آریا بانو

آخرين مطالب

غلط کردم از پرسپولیس رفتم! ورزشي

غلط کردم از پرسپولیس رفتم!
  بزرگنمايي:

آریا بانو - ورزش 3 / خودش را عشق هیجان و ماجراجویی می‌داند و شاید همین اتفاق باعث یکی از جنجالی‌ترین تصمیماتش شد؛ حضور در استقلال!
محمدحسین کنعانی‌زادگان، سوژه بعدی گزارش‌های تصویری امیرحسین خیرخواه در دوران قرنطینه است. مدافع ملی‌پوش پرسپولیس که معمولا با جنجال‌ها و حواشی‌هایش شناخته می‌شود و در یاغی گری هم ید طولایی دارد. چه آن زمان که زیر میز مذاکره با پرسپولیس برای بازگشت به این تیم بعد از دوران سربازی زد و چه آنجا که دقایقی بعد عکس یادگاری‌اش را با استقلال گرفت و در اولین تمرین تمام خاطرات گذشته‌اش را فراموش شده دانست و خودش را عضوی از خانواده تاریخی آبی‌ها دانست و البته باز هم در گردشی عجیب به پرسپولیس بازگشت و انگشت ممهور به جوهر آبی‌ را یک اشتباه بزرگ دانست.
برای حسین کنعانی‌زادگان فاصله بین صفر و صد یک تصمیم‌گیری آنی است و البته اکنون مدعی است پیراهن شماره 6 را با این تضمین از کریم باقری گرفته که دیگر اشتباه نکند. شاید همین مساله هم عاملی باشد که او علیرغم موقعیتی که برای ادامه فوتبال در خارج از ایران دارد، نمی‌خواهد یک بار دیگر به هواداران پرسپولیس پشت کند: نه، الان دیگر نمی‌شود رفت. یک سال است که آمده‌ام و فهمیدم که چه غلطی کردم ... همینطور بنویسید! اشتباه کردم رفتم و الان چند برابر هم پیشنهاد بدهند نمی‌روم .
در ادامه گزارش‌های دوران قرنطینه و تعطیلی فوتبال در روزی که مدافع پرسپولیس شاکی از توقیف خودرویش توسط پلیس به دلیل سرعت غیرمجاز بود و برنامه‌اش برای حضور در ماهشهر به بن بست خورده بود، امیرحسین خیرخواه فریم‌های جالبی از سبک زندگی چند ساعته او در منطقه آبشار تهران ثبت کرد.
برخلاف دیگر فوتبالیست‌ها کنعانی‌زادگان بازیکنی نبود که هنوز خودش را با بازی‌های پلی‌استیشن آپدیت کرده باشد و با اشاره به قدرت مچ و فوتبالدستی‌اش ما را به این چالش دعوت کرد؛ حالا در روزهایی که ما آنجا نیستیم حریف فوتبال‌دستی حسین کیست؟ او به ما یک پیراهن شماره شش پرسپولیس هدیه داد که به پاسخ درست درباره نام حریف تمرینی کنعانی زادگان در فوتبالدستی خواهیم داد!
البته واقعا او در فوتبالدستی به نظر می‌رسد رقیب نداشته باشد و کری‌خوانی‌ها و سر و صدایش نیز بیشتر از بازی‌اش به چشم بیاید.
الان که تمرینات شروع شده اما آن روزها که برای گزارش پیش حسین رفته بودیم از دلتنگی شدیدش برای فوتبال و دلهره‌اش از کرونا می‌گفت: اینم شانس مایه! خواستیم یک جام با پرسپولیس ببریم که این شکلی شد.آقا اما بنویسید این پیراهن شماره 6 را خیلی قدرش را می‌دانم و دیگر هیچ کاری نمی‌کنم دلم هواداران بشکند!
برای این عکس کپشنی نیست! خودتان بنویسید حسین در اینستا چه می‌کند؟ قلب قرمز می‌گذارد و کری می‌خواند یا کامنت‌های منفی را پاک می‌کند تا روشن‌تر به آینده نگاه کند؟
البته اگر بخواهیم تقلبی برسانیم باید بگویم که با توجه به توقیف خودرویش، او به دنبال آشنایی بود که بتواند آن را از پارکینگ خارج کند تا از روزهای سفید کرونایی در ماهشهر سود برده و به آنجا سفر کند. هرچند این روزها جنوب هم وضعیت قرمز دارد.
لقب پرنده که برای شجاع است. به حسین پلنگ بودن هم که نمی‌آید و به جز عمل رباط صلیبی عمل دیگری هم نداشته و این ژست کاملا تزئینی است!
او اما اصرار دارد که روی هوا معلق باشد و تسلط خود را روی هوا نشان دهد. در روزهایی که تمرینات گروهی تعطیل بود حسین کنعانی اینجا و روی پشت بام منزلش استارت و پرش را اینچنین تمرین می‌کرد تا فوتبال یادش نرود.
آسمان تهران و منطقه خوش و آب و هوایی در نزدیک‌ترین حالت به کاپیتان استقلال (وریا). کنعانی اینچنین در روزهای قرنطینه و کرونا آماده‌سازی‌اش را دنبال می‌کرد و مربی بدنساز خصوصی‌اش هم کاملا حواسش به او بود.
این هم فریم‌هایی دیگر از آیتم های بعدی تمرین اختصاصی مدافع سرخ‌ها برای اینکه با آمادگی کامل اولین جشن قهرمانی خود را با پرسپولیس به ثبت برساند.
بالاترین نقطه از منزل کنعانی زادگان؛ جایی برای فرود اضطراری که با حرف H مشخص شده ولی حسین مدعی است مربوط به حرف اول اسمش است. حالا سوای شوخی اما زندگی شخصی بازیکنان از نزدیک نشان می‌دهد آنها فرسنگ‌ها با چیزی که نشان می‌دهند فاصله دارند. تصمیمات آنی و حرف‌های نابهنگام آنها شاید تنها دلیلش مشاوره اشتباه و فضای هواداری و مجازی باشد که آنها به دنبال این هستند تا خود را با آن منطبق کنند و در این راه گاها اشتباهات بزرگی هم شاید مرتکب شوند.
تقریبا وسیله‌ای در منزل و پشت بام کنعانی زادگان نبود که غیرقابل استفاده ورزشی باشد و او با تجربه از مربیان بزرگی که خصوصا در دوران ملی با آنها سر کرده، به دنبال این است تا تعطیلی تمرین و کرونا کمترین آسیب ورزشی را برای او در پی داشته باشد و سریعا آماده دنبال کردن اهدافش شود.
کول بریک در تمرین با سود بردن از منظره ویژه پشت بام؛ کنعانی زادگان در بالاترین نقطه از منطقه آبشار تهران و پیراهن قرمز و وسواس برای برداشتن توپ قرمز از باشگاه ساختمان که نکند حتی سهل انگاری در انتخاب این وسایل تمرینی هم باعث ناراحتی هواداران این تیم شود. با این حال بخش اعظمی از هواداران پرسپولیس همچنان بابت رفتار کوتاه مدتش در استقلال از او دل چرکین هستند و مسلما کار سختی برای صاف کردن حسابش با آنها خواهد داشت. جایی که باید آمارها و رویدادها را هم به سود خودش تمام کند.
این داستان زندگی به سبک مدافع جنوبی سرخ‌ها در حد فاصل چند ساعت کوتاهی بود که با او سر کردیم. از ماجرای استقلالی شدنش که آن را اشتباه بزرگ خود می‌داند تا فرصتی که برای جبرانش در پرسپولیس جستجو می‌کند. با امید بزرگی که روزی نامش را در بخشی از خاطرات تاریخ سرخ‌ها ثبت کند. البته بدون حاشیه‌هایش.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/327232/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

علایم و انواع اختلال یادگیری + راههای درمان اختلال یادگیری

نوروپلاستیسیتی: چگونه از قابلیت شکل پذیری مغز خود استفاده کنیم؟

معنا درمانی: تعریف ، تکنیک و اثربخشی

آشنایی با پدیده ای به نام هیپنوتیزم درمانی

علایم ، جلوگیری و درمان بحرانی به نام سرماخوردگی روانی

معرفی 10 نوع از رایج ترین انواع سخنرانی ها

همه چیز درباره ی انحصارطلبی و افراد انحصار طلب

کهن الگوی شخصیتی چیست و چه کسی کهن الگو را ارائه داد؟

چگونه هنر درمانی روح و روان را التیام می بخشد؟

سوگیری پس نگری چیست و چه تاثیری بر زندگی فرد دارد؟

علائم و راه درمان سندرم چارلز بونت بیماری مربوط به چشم

7 نوع سبک مدیریت: کدام یک بهترین است؟

سایبربولی یا زورگویی سایبری چیست و چگونه جلوی آن را بگیریم؟

آشنایی بیشتر با روانشناسی سازمانی

چگونه با از دست دادن یک حیوان خانگی محبوب کنار بیاییم؟

طرحواره درمانی چیست و چگونه کار می کند؟

سن گرایی چیست و راههای مبارزه با سن گرایی

چگونه با غم از دست دادن نوزاد کنار بیاییم؟

ادراک یا دریافتن چیست و چه تاثیری در زندگی دارد؟

همه چیز درباره تیپ شخصیتی ENTP

چه چیزی باعث ترس از صمیمیت می شود؟

اثر پروانه ای : هر آنچه باید درباره آن بدانید

علل، علایم و درمان HPPD یا اختلالات ادراک توهم زا

هر آنچه که باید قبل از داشتن فرزند دیگر در نظر بگیرید!

اعتماد به نفس غیر منطقی چیست و آیا چیز خوبی است؟

خودبیانگری چیست و چگونه آن را تقویت کنیم؟

چرا باید به انجام درمان های روانشناسی پایبند باشید؟

آشنایی با مکتب ندانم گرایی یا آگنوستیک

مصرف قهوه و افسردگی چه ارتباطی با هم دارند؟

ویژگی ها و عملکردهای شناختی تیپ شخصیتی entj

وظایف وکیل خانواده چیست و چرا باید از وکیل کمک بگیریم؟

همه چیز درباره روانشناسی محیطی

علل بیماری کندن پوست چیست و چگونه درمان می شود؟

انواع گفتگوهای درونی و راههای تقویت گفتگوی درونی مثبت

نام یک نفر چگونه می تواند بر سرنوشت او تأثیر بگذارد؟

رسانه های اجتماعی و تأثیر آن بر سلامت روان

رهبری اخلاقی چیست و چرا اهمیت دارد؟

رفتار بچه گانه در بزرگسالان: علائم و نحوه برخورد با آن را بشناسید

وضعیت فرسودگی شغلی برای زنان در محل کار

علل، علایم، عوارض و درمان خشم فروخورده

تیپ شخصیت ESTP: ویژگی ها و عملکردهای شناختی

بیماری قلب خالی: جوانانی که احساس می کنند زندگی هیچ است

6 نشانه یک فرد کنترل کننده + نحوه برخورد با کنترل گری

اضطراب موقعیتی: تعریف، علائم و نحوه مقابله

علامت خشونت خانگی و کارهایی که می توانید در مورد آن انجام دهید

اختلال هذیان چیست و چه چیزی باعث ایجاد اختلال هذیانی می شود؟

آنچه باید قبل از انتخاب مشاوره آنلاین بدانید

تروما چیست؟ انواع، علائم و راههای درمان

منتور کیست و یک منتور چه وظایفی دارد؟

آژیتاسیون چیست و چه چیزی باعث آن می شود؟