم بلندگوی این تلویزیون، فناوری صدای فراگیر مجازی استفاده شده و با توجه به دموی‌ انتشار یافته از این تلویزیون می‌ تواند تجربه ‌ی خوبی را برای کاربران و مصرف کنندگان محصولات خود فراهم کند.
بیشتر بخوانید: تولید انبوه پنل OLED ال جی در بازار لوازم خانگی این شرکت برای شروع، یک تلویزیون رول شونده 65 اینچی را با نام SIGNATURE OLED TV R به عنوان نمونه اولیه رونمایی کرد که در صورت خاموش بودن رول شده و در محفظه پایینی خود جمع می شوند. حتی پس از روشن شدن در کمتر از 10 ثانیه از محفظه بیرون آمده و به نمایش تصاویر می پردازند.

آریا بانو

آریا بانو


از ویژگی و امکانات این تلویزیون رول شونده ال جی می توان به پشتیبانی از آمازون الکسا ، گوگل اسیستنت و همچنین ایر پلی 2 اپل اشاره کرد. همچنین در این محصول ال جی از از پردازنده نسل دوم A9 استفاده شده که امکان استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی مانند یادگیری عمیق را برای این تلویزیون به ارمغان می آورد.
اخیرا شرکت ال جی اعلام کرد که تلویزیون های 2018 خود از هوم کیت و ایرپلی 2 پشتیبانی می کنند.
مطلب مرتبط: تلویزیون‌های 2018 ال‌جی از هوم کیت و ایرپلی 2 پشتیبانی می‌کنند هنگامی که شرکت اپل در نمایشگاه CES 2019 اظهار کرد که اپلیکیشن اپل تی وی ، هوم کیت و ایرپلی 2 به تلویزیون های دیگری افزوده می شوند، به علاوه شرکت سامسونگ ، کمپانی هایی نظیر سونی ، ویزیو و ال جی نیز اعلام کردند که از این پس تلویزیون های آن ها نیز از این قابلیت برخوردار می شوند.

آریا بانو

آریا بانو


ایرپلی 2 به کاربران امکان می دهد ویدیو، موسیقی و عکس را از دستگاه آی او اس یا مک او اس به صورت وایرلس به تلویزیون افزوده می شوند در حالی که هوم کیت به شما امکان می دهد عملکردهای تلویزیونی خاصی را از دستگاه آی او اس یا سیری کنترل کنید.
ایرپلی 2 تنظیمات جدیدی برای کنترل اسپیکر در اختیار کاربران قرار می دهد یعنی کاربران می توانند تمامی اسپیکرهای ایرپلی خود را به صورت جداگانه از طریق گوشی آیفون خود کنترل کنند. قبلا این قابلیت از طریق مک بوک انجام می شد و دیگر دستگاه های آی او اس قادر به انجام آن نبودند. ایرپلی اولین بار برای دستگاه های آی او اس در سال 2010 معرفی شد.
جالب است بدانید: فراخوان ال جی برای تلویزیون های OLED در کره جنوبی پشتیانی از هوم کیت می تواند برای کنترل دستگاه های هوشمند از طریق صفحه نمایش تلویزیون های اولد و ال سی دی 2018 ال جی کاربرد داشته باشد. هوم کیت سیستم خانه هوشمند اپل شناخته شده است و فضایی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد تا خانه هوشمند خود را کنترل کنند.

آریا بانو

آریا بانو


حالت خطی (line mode) در این تلویزیون به این معناست که یک چهارم صفحه نمایش تلویزیون درون محفظه پایینی جمع نمی شود و کاربران می توانند از آن جهت پخش موسیقی یا کنترل گجت های هوشمند در خانه استفاده کنند.
کمپانی ال جی در رابطه با فناوری این دسته از تلویزیون ها اظهار کرد: سیستم تعبیه شده در این صفحه نمایش قادر است 50 هزار مرتبه بدون مشکل، صفحه نمایش خود را جمع کند.
همچنین انتظار می رود این غول فناوری کره ای نسخه 12 اینچی این تلویزیون ها را به عنوان سیستم های سرگرمی در خودرو یا نمایشگرهای دسکتاپ تولید کنند.

آریا بانو

آریا بانو


این کمپانی صفحه نمایش های 13.3 اینچی Foldable OLED خود را معرفی کرده که کاربران می توانند از آن ها به عنوان تبلت یا لپ تاپ استفاده کنند. همچنین ال جی تعدادی صفحه نمایش قابل انعطاف معمولی دیگری را در این رویداد آنلاین به نمایش گذاشته اما هنوز اطلاعات دقیقی از عرضه آن ها به بازار منتشر شده است.
بیشتر بخوانید: تلویزیون 163 اینچی ال جی به زودی روانه بازار می شود قیمت تلویزیون ال جی رول شونده
تلویزیون رول شونده ال جی R9 دارای صفحه نمایش OLED با انعطاف پذیری بالا است که امکان رول شدن تلویزیون را برای کاربران فراهم می سازد. تلویزیون ال جی R9 از رزولوشن 4K برخوردار بوده و در کنار فناوری هایی همچون Dolby Vision و HDR توانایی نمایش تصاویر با کنتراست و کیفیت رنگ بالا را دارد. بسیاری از افراد با توجه به طراحی منحصر به فرد این تلویزیون به دنبال خرید آن هستند ولی قیمت تلویزیون ال جی رول شونده بسیار بالا است و با توجه به شرایط اقتصادی هر کسی توان خرید آن را ندارد.

