آریا بانو

آخرين مطالب

محتوای حمایت‌شده

جدیدترین مدل‌های مبلمان کلاسیک و سلطنتی خانه داري

جدیدترین مدل‌های مبلمان کلاسیک و سلطنتی
  بزرگنمايي:

آریا بانو - زمانی که خانه‌های لوکس و سلطنتی را در ذهن مجسم می‌کنید، معمولاً نوع دکوراسیون، وسایل و مبلمان از یک نوع و به سبک کلاسیک هستند. این سبک نشان دهنده وقار و شأن خاصی در طراحی داخلی منزل است و می‌تواند حس لوکس و خاص بودن را در فضای داخلی خانه شما به وجود آورد.
برترین‌ها: زمانی که خانه‌های لوکس و سلطنتی را در ذهن مجسم می‌کنید، معمولاً نوع دکوراسیون، وسایل و مبلمان از یک نوع و به سبک کلاسیک هستند. این سبک نشان دهنده وقار و شأن خاصی در طراحی داخلی منزل است و می‌تواند حس لوکس و خاص بودن را در فضای داخلی خانه شما به وجود آورد. مبلمان کلاسیک با پارچه‌های رومبلی کار شده و لاکچری، حس و حال سلطنتی بودن را بیشتر می‌کند و تأثیر بسیاری در فضای خانه می‌گذارد.
مبلمان دیاکو در زمینه تولید مبلمان کلاسیک صاحب سبک است و با کسب مقام اول نمایشگاه بین‌المللی مبلمان تهران در سه دوره سال‌های 92 و 97 و 98، محصولاتی عرضه می‌کند که راضی کننده هر سلیقه‌ای خواهد بود. بعد از آشنا شدن بیشتر با این تیم، می‌توانید مدل‌های تولیدی را با دقت و جزییات بیشتری مشاهده و به راحتی آن را در فضای خانه خود تجسم کنید. در این صورت با کمترین صرف وقت به خرید ایده آل خود می‌رسید.
مبل دیاکو تدوین کننده قوانین استاندارد مبلمان خانگی در ایران است. این تیم تنها شرکت تولید انبوه مبلمان کلاسیک خانگی محسوب می‌شود که محصولات خود را بدون استفاده از حتی یک گرم بتونه در قسمت زیر کار رنگ، می‌سازد. در پایان نیز رنگ نهایی که به چشم می‌خورد، رنگ گردویی بسیار طبیعی و خاص است که بافت‌های چوب نیز به راحتی از روی کار دیده می‌شود. مبلمان دیاکو در بازار مبل جاجرود (کمرد) واقع شده است و به سبک روکوکو فعالیت می‌کند.
این گروه ادعا دارد کلیه محصولات خود را در گرید مبلمان لوکس و پر آرایه تولید می‌کند. همه طراحی‌ها اصل و بدون مشابه در بازار هستند، از متریال پارچه وارداتی ترک و بلژیکی استفاده می‌شود و چوب به کار برده شده هم چوب راش گرجستان با گرید A است. بعد از خرید این محصولات خیالتان راحت باشد که تا 3 سال گارانتی بی‌قید و شرط دارد. اکنون نظرتان چیست؟
حال که با خدمات ویژگی‌های این شرکت حرفه‌ای آشنا شدید، وقت آن رسیده است که برخی از محصولات را نیز با مشخصات کامل معرفی کنیم. همان‌طور که گفته شد هدف ما ارائه راهنمای خرید مناسب و صرفه‌جویی در وقت شماست. پس با ادامه مطلب همراه باشید:
بوفه کف آنتونی
این بوفه دارای دو کشوی بزرگ و کوچک در روبروی کار با یراق‌آلات حرفه‌ای و مجهز به آرام‌بند است. در وجه‌های مختلف این بوفه می‌توانید منبت‌های زیبایی را مشاهده کنید که کاملا دستی و بدون دخالت ماشین‌آلات انجام شده‌اند و به همین دلیل به نام بوفه پر منبت نیز شناخته می‌شود. این بوفه کف را انحصاراً می‌توانید در مبل دیاکو پیدا کنید چرا که توسط طراحان حرفه‌ای آن‌ها طراحی شده است. اگر قصد دارید سبک کلاسیک را در خانه خود به کار ببرید، حتماً فضایی را برای این بوفه زیبا و شکیل در نظر داشته باشید.

