آریا بانو

آخرين مطالب

راهنمای فیلم‌های سینمایی تلویزیون در نوروز 99 فرهنگی هنری

راهنمای فیلم‌های سینمایی تلویزیون در نوروز 99
  بزرگنمايي:

آریا بانو - خراسان / از میان 140 فیلم جدید و تازه نفس برای نوروز، این 19 فیلم پیشنهادی ما را حتما ببینید. تلویزیون مانند سال‌های گذشته، برای نوروز سال 99 نیز مجموعه‌ای از فیلم‌های سینمایی ایرانی و خارجی جدید را در نظر گرفته که از شبکه‌های مختلف روی آنتن خواهد فرستاد؛ آثاری که از فیلم‌های اسکار یک ماه پیش تا بهترین فیلم‌های جشنواره فجر سال گذشته در آن یافت می‌شود.شمار فیلم ها بیش از 140 عنوان است و درحالی که آثار سرگرم کننده فراوانی میان‌شان یافت می شود،بعضی آثار ضعیف هم دربین آن ها وجود دارد.پیشنهاد خراسان این 19 فیلم است:
اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیکترند
محصول 1391 ایران
اول فروردین، ساعت 13:30، شبکه 5
نخستین فیلم نرگس آبیار، پیش از «شیار 143» است، که تا سال 95 فرصت اکران پیدا نکرد، برای اولین بار از تلویزیون پخش می‌شود. فیلم درباره روزمرگی‌های یک زن خانه‌دار است که با مشکلی به ظاهر کوچک مواجه می‌شود. فیلمی آپارتمانی و بی‌ادعا که اگرچه کمی کُند است، اما برای مدیوم تلویزیون قابل قبول است. گلاره عباسی بازیگر اصلی «اشیا...» است.
1917
محصول 2019 انگلیس
اول فروردین، ساعت 20:30، شبکه 4
«1917» به کارگردانی سم مندس، درباره دو سرباز انگلیسی در جریان جنگ جهانی اول است که باید پیغامی را به خط مقدم برسانند. صحنه‌های جنگی فیلم خیره‌کننده است و با تحسین‌های بسیاری مواجه شده است. کارگردانی بی‌نقص، با قاب‌هایی فوق‌العاده ترکیب شده و فیلمی دلپذیر ساخته است. این فیلم برنده سه جایزه اسکار هم شد.
گودزیلا: پادشاه هیولاها
محصول 2019 آمریکا
اول فروردین، ساعت 23، شبکه نمایش
«گودزیلا: پادشاه هیولاها» دنباله‌ای بر فیلم «گودزیلا» محصول 2014 است و ماجرای تلاش‌های سازمان «مونارک» را در جنگ میان گودزیلا و سه دشمنش «ماترا»، «رودان» و «گیدورا» روایت می‌کند. این فیلم با گیشه 386 میلیون دلاری، از فیلم‌های موفق سال 2019 سینمای جهان بود. ورا فارمیگا، کن واتانابه و سالی هاوکینز بازیگران اصلی فیلم هستند.
استن و اولی
محصول 2018 انگلیس
2 فروردین، ساعت 9:30، شبکه یک
فیلم «استن و اولی» برشی از زندگی لورل و هاردی، دو نفر از محبوب‌ترین کمدین‌های سینما را روایت می‌کند. آن‌ها دوران طلایی خود را پشت سر گذاشته‌اند و برای بازگشت به زندگی حرفه‌ای، توری در بریتانیا برگزار می‌کنند. اگرچه فیلم کمدی است اما به تناسب مقطع خاصی که از زندگی این کمدین‌ها به تصویر می‌کشد، در آن شاهد لحظات تلخی هم هستیم.
فورد در برابر فراری
محصول 2019 آمریکا
2 فروردین، ساعت 15:30، شبکه 3
ماجرای واقعی «کن مایلز» و «کرول شلبی» که در اوایل دهه 60 میلادی، توسط شرکت فورد استخدام می‌شوند تا ماشین مسابقه‌ای قدرتمند بسازند که بتواند ماشین شرکت فراری را شکست دهد. این فیلم اثر جیمز منگولد از آثار تحسین‌شده 2019 بود که در گیشه با فروش 225 میلیون دلاری و در اسکار با بردن دو جایزه درخشید. مت دیمون و کریستین بیل بازیگران اصلی فیلم‌اند.
سرخ‌پوست
محصول 1397 ایران
3 فروردین، ساعت 15:30، شبکه 3
«سرخ‌پوست» اثر نیما جاویدی، در ژانر معمایی ساخته شده و قصه گم شدن یکی از زندانیان یک زندان را روایت می‌کند. فیلم در جشنواره سی‌وهفتم فجر هشت نامزدی کسب کرد و جایزه ویژه هیئت داوران را گرفت. نقش متفاوت و بازی خوب نوید محمدزاده در نقش «سرگرد جاهد» از نقاط قوت فیلم است. این برای اولین بار است که تلویزیون فیلمی با بازی محمدزاده پخش می‌کند.
چطور اژدهایتان را آموزش دهید3
محصول 2019 آمریکا و ژاپن
4 فروردین، ساعت 17، شبکه 2
این پویانمایی درباره ماجرای رویارویی و مبارزه شخصیتی به نام «هیکاپ» با اژدهایان در سرزمین وایکینگ‌هاست. «چطور اژدهایتان...» یکی از پرفروش‌ترین پویانمایی‌های شرکت دریم‌ورکس است که قسمت سوم آن هم به اندازه دو قسمت قبلی، مورد استقبال فراوان تماشاگران قرار گرفته است. این اثر نامزد دریافت جایزه بهترین پویانمایی بلند اسکار امسال شده بود.
تصنیف باستر اسکراگز
محصول 2018 آمریکا
4 فروردین، ساعت 20:30، شبکه 4
تازه‌ترین اثر برادران کوئن فیلم سازان مؤلف آمریکایی، فیلمی شش اپیزودی در ژانر وسترن است؛ با داستان‌هایی کاملاً جداگانه که هرکدام به نوعی به مقوله مرگ می‌پردازد. به نوعی شش فیلم کوتاه در قالب یک فیلم است. لیام نیسون، جیمز فرانکو و برندن گلیسن از بازیگران «تصنیف باستر اسکراگز» هستند. این فیلم نامزد سه جایزه اسکار، از جمله اسکار بهترین فیلم نامه شده است.
دامبو
محصول 2019 آمریکا
6 فروردین ساعت 17، شبکه 2
فیلم «دامبو» محصول شرکت دیزنی و نسخه لایواکشن پویانمایی معروف و قدیمی به همین نام است. تیم برتون که در خلق آثار فانتزی سابقه خوبی در ذهن همه علاقه مندان سینما دارد، کارگردان «دامبو» است. این فیلم در گیشه سینمای جهان با استقبال تماشاگران روبه‌رو شد اما از سوی منتقدان واکنش‌های متفاوتی دریافت کرد و قصه و فیلم نامه آن مورد انتقاد منتقدان بود.
قصر شیرین
محصول 1397 ایران
7 فروردین، ساعت 15:30، شبکه 3
«قصر شیرین» ساخته رضا میرکریمی، فیلمی جاده‌ای است. موضوع فیلم درباره مردی به نام «جلال» است که پس از مدتی دوری از خانواده، بازمی‌گردد و با اتفاقات پیش‌بینی‌نشده‌ای روبه‌رو می‌شود. این فیلم در حضور بین‌المللی خود، موفقیت‌هایی کسب کرد و پنج جایزه بهترین فیلم، فیلم نامه، کارگردانی، موسیقی و بازیگر مرد را در جشنواره فیلم شانگهای از آن خود کرد.
به سوی ستارگان
محصول 2018 آمریکا و چین
7 فروردین، ساعت 20:30، شبکه 4
فیلمی علمی-تخیلی درباره فضانوردی به نام «روی مک‌براید» که در یک مأموریت خطرناک، در جست‌وجو برای یافتن پدرش به فضا می‌رود. «به سوی ستارگان» واجد نوعی درام روان شناسانه است که مضامین فلسفی را نیز بیان می‌کند؛ اما در مجموع فیلمی جذاب و سرگرم‌کننده از آب درآمده است. برد پیت بازیگر اصلی «به سوی ستارگان» است.
شبی که ماه کامل شد
محصول 1397 ایران
9 فروردین، ساعت 9:30، شبکه یک
فیلمی بر اساس داستان واقعی دختری به نام فائزه منصوری که درگیر عشق جوانی شهرستانی و ماجرایی خونین می‌شود. «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار، پنج سیمرغ از جمله سیمرغ بلورین بهترین فیلم را از جشنواره فجر سال 97 کسب کرد و گیشه فوق‌العاده 19 میلیاردی داشت. الناز شاکردوست و هوتن شکیبا بازیگران اصلی فیلم هستند.
پاستاریونی
محصول 1397 ایران
9 فروردین، ساعت 13:30، شبکه 5
«پاستاریونی» دومین ساخته سهیل موفق پس از اولین ساخته او یعنی «شکلاتی» است. این فیلم به اندازه «شکلاتی» اثر موفق و محبوبی نبود و در حوزه سینمای کودک هم فیلم چندان مهمی به حساب نمی‌آید، اما فضای خانوادگی و کمدی دارد که می‌تواند گزینه مناسبی برای تماشا در تعطیلات نوروز باشد. سام درخشانی، بهاره رهنما و گوهر خیراندیش از بازیگران این فیلم هستند.
غلامرضا تختی
محصول 1397 ایران
10 فروردین، ساعت 9:30، شبکه یک
روایتی از زندگی جهان پهلوان تختی که در چهار مقطع به تصویر ‌کشیده می شود.«غلامرضا تختی»اثربهرام توکلی، با وجود تحسین‌های فراوان در جشنواره فجر سال 97، در اکران عمومی به توفیقی دست نیافت. سکانس‌های کشتی این فیلم، حسابی مورد توجه قرار گرفته‌است. ماهور الوند، بهنوش طباطبایی و آتیلا پسیانی از بازیگران «غلامرضا تختی» هستند.
نبات
محصول 1396 ایران
10 فروردین، ساعت 13:30، شبکه 5
فیلم «نبات» به کارگردانی پگاه ارضی، اردیبهشت ماه امسال اکران شد، اما چندان مورد استقبال مخاطبان قرار نگرفت و در گیشه موفق نبود. فیلم در اکران عمومی تنها 656 میلیون تومان فروخت. شهاب حسینی تنها ستاره فیلم است و نازنین فراهانی نیز در این فیلم ایفای نقش کرده. تلویزیون با «نبات» بعد از مدت‌ها فیلم جدیدی با بازی شهاب حسینی پخش می‌کند.
پیشونی سفید 3
محصول 1397 ایران
10 فروردین، ساعت 17، شبکه 2
این فیلم به کارگردانی جواد هاشمی، در ادامه ماجرای شخصیت «پیشونی سفید» و جدال او با شخصیت‌های شرور است. کاراکترهای فیلم گریم‌های جذاب و عجیبی دارند و جلوه‌های ویژه هم خوب و واقعی از آب درآمده است. «پیشونی سفید 3» یک اثر، موزیکال، فانتزی و سرگرم‌کننده است که می‌تواند علاوه بر کودک و نوجوان، توجه مخاطب بزرگ سال را هم جلب کند.
سرو زیر آب
محصول 1395 ایران
12 فروردین، ساعت 15:30، شبکه 3
«سرو زیر آب» اثر محمدعلی باشه‌آهنگر، اثری در ژانر دفاع مقدس است که از زاویه تازه‌ای به موضوع شهدای گمنام می‌پردازد و به فداکاری‌های اقلیت‌های مذهبی در دوران دفاع مقدس توجه می‌کند. فیلم در جشنواره فجر سیمرغ بهترین فیلم از نگاه ملی را دریافت کرد. سوژه جدید، فیلم‌برداری خوب، لوکیشن‌های زیبا و قصه فیلم توقع مخاطب را از یک فیلم سینمایی برآورده می‌کند.
توگو
محصول 2019 آمریکا
13 فروردین، ساعت 9:30، شبکه یک
داستان «توگو» درباره دو شخصیت کلیدی در مأموریت حمل سرم به سمت شهر نوم آلاسکا در سال 1925، برای پیشگیری از فراگیری بیماری دیفتری است. «توگو» نام سگ و رهبر سگ‌های سورتمه انتقال سرم است. این فیلم به کارگردانی اریکسون کور، محصولی از سرویس استریم دیزنی است و ویلم دفو در نقش شخصیت اصلی فیلم بازی می‌کند.
اسرار رسمی
محصول 2019 انگلیس
15 فروردین، ساعت 9:30، شبکه یک
فیلم «اسرار رسمی» در ژانر جذاب سیاسی ساخته شده و داستان شخصیتی به نام «کاترین گان» را روایت می‌کند. او در سال 2003 طی یک اقدام مهم افشاگری می‌کند و اطلاعاتی را درباره عملیات جاسوسی آژانس امنیت ملی آمریکا برای حمله به عراق، در اختیار رسانه‌ها می‌گذارد. کایرا نایتلی بازیگر اصلی فیلم است و نقش «کاترین‌گان» را بازی می‌کند.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/282064/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

با متولدین هر ماه چه چیزی حال میده؟

قدرت و اقتدار نیروهای مسلح ایران امروز در اوج است

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام دهنوی

بجران کمبود 3 داروی اصلی برای این بیماران

خطر ناباروری با این نوع از رژیم های لاغری

دارالترجمه رسمی چیست و چه کاری انجام می دهد؟

با 7 مرحله آلزایمر آشنا شوید؛ از تغییرات خاموش تا فراموشی کامل

سفر سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به شهرستان ایوان

کبد سالم با مصرف این ویتامین ها

ورم و پف در نقاط مختلف بدن چه دلایلی دارد؟

ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید و مردم با مراجعه به سامانه سوت زنی

این استان ها امروز منتظر بارش باران باشند

خبری تازه از عرضه شیرخشک در داروخانه ها

تجلیل استاندار یزد از خانواده شهدای ارتش

مدیرکل بنیاد استان آذربایجان شرقی به مشکلات 50 نفر از مراجعا رسیدگی کرد

گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل

خلاقیت منحصر بفرد عاشقان باغ ارکیده در جزیره مالدیو / نفیسه روشن رونمایی کرد

حرف های دلی و عاشقانه بازیگر سریال پدر پسری برای همسرش در سالروز تولدش / به هر تپش قلبم جون دادی

امید اسماعیل خانی پسر گوهر خیراندیش و همسر در خانه ابدی پدرش با رونمایی از سنگ قبر بازیگر معروف

علایم افسردگی در سن یائسگی به چه شکل است؟

دیدار تشکل‌های شاهد و ایثارگر با معاون امور بین الملل دفتر مقام معظم رهبری

اسرائیلی‌ها به میزان خسارت خود پس از حمله پهپادی_موشکی سپاه ایران اعتراف کردند!

اولین واکنش ژیلا صادقی به ماجرای ممنوع الکار بودنش در برنامه تلویزیونی برمودا!

پیش بینی جدید درباره قیمت مسکن در سال 1403| تا آخرسال قیمت آپارتمان به این اعداد می‌رسد!

جشن تولد نیلوفر پارسا بیتای آوای باران در 33 سالگی / رونمایی از بارداری دوقلوهایش

خاطرات ناصرالدین‌شاه؛ خرس‌ها ول می‌شدند می‌رفتند توی مردم؛ خنده داشت

استایل جدید و متفاوت بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون با شعری معنادار

دابسمش زیبای الهه حصاری کیمیا زخم کاری و دوستش با آهنگ چاوشی در خودروی لاکچری اش

لو رفتن اسم واقعی سیدجواد هاشمی در برنامه «صداتو»/ محسن کیایی افشاگری کرد

چهره جدید نیکا فرقانی دختر نقی و همای پایتخت در شهربازی استکهلم

رونمایی از تغییرات جدید چهره بهنوش طباطبایی خانم بازیگر همیشه خوشتیپ در آسانسور

دورهمی دوستانداران عارف لرستانی در سالگردش / بازیگر طنزی که در بهار مرگی تلخ داشت

فلزات سنگین تهدید جدی رژ لب های تقلبی

پیام تسلیت دکتر رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان «دهنوی»

رونمایی سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال از چهره عروسکی دخترش / این کوچولوی ریزه میزه ماشاالله داره

ماجرای عمل جراحی رهبر انقلاب بدون بیهوشی عمومی و آخرین وضعیت سلامتی ایشان | رهبر انقلاب رژیم غذایی خاصی دارند؟

بهترین راه برای داشتن همسری بهتر: نگاهی به تجربه‌ی یک زن ایرانی

10 نکته برای بهبود کیفیت خواب

پاتوق معتادان متجاهر در عمق 10 متری زمین در تهران

جدیدترین عکس منتشر شده از محمدرضا گلزار و همسرش آیسان آقاخانی بعد از ازدواج!

رفع تیرگی زانو، آرنج و قوزک پا با 5 روش موثر خانگی ارزان قیمت!

قانون فرزندآوری با آن همه بودجه و اعتبار و اصرار شکست خورد

از کجا بفهمیم آب مروارید داریم؟

رژیم تخم مرغ، یک رژیم سریع و آسان برای لاغری

جلوگیری از چین و چروک دور لب با چند پیشنهاد ساده

اثبات یک رابطه میان سدیم و بیماری های قلبی و عروقی

واکنش جالب و متفاوت ژیلا صادقی مجری مشهور به حمله سپاه پاسداران به اسرائیل

تعطیلی پنجشنبه ها قطعی شد؟ | خبر مهم و جدید درباره کاهش ساعت کاری ادارات

ابلاغ دستورالعمل دانشگاه آزاد درباره حجاب

مدیرکل بنیاد شهید کرمانشاه بر شناساندن سبک و سیره عملی شهدا به جوانان تآکید کرد