آریا بانو

آریا بانو


همچنین دستیار صوتی گوگل و الکسا در تلویزیون هوشمند ال جی R9 تعبیه شده اند که امکان کنترل تلویزیون را توسط فرمان های صوتی فراهم می کنند. تلویزیون ال جی R9 در اندازه 65 اینچ دارای خروجی صدا با توان 100 وات بوده که برای تلویزیونی به بزرگی R9 بسیار زیاد است و می تواند به راحتی تمام انتظارات کاربران را برآورده کند. اگر به دنبال قیمت تلویزیون ال جی رول شونده هستید، باید بگوییم که با توجه به شرایط تحریم و واردات هنوز در بازار لوازم خانگی ایران از این مدل موجود نشده است.
انتهای پیام/

آریا بانو

آریا بانو

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/371992/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تفریحات بهاری نفیسه روشن با چهره ای برنزه در ساحل مالدیو / باغی از بهشت روی زمین

«آژانس دوستی» و تماشای یک تیتراژ واقعی

تیزر ویدئویی از آهنگ جدید علی زندوکیلی

امدادگران آمریکایی در حال آزمایش لباس های جت گرانشی

گروگان‌گیری دختر 16 ساله در تهران

مشاهده 4 قلاده خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده اشترانکوه

ارسال مواد غذایی به سیل‌زدگان سیستان‌وبلوچستان توسط نیروی هوایی ارتش

هشدار وزارت بهداشت به مادران باردار درباره زایمان تقویمی

یکی از زیباترین مناظر گله اسب‌های وحشی

صحنه ای نفس گیر از کمک به یک کوسه برای بازگشت به آب

طرز تهیه خمیر هزارلا

ترفندهایی برای خوشمزه‌تر شدن قورمه سبزی که هر کسی نمی‌داند!

غذاهای دریایی خطر قرارگیری در معرض مواد شیمیایی را افزایش می دهند

خواص «وَالزَّیْتُونِ» معجزه‌گر

افزایش استرس‌ زنان امروزی به دلیل بی‌خوابی

حاج آقا مرادی: اگر کسی ناشناس پیام داد و دنبال آشنایی بود این دنبال دختربازی هست!

کاخ رسانه تصاویر جالبی از فرود مجدد فالکون 9

پنگوئن رباتیک با سرعت و چالاکی در زیر آب حرکت می‌کند

یک اردیبهشت سالروز درگذشت شاعر و نویسنده ممتازِ معاصر، ملک‌الشعرا بهار

طلبِ عشق زهر بی سروپایی نکُنیم….!

در چنین روزی و در سال 2011 ضربه کاری رونالدو به بارسلونا

جواد خیابانی: نه قهر کردم و نه از تلویزیون می‌روم

گزینه‌های باشگاه تراکتور برای مربی جدید از زبان نصیرزاده

حواشی بازی پیکان و هوادار از زاویه دوربین باشگاه

وینیسیوس 52 بازی زودتر به مسی رسید!

قریشی: استعفای ربیعی شوک مثبتی به تیم داد

دوشان ولاهوویچ تنها بازیکنی که در تیم الگری می‌درخشد

کاظمیان: داور عامل شکست ما برابر استقلال بود

ریکاوری تراکتوری‌ها با چهره اخمو

کولاک مهاجم سابق پرسپولیس در لیگ ژاپن

واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به 6 بانک

پرسپولیس عنوان کمترین گل خورده را از استقلال گرفت

مجری معروف تهیه کننده تئاتر شد!

جواد خیابانی: نه قهر کردم و نه از تلویزیون می‌روم!

چه خبر از مژده لواسانی و سوگل خلیق؟

ماجرای بیزینس‌های «آقای همساده»

تشخیص بیماری مرگبار از روی دست ها

آهنگ معین زد رو از خود معین زد قشنگ‌تر خوندن!

ثبت تصویر پلنگ ایرانی در رودبار

اظهارات خانواده شهیدی که در اولین ماموریتش به شهادت رسید

آغاز ثبت‌نام پشت کنکوری‌ها جهت ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره

پورعباس: سازمان ملی سنجش در مرحله ابلاغ توسط شورای انقلاب فرهنگی قرار دارد

سعدی‌خوانی مرحوم آیت‌الله مجتهدی تهرانی

گوناگون/ روش پاسخ به حمله دشمن در کلام امیرالمؤمنین (ع)

دره های زیبای الموت قزوین

با 2 تا بادمجان این شکلی هنر آشپزی‌ تو به رخ بکش!

آموزش رول کوکی راحت و فوق العاده خوشمزه

طرز تهیه بورک مرغ و قارچ

کنترل خوب فشارخون می تواند از فیبروم رحمی جلوگیری کند

با پسر کوچک تر از خودمون ازدواج کنیم؟