آریا بانو

آخرين مطالب

اولتیماتوم به فرهاد، چشمک به قلعه‌نویی و استرا! ورزشي

اولتیماتوم به فرهاد، چشمک به قلعه‌نویی و استرا!
  بزرگنمايي:

آریا بانو - آخرین خبر / استقلال تهران پس از بازی با نفت مسجد‌سلیمان در هفته هجدهم لیگ برتر تا دوشنبه که دیدارش با سایپا در هفته بیست‌و دوم لیگ برتر انجام شد، دیگر رنگ برد را ندیده است. آبی‌های پایتخت پس از بازی با نفت مسجد‌سلیمان به دیدار پرسپولیس رفتند و بازی برده را در دقایق پایانی با تساوی عوض کردند. پس از آن هم بازی با الاهلی عربستان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کرده و به این تیم باختند و در ادامه هم با یک گل مغلوب گل‌گهر سیرجان شدند. پس از تعطیلی چند ماهه لیگ استقلال با برگزاری دیدار معوقه‌اش با فولاد برگشت که البته این بازی را هم به شاگردان جواد نکونام واگذار کرد و در ادامه هم مقابل سایپا به میدان رفت و با تساوی یک-یک متوقف شد تا تیم مجیدی یک آمار فاجعه‌بار ثبت کند. کسب فقط 2 امتیاز از 5 بازی و از دست دادن 13 امتیاز در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا قطعا خوشایند مدیران و هواداران استقلال نیست، بخصوص آن‌که با نتایجی که در هفته بیست‌و دوم به دست آمد، فولاد‌خوزستان بالاتر از استقلال قرار گرفت و حالا آبی‌ها حتی شانس اندکی برای کسب سهمیه آسیا دارند. همه این اتفاقات باعث شد شایعاتی درباره آینده کادرفنی استقلال مطرح شود از جمله اولتیماتوم باشگاه به فرهاد مجیدی و استعفای سرمربی آبی‌ها. البته این شایعات بی‌دلیل هم نبود. سرمربی تیم فوتبال استقلال در اقدامی عجیب پس از تساوی تیمش مقابل سایپا تمامی دنبال‌کننده‌های خود را در صفحه اینستاگرام حذف کرد. بعد از شکست استقلال مقابل فولاد در اهواز بود که فرهاد مجیدی در پستی جنجالی در اینستاگرام از ویلای امیردشت و فوتبال پاک صحبت کرد. وی به نوعی مدعی شد در آن مسابقه در حق تیم وی اجحاف شده اما این بار و بعد از توقف تیمش، در اینستاگرام اقدام عجیب دیگری انجام داد. البته مدیرعامل باشگاه استقلال جور فرهاد را در فضای مجازی کشید و این بار او از این طریق به هواداران پیام داد! احمد سعادتمند مدیر‌عامل باشگاه استقلال در صفحه شخصی‌اش از تماشاگران تیم به خاطر نتیجه‌ای که در بازی با سایپا رقم خورد، عذرخواهی کرد. او خطاب به هواداران استقلال نوشت: «فقط می‌تونم بگم از شما پوزش می‌خوام که دل‌تون شاد نشد اما تلاشم دو برابر خواهد شد.» در ادمه هم سعید رمضانی سرپرست تیم استقلال نسبت به شایعه استعفای فرهاد مجیدی واکنش نشان داد و گفت: «این یک شایعه است و در این‌خصوص صحبتی نمی‌‌کنم.»
با همه این‌ها نمی‌توان از کنار شایعات گذشت، بخصوص آن‌که با وجود ممنوعیت حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها‌ به‌خاطر کرونا آن‌ها در فضای مجازی حضور فعالی دارند و به اتفاقات واکنش نشان می‌دهند. در چند روز اخیر فضای مجازی به شدت علیه فرهاد مجیدی است و آن‌ها خواستار کناره‌گیری او شده‌اند. بنابراین بحث اولتیماتوم حتی اگر شایعه باشد هواداران از آن استقبال می‌کنند. بر‌اساس شنیده‌ها نتایج اخیر استقلال اصلا برای مدیران این باشگاه خوشایند نبوده و شنیده می‌شود مدیران استقلال فقط تا بازی با تراکتور به مجیدی فرصت داده‌اند و در صورت عدم کسب نتایج دلخواه در 2 بازی آینده مقابل پارس جم و تراکتور، مجیدی رفتنی می‌شود و نامجومطلق به‌صورت موقت جانشین او خواهد شد. برای فصل بعد هم امیر قلعه‌نویی و گزینه‌های خارجی از جمله آندره‌آ استراماچونی سرمربی سابق آبی‌ها مدنظر مسئولان باشگاه هستند و حتی در فضای مجازی کمپینی برای بازگشت قلعه‌نویی تشکیل شده است! اتفاقا برخی از رسانه‌ها نظر سرمربی سپاهان در‌مورد این‌که هواداران استقلال در فضای مجازی کمپین در خواست بازگشت او را به این تیم راه‌انداختند جویا شده‌اند. قلعه‌نویی در این باره گفته است: «من فضای مجازی را زیاد دنبال نمی‌‌کنم ولی اگر چنین چیزی وجود دارد، از کسانی که لطف دارند ممنون هستم. من در‌حال حاضر تمام تمرکزم روی سپاهان و بازی‌های باقی مانده است و می‌خواهیم با بهترین شرایط ممکن در 3 جبهه‌ای که می‌جنگیم کار را به پایان برسانیم. من پیشنهاد تیم ملی را رد کردم، چرا‌که می‌خواستم کارم را در سپاهان به پایان برسانم.» حال باید دید این اظهارنظر به خاطر رعایت قواعد حرفه‌ای‌گری بوده یا به دلخوری قلعه‌نویی از استقلالی‌ها برمی‌گردد و او بابت رفتارهای گذشته مسئولان و هواداران استقلال ناراحت است و به این زودی‌ها قصد بازگشت به این تیم را ندارد.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/343257/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

برای خوب شدن سرفه آنتی‌بیوتیک بخوریم؟

کمالوند: بعد از بازی تراکتور حرف های مهمی دارم

خلاصه بازی وستهم 1 - بایرلورکوزن 1

برتری رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی به روایت کارتون

خنده های یورگن کلوپ در لحظات پایانی بازی آتالانتا و لیورپول و حذف از لیگ اروپا

سیو برتر هفته 29 لیگ برتر پرتغال 2023/24

جراحت سنگین داور، بازداشت و حکم جلب؛ فرجام تلخ کشتی نونهالان

آاس رم (3) 2-1 (1) میلان؛ شیطان در جهنم المپیکو سوخت

خلاصه بازی آاس رم 2 - آث میلان 1

نماشی دیگر از گلر دیوانه با دو کارت زرد!

آخرین بازی اروپایی کلوپ و لیورپول

لورکوزن ادامه می‌دهد؛ نیمه نهایی و رکورد

واکنش آتالانتا به صعود تاریخی

خاطره تیری آنری از بهترین گلی که لیونل مسی به ثمر رسانده است

وقتی آنتونیو رودیگر جهت ضربه پنالتی متئو کواچیچ را به آندری لونین نشان می‌دهد!

گل اول میلان توسط گابیا در دقیقه 85

خلاصه بازی آتالانتا 0 - لیورپول 1

محمد عباس‌زاده دوباره در نقش رهبر نساجی

24 هفته صبر و یک تغییر تیم برای گلزنی!

شروع قوی رم؛ میلان آچمز شد!

دو مصدوم و یک اخراجی، امیدواری میلان به کامبک

پیروزی یوزهای ایرانی در گام نخست آسیا

عملکرد تیم ملی فوتسال ایران مقابل افغانستان از زبان رعدی

جریمه 10 درصدی پس از باخت به پرسپولیس

استفاده حداکثری از غیبت تورس و زنده‌روح

سیو تک دست دیدنی آلیسون در دیدار برابر آتالانتا

گل دوم آاس رم به میلان با ضربه تماشایی دیبالا

واکنش اوسمار به تحریم کنفرانسش در آبادان

صلاح امید را به لیورپول برگرداند

سنگ تمام مردم آبادان برای گلزن پرسپولیس

گل اول وستهم توسط آنتونیو در دقیقه 12

ویدئویی که سایت رهبری برای مدال آوران تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی منتشر کرد

اخراج چلیک و ده نفره شدن آاس رم مقابل میلان

آهنگ بی نظیر The magus اثری از یانی

آیفون‌های سرقت شده سر از چین درآوردند!

عملیات انتقال بیمار 300 کیلویی به بیمارستان مسکو!

تلاوت دلنشین سوره قیامت با صدای استاد عبدالباسط

ماکارونی رو فقط با این دستور ویژه بپزید

یک توصیه برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

برای مادربزرگتان سجاده جیبی بدوزید

ساخت گلدانی خوش آب و رنگ به شکل توت فرنگی

زومی حیرت آور درون صورت فلکی اوریون

زیبایی شناسی معشوق در شعر فارسی

جنجال در لیگ کنفرانس؛ مربیان معروف درگیر شدند

نصرتی: دوست داریم سهمیه آسیا بگیریم

تحریم نشست خبری اوسمار ویرا توسط خبرنگاران

نجات مهم در کامبک بزرگ آبی‌ها

گل مارادونایی لیونل مسی به ختافه

ژوزه مورینیو: من محمد صلاح را برای چلسی خریدم!

نظر تیری آنری در مورد انتقادات ژاوی از داور دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن