آریا بانو

آخرين مطالب

عرضه محصولات کیچن اید در رنگ بندی جدید گوناگون

  بزرگنمايي:

آریا بانو - به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران « ال کا ایران »، امروزه طرفداران محصولات کیچن اید می توانند آن ها را در رنگ بندی های مختلف در آشپزخانه های خود داشته باشند. اگر سری به وبسایت کیچن اید بزنید می توانید ده ها رنگ کلاسیک و رنگ های روشن را در لوازم خانگی کیچن اید انتخاب کنید. هر ساله کمپانی کیچن اید یک ویژگی جدید به محصولاتش اضافه می کند. امسال یکی از ویژگی های جدید این کمپانی افزودن رنگ سبز روشن به محصولاتش است.

آریا بانو

آریا بانو


این شرکت قبل از انتشار خبر ویروس کرونا رنگ سبز را به محصولات کیچن اید که شامل همزن ایستاده و مخلوط کن می شود، افزوده بود و اظهار داشت که هدف از انتخاب این رنگ افزایش سلامتی، تعادل و خوش بینی میان مشتریان و مصرف کنندگانش است. رنگ سبز نشانه ی زندگی بوده و به خاطر آرامش بخش بودنش به عنوان رنگ ایمنی و سلامت در جهان معرفی شده و برای نشان دادن علائم فیزیکی بی خطر از این رنگ استفاده می شود.

آریا بانو

آریا بانو


گفتنی است که رنگ بندی جدید همزن های ایستاده کیچن اید با هر خانه و آشپزخانه ای به راحتی ترکیب می شود و رنگ شادی را به مجموعه لوازم آشپزخانه می بخشد. امروزه وجود همزن در آشپزخانه های کوچک و بزرگ جهت مخلوط کردن، هم زدن و تهیه انواع خمیرها وسیله ای ضروری محسوب می شود. این همزن رومیزی کیچن اید از یک کاسه بزرگ، سیستم مخلوط منحصر به فرد و چند سری مختلف برای خامه زدن، تهیه سس و خمیر زدن بهره می برد.
همچنین از این محصول با کیفیت کیچن اید برای مصارف غیر خانگی مانند استفاده در قنادی ها، شیرینی پزی ها، آزمایشگاه های مواد غذایی و تولیدی های پوره های غذایی نیز به کار می رود. زیرا سیستم کنترل سرعت و دکمه توقف تعبیه شده روی این دستگاه برای افرادی که می خواهند به صورت حرفه ای در آشپزخانه کارکنند، مناسب است.

آریا بانو

آریا بانو


دستگاه همزن که در دسته لوازم خانگی برقی قرار دارد به دو دسته رومیزی و دستی تقسیم می شود. همزن های برقی رومیزی دارای پایه بوده و در مقایسه با نوع دستی کار با آن ها برای کاربران بسیار ساده تر است. معمولا همزن های برقی شامل یک کلید هستند که به کاربران امکان تنظیم سرعت را می دهند.
کتری های برقی کیچن اید ظاهری زیبا و متفاوت نسبت به دیگر کتری های برقی دارند و خصوصیات آن ها در ظاهرشان خلاصه نمی شود و امکانات آن هاست که این محصولات را خاص می کند. ظرفیت بالای کتری به کاربران امکان می دهد آب جوش یا گرم را در مقدار زیاد داشته باشند تا بتوانند نوشیدنی های گرم بیشتری برای پذیرایی از میهمانانشان تهیه کنند. قابلیت چرخش 360 درجه در سیستم پایه کتری باعث می شود تا محدودیتی در محل نگهداری و استفاده از آن وجود نداشته باشد.

آریا بانو

آریا بانو


قابل ذکر است که کیچن اید در سال 2019 صد و یکمین سالگرد خود را جشن گرفت و یکی از تولید کنندگان بزرگ لوازم خانگی برقی و آشپزخانه در آمریکا است که محصولات خود را به سراسر جهان صادر می کند. برای اولین بار در سال 1914 همزن برقی ایستاده توسط آقای هربرت جانسون طراحی شد که بعد از گذشت 4 سال شرکت هوبارت نمونه هایی از همزن ایستاده را به همسران مدیران شرکت مذکور داد تا برای اولین بار غذا را با یک دستگاه الکتریکی آماده کنند.
نام این برند توسط یکی از همسران مدیران انتخاب شد و با بیان این که “اصلا برایم مهم نیست که به این دستگاه چه می گویند ولی بهترین کمک آشپزخانه ( کیچن اید ) است که تا به حال دیده ام” نام کیچن اید بر روی همزن ایستاده ثبت شد.
همزن ایستاده کیچن اید شامل یک بستنی ساز می شود که در کمتر از 20 دقیقه یک بستنی خوشمزه برای کاربرانش درست می کند که در فصل تابستان از روزهای گرم خود لذت ببرند.

