آریا بانو

آخرين مطالب

15 راه شگفت‌انگیز برای داشتن تفکر مثبت گوناگون

  بزرگنمايي:

آریا بانو - یوکن / با انجام تمرین‌هایی برای داشتن تفکری مثبت زندگی شادتر و سالم‌تری را تجربه خواهید کرد. برای آشنایی با این تمرینات در ادامه با ما همراه باشید.
آیا شما به طور آگاهانه برای تفکر مثبت تمرین می‌کنید؟ آیا شما از آن دسته افرادی هستید که هر روز آگاهانه رفتار خود را انتخاب می‌کنند؟ اگر پاسخ شما بله باشد، من شما را تشویق می‌کنم که به این کار خود ادامه دهید زیرا در مسیر درستی قرار دارید.
اما اگر پاسخ شما منفی باشد، به خودتان بگویید که اکنون می‌توانید نگرش‌های خود را انتخاب کنید. متأسفانه، بیشتر ما تمایل داریم که شرایط ما، نگرش ما را برای ما انتخاب کند.
شما این فرصت را دارید که ذهنیت مثبت خود را تمرین کنید. چرا؟ چون شما توانایی ایجاد یک نگرش شادی و جوی که به شما کمک می‌کند را دارید.
اگر اغلب این کار را انجام می‌دهید، توانایی ذهنی خود را برای ایجاد تلاش‌های آگاهانه برای شادتر شدن تقویت خواهید کرد.
شما حق انتخاب بین یادگیری برای تثبیت نقاط ضعف خود را دارید و یا به افکار منفی اجازه دهید که باعث ناراحتی شما شوند و شادی شما را کاهش دهند. با دوری از ضعف‌های خود، احساسات و عواطفی که با آن‌ها همراه است را پشت سرتان می‌گذارید. این بدان معنی است که شما از اثرات ویرانگر آن‌ها که زندگی شما را تحریک کرده‌اند آگاه می‌شوید.
چرا باید ذهن خود را برای تفکر مثبت تمرین دهید؟
هنگامی که در حال انجام کارهای روزانه خود هستید، ذهن شما در گذشته و در آینده می‌گردد، به ندرت در حال حاضر است و در عین حال، لحظه کنونی تنها لحظه‌ای است که در اختیار شما قرار گرفته، هیچ لحظه‌ی دیگری وجود ندارد.
بنابراین ذهن شما در تمام جهات می‌رود. اما زمانی که افکار خود را آگاهانه ببینید، تصمیم می‌گیرید که در حال حاضر باشید.
شما می‌توانید این تمرین را تنها با آموزش، استقامت و نظم و انضباط در اختیار داشته باشید. اگر می‌خواهید مسابقه زندگی خود را با موفقیت انجام دهید، باید عملکرد ذهن و افکار خود را در نظر بگیرید. افکار و احساسات فعلی شما دلایلی دارند و اگر می‌خواهید دلایل آن‌ها را بدانید، باید مجهز باشید، به همین دلیل است که اول باید ذهن خود را برای تفکر مثبت تمرین دهید. در اینجا پانزده راه قدرتمند برای تمرین ذهن به منظور تفکر مثبت برای کمک به شما در انجام کاری که باعث خوشحالی و اشتراک این شادی با دیگران می‌شود را بیان می‌کنیم.
1 افکار خود را بررسی کنید
تبