آریا بانو

آخرين مطالب

بهترین راه های تبدیل رمزارزها در ایران مقالات

  بزرگنمايي:

آریا بانو - همان طور که مطلع هستید، شرایط فعلی به گونه‌ای است که یک کاربر ایرانی برای تبدیل رمزارز نمی‌تواند از صرافی‌های معتبری مثل «کراکن» (Kraken) استفاده کند؛ چون این صرافی‌ها همه به احراز هویت نیاز دارند و به دلیل اعمال تحریم‌های اقتصادی، کاربران ایرانی احراز هویت نخواهند شد.
احراز هویتی که این صرافی‌ها از کاربران می‌خواهند KYC (مشتری خود را بشناسید-Know Your Customer) نام دارد. در احراز هویت KYC معمولا از شما خواسته می‌شود نام و محل زندگی خود را مشخص کنید، اسکنی از کارت شناسایی‌تان ارسال کرده و در نهایت یک شماره تلفن معتبر ثبت کنید. در بعضی موارد حتی از شما خواسته می‌شود که با در دست داشتن مدارک شناسایی یک سلفی از خودتان گرفته و برای صرافی ارسال کنید! حتی اگر مشکلی هم با انتشار این حجم از اطلاعات شخصی‌تان نداشته باشید، خیلی از این صرافی‌ها احراز هویت کاربران ایرانی را به کلی قبول نمی‌کنند و عملا برای یک کاربر عادی ایرانی استفاده از امکانات این صرافی ها غیر ممکن می‌شود.
در این مقاله سعی خواهیم داشت راه‌هایی سریع و کم هزینه ای معرفی کنیم تا با سهولت و آرامش رمزارزهایتان را مبادله کنید. توجه نمایید که این روش ها در زمان نگارش این مقاله کاربردی می باشند و با توجه به تغییرات سریع در دنیای رمزارزها ممکن است برخی از این روش ها تغییر نمایند.

آریا بانو

آریا بانو


وب سایت SimpleSwap.io
این وبسایت یکی از بهترین گزینه‌ها برای کاربران مبتدی است. برای استفاده از این صرافی آنی نیازی به احراز هویت یا حتی ثبت نام هم نیست. هیچ گونه محدودیتی هم در میزان رمزارز قابل معامله وجود ندارد، ولی حداقل میزان قابل تبادل از هر رمزارز باید حتما از میزان کارمزد تراکنش بلاک چین آن بیشتر باشد وگرنه تراکنش انجام نخواهد شد. این صرافی که رتبه‌ای عالی در وبسایت معتبر trustpilot دارد از سال 2018 در دسترس بوده و اعتماد کاربران زیادی را جلب کرده است. SimpleSwap حتی در میان کاربران ردیت (Reddit) هم محبوبیت پیدا کرده که به هیچ وجه کار آسانی نیست.
بیش از 300 رمزارز در این صرافی پشتیبانی می‌شوند و تبدیل هر کدام به دیگری به آسانی هر چه تمام انجام می‌شود. برای مثال اگر قصد داشته باشید بیت کوین‌های (BTC) خود را به مونرو (XMR) تبدیل کنید، باید مراحل زیر را طی کنید:
صفحه اصلی سایت را باز کرده و بیت کوین را به عنوان ارز ارسالی و مونرو را به عنوان ارز دریافتی انتخاب نمایید. آدرس کیف پول مونروی مقصد را در کادر مشخص شده وارد کنید. حال باید بین «نرخ شناور» (Floating rate) و «نرخ ثابت» (Fixed rate) یکی را انتخاب کنید. اگر نرخ شناور را انتخاب کنید، یک میزان تخمینی از رمزارزی که قرار است دریافت کنید برای شما نمایش داده خواهد شد. به دلیل وجود فاصله زمانی (متغیر بسته به نوع رمزارزهای انتخاب شده) بین نمایش میزان تخمینی و تکمیل تراکنش، تحولات سریع بازار ممکن است باعث شود تا مقداری بیشتر یا کمتر از آنچه در ابتدا برایتان نمایش داده شده بود دریافت کنید.

آریا بانو

آریا بانو


اما با انتخاب نرخ ثابت همان میزانی که در ابتدای تراکنش برایتان نشان داده می‌شود را دریافت خواهید کرد. با این روش تا حد زیادی از نوسانات شدید بازار در امان خواهید بود، ولی باید حتما رمزارز ارسالی را ظرف 20 دقیقه از شروع تراکنش ارسال کنید و گرنه تراکنش انجام نخواهد شد.
در هر دو نوع نرخ قابل انتخاب در این سایت کارمزد ماینر از مبلغی که به شما نشان داده می‌شود کم نشده است، چون امکان محاسبه دقیق آن وجود ندارد. ولی در اکثر مواقع کارمزد ماینر ناچیز می باشد و میزان ارز دریافتی شما با میزانی که در ابتدا برایتان نمایش داده شده تقریبا برابر خواهد بود.
حال کافیست روی دکمه Exchange کلیک کنید تا صفحه تراکنش برایتان نشان داده شود. آدرس این صفحه را ذخیره کنید و Exchange ID را حتما تا تکمیل تراکنش در جایی امن نگه دارید. این آی دی را باید به هنگام بروز مشکل برای پشتیبانی سایت ارسال کنید تا به درخواست شما رسیدگی شود. در صفحه تراکنش آدرس بیت کوین صرافی وجود دارد. مبلغ نمایش داده شده در کنار آن را به آدرس مشخص شده بفرستید. به محض تایید تراکنش شما و انتقال بیت کوین‌ها به کیف پول صرافی، مونروها نیز برای برای شما ارسال خواهند شد که پس از تایید در بلاک چین به کیف پولتان انتقال داده می‌شوند. لطفا توجه داشته باشید که آدرس این صرافی فقط و فقط SimpleSwap.io است و دامنه‌های دیگر همگی متعلق به کلاهبرداران هستند.
کیف پول Freewallet با صرافی آنی
یک کیف پول رمزارز اینترنتی که اپلیکیشن‌های مخصوص اندروید و آی او اس هم دارد. با ثبت نام در Freewallet می‌توانید به کیف پولی که بیش از 100 رمزارز مختلف را پشتیبانی می کند سدترسی داشته و برای تبدیل ارزها تنها کافیست مقداری رمزارز در یکی از کیف پول‌هایتان داشته باشید. برای مثال اگر می‌خواهید اتریوم‌هایتان را به بیت کوین تبدیل کنید، باید ابتدا آن‌ها را به کیف پول مخصوص اتریوم انتقال دهید و سپس روی دکمه Exchange coins که در زیر نمایشگر موجودی کلی‌تان قرار دارد کلیک کنید.
در این قسمت رمزارز ارسالی را اتریوم و دریافتی را بیت کوین انتخاب کرده، مقدار مورد نیاز را مشخص کنید و در نهایت تبدیل را انجام دهید. پس از تایید تراکنش‌ها، بیت کوین‌ها به کیف پول مخصوص بیت کوین‌تان ارسال می‌شوند؛ بدون کارمزد اضافی. البته اگر بخواهید بیت کوین‌هایتان را به یک کیف پول خارجی انتقال دهید، باید کارمزدی با مبلغ پایین پرداخت کنید.
برای تامین امنیت دارایی‌هایتان در Freewallet می‌توانید پین کد، تایید دو مرحله‌ای و تایید با ایمیل را همزمان فعال کنید. در این صورت به هنگام ورود به کیف پول از کاربر کد تایید دو مرحله‌ای و یک پین کد 4 رقمی هم درخواست می‌شود. به هنگام انجام تراکنش نیز کاربر باید علاوه بر کد تایید دو مرحله ای و پین کد، لینکی به ایمیلش فرستاده می‌شود را هم کلیک کند و تنها در صورت انجام هر 3 مرحله تراکنش انجام خواهد شد.
فرهاد مارکت

آریا بانو

آریا بانو


یک کیف پول و صرافی ایرانی مخصوص اندروید. فرهاد مارکت یکی از زیر مجموعه‌های وبسایت با سابقه فرهاد اکسچنج است که کاربران زیادی دارد. با اپلیکیشن فرهاد مارکت می‌توانید رمزارز خود را خریداری کنید، در کیف پولتان نگهداری کنید و هر زمان که تمایل داشتید به فروش برسانید. حتی می‌توانید رمزارزها را با قیمت توافقی از کاربران دیگر خریداری نموده و یا به کاربران دیگر بفروشید.
فرهاد مارکت یک انتخاب خوب برای کاربران ایرانی است تا به آسانی و در محیطی فارسی به تبادل رمزارزهایشان بپردازند و یا در ازای فروش آنان ریال دریافت کنند. البته استفاده از این سایت منوط به انجام احراز هویت KYC است که شاید تعدادی از کاربران را دلسرد کند.
فرهاد مارکت از بیت کوین (BTC)، تتر (‌USDT)، بیت کوین کش (BCH)، اتریوم (ETH) و لایت کوین (LTC) پشتیبانی می‌کند.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/345874/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

گوشت چروکیده؛ مردی که 3 قرن را به چشم دید!

بهترین زمان برای نوشیدن قهوه جهت افزایش تمرکز

برای خوب شدن سرفه آنتی‌بیوتیک بخوریم؟

کمالوند: بعد از بازی تراکتور حرف های مهمی دارم

خلاصه بازی وستهم 1 - بایرلورکوزن 1

برتری رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی به روایت کارتون

خنده های یورگن کلوپ در لحظات پایانی بازی آتالانتا و لیورپول و حذف از لیگ اروپا

سیو برتر هفته 29 لیگ برتر پرتغال 2023/24

جراحت سنگین داور، بازداشت و حکم جلب؛ فرجام تلخ کشتی نونهالان

آاس رم (3) 2-1 (1) میلان؛ شیطان در جهنم المپیکو سوخت

خلاصه بازی آاس رم 2 - آث میلان 1

نماشی دیگر از گلر دیوانه با دو کارت زرد!

آخرین بازی اروپایی کلوپ و لیورپول

لورکوزن ادامه می‌دهد؛ نیمه نهایی و رکورد

واکنش آتالانتا به صعود تاریخی

خاطره تیری آنری از بهترین گلی که لیونل مسی به ثمر رسانده است

وقتی آنتونیو رودیگر جهت ضربه پنالتی متئو کواچیچ را به آندری لونین نشان می‌دهد!

گل اول میلان توسط گابیا در دقیقه 85

خلاصه بازی آتالانتا 0 - لیورپول 1

محمد عباس‌زاده دوباره در نقش رهبر نساجی

24 هفته صبر و یک تغییر تیم برای گلزنی!

شروع قوی رم؛ میلان آچمز شد!

دو مصدوم و یک اخراجی، امیدواری میلان به کامبک

پیروزی یوزهای ایرانی در گام نخست آسیا

عملکرد تیم ملی فوتسال ایران مقابل افغانستان از زبان رعدی

جریمه 10 درصدی پس از باخت به پرسپولیس

استفاده حداکثری از غیبت تورس و زنده‌روح

سیو تک دست دیدنی آلیسون در دیدار برابر آتالانتا

گل دوم آاس رم به میلان با ضربه تماشایی دیبالا

واکنش اوسمار به تحریم کنفرانسش در آبادان

صلاح امید را به لیورپول برگرداند

سنگ تمام مردم آبادان برای گلزن پرسپولیس

گل اول وستهم توسط آنتونیو در دقیقه 12

ویدئویی که سایت رهبری برای مدال آوران تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی منتشر کرد

اخراج چلیک و ده نفره شدن آاس رم مقابل میلان

آهنگ بی نظیر The magus اثری از یانی

آیفون‌های سرقت شده سر از چین درآوردند!

عملیات انتقال بیمار 300 کیلویی به بیمارستان مسکو!

تلاوت دلنشین سوره قیامت با صدای استاد عبدالباسط

ماکارونی رو فقط با این دستور ویژه بپزید

یک توصیه برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

برای مادربزرگتان سجاده جیبی بدوزید

ساخت گلدانی خوش آب و رنگ به شکل توت فرنگی

زومی حیرت آور درون صورت فلکی اوریون

زیبایی شناسی معشوق در شعر فارسی

جنجال در لیگ کنفرانس؛ مربیان معروف درگیر شدند

نصرتی: دوست داریم سهمیه آسیا بگیریم

تحریم نشست خبری اوسمار ویرا توسط خبرنگاران

نجات مهم در کامبک بزرگ آبی‌ها

گل مارادونایی لیونل مسی به ختافه