آریا بانو

آریا بانو


امروزه شرکت کیچن اید متعلق به شرکت مشهور ویرپول آمریکا است که یکی از مهم ترین تولید کنندگان لوازم برقی کوچک و بزرگ جهت مصارف خانگی و صنعتی محسوب می شود.
داشتن محصولات کیچن اید در هر آشپزخانه ای خالی از لطف نیست و در آماده کردن انواع نوشیدنی، غذا و شیرینی به کاربران خود کمک می کند. لوازم برقی در هر خانه ای از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا باعث تسهیل در امور آشپزی می شود.
محصولات کیچن اید با در نظر گرفتن چند مسئله، گزینه بسیار خوبی برای یک انتخاب مطمئن خواهند بود. تنوع فراوان رنگ های این برند آن را در صدر انتخاب کاربران و مشتریان قرار داده است. همچنین گارانتی، کیفیت و عمرکاری بسیار بالای محصولات این برند یکی دیگر از دلایل برای کسانی است که آن را انتخاب می کنند.
انتهای پیام/

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/286458/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

برای خوب شدن سرفه آنتی‌بیوتیک بخوریم؟

کمالوند: بعد از بازی تراکتور حرف های مهمی دارم

خلاصه بازی وستهم 1 - بایرلورکوزن 1

برتری رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی به روایت کارتون

خنده های یورگن کلوپ در لحظات پایانی بازی آتالانتا و لیورپول و حذف از لیگ اروپا

سیو برتر هفته 29 لیگ برتر پرتغال 2023/24

جراحت سنگین داور، بازداشت و حکم جلب؛ فرجام تلخ کشتی نونهالان

آاس رم (3) 2-1 (1) میلان؛ شیطان در جهنم المپیکو سوخت

خلاصه بازی آاس رم 2 - آث میلان 1

نماشی دیگر از گلر دیوانه با دو کارت زرد!

آخرین بازی اروپایی کلوپ و لیورپول

لورکوزن ادامه می‌دهد؛ نیمه نهایی و رکورد

واکنش آتالانتا به صعود تاریخی

خاطره تیری آنری از بهترین گلی که لیونل مسی به ثمر رسانده است

وقتی آنتونیو رودیگر جهت ضربه پنالتی متئو کواچیچ را به آندری لونین نشان می‌دهد!

گل اول میلان توسط گابیا در دقیقه 85

خلاصه بازی آتالانتا 0 - لیورپول 1

محمد عباس‌زاده دوباره در نقش رهبر نساجی

24 هفته صبر و یک تغییر تیم برای گلزنی!

شروع قوی رم؛ میلان آچمز شد!

دو مصدوم و یک اخراجی، امیدواری میلان به کامبک

پیروزی یوزهای ایرانی در گام نخست آسیا

عملکرد تیم ملی فوتسال ایران مقابل افغانستان از زبان رعدی

جریمه 10 درصدی پس از باخت به پرسپولیس

استفاده حداکثری از غیبت تورس و زنده‌روح

سیو تک دست دیدنی آلیسون در دیدار برابر آتالانتا

گل دوم آاس رم به میلان با ضربه تماشایی دیبالا

واکنش اوسمار به تحریم کنفرانسش در آبادان

صلاح امید را به لیورپول برگرداند

سنگ تمام مردم آبادان برای گلزن پرسپولیس

گل اول وستهم توسط آنتونیو در دقیقه 12

ویدئویی که سایت رهبری برای مدال آوران تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی منتشر کرد

اخراج چلیک و ده نفره شدن آاس رم مقابل میلان

آهنگ بی نظیر The magus اثری از یانی

آیفون‌های سرقت شده سر از چین درآوردند!

عملیات انتقال بیمار 300 کیلویی به بیمارستان مسکو!

تلاوت دلنشین سوره قیامت با صدای استاد عبدالباسط

ماکارونی رو فقط با این دستور ویژه بپزید

یک توصیه برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

برای مادربزرگتان سجاده جیبی بدوزید

ساخت گلدانی خوش آب و رنگ به شکل توت فرنگی

زومی حیرت آور درون صورت فلکی اوریون

زیبایی شناسی معشوق در شعر فارسی

جنجال در لیگ کنفرانس؛ مربیان معروف درگیر شدند

نصرتی: دوست داریم سهمیه آسیا بگیریم

تحریم نشست خبری اوسمار ویرا توسط خبرنگاران

نجات مهم در کامبک بزرگ آبی‌ها

گل مارادونایی لیونل مسی به ختافه

ژوزه مورینیو: من محمد صلاح را برای چلسی خریدم!

نظر تیری آنری در مورد انتقادات ژاوی از داور دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن