آریا بانو

آخرين مطالب

قوی ترین و بهترین کلمات تبلیغاتی برای افزایش فروش گوناگون

قوی ترین و بهترین کلمات تبلیغاتی برای افزایش فروش
  بزرگنمايي:

آریا بانو - نمناک / آغاز و هدایت یک کار پردرآمد و موفق با یک تبلیغات حرفه ای و درست نتیجه و تاثیری دو چندان خواهد داشت که در این راه کلماتی هستند که به عنوان قوی ترین ها برای جلب مشتری عمل می کنند. تبلیغات در طی سالها تغییرات بسیاری داشته است اما کلمات موثر استفاده شده همچنان ثابت و یکه تاز باقی مانده اند.
در واقع موسسه جامعه شناسی دانشگاه یالی تحقیقات و مطالعات فراوانی در این زمینه به دست آورده است که در قانع کردن مشتری و جلب نظر آن تاثیری فوق العاده دارد.
1. جدید:
خود ما همیشه در همه جا و در هر زمینه ای به دنبال یافتن جدید ترین ها هستیم.برای انتخاب ک گوشی تلفن همراه مدلهای تازه به بازار آمده را در صدر انتخاب خود قرار می دهیم چرا که کلمه جدید را به همراه دارد.ماشین جدید- کفش جدید- مدل لباس جدید- مزه جدید- بوی جدید و هزاران جدید دیگر همان هایی که اششتیاق خرید ایجاد می کنند.
2. ذخیره:
چه کسی خواهان ذخیره کردن پول و وقت نیست؟ 99% ما خواهان ذخیره و حفط پول هایمان هستیم چرا که حفظ سرمایه ایجاد احساس قدرت را همراه دارد. قانونی بین پولدارترین ها حاکم هست و آنهم خرید اجناس و کلای گران است میدانید چرا؟
به دلیل اینکه در تبلیغات اجناس با ارزش و ماندگار اینطور عمل می شود که اگر به فکر ذخیره و حفظ سرمایه خود هستید و اگر وقتتان برایتان اهمیت دارد و به هر قیمتی حاضر به از دست دادن آن نیستید از این فرصت خرید استفاده کنید.
3. ضمانت:
زمانی که لغت ضمانت به چشم می خورد حس اطمینان در خرید برای مشتری و حتی تحریک برای خرید کالای مورد تضمین به وجود می آید.
4. نتیجه:
اگر شما به مشتری قول نتیجه بدهید این عاملی در موفقیت شما را ثابت می کند و به این دلیل مشتری شانس این را در خود می بیند که با خرید به نتیجه که همان هدف اصلی است برسد.
5. کشف:
کلمه ای محکم در ثبت علمی بودن و معتبر بودن محصول ، مشتری با این تیتر در قدم اول به این فکر می کند که این محصول صرف وقت و علم و تخصص را به خود اختصاص داده پس حتما ارزش مطالع- امتحان و در نهایت خرید را خواهد داشت .
6. عشق و علاقه:
این کلمه که به تنهایی هزاران معنا و مفهوم را دارد در فکر و احساس فرد نفوذ می کند دقت کنید اگر بر روی جعبه کفشی این عبارت ثبت شود حس دوستانه و نزدیکی با تولید کننده را ایجاد می کند.
7. شما:
به جرات می توان گفت قوی ترین کلمه در تبلیغات شما است. این کلمه فرد را سراپا گوش می کند و تمام توجه او را به خود جلب می کند.
8. امنیت
امنیت یکی از مهمترین انتظارات هر مشتری از کالاها و خدمات است چراکه همه ی افراد دوست دار اطمینان داشته باشند که در حوزه ی امنی سرمایه گذاری کرده اند . در کاربرد این کلمه باید دقت داشته باشید چرا که گاهی استفاده از این کلمه با توجه به کالایی که قرار است در برایش تبلیغ کنید مناسب نیست.
9. ثابت شده ، تایید شده
اصلی مهم و موثر ؛ باید به مشتریان خود ثابت کنید که برند شما همان چیزی است که آنها نیاز دارند و در جستجویش هستند. به عنوان مثال، یک شرکت تولیدکننده لوازم ورزشی ادعا نمود که از هر 10نفر، 8 نفر از محصولات تولیدی آنها رضایت کامل دارند.
هشت از ده نفر، عدد بزرگی است و راه خوبی برای ثابت کردن است پس به یاد داشته باشید که فقط مورد کیفیت و مزایای محصول خود صحبت نکنید و به دنبال راهی برای اثبات آن باشید.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

