آریا بانو

آخرين مطالب

راهنمای انتخاب رنگ مو بر اساس تناژ رنگ پوست اجتماعي

  بزرگنمايي:

آریا بانو - کوشالی / تما شما هم تجربه کرده اید که تصورتان از رنگ موی روی کاتالوگ با رنگی که در نهایت روی موهایتان اجرا می شود، می تواند تفاوت زیادی داشته باشد. انتخاب رنگ برای موها یکی از تخصصی ترین کارهایی است که باید به درستی انجام شود و تاثیر بسزایی در چهره شما دارد. در این مطلب از کوشالی می خواهیم به انتخاب رنگ مو بر اساس تناژ رنگ پوست بپردازیم.
تا به حال رنگ مو جدیدی را امتحان کرده اید که بعد از اتمام آن ببینید اصلا برایتان مناسب نبوده است؟ علت شاید در رنگ پوستتان نهفته باشد. به جز رنگ های پایه مثل قهوه ای، بلوند، قرمز یا مشکی که انتخاب می کنید، شماره رنگ و طیف دقیق آن اهمیت بسزایی دارد و می تواند چهره شما را به طور کلی تغییر دهد.
اگر شما به رنگ های مدرن و فانتزی مثل صورتی، بنفش یا آبی علاقه داشته باشید، کارتان حتی سخت تر خواهد بود. اما جای نگرانی نیست. در این مطلب می خواهیم به بررسی انواع رنگ مو و تطبیق آن با رنگ پوست بپردازیم تا بتوانید بهترین نوع آن را برای خودتان انتخاب کنید و به یاد داشته باشید که رنگ و سبک آرایش موهای شما یکی از مهمترین اجزایی است که می تواند در چهره تان تاثیرگذار باشد.
تن رنگ پوستتان را تشخیص دهید
برای شناخت تن پوستتان، ابتدا باید در نور طبیعی قرار بگیرید چرا که منابع نور مصنوعی مثل لامپ می تواند شما را به تشخیص اشتباه برساند. در این جا چند روش مختلف را به شما پیشنهاد می کنیم تا بتوانید با شناخت تن پوست، رنگ مو درست خودتان را انتخاب نمایید.
برای اینکه این کار را سریعا انجام دهید، پوست روی مچ دستتان را بکشید و با دقت ببینید که رگ ها چه تن رنگی را القا می کنند. اگر حالتی آبی-بنفش زیر پوستتان ایجاد شد، پس تن پوستی شما سرد است اما اگر رگ ها نشان دهنده طیف سبز بودند، شما تن پوستی گرم دارید.
در نهایت اگر چیزی که با این روش تشخیص دادید را واقعا نمی توان در یکی از این دو گروه طبقه بندی کرد، پس تن پوستی شما خنثی است. تبریک می گوییم! تمام رنگ موهایی که در ادامه راجع به آن ها صحبت خواهیم کرد، برای شما مناسب خواهند بود.
رنگ مو بلوند دودی
رنگ مو بلوند دودی شامل طیف هایی مثل پلاتینی، یخی و نقره ای است و برای کسانی که رنگ پوست سرد در طیف سفید و صورتی دارند مناسب است. گوئن استفنی و تیلور سویفت از سلبریتی هایی هستند که از این طیف رنگ مو استفاده کرده اند. اگر این طیف رنگی را برای موهایتان انتخاب کرده اید، باید دقت داشته باشید که از شامپوهای تثبیت کننده رنگ استفاده کنید تا به مرور زمان موهایتان زرد نشود.
طیف رنگی بلوند گرم
اگر پوستی گندمی تیره رنگ دارید، با انتخاب رنگ موهای گرم مثل طلایی، کاراملی، آمبر و عسلی می توانید چهره تان را جذاب تر کنید. برای رنگ پوست برنز خنثی، کاراملی و عسلی می تواند انتخاب خوبی باشد چرا که رنگ های تیره تر یا روشن تر تعادل رنگ را بر هم خواهد زد.
طیف رنگی قهوه ای سرد
رنگ مو با طیف قهوه ای سرد مثل فندوقی، موکا، شکلاتی و قهوه ای-قرمز تیره برای کسانی که تن پوست گرم دارند عالی است. هر رنگ پوستی که داشته باشید، قهوه ای سرد با تن گرم پوستتان ترکیب شده و چهره تان را جذاب و متعادل می کند.
طیف رنگی قهوه ای گرم
در صورتی که پوستی سفید-گندمی و با تن رنگی گرم دارید، رنگ موهای قهوه ای گرم مثل قهوه ای-طلایی، عسلی، آمبر، ماهاگونی یا دارچینی برای شما مناسب اند. امیلیا کلارک از سلبریتی هایی است که قبل از سریال بازی تاج و تخت، موهایی به رنگ قهوه ای گرم داشت.
رنگ مو قرمز سرد
قرمز سرد شامل رنگ های قهوه ای-قرمز، قرمز شرابی و قرمز مات است که برای خانم هایی که پوستی خنثی با هاله قرمز دارند، عالی به نظر می رسد. طیف آبی و سرد رنگ مو شما، قرمزی پوستتان را خنثی خواهد کرد.
طیف رنگی قرمز گرم
اگر تن رنگ پوست شما خنثی یا رو به آبی است، ما قرمز گرم را به شما پیشنهاد می دهیم. در این دسته رنگ موهای جذابی مثل بلوند توت فرنگی، مسی، آمبر و طیف زنگی وجود دارد که می توانید از آن ها لذت ببرید.
طیف رنگی مشکی سرد
رنگ موهای طیف مشکی سرد مثل اسپرسو، لیکوریس، آبی-مشکی یا مشکی مات هستند که برای خانم های با پوست برنز و تن گرم انتخابی مناسب است. در این مورد، تضاد ته رنگ زرد پوست شما و سردی مشکی فوق العاده خواهد بود.
طیف رنگی مشکی گرم
مشکی گرم مثل رنگ موهای موکا، کاکائویی یا قهوه ای-مشکی برای خانم هایی خوب است که رنگ پوست گندمی متوسط و تناژ سرد دارند. در این مورد هم استفاده از شامپوهای تثبیت کننده رنگ فراموشتان نشود.
رنگ مو فانتزی و مدرن
اگر شما هم از آن دسته خانم هایی هستید که از رنگ های تکراری خسته شده اید و می خواهید چیزی فراتر از همه این ها را تجربه کنید، حتما این نکته ها را به خاطر داشته باشید: رنگ های گرم مثل صورتی، نارنجی و زرد روی رنگ پوست های سرد خوب می نشینند. بالعکس، رنگ موهای سرد مثل آبی و بنفش اساسا برای پوست های تناژ رنگی سرد زیباتر هستند.
در آخر توجه داشته باشید که مراقبت از رنگ های فانتزی توجه و دقت زیادی را می طلبد. همچنین، به شما پیشنهاد می کنیم تا قبل از انجام آن، از آرایشگرتان بخواهید در مورد برند و طیف رنگی دقیق رنگ مو برای شما توضیحات کافی را بدهد.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/287712/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند

گل دوم اورتون به لیورپول توسط دومنیک کالورت لوین در دقیقه 58

احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر

آخرین وضعیت بدهی‌های سرخابی‌ها به بانک شهر

چگونگی فرآیند واگذاری سرخابی‌ها از زبان احمدی

پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت

احمدی: تیمی خواهیم ساخت که در آسیا مدعی باشد

گل دوم منچستریونایتد توسط فرناندز از روی نقطه پنالتی در دقیقه 61

گل سوم منچستریونایتد توسط فرناندز در دقیقه 81

گل چهارم منچستریونایتد توسط هویلون در دقیقه 86

پیش بینی وضعیت بارندگی برای آخر هفته

ماجرای تعطیلی شنبه یا پنجشنبه جنجالی شد

یوسفی: من هیچ دلخوری از آقای دبیر ندارم

عکس یادگاری دبیر با کودکان کشتی گیر

امیری: تبریک ویژه به هواداران 2 تیم به خاطر این اتفاق ارزشمند

دبیر: اختلاف با پیمان یوسفی؟ من کینه ای نیستم

مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان

تیم رویایی 11 نفره اندی کول از هم تیمی های سابقش در منچستریونایتد

19 سال پیش در چنین روزی؛ سوپرگل وین رونی به نیوکاسل

خوشحالی شدید هوادار آرسنال پس از دریافت پیراهن مارتین اودگارد

اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد

مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود

محافظت شیر مادر از توله‌ها در برابر گله گاومیش‌های عصبانی

چرا اجرام زحمت در ایستگاه فضایی بین المللی شناور می شوند؟

دکلمه زیبای خسرو شکیبایی

گفت و گوی خبرنگاران با امیررضا معصومی در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران

اهدای جایزه برترین فدراسیون سال به فدراسیون کشتی و علیرضا دبیر

صحبت های علی نادری سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی پس از انتخاب به عنوان برترین سرمربی سال 1402

تجلیل از حسین عبدی، سرمربی تیم ملی جوانان و شوخی های پیمان یوسفی

گل اول اورتون به لیورپول توسط جارد برنثویت در دقیقه 27

خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت

ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!

تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا

آخرین خبر در مورد حضور یحیی در تراکتور

رفتار عجیب از رییس فدراسیون کشتی؛ دبیر با پیمان یوسفی دست نداد!

ژاوی در بارسلونا می‌ماند

قابی از سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

دوره ما اینطوری نبود!

ادعای جنجالی یکی از عمو‌های فیتیله‌ای علیه مجید قناد!

چهره ها/ سلفی متفاوت المیرا شریفی‌مقدم در برنامه تلویزیون

مادرشوهر و عروس چه دعوایی کردن

چهره ها/ عکس صمیمی بازیگران سریال «نون خ» در دل طبیعت

موزیک ویدئوی تماشایی با ساز خوش صدای «ویولنسل»

تنبیه یک شامپانزه توسط مادرش به دلیل سنگ زدن به مردم!

محاصره پلنگ ایرانی توسط چند قلاده سگ‌ در شاهرود

حمله ناکام و دردناک پلنگ به خانواده جوجه تیغی ها

شکوفه های زیبا در کره جنوبی

کباب انگشتی با سس گوجه خوشمزه

شاورما یکی از خوشمزه ترین ساندویچ‌هاست

عوامل موثر در زایمان زودرس