آریا بانو


مبلمان ایتالیایی آرمانت

آریا بانو


سبک طراحی مبلمان ایتالیایی ، تلفیقی از سبک لویی شانزدهم و باروک است که در نهایت به سبک مبلمان روکوکو معرفی می‌شود. مبلمان آرمانت با طراحی روکوکو ایتالیایی ساخته شده است. این ست مبلمان شامل یک کاناپه سه نفره و چهار مبل تک نفره، یک میز جلو مبلی و دو میز عسلی است. تمام دسته‌ها و پایه‌های مبلمان منبت‌کاری شده هستند و حتی می‌توانید این نقوش را در میز جلومبلی شیشه‌ای هم مشاهده کنید. اگر قصد خرید این نوع مبل را دارید، باید بدانید که میز و صندلی ناهارخوری این مدل هم در دسترس شما قرار می‌گیرد.

آریا بانو


مبل کلاسیک آسوان

آریا بانو


برای تهیه این نوع مبل باید بدانید که امکان اجرای رنگ‌های وایت واش، ورق طلا، الوان و البته گردویی هم برای چوب آن وجود دارد. طراحی این مدل مبل هم به سبک روکوکو است. برای آنکه بتوانید ابعاد این مبلمان را در خانه خود تصور کنید، اطلاع از ابعاد کمک بزرگی به شما می‌کند:
سایز کاناپه سه نفر: 80*114*246 سانتی متر سایز مبل تک کویین 80*81*125 سانتی متر سایز مبل تک آسوان 70*84*120 سانتی متر سایز میز جلومبلی 50*123 سانتی متر سایز میز عسلی 55*66 سانتی متر مبل تک آسوان در واقع مدلی از مبل تک نفره است که پشت تخت فرانسوی دارد. رنگ پارچه در این مدل مبلمان را می‌توانید بین دو رنگ آبی درباری و قهوه‌ای انتخاب کنید. رنگ آبی فیروزه‌ای در کنار رنگ قهوه‌ای چوب می‌تواند ترکیب بی‌نظیری برای دکوراسیون منزل شما باشد. میز ناهارخوری ست با این مبلمان هشت نفره است، ولی می‌توانید آن را برای شش یا ده نفر هم سفارش دهید.

آریا بانو


شزلون آسوان

آریا بانو


شزلون مدلی از مبلمان است که ابعاد کاناپه را دارد، ولی دسته و قسمت پشتی قوس‌داری در طراحی آن دیده می‌شود. شزلون آسوان به سبک روکوکو طراحی شده و دارای ابعاد 79*110*200 سانتی متر است و اگر آن را سفارش دهید، می‌توانید رنگ چوب و طرح پارچه را تغییر دهید. به طور استاندارد برای طراحی این شزلون از پارچه ترک استفاده می‌شود. در طراحی این مبل از 6 پایه استفاده شده تا استحکام بیشتری داشته باشد. این شزلون با دیگر مدل‌های مبل دیاکو هم ست می‌شود.

آریا بانو


مبل کلاسیک کالادیوم

آریا بانو


این مدل مبل یکی از مدل‌های مبل کلاسیک تیم دیاکو محسوب می‌شود و کاناپه آن را می‌توان در دسته مبلمان چستر قرار داد که هم به صورت دو نفره و هم سه نفره ساخته می‌شود. با تهیه کردن ست کامل این مبلمان، پاف یا نیمکت مبل کالادیوم را هم دریافت می‌کنید.

آریا بانو


مبل کمل بک

آریا بانو


همان‌طور که از اسمش پیداست، قسمت پشت و تکیه‌گاه این مبل مانند کوهان شتر به نظر می‌رسد. ست کامل این مبلمان شامل کاناپه سه نفره و دو نفره، دو مبل تک، یک نیمکت، میز جلومبلی مربعی شکل و میز عسلی است. میز و صندلی غذاخوری 6 نفره آن دو صندلی شاه‌نشین دارد. این مدل مبل را می‌توان نوعی چستر کلاسیک معرفی کرد.

آریا بانو


مبل فرانسوی لیون

آریا بانو


این مبل ترکیب زیبایی از منبت‌های گل رز و برگ است که توسط تیم طراح و دست‌های هنرمندان استادکار منبت مجموعه دیاکو ، بسیار طبیعی و با ظرافت کار شده است. در نهایت هم خروجی این محصول بسیار جذاب و خاص جلوه می‌کند. این مبل در نمایشگاه بین‌المللی هومکس 2019 مورد استقبال محصولات تیم قرار گرفت. برای انتخاب پارچه مورد نظر پالت متنوعی در اختیارتان قرار می‌گیرد.

آریا بانو


مبل کلاسیک لُرد

آریا بانو


این ست مبل شامل کاناپه سه نفره، دو مبل تک کویین و دو مبل تک کلاسیک لرد ، میز جلو مبلی و دو میز عسلی است. در نتیجه این مبلمان نشیمن 7 نفره دارد. در صورت تمایل می‌توانید شزلون مدل لرد را هم به صورت جداگانه سفارش دهید تا منبت‌کاری‌های هماهنگ با هم داشته باشند.

آریا بانو


مبل کلاسیک میلواکی

آریا بانو


در طراحی این نوع مبلمان پارچه‌ها با طرح‌های متنوع و در قسمت‌های مختلف مبل استفاده شده‌اند. این ست مبلمان شامل یک کاناپه سه نفره، یک عدد کاناپه دو نفره، دو مبل تک، میز جلو مبلی مربع شکل و میز عسلی پایه بلند است. میز و صندلی غذاخوری هماهنگ با مبلمان میلواکی را هم می‌توانید به صورت جداگانه سفارش دهید.

آریا بانو


میز غذاخوری ویاسینا

آریا بانو


این میز غذاخوری به سبک روکوکو و با چوب راش گردویی طراحی شده است. ابعاد میز هشت نفره 80*125*232 سانتی متر و ابعاد هر صندلی 50*50*116 سانتی متر ذکر می‌شود. شما بر اساس نیازتان می‌توانید میز شش یا ده نفره را هم سفارش دهید. این میز غذاخوری به همراه صندلی‌هایش بسیار ظریف، سبک، استاندارد و ارگونومیک هستند.
در نشیمن صندلی‌ها از لباف استفاده شده است. در واقع لباف ترکیبی از شالی برنج، فنر لول، تخم پنبه و اسفنج است که موجب طولانی‌تر شدن عمر مفید و عدم تعرق نشیمن‌گاه می‌شود. استفاده از لباف یکی از روش‌های سخت و زمان‌گیر برای داشتن نشیمن مقاوم در مبلمان است، شاید این روش هزینه‌ها را افزایش دهد، ولی در عوض طول عمر نشیمن را بیشتر می‌کند.

آریا بانو


مبل کلاسیک ولگا

آریا بانو


این نوع مبلمان دارای طراحی لگنی است و یک بازطراحی حرفه‌ای از مدل چسترفیلد انگلستان محسوب می‌شود. البته تغییرات بیش از اندازه ممکن است مبل را از مدل چسترفیلد دور کرده باشد، ولی سبک لمسه کاری و شالوده اصلی آن به مبل چسترفیلد بر می‌گردد. این طراحی نسبت به مبل کلاسیک چستر راحت‌تر است و از آنجایی که در قید پایین کاناپه منبت دیده می‌شود، آن را به سبک روکوکو نزدیک‌تر کرده است.

آریا بانو


مبل کلاسیک مَلِک

آریا بانو


در طراحی و ساخت این مبلمان از رنگ ورق طلا با پتینه سیاه استفاده شده و طراحی آن به سبک مصری بر پایه روکوکو بر می‌گردد. این مبل کلاسیک تک نفره ابعاد 47*77*130 سانتی متر دارد. مبل ملک یکی از پرطرفدارترین محصولات مصری در بازار ایران محسوب می‌شود و این نوع طراحی از این سبک مبلمان امروزه در بازار کاملا شناخته شده است.

آریا بانو


مبل ایتالیایی والریا

آریا بانو


مبل ایتالیایی والریا یک نوع مبلمان کلاسیک بسیار منحصر به فرد و اصیل با طراحی ایتالیایی است که برای تولید آن در دیاکو از مرغوب‌ترین متریال‌ها استفاده شده است. رنگ این محصول گردویی آستری است تا بتواند تمام بافت، موج و طرح طبیعی خود چوب را به نمایش گذارد.

آریا بانو


لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/338302/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

قیمت جدید لاستیک خودرو اعلام شد

آیین نامه واردات خودروهای نو

تجمع بزرگ خریداران فیدلیتی و دیگنیتی مقابل ساختمان وزارت صمت

رئیس سازمان توسعه تجارت: در چند روز آینده به حدی خودرو وارد می‌شود که باید به فکر انبار جدید باشیم

اختصاص 4 حلقه لاستیک دولتی به هر کد ملی در یک سال

چرا خرید و فروش کارت ملی به واردات خودرو رسید؟/ خلاقیت دلالان باز هم بازار سیاه ایجاد کرد!

اجاره لاستیک خودرو برای دریافت معاینه فنی؛ 2.5 میلیون تومان!

خودرو رسما توسط دولت گران می‌شود/ افزایش قیمت از خودروهای مونتاژی شروع شد

تعمیر خودرو هم قسطی شد/ فروش لوازم یدکی با چک!

امشب آخرین مهلت انتخاب خودروهای وارداتی است

خرید و فروش کارت ملی برای ثبت‌نام و واردات خودرو ممنوع است

اعلام شرط جدید برای خرید لاستیک دولتی

افزایش 50 درصدی قیمت لوازم یدکی برای سال آینده

مدیرعامل سایپا تغییر کرد

اتمام حجت مدیرعامل ایران خودرو با حواله‌داران پژو پارس/ پارس نداریم، خودروی گران‌تر بگیرید!

فروش 9 خودروی وارداتی برای ثبت‌نام‌کنندگان قبلی آغاز شد

یک ناکامی دیگر در دولت رئیسی؛ از 200 هزار خودروی وعده داده شده، فقط کمتر از 10 هزار خودرو وارد کشور شد

مدیرعامل ایران خودرو برکنار می‌شود؟

کار به اجاره خودرو برای مسافرت عید رسید/ پراید روزی 400 هزار تومان!

فروش حواله خودرو وارد فاز جدید شد/ 4.5 میلیارد بده تانک بگیر!

بحرین مک لارن را خرید؛ خودروساز معروف انگلیسی در مالکیت کشور کوچک حاشیه خلیج فارس

آیین نامه اسقاط خودروهای فرسوده ابلاغ شد

رکورد قیمت حواله خودروهای جانبازان در 1403؛ 13 میلیارد بده مرسدس 22 میلیاردی بگیر!

خودروهای برقی در پیچ‌وخم واردات/ سرنوشت واردات خودروهای برقی در سال جدید چه می‌شود؟

قیمت جدید خودرو محاسبه شد؛ خودروی کارخانه‌ای گران می‌شود؟

مالیات خودروهای لوکس اعلام شد؛ یک درصد برای مازاد 3 و نیم میلیارد تومان

مالیات خودرو در سال 1403 اعلام شد

قیمت جدید پژو پارس اعلام شد+ جدول

بهار امسال با افزایش قیمت خودرو آغاز شد/ رشد بهای خودروهای داخلی به طور میانگین 47میلیون تومان بود

پس از وعده عادلانه کردن قیمت‌ها توسط رئیسی، شکاف قیمت کوییک 13 برابر شد!

کارشناس خودرو: چراغ سبز افزایش قیمت خودرو داده شده

واکنش شورای رقابت به افزایش 150 میلیونی قیمت پژو پارس/ چه کسی قیمت را بالا برد؟

اینفوگرافیک| با بودجه 500 میلیون تومان چه خودروهایی در بازار ایران می‌توان خرید؟

ویژگی های کودک سرسخت چیست و چگونه باید با او برخورد کرد؟

با فخرفروشی در کودکان چگونه برخورد کنیم؟

مسخره شدن کودک در مدرسه

آیا کودکان به تنهایی نیاز دارند؟

ترومای دوران کودکی چیست و چگونه درمان می شود؟

آموزش ریلکس شدن به کودکان

بهترین اسباب بازی برای کودکان اوتیسم در تمام سنین

چرا کودکان بدبین می شوند؟

نحوه ترغیب کودکان به همکاری و همدلی

چگونه توانایی درخواست کمک را به کودکان خود بیاموزیم؟

خودکنترلی در کودکان: توسعه، اهمیت، و راهکارها

راههای ترغیب کودکان به خلاقیت و ابتکار

ترس کودکان از صدای جاروبرقی و راههای مدیریت آن

چه زمانی باید نگران سلامت روان فرزندم باشم؟

چرا نوجوان دوستانش را به خانواده ترجیح می‌دهد؟

ترومای فرزندخواندگی چیست و چه عواملی باعث آن می شود؟

رازهای شناختی پشت پرده هذیان گویی کودک در خواب