آریا بانو

آخرين مطالب

6 نکته مهم برای دکوراسیون منزل کوچک اجتماعي

6 نکته مهم برای دکوراسیون منزل کوچک
  بزرگنمايي:

آریا بانو - روزیاتو / مکان های کوچک همواره کمتر از آنچه که باید مورد توجه قرار می گیرند و به آن ها اهمیت داده می شود. زندگی در یک منزل کوچک ویژگی هایی دارد که در یک خانه بزرگ نخواهید یافت. چیدمان وسایل و دکوراسیون محلی که فضای محدودی دارد به شما امکان می دهد که روی عملکرد و کاربرد وسایل تمرکز داشته باشید. در این صورت مجبور خواهید شد که در مورد مفید بودن و عملگرایی فضا فکر کرده و خانه را تنها با اقلامی تزیین کنید که واقعاً دوستشان دارید. فکر اینکه تمامی وسایل خود را در یک اتاق کوچک جای دهید می تواند ترسناک باشد اما لازم نیست چنین شود. اگر از لحاظ فضا در مضیقه هستید این بدان معنا نیست که خانه شما نمی توند خاص و زیبا باشد. با تنها چند نکته کمک کننده، مکان زندگی کوچک شما می تواند زیبا، کاربردی و راحت باشد. در ادامه این مطلب شما را با 6 نکته مفید در مورد دکوراسیون مکان های کوچک آشنا خواهیم کرد.

آریا بانو


1- رنگ و تعادل را به کار بگیرید
بیایید با پرداختن به برخی افسانه ها کار را شروع کنیم. زندگی در یک مکان کوچک بدین معنا نیست که شما باید از رنگ های روشن دوری کنید یا اینکه نمی توانید از کاغذ دیواری های خاص استفاده کنید. همه چیز به ایجاد تعادل و بالانس باز می گردد. رنگ روشن مورد علاقه خود را به دیوار بپاشید و با اضافه کردن چند قطعه ساده تعادل را برقرار کنید. با اضافه کردن چند قاب عکس روشن یا مبلمان خنثی به تعادل مورد نظر دست خواهید یافت.

آریا بانو


2- نور اضافه کنید
نور بخشی ضروری و حیاتی از یک مکان زندگی است اما وقتی که در یک مکان کوچک زندگی می کنید داشتن روشنایی خوب بسیار مهم تر خواهد بود. اطمینان از این که محل زندگی کوچک شما به خوبی نورپردازی شده باعث خواهد شد که خانه شما بیشتر باز، قابل تنفس و قابل زندگی به نظر برسد. نور طبیعی بهترین گزینه برای افزایش روشنایی در خانه است اما اگر به نور طبیعی دسترسی ندارید سعی کنید با اضافه کردن لامپ های سقفی و همچنین لامپ های رومیزی و قسمت کف خانه، این معضل را حل کنید.

آریا بانو


3- از آینه استفاده کنید
استفاده از آینه یکی از بهترین راه ها برای این است که یک اتاق بزرگ تر و بازتر به نظر برسد. اضافه کردن یک آینه دیواری یا سقفی بزرگ به اتاق نشیمن یا اتاق های خواب باعث خواهد شد که خانه شما بزرگ تر از آنچه که هست به نظر برسد.

آریا بانو


4- یک نقطه کانونی در خانه ایجاد کنید
نقطه کانونی یک فضای زندگی کوچک است که به یک اتاق امکان می دهد منسجم تر و بهم پیوسته تر به نظر برسد. داشتن اقلام و ویژگی های کوچک در داخل اتاق و نداشتن نقطه کانونی می تواند باعث شود که فضای آن بی نظم و بدون هماهنگی و ارتباط به نظر برسد. سعی کنید یک دیوار منقش به عکس های فراوان به اتاق اضافه کنید یا یک قطعه هنری بزرگ به دیوار بچسپانید. این کار باعث خواهد شد که این نقطه کانونی برجسته توجه چشم های شما را به خود جلب کرده و این واقعیت که فضای خانه شما محدود است کمتر جلب توجه نماید.

آریا بانو


5- دیوارهایتان را به کار بگیرید
اگر چه فضای داخلی خانه شما محدود است اما همچنان فضای دیواری و فضای ارتفاع زیادی در دسترس دارید که می توانید از آن ها نهایت استفاده را ببرید. رویارویی با مشکلات مربوط به محدودیت فضا می تواند یکی از ناامیدکننده ترین موضوعات برای کسانی باشد که در یک مکان کوچک و محدود از لحاظ فضا زندگی می کنند. بسیاری از این مشکلات را می تواند با استفاده از مقداری از فضایی که روی دیوارها وجود دارد رفع کرد. سعی کنید از قفسه کتاب یا قلاب هایی که برخی اقلام خاص را از آن ها آویزان می کنید (مانند گلدان) روی دیوارها استفاده کنید.

