آریا بانو

آخرين مطالب

انتظاراتی که یک زن از همسر خود دارد خانواده

انتظاراتی که یک زن از همسر خود دارد
  بزرگنمايي:

آریا بانو-

"مردان همیشه می خواهند اولین عشق یک زن باشند و زنان نیز دوست دارند آخرین عاشقانه یک مرد باشند ". اسکار وایلد

انتظارات زن از همسر

برخی افراد بر این جمله معتقدند که درک آن چه که یک زن از مرد می خواهد دشوار است اما همان طور که اسکار وایلد بیان کرده است ؛ زن می خواهد مردش او را برای همیشه دوست داشته باشد.

او همیشه به دنبال مهم ترین فرد زندگی خود است و می خواهد که مرد منتخبش تا آخرین سال ها و روزهای زندگی اش با او بماند بنابراین آیا تنها عشق است که یک زن می خواهد؟ بدین منظور و برای پاسخ به ین سوال، در این قسمت مهم خانواده پلاس نمناک قصد داریم به معرفی انتظارات زنان از همسر خود بپردازیم که این امر به شما در درک بهتر همسرتان کمک خواهد کرد.

آنچه که زنان ازهمسر خود در یک رابطه انتظار دارند

هر زن با دیگری متفاوت است و انتظارات متفاوتی نیز خواهند داشت. این امر کمی دشوار است اما شما باید سعی کنید تا انتظارات همسرتان را برآورده کنید زیرا در این صورت او خوشبختی بیشتری را به زندگی وارد و برای رفاه شما فداکارانه هر کاری خواهد کرد.

1- عشق و محبت پایه و اساس است:

زنان در یک رابطه طالب محبت هستند خواه تازه ازدواج کرده باشند و یا خواه چندین سال از ازدواج آن ها در زندگی گذشته باشد. آن ها دوست دارند که همسرشان آن ها را مورد عشق و توجه قرار دهد.

به عنوان همسری ایده آل، شما باید زمان مثمره ثمری را با همسر خود بگذرانید، نسبت به او مهربان باشید و به خواسته های او چه کوچک و چه بزرگ توجه کنید . مردان باید سعی کنند در سخنان خود فردی خوش مشرب بوده وکردارشان مهربانانه باشد.

2- کمی تحسین میتواند شگفت آور باشد:

به همسرتان بگویید که لبخند او در ابتدای روز برایش معجزه می کن دو روز خوبی را برای او رقم می زند . این سخنان کوچک معجزه می کنند و برای یک زن خوشحال کننده خواهد بود. او را به خاطر خصوصیاتش ستایش کنید ، او ممکن است آشپز خوب، نقاش خوب، خانه داری ماهر، مادری دلسوز یا زن شاغلی موفق در کارهایش باشد.

به فداکاری او احترام بگذارید و به کارهایش اهانت نکنید . حتی اگر همسر شما به عنوان زنی خانه دار یا مادری در خانه باشد، سهم او در خانواده ارزش والایی دارد بنابراین او احتیاج دارد که شما به این شناخت از او برسید.

3- شوهری خوگرفته با او:

اگر همسر شما به مسافرت رفته و یا به دیدار پدر مادرش رفته است به او بگویید که چقدر به او وابسته هستید . زنان دوست دارند مردان دلتنگشان شوند.

انتظارات زن از همسر

4- یک زن احتیاج به توجه دارد:

زنان شوهری که زمان خود را با تلفن همراه می گذراند را نمی خواهند. تصور کنید شما می خواهید با همسرتان صحبت کنید و او مشغول صحبت کردن با تلفن است. به همین ترتیب او نیز از شما توقع دارد به او گوش فرا دهید و زمانتان را با او سپری کنید.

نگرانی ها و اضطرابات او را بی اهمیت نشمارید زیرا همسر شما به مکالمه با شما احتیاج دارد نه تلفن همراه، ریموت، لپ تاپ و سایر دستگاه های الکترونیکی. توجه به او باعث افزایش دوستی و بهبود روابط زناشویی خواهد شد . هنگامی که همسرتان به شما نیاز دارد توجه کنید زیرا این عمل عشق را به او منعکس خواهد کرد.

5- شریک زندگی ای می خواهد که با او دوست باشد:

به زخم زبان های یک دوست می توان اعتماد کرد اما به بوسه های یک دشمن هرگز . صداقت و شفافیت برای پایداری یک ازدواج قوی ضرری است . یک زن از والدین، خانواده و دوستانش جدا شده است تا عمری را با شما سپری کند.

در واقع او وارد یک زندگی تاکنون ناشناخته می شود و شما تنها فردی هستید که می توانید اعتماد او را به خود جلب کنید ، افکار خود را با او در میان بگذارید و با او صحبت کنید.

• خلاصه آن که او در شما یک دوست جستجو می کند ، دوستی که همیشه و همیشه درکنارش است ، به او توجه می کند ، وقتش را با او می گذراند ، با او شوخی می کند و برخی علایق مشترک را برای تقویت روابطشان ایجاد می کند.

6- او را تشویق کنید تا به دنبال رویاهایش باشد:

همسر شما ممکن است به دلیل مسئولیت پذیری در خانواده و بچه ها از علایق و رویاهای خود فارغ شود؛ او را تشویق کنید تا مجددا به آن ها بپردازد و بتواند رویای خود را تحقق بخشد . نگذارید احساس محرومیت به او دست دهد و تصور کند که از رسیدن به آرزوهایش ناامید شده است . باید او را ترغیب کنید تا به علایق خود برسد. نباید مانع رفاه او شوید.

به جای آن که او را قضاوت کنید در رسیدن به خواسته ها و تلاش هایش او را حمایت کنید زیرا او همیشه به شما افتخار خواهد کرد.

7- بدانید که ازدواج پیوندی متقابل و برابر است:

ازدواج پیوند دو نفر است که با یکدیگر برابر هستند. زنان همسری می خواهند تا به برابری اعتقاد داشته باشد و به عقاید او ارزش ببخشد و آن ها را کنار نگذارد. آن ها بهترین دوست را طالبند نه یک دیکتاتور!

• اگریک زوج موفقیت خود را کنار یکدیگر جشن بگیرند رابطه زناشویی آن ها با ثبات خواهد بود.

8- رضایت جنسی را برای همسرتان ایجاد کنید:

رابطه جنسی به همان اندازه که برای یک مرد مهم است برای زن نیز مهم است. آن ها عاشق مردی هستند که از نظر جنسی فعال باشد و لذت را به آن ها برساند. یک زندگی جنسی فعال شعله عشق را درزندگی روشن نگه خواهد داشت.

9- شانه ای برای گریستن او باشید:

مهم نیست که یک زن چقدر بالغ است بلکه مهم آن است که هنگام یاس و ناامیدی شانه ای برای گریستن می خواهد . انتظار دارد که شریک زندگی اش با او همدردی کند ، او را درک کند و به او این اعتماد را دهید که در کنارش هستید.

10- درک و بخشش داشته باشید:

انسان جایزالخطاست و بخشیدن امری الهی . به این درک در زندگی برسید که اگراحیانا همسرتان شما را با سخنانش آزار داد او را ببخشید . هنگامی که او می خواهد دلیل این رفتارش را بیان کند دیدگاه او را درک کنید زیرا این درک به شما کمک می کند تا از صمیم قلب او را ببخشید. فراموش نکنید که بخشش نشانه بزرگواری است.

نیاز یک زن

11- با گفتن " بله " از او حمایت کنید:آیا مردی بله گو هستید یا خیر گو؟

بله قربان بودن یک مرد بدان معنا نیست که هر آنچه همسرتان می گوید با او موافق هستید؛ بلکه نشانه مثبت بودن شماست. اگر نسبت به هر آنچه همسرتان می گوید و درخواست می کند نه بگویید آن ها درخواست کردن را متوقف می کنند و درعوض کارهای مخفیانه ای انجام می دهند که می تواند برای آن ها خطرناک باشد . همسرتان را با گفتن یک بله حمایت و تشویق کنید تا شما را محرم اسرار و امور خود بداند.

12- همسرتان به یک هوادار و محرک نیاز دارد:

شما می خواهید همسرتان بهترین باشد اما چرا انگیزه آن ها نمی شوید ؟ در به تحقق پیوستن هدف ذهنی همسرتان کمک کنید. در کنار او باشید و برای پیگیری بهترین شدن به او بپیوندید.

مهم ترین چیزی که یک زن از رابطه می خواهد احساس خوشبختی است. اگر مردی واقعا بتواند این حس را به همسرش منتقل کند رابطه ای سرشار از خوشبختی در انتظار آن ها خواهد بود.

13- او را با ظاهر، رفتار و نگرش خود جذب کنید:

زنان می خواهند همسرشان نه تنها از لحاظ جسمی بلکه با رفتار و افکارشان آن ها را به خود جذب کند . جوانمرد باشید ،حس شوخ طبعی داشته باشید ، خود را مرتب و آراسته کنید و روحیه مثبتی داشته باشید .مهم تر از همه اینکه با او صادق باشید.

14- به ضروریات و تجملات او توجه کنید:

حتی اگر همسر شما از لحاظ مالی مستقل باشد انتظار دارد که برایش هزینه کنید. یک زن نمی خواهد مسئولیت تامین معیشت خانواده را به عهده داشته باشد . مهم نیست که از شما حمایت می کند اما دوست دارد که مردش برای خانواده درآمد آورد.

15- قلب مهربانی داشته باشید:

زنان همسری را ترجیح می دهند که مورد توجه دیگران ، متفکر و مهربان باشد . آن ها مردی را آرزو دارند که بتوانند در شرایط سخت اورا تسلی داده و نسبت به مردم دوست داشتنی و مورد توجه باشد.

16- به او احترام بگذارید:

مسلما شما احتیاج دارید که مورد احترام واقع شوید پس این احترام را به همسرتان نیز انتقال دهید . احترام متقابل پایه و اساس رابطه شما را تشکیل می دهد. همسر شما ممکن است روز سختی را در خانه سپری کرده باشد به جای نادیده گرفتن او سعی کنید از سخت کوشی اش قدردانی کرده و از نقش وی به عنوان مادر، همسر و سرپرست احترام بگذارید . قدردانی کردن را به او نشان دهید.

17- با او صادق باشید:

یک زن تحمل خیانت و ناسپاسی را ندارد . او یک شریک زندگی واقعی می خواهد تا بتواند امنیت و آرامش را حس کند . اگر در این مورد کوتاهی کنید اعتماد او را سلب خواهید کرد و حتی ممکن است نسبت به شما مشکوک شود.

18- مسئولیت پذیر و بالغ باشید:

زنان دوست دارند با مردی مسئولیت پذیر زندگی شان را شروع کنند . بلوغ اغلب با ثبات در رابطه مشخص می شود و این همان چیزی است که یک زن می خواهد. مرد و زن باید هردو مستقل باشند تا بتوانند شرایط را بطور مستقل اداره کنند.

19- نسبت به احساساتش حساس باشید:

حساسیت همراه با کمی خود انگیختگی بد نیست و می تواند یک زن را خوشحال کند . اگر چه یک زن مدرن و مستقل زندگی اش را همراه احساس دوست دارد اما کمی دلسرد کردن او باعث دوری نیز خواهد شد.

انتظارات در یک رابطه

20- وعده های خود را اجرایی کنید:

اگر به همسر یا فرزندان خود قول داده اید که آن ها را برای آخر هفته به سینما یا پارک ببرید به تعهد خود پایبند باشید و آن ها رانا امید نکنید. مردی که به وعده هایش پایبند است بدون تلاش زیاد همسرش را به خود جذب می کند.

21- به او گوش دهید:

چندین بار به این مورد ساده ولی مهم در مطالب خانواده پلاس نمناک در زمینه ی همسرداری اشاره کرده ایم که به آن چه یک زن می گوید گوش فرا دهید. هنگامی که او صحبت می کند به او نگاه کنید و توجه کنید.

با مشغولیت توسط تلفن همراه تنها او را ناامید می کنید و فضای خانه را خراب خواهید کرد . حداقل یک ساعت در روز را به همسرتان اختصاص دهید ؛ در حالیک ه مشغول خوردن صبحانه یا شام هستید در مورد کار روزانه صحبت کنید و از او سوال بپرسید.

22- به او معتقد باشید:

در اداره کردن وظایف به او اعتماد کنید به جای آن که در کارهایش مداخله کنید . کاری را به او بسپارید و متوجه شوید که چگونه با اوضاع روبرو خواهد شد. به همین ترتیب اگر او ترس و وحشت خود را با شما به اشتراک گذاشت او را درک کنید و نسبت به او بی اهمیت نباشید.

23- به او اعتماد به نفس بدهید:

مردی که اعتماد به نفس دارد و متکبر نیست مورد علاقه یک خانم است . یک مرد با اعتماد به نفس می تواند بر هر مانعی غلبه کند و مشکلات را حل کند . یک زن دوست دارد با چنین مردی ازدواج کند که می تواند تحت هر شرایطی خانواده را حمایت کند.

24- به او احساس امنیت بدهید:

امنیت برای یک زن مهم است و دوست دارد با مردی ازدواج کند که از او محافظت می کند . هنگامی که با همسرش بیرون می رود توقع شهامت و محافظت از او را دارد.

25- به او ابراز عشق کنید:

یک زن احتیاج ندارد تا هر روز به او بگویید "من عاشق تو هستم ". اما لازم است مرتبا عشق خود را به او نشان دهید . این سه کلمه حتی پس از 25 سال زندگی نیز جادوی خود را ادامه می دهد.

این امر به شما این اطمینان را می دهد که مردی که انتخاب کرده اید با شما صادق است و همانند یک ملکه با شما رفتار می کند . یک زن باید بداند که تنها محبوب شماست پس با کلمات این عشق را اعمال کنید. نگذارید همسرتان بی علاقه و دلشکسته از شما شود.

26- فضایی را به او اختصاص دهید:

زندگی یک زن فقط به همسر و بچه داری محدود نمی شود زیرا او نیز می خواهد با دوستانش وقت بگذراند ، شبی را آرام بخوابد و کتاب دلخواهش را بخواند . به او یک وقت خصوصی دهید تا خوشحال شود.

27- هر از چند گاهی او را سوپرایز کنید:

سوپرایز کردن به منزله خرید هدیه گران قیمت نیست بلکه می تواند شاخه گل سرخی باشد . بعد از یک روزخسته کننده او را با یک گل سرخ و شمع سوپرایز کنید و مشکلاتتان را فراموش کنید. یا این که او را به یک وعده شام دعوت کنید. این امور حرکات کوچکی هستند اما تاثیر زیادی در روابط شما خواهند داشت.

سوپرایز همسر

28- هرگز تاریخ تولد و سالگردها را فراموش نکنید:

این امر همیشه مهم بوده است. زنان به چنین روزهای ویژه ای اهمیت می دهند . بهتر است چنین روزهایی را به خاطر بسپارید تا از دعوا به دور باشید.

29- وظیفه 50-50 والدینی را رعایت کنید:

یک زن ناهار را آماده می کند شما نیز به او کمک کنید تا بچه ها برای رفتن به مدرسه آماده شوند . کیف آن ها را آماده کنید .سعی کنید پدری مسئولیت پذیر باشید تا شوهری مسئول بمانید ، همیشه بار مسئولیت ها را نصف کنید و تمام امور را به همسرتان نسپارید.

30- تنش های او را کنترل کنید:

یک زن با بچه داری یا کار کردن زیاد، ممکن است نوسانات خلقی را تجربه کند در حالی که شما علت این تنش را نمی دانید . شما برایش لباس قرمزی می خرید و فکر می کنید این رنگ مورد علاقه اوست اما ممکن است او شما را به دلیل نخریدن لباس به رنگ صورتی مورد بی اعتنایی قرار دهد.

ازاین برخورد او تحریک و ناراحت نشوید زیرا شما نزدیک ترین فرد به او هستید ، کسی که می تواند تنش هایش را کنترل کند . با آرامش با او برخورد کنید و بگذارید این مرحله ناامید کننده سپری شود . سعی کنید در خانه جو صلح آمیزی برپا کنید.

31- او را از تعطیلات هیجان زده کنید:

منتظر این نباشید که همسرتان از شما تعطیلاتی را طلب کند درعوض او را با بردن به جاهای مختلف هیجان زده کنید . هنگام رفتن به تعطیلات یکنواختی را بشکنید و مدتی را با او بگذرانید. این بدان معناست که می خواهید خاطرات شیرینی را با او رقم بزنید.

32- هرگز تلفن یا ایمیل های اورا چک نکنید:

همسرتان دوست ندارد پیام های او را خوانده و یا چک کنید . به حریم خصوصی او وارد نشوید و به آن احترام بگذارید.

33- خانواده اش را دوست بدارید:

خانواده او را بپذیرید زیرا او از آغوش همان خانواده به شما رسیده است . از آن ها بخاطر تحصیل و تربیت همسر خود تشکر کنید زیرا والدین برای همیشه مهم خواهند بود.

34- با او تلویزیون تماشا کنید:

این امر ممکن است پیش پا افتاده بنظر برسد اما هنگامی که بچه ها درخواب هستند زمانی را اختصاص دهید تا با همسرتان به تماشای تلویزیون بپردازید . این امر یکی از راه های عاشقانه برای پیوند با اوست . با او بخندید، گریه کنید و بترسید. مهم اشتراک احساسات شماست نه تماشای تلویزیون.

35- آشپزی او را دوست بدارید:

به او بفهمانید که آشپز خوبی است. درمورد غذا های مورد علاقه تان با او صحبت کنید . او از شنیدن و طبخ آن ها خوشحال خواهد شد . تلاش او را برای پخت غذای موردعلاقه تان نادیده نگیرید و از او قدردانی کنید . زنان خواهان شوهری هستند که با انان همانند یک ملکه رفتار کند.

آن ها آرزوی این را دارند که شریک زندگی شان حتی پس از گذشت چند دهه اززندگی هنوز عاشقشان باشد . اما برای تحقق پیوستن چنین رویایی یک مرد باید انتظارات همسرش را برآورده کند، چه کسی گفته است که شوهر خوب بودن آسان است ؟!


لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/340779/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

با بزرگترین ستاره شناخته شده آشنا شوید

همدلی های دلنشین دکتر شکوری

پورموسوی: ریسک کردیم و جواب گرفتیم

معرفی دفاع راست ایده‌آل؛ یاشوا کیمیش

توخل به پپ رسید؛ هدف بعدی مورینیو است

مربی موفق ایرانی در لیگ عراق لژیونر شد

احتمال محرومیت هواداران بایرن در بازی با رئال

پنالتی و گل اول پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟

اوسمار: نتیجه 3 بر صفر عالی است؛ کارمان را انجام دادیم

اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت

پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ 50 متر سه وضعیت

جنجال در آبادان؛ نمی‌خواهیم اوسمار حرف بزند

«کارخانه هیولاها» در ایران روی صحنه رفت

جادوی بهاره، کار عمو نوروزه!

تارانتینو نظرش عوض شد؛ «منتقد سینما» را نمی‌سازد!

دیدار مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با خانواده شهدا در سمنان

خسارت زلزله 5.6 ریشتری در شمال ترکیه

توضیحات وزیر کشور در مورد آخرین وضعیت امداد رسانی به 5 استان درگیر سیل در کشور

هوای تازه/ آی قابیل! آی اســرائیل! نوبت انتقام‌ هابیل است

دام دنیا در بیان عطار نیشابوری

کنترل قند خون در افراد مسن

عملیاتی شدن 5 فروند زیردریایی هوشمند با قابلیت تعقیب هدف و نشت‌یابی

اتفاق بی سابقه در بازی صنعت نفت و پرسپولیس

بدشانسی صنعت نفت در دقیقه 90؛ شوت محکم تهیدست به تیرک دروازه پرسپولیس خورد

صحبت های جالب گزارشگر صدا و سیما درباره فوتبال آبادان و حمایت از این تیم

خلاصه بازی صنعت نفت آبادان 0 - 3 پرسپولیس

ستارگان دفاعی پرسپولیس با ده گل!

صداقت: بدشانسی‌های نساجی بالاخره تمام می‌شود

هموارتر شدن مسیر مس برای قهرمانی در لیگ هندبال

شاگردان اوسمار موقتا در صدر؛ سرخپوشان در انتظار لغزش استقلال

ویدیوی اکران مردمی «بی بدن» با حضور بازیگران معروف

فقط حرکتای صورت سلمان که به شیرین میگه منو لو نده!

بازیگر نقش سیروس قایقران در «پرویزخان» کیست؟

شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند

نماهنگ "ای ایران" با صدای زنده یاد استاد محمد نوری

4گوشه دنیا/ گرانترین خانه جهان در پاریس

ترور ناکام یک نفر در برزیل

نماهنگ «یوم الانتقام» با صدای ابوذر روحی

با خواص بی‌نظیر «سویا» آشنا شوید

اولین قدم برای کاهش وزن در طب سنتی

با کودک مثل خودش صحبت کنید

با این ابرسازه فضایی، یک میلیارد انسان میتونن در فضا زندگی کنن!

این شعر زیبا از دختر شیرین زبان را از دست ندهید

جنجال دقایق پایانی و محرومیت سرپرست هوادار

رئال نگران بازی رفت مقابل بایرن؛ کمک‌مان کنید!

کلانتری: از صحبت‌های مسعود شجاعی انگیزه می‌گیرم

شجاعیان: همسرم در روند خوبم تاثیرگذار است

سامان نریمان و ناامیدی از 6 پاس گل نشده!

پرسپولیس آماده صدرنشینی موقت در آبادان

سردار آزمون در بغل قهرمان جهان