تمام جنجال های تلویزیون در نوروز 99

یکتا ناصر در گذر زمان

«پایتخت6» و سمفونی حسرت‌ها/ چه اصراری به «معمولی نبودن» بود؟

خبر کرونا ویروس در ایران مربوط به 4سال پیش! + سند باورنکردنی

پشت صحنه کنسرت رضا صادقی در تهران

سریال های ماه مبارک رمضان در شبکه های تلویزیونی

نوازندگی سپیده خداوردی بازیگر جوان در گروه استاد شجریان

معلولان ناشنوا بیشتر از بقیه مردم به محافظت نیاز دارند

توصیه ی سازمان جهانی بهداشت به استفاده از "ماسک معمولی"

ماجرای وانتی که در کوچه‌ها داروی کرونا می‌فروشد!

قانون‌ های ساده برای رفتن سرکار!

شرایط خروج از قرنطینه بعد از بهبودی کرونا

سختی‌های پزشکان در خط مقدم مبارزه با کرونا

نحوه تهیه ماسک بدون دوخت

تولید محلول ضدعفونی کننده برپایه غیرالکل در ایران

ورود یک تمساح به خیابان های شهری در کارولینای جنوبی

کرونا جان 3 راننده تاکسی در تهران را گرفت

مروری کوتاه بر تأثیرات زیست‌ محیطی کرونا

داستانک/ نگهداری از جواهرات

کشف محموله عجیب قاچاق در اندونزی

حیوانات هم احساسات شبه انسانی دارند!

از شما/نان شیرمال های من

از شما/کیک تولد خاهر راده عززیزم

آموزش تهیه پیتزا مرغ دونفره

یک آموزش باور نکردنی برای پخت ران مرغ!

تهیه توپک پنیری سوخاری به 2 روش ساده

ناسازگارترین نوشیدنی‌ها برای مصرف قرص

چطور بفهمیم تب داریم ؛ اندازه گیری دمای بدن بدون تب سنج

روش نگهداری پیاز سنبل برای سال بعد در آپارتمان

عادت‌هایی که نباید از نقی، ارسطو و بهتاش یاد بگیرید

17 قسمت از سریال رمضانی شبکه 5 تصویربرداری شد

گیتی خامنه: «کرونا» ما را به بازتعریفی از خودمان و دنیا رساند

نوستالژی‌های دهه نود؛ سکانس قدیمی از بازی بازیگر «ماجرای نیمروز»

«رامبد جوان» گلزار و عطاران را به کمپین کمک به مردم دعوت کرد

توصیه‌های جکی چان در روز‌های شیوع کرونا

چهره ها/ کلافگیِ علی ضیا از تصمیمات کروناییِ دولت

کلیپ بهنام بانی با حضور خواهرش بهاره

بررسی تعطیلی دانش آموزان پس فردا در جلسه کمیسیون آموزش

نکات مهم در مورد پرستاری بیماران بهبود یافته از ویروس کرونا

مونسان: صنعت گردشگری نیازمند کمک دولت است

کودکان درباره ی کرونا چه فکر می‌کنند؟

پایان عملیات غربالگری مسافران ورودی و خروجی استان ها

یک پیشنهاد جذاب خانوادگی برای روزهای کرونایی

ادعای محققان استرالیایی برای درمان قطعی آزمایشگاهی کرونا

دانستنی‌های جالبی که احتمالا نمی دانید!

درختانی 500 ساله که در جزیره ای دورافتاده انتظارتان را می کشند!

عصرانه/ با کودک تان نان پنجره ای بپزید

آموزش تهیه کیک شکلاتی خانگی

متهم جدید اضافه وزن کودکان

جراحی های مجاز و غیرمجاز در زمان اپیدمی کرونا