آریا بانو


6- از مبلمان و اشیاء چند منظوره استفاده کنید
در آخر اینکه وقتی برای یک فضای کوچک زندگی مبلمان انتخاب می کنید نباید خلاقیت را نادیده بگیرید. در واقع باید فضایی خلق کنید که با سبک زندگی شما متناسب باشد. هنگام انتخاب مبلمان برای خانه، نکته همیشه مهم این است که باید این کار طوری صورت گیرد که همه چیز با هم به خوبی کار کنند. برای کسی که فضای خانه او محدود است، داشتن اتاق مهمان نمی تواند گزینه مناسب و در دسترسی باشد، پس بهتر است به فکر یک کاناپه یا تختخواب مبلی با قابلیت جمع شدن برای مهمانان خود باشید. در اتاق پذیرایی نیز به جای استفاده از یک میز غذاخوری بزرگ بهتر است به سراغ نصب یک میز معلق بروید. با انجام این کار در فضا صرفه جویی کرده و اجازه خواهید داد که قطعات استفاده ها و کاربردهای مختلفی داشته باشند.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/297274/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

9 نشانه عجیب استرس را به خاطر بسپارید

اختلال مو کنی چیست ؟علل و درمان آن

10 علامت که میتواند شما را آگاه کند افسردگی دارید

دمنوش هایی برای کاهش استرس و تقویت ایمنی بدن در برابر کرونا

چگونه بدون کلافگی و خستگی در خانه بمانیم؟

آیا نگرانی و استرس ،خطر ابتلا به ویروس کرونا را افزایش می دهد؟

آیا ویروس کرونا باعث افسردگی می‌شود

چگونه خود را قرنطینه کنیم؟

نحوه مدیریت کارمندان از راه دور

راه حل آشتی با دوست بعد از دعوا

چگونه روانشناس خوب را از بد تشخیص دهیم

خستگی تصمیم چیست و چگونه با این خستگی مقابله کنیم؟

خوابیدن با ناراحتی چه عوارضی دارد؟

هنگام استرس چه کارهایی انجام ندهیم؟

زبان بدن چیست و فواید آن کدام است؟

اُبژه و روابط ابژه ای چیست؟

7 روش ساده برای کاهش استرس

راه و روش یادگیری

علائم افسردگی در زنان را بشناسیم

چرا ما انسان‌ها می‌خندیم؟

نظریه مزلو: سلسله مراتب نیازها

نکات ضروری برای مواجهه با ترس

آلکسی تایمیا چیست؟ علل، علائم و راه درمان

8 عادت برای تقویت اعتماد به نفس

9 نکته برای غلبه بر ترس

سروتونین چیست و خوراکی های منبع سروتونین کدامند؟

قصه درمانی چیست و چگونه میتوان با قصه درمانی از مشکلات دور شد؟

عواملی که باعث ایجاد عصبانیت می‌شود کدامند و برای کنترل خشم و عصبانیت چه باید کرد؟

8 عادت رفتاری برای افزایش اعتماد به نفس و داشتن زندگی شادتر

چرا از دیگران تقلید می کنیم؟

اختلالات کنترل تکانه چیست ؟علل و درمان آن

دلایل خودزنی نوجوان و راه درمان آن چیست؟

تئوری انتخاب چیست و چه کاربردهایی دارد؟

کاردرمانی ذهنی چیست و کاربرد های آن کدامند؟

مدیتیشن چیست و انواع مدیتیشن کدامند؟

آنچه در مورد اریتروفوبیا (ترس از سرخ شدن) باید بدانید

انواع هدف چیست و داشتن هدف در زندگی چه اهمیتی دارد؟

تجسم خلاق چیست ؟

ماتریس بوستون چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

مهارت رهبری چیست ؟

هوش هیجانی چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

دلایل اختلال خواب نوجوانان چیست و راههای درمان آن کدامند؟

پارانویا چیست و چه علائمی دارد؟

ماندالا چیست و چه کاربردی دارد؟

اختلال وسواس جبری چیست؟

استرس در دختران نوجوان

ویژگی های افراد خجالتی و چگونگی ترک خجالت

5 راهکار برای تقویت حافظه

افسردگی چیست؟

چگونه نه بگوییم؟