آریا بانو

آخرين مطالب

بهترین فیلم‌های کمدی؛ 10 پیشنهاد خنده‌دار در قرنطینگی فرهنگی هنری

  بزرگنمايي:

آریا بانو- برترین‌ها: تماشای فیلم‌های کمدی سبب افزایش انرژی و ترشح هورمون شادی در بدن می‌شود. در واقع این موضوع همان ضرب المثل قدیمی «خنده بر هر درد بی‌دروان دواست» را به یادمان می‌آورد. از آنجایی که برترین‌ها، آرزوی شادترین لحظه‌ها را برای شما دارد، در این مطلب 10 پیشنهاد خنده‌دار از بهترین فیلم‌های کمدی به شما خواهد داد. در روز‌های قرنطینه و خانه‌نشینی نوروز 99، به‌جای فکر کردن به کرونا و تشدید استرس، سراغ بهترین فیلم‌های کمدی بروید و بی‌وقفه بخندید تا شادی سلامت بدنتان را بیمه کند.

1. لانگ شات

بهترین فیلم‌های کمدی، 10 پیشنهاد خنده‌دار در قرنطینگی

  • عنوان اصلی: (Long Shot)
  • کارگردان:Jonathan Levine
  • سال اکران: 2019
  • امتیاز IMDb:
    6٫9

لانگ شات یکی از بهترین فیلم‌های کمدی جهان، ساخت «جاناتان لوین» است. این کارگردان موفق ژانر کمدی این‌بار در سال 2019 با یکی از بهترین آثار کمدی خود، سراغ سینما آمده است. لانگ شات تیم بازیگران محبوبی همچون «شارلیز ترون» و «ست روگن» دارد و می‌تواند با خنده‌هایی که به جان‌تان می‌اندازد، شما را محو قصه کند.

روزنامه‌نگاری به‌نام «فرد فلارسکی» با بازی ست روگن در دوران بدی به سر می‌برد و با چالش بیکاری روبه‌رو است. داستان از جایی شروع می‌شود که فرد در یک مهمانی با «شارلوت فیلد» پرستار دوران کودکی خود روبه‌رو می‌شود. شارلیز ترون نقش شارلوت را به عهده دارد. در حال حاضر شارلوت یکی از سیاستمداران آمریکا است و برای متن سخنرانی خود از فرد کمک می‌گیرد. چالش‌های خنده‌دار فیلم با این مسئولیت بزرگ فرد شروع می‌شود و بیننده را مجذوب خود می‌کند.

تضاد جالب شخصیت و موقعیت اجتماعی فرد با شارلوت، نقطه قوت فیلمنامه است. استفاده از ست روگن و هنر طنازی او در این فیلم توانسته است، لانگ شات را به یکی از بهترین فیلم‌های کمدی در سال 2019 تبدیل کند. تماشای این فیلم جذاب را در تعطیلات عید از دست ندهید.


2. بیل جویس

بهترین فیلم‌های کمدی، 10 پیشنهاد خنده‌دار در قرنطینگی

  • عنوان اصلی: (Beetlejuice)
  • کارگردان: Tim Burton
  • سال اکران: 1988
  • امتیاز IMDb:
    7٫5

وقتی نام «تیم برتون» می‌آید، شک نکنید که با یک شاهکار روبه‌رو هستید و قرار است سکانس‌هایی خلاقانه تماشا کنید. بیل‌جویس یکی از زیباترین و بهترین فیلم‌های کمدی جهان است که از زمان ساخت آن سال‌های بسیاری می‌گذرد، اما هنوز تماشایی و جذاب است. شما در این اثر تیم برتون مثل همیشه با یک زاویه نگاه خاص روبه‌رو هستید و از سوژه فیلم تا روند داستان، شاهد خلاقیت یک کارگردان خوش‌ذوق هستید.

این کمدی ترسناک و مهیج، روایت‌گر ماجرا‌های جالبی از زندگی زوج جوانی پس از مرگ است. این زوج پس از مرگ، ارواحی هستند که باید همچنان در این دنیا بمانند و به زندگی خود ادامه دهند. جذابیت داستان از زمانی شروع می‌شود که دختر نوجوانی می‌تواند این ارواح سرگردان را ببیند. این دختر فرزند خانواده‌ای است که بعد از مرگ زوج جوان، خانه آن‌ها را خریده‌اند.

این ارتباط ماجرا‌های جذابی را به‌وجود می‌آورد که از تماشای آن لذت خواهید برد. از نقاط قوت فیلم، می‌توان به گریم فوق‌العاده بازیگران اشاره کرد که به جذابیت اثر کمک بسیاری کرده است. این گریم هنرمندانه، موفق به دریافت اسکار شده است.


3. من احساس زیبایی می‌کنم

بهترین فیلم‌های کمدی، 10 پیشنهاد خنده‌دار در قرنطینگی

  • عنوان اصلی: (I feel pretty)
  • کارگردان: Abby Kohn, Marc Silverstein
  • سال اکران: 2018
  • امتیاز IMDb:
    5٫5

این فیلم یکی از بهترین فیلم‌های کمدی در سال 2018 است که در آن «امی شومر»، یکی از بازیگران معروف سینمای کمدی آمریکا بازی کرده است. فیلم علاوه بر احیای حس طنز تماشاگر و القای شادی، پیام بزرگی نیز با خود به‌همراه دارد. پیامی که از «اعتماد به نفس»، مهم‌ترین سرمایه هر انسان حرف می‌زند.

دختری به‎‌نام «رنی برت»، با چهره و اندام معمولی، اعتماد به نفس بسیار پایینی دارد. رنی حس خوبی نسبت به چهره و اندام خود ندارد و معتقد است که این ضعف ظاهری در روند زندگی‌اش بسیار اثر گذاشته است. داستان دقیقا از جایی زیبا می‌شود که چشمان رنی زیبا می‌بیند. بر اثر ضربه‌ای که در حین تمرین ورزشی به سر رنی می‌خورد همه چیز به شدت در نگاه رنی تغییر می‌کند. به‌محض اینکه چشمانش را باز می‌کند، دختری زیبا و خوش‌اندام را در آینه می‌بیند و تصور می‌کند آرزویش برای زیبا شدن برآورده شده است. در حالی که تماشاگر همان دختر قبل از ضربه را با همان اضافه وزن همیشگی می‌بیند و هیچ چیز جز نوع نگاه رنی در واقعیت تغییر نکرده است.

فیلم در تمام سکانس‌های بعدی خود به مخاطب نشان می‌دهد که چگونه با تغییر نگاه رنی نسبت به خود، دید جامعه نیز به او تغییر می‌کند و انسان‌ها شیفته اعتماد به نفس او می‌شوند. در انتخاب شغل مورد علاقه و همین‌طور روابط شخصی، رنی به خوبی پیش می‌رود و پیش از ضربه دوباره، در رویای زیبایی چهره غرق است. در تمام سکانس‌های فیلم با لحظه‌های جذابی روبه‌رو خواهید شد و از تضاد رفتار‌های خنده‌دار رنی لذت خواهید برد. پس اگر می‌خواهید هم بخندید و هم افزایش اعتماد به نفس را تمرین کنید، این فیلم را در فهرست بهترین فیلم‌های کمدی که در روز‌های نوروز خواهید دید، قرار دهید.


4. مبارزه با خانواده‌ام

بهترین فیلم‌های کمدی، 10 پیشنهاد خنده‌دار در قرنطینگی

  • عنوان اصلی: (fighting with my family)
  • کارگردان:Stephen Merchant
  • سال اکران: 2019
  • امتیاز IMDb:
    7٫1

پیشنهاد چهارم ما در فهرست بهترین فیلم‌های کمدی، شما را با یک فیلم خوش‌ساخت روبه‌رو می‌کند. فیلمی که بر اساس زندگی واقعی یک قهرمان کشتی کج به‌نام «سارایا جید بیویس» ملقب به «پیج» ساخته شده است. ایده ساخت آن از مستندی در رابطه با زندگی این کشتی‌گیر گرفته شده است.

ماجرا‌های پر چالش یک بانوی ورزشکار و رسیدن به موفقیت، در سینمایی که مخاطب برای قهرمان‌های ورزشی، به شمایل مردانه عادت کرده است، خود یک خلاقیت تماشایی است. رایا با بازی «فلورنس پیو» و برادرش «زک» با بازی «جک لاودن»، در فیلم رویای تبدیل شدن به قهرمانان کشتی کج را دارند. ماجرای داستان وقتی جالب می‌شود که تنها رایا برای مسابقه پذیرفته می‌شود و این موضوع سبب تغییری بزرگ در رابطه او با برادرش می‌شود. حالا رایا این دختر جوان، بدون همراهی برادرش، در تنهایی خود باید مبارزه کند و قهرمان شود. شاید داستان این فیلم به‌نظرتان طنز نیاید، اما این فیلم یک کمدی رمانتیک فوق‌العاده است و تماشای آن را هرگز از دست ندهید.


5 . درس‌خوان

بهترین فیلم‌های کمدی، 10 پیشنهاد خنده‌دار در قرنطینگی

  • عنوان اصلی: (book smart)
  • کارگردان:Olivia Wilde
  • سال اکران: 2019
  • امتیاز IMDb:
    7٫2

سال 2019 چند تا از بهترین فیلم‌های کمدی را به خود اختصاص داده است. یکی از بهترین‌های این مجموعه جذاب، فیلم درس‌خوان است که ماجرای قانون‌شکنی دو دختر دبیرستانی را نشان می‌دهد. درس‌خوان اولین تجربه کارگردان محسوب می‌شود و با استقبال خوبی روبه‌رو شده است.

با نزدیک شدن به جشن فارغ التحصیلی، دو دختر به شدت درس‌خوان دبیرستانی تصمیم می‌گیرند که تمام شیطنت‌های انجام نداده سال‌های تحصیلشان را در مدت کوتاهی جبران کنند. این تغییر رفتار 180 درجه، بدون شک برای همه عجیب است و لحظه‌های جذاب و خنده‌داری را برای مخاطب ایجاد می‌کند.


6 . کلیک

بهترین فیلم‌های کمدی، 10 پیشنهاد خنده‌دار در قرنطینگی

  • عنوان اصلی: (click)
  • کارگردان: Frank Coraci
  • سال اکران: 2006
  • امتیاز IMDb:
    6٫4

در لیست بهترین فیلم‌های کمدی، سراغ سال 2006 هم رفته‌ایم تا یکی از جذاب‌ترین آن‌ها را به شما معرفی کنیم. فیلم کلیک داستان بسیار جالبی دارد و دانستن آن کافی است تا برای تماشایش وسوسه شوید.

معماری به‌نام «مایکل» که نقش آن را «آدام سندلر» ایفا می‌کند، برای آنکه تعداد کنترل‌های خانه را کم کند، تصمیم می‌گیرد یک کنترل چندکاره بخرد. اما این تصمیم زندگی او را با ماجرا‌های جدیدی روبه‌رو می‌کند. زمانی که مایکل به فروشگاه می‌رود، شخصی به او بدون دریافت پولی یک کنترل می‌دهد و مایکل خوشحال از این معامله تمام سود، این کالای تازه وارد به زندگی خود را ه می‌دهد. اما غافل از اینکه این کنترل، با قدرت جادویی خود، هدایت‌گر زندگی او خواهد شد.

لذت بازی با زمان که آرزوی همیشگی انسان است، توسط مایکل در این فیلم محقق می‌شود و با یک کلیک ساده می‌تواند زمان را به جلو یا عقب ببرد، از بسیاری قسمت‌های زندگی سریع بگذرد و بعضی‌ها را تکرار کند. برای تماشای یک ماجراجویی لذت‌بخش و سرنوشت عجیب مایکل، این فیلم را از دست ندهید.


7 . آسیایی‌های خیلی پول‌دار

بهترین فیلم‌های کمدی، 10 پیشنهاد خنده‌دار در قرنطینگی

  • عنوان اصلی: (Crazy Rich Asians)
  • کارگردان: Jon M.Chu
  • سال اکران: 2018
  • امتیاز IMDb:
    6٫9

برای شماره هفت لیست بهترین فیلم‌های کمدی، سراغ فیلم‌های آسیایی رفته‌ایم و قصد داریم یکی از بهترین آن‌ها را به شما معرفی کنیم. آسیایی خیلی پول‌دار، داستان نوستالژیک دختر فقیر و پسر ثروتمند است که با زبان طنز امروزی و از منظر سینمای آسیا به زیبایی بیان شده است. این فیلم یکی مشهورترین فیلم‌های سال 2018 است.

دختری به‎‌نام «ریچل» زندگی مالی متوسطی دارد و نامزد او به‌نام «نیک» قصد دارد که به سرزمین مادری خود، سنگاپور برود. نیک در این سفر به قصد شرکت در مراسم عروسی دوستش راهی سنگاپور می‌شود. اما این سفر را تنها آغاز نمی‌کند. نیک از ریچل می‌خواهد همراهش برود و به این بهانه بتواند او را با خانواده خود آشنا کند. ریچل که هرگز از ثروت عظیم خانواده نیک خبر ندارد، با او راهی سنگاپور می‌شود و این آغاز ماجرای مهیج این زوج است.


8 . ساقدوش‌ها

بهترین فیلم‌های کمدی، 10 پیشنهاد خنده‌دار در قرنطینگی

  • عنوان اصلی: (Bridesmaid)
  • کارگردان: Paul Feig
  • سال اکران: 2011
  • امتیاز IMDb:
    6٫8

ساقدوش‌ها ماجرای جالبی از رفاقت‌های زنانه را نشان می‌دهد و فیلم با محوریت زن جلو می‌رود. زن جوانی با نام «آنی» می‌خواهد ازدواج کند و چالش‌های این ازدواج، شروع ماجرای آنی و دوستانش است. آنی فردی مهربان و کاریزماتیک در جمع دوستانه است و به همین دلیل رفقای آن تمام سعی خود را می‌کنند، مراسم به بهترین شکل ممکن اجرا شود.

ماجرا‌های تماشایی این جمع زنانه و قصد آن‌ها برای ساقدوش شدن بسیار جالب است و این فیلم یکی از بهترین فیلم‌های کمدی در سال 2011 محسوب می‌شود.


9 . انیمیشن رالف اینترنت را خراب می‌کند

بهترین فیلم‌های کمدی، 10 پیشنهاد خنده‌دار در قرنطینگی

  • عنوان اصلی: (Ralph Breaks the Internet)
  • کارگردان: Phil Johnston، Rich Moore
  • سال اکران: 2018
  • امتیاز IMDb:
    7٫1

این فیلم یکی از محبوب‌ترین انیمیشن‌های تاریخ سینما است و توسط شرکت والت دیزنی ساخته شده است. در سال 2018 شخصیت‌های «رالف» و «وانلوپه» با ماجرای جدیدی برمی‌گردند و این‌بار خرابکاری رالف دامن دنیای اینترنت را می‌گیرد. ورود اینترنت به فروشگاه بازی آرکید، بستری تازه برای کنجکاوی‌ها و خرابکاری‌های تازه رالف است. تحولات این دهکده جهانی با ماجراجویی رالف و وانلوپه در تبلیغات و بازی‌های اینترنتی آغاز می‌شود و با کنجکاوی‌های وانلوپه ادامه می‌یابد. این انیمیشن طنز و جذاب را حتما به لیست فیلم‌های مورد علاقه خود اضافه کنید تا یکی از بهترین آثار تاریخ والت دیزنی را در تعطیلات از دست ندهید.


10 . فیلم ایرانی خرگیوش

بهترین فیلم‌های کمدی، 10 پیشنهاد خنده‌دار در قرنطینگی

  • کارگردان: مانی باغبانی
  • سال اکران: 2018 - 1395
  • امتیاز IMDb:
    4٫5

در بین بهترین فیلم‌های کمدی که در این مطلب به شما معرفی کردیم، شماره دهم را به یک فیلم ایرانی اختصاص دادیم. فیلمی که با وجود خوش‌ساخت بودن، کمتر به آن پرداخته شد. خرگیوش فیلمی دیالوگ محور است و هسته داستانی ندارد. فیلم مخاطبی خاص می‌طلبد و با کمک دیالوگ و لحن، ژانر کمدی فیلم را حفظ می‌کند. روند آرام و فلسفی‌گونه فیلم برای بسیاری از مخاطبان جذاب است و حس بی‌خیالی شیرینی در کل فیلم جاری است.

فیلم با ماجرای «آرش» که نقش آن را بابک حمیدیان به عهده دارد، شروع می‌شود. پدر آرش برای معالجه بیماری سرطان از کشور خارج شده است. او برای فراموشی این ماجرای تلخ، تصمیم می‌گیرد یک روز را با دوستان خود بابک (سیامک انصاری) و بهنود (جواد عزتی) سپری کند. این روز پر ماجرا لحظات جذاب و فانتزی بسیاری را به همراه دارد که پیشنهاد می‌کنیم، حتما ببینید.

برای روز‌های خانه‌نشینی نوروز و گذران لحظات قرنطینه، تماشای فیلم و سریال بهترین سرگرمی خواهد بود. شما هم فیلم‌های کمدی محبوب‌تان را در پایان این مطلب معرفی کنید تا فهرست بهترین فیلم‌های کمدی با کمک شما کامل شود. با برترین‌ها برای آشنایی با بهترین‌های هر ژانر سینمایی در نوروز همراه باشید.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/282274/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آوازی از استاد شجریان بر شعر سعدی

آرزوی پسر بچه ای که پشت در کنسرت معین فلوت می زد

تصاویری از خسارت سیل امارات

امدادرسانی‌ نیروهای بسیج و سپاه در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

فیلمی از لحظه انفجار مغازه عطرفروشی

حمله شرور قمه‌به دست به خودروی پلیس

امدادرسانی 112 روستا در سیستان و بلوچستان

‏ویدئویی از سرقت با خونسردی کامل و بدون ماسک از پارکینگ و انباری یک مجتمع

قتل راننده تاکسی ترکیه‌ای به دست مسافر ایرانی

صحنه ای جالب از تخم گذاشتن شاهین پشت پنجره

ایده های جالب یک آدم خوش ذوق!

سعدی‌خوانی مرحوم آیت الله مجتهدی تهرانی

دسر رولت شکلاتی یک عصرانه خفن

طرز تهیه تست مرغ و پپرونی

یک روش راحت برای درست کردن باقلوا

نحوه استفاده از به دانه برای کاهش التهاب گلوی کودک

احتمال گسترش آنفلوآنزای پرندگان در سطح جهان

این ترفندها باعث می‌شود، بلندقدتر به نظر برسید

درمکان های عمومی همیشه مواظب فرزندتون باشید خطر در کمین است!

خواستگاری دارم که پیش قدم نمیشه چه باید بکنم؟

اقدام زیبای عروس و داماد بعد از مراسم عروسی شان

بنیاد شهید تا پایان فروردین 1403 ، حدود 2 هزار میلیارد تومان به بیمه دی بدهی دارد

نمایی از داخل کپسول فضانوردی Orion

مارک زاکربرگ: دستگاه جدیدمان مغز را می‌خواند

بزرگداشت شاعری که پیشانی زبان پارسی است/ گوته تا شجریان از «سعدی» اعتبار گرفتند

برنامه 6 بازی پایانی پرسپولیس و استقلال

مدیر شمس‌آذر: پنالتی استقلال غلط بود

ماجراجویی شاگردان شجاعی در قامت یک تیم هجومی

ریوالدو: هیچکس بهتر از مورینیو برای هدایت بارسا نیست!

بند اخراج در قرارداد ناگلزمان

قرارداد عجیب ستاره رئال با نامزدش

تردید مربی ولزی برای حضور در تراکتور

احتمال حضور 10 تیم ایتالیایی در رقابت‌های اروپایی

حمایت جالب مهندس پرتغالی از کاپیتان تراکتور

دو گل زیبا و پنالتی از دست رفته سادیو مانه مقابل الفیحا

«انگل؛ خاکستری»: روایتی تماشایی از یک آخرالزمان انگل‌زده

کنایه‌ بچه به شرایط سخت و عجیب اقتصادی

«برمودا» امشب میزبان عمو قناد است

نشست هم اندیشی با تشکل‌های ایثارگر استان کرمانشاه

تفریحات بهاری نفیسه روشن با چهره ای برنزه در ساحل مالدیو / باغی از بهشت روی زمین

«آژانس دوستی» و تماشای یک تیتراژ واقعی

تیزر ویدئویی از آهنگ جدید علی زندوکیلی

امدادگران آمریکایی در حال آزمایش لباس های جت گرانشی

گروگان‌گیری دختر 16 ساله در تهران

مشاهده 4 قلاده خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده اشترانکوه

ارسال مواد غذایی به سیل‌زدگان سیستان‌وبلوچستان توسط نیروی هوایی ارتش

هشدار وزارت بهداشت به مادران باردار درباره زایمان تقویمی

یکی از زیباترین مناظر گله اسب‌های وحشی

صحنه ای نفس گیر از کمک به یک کوسه برای بازگشت به آب

طرز تهیه خمیر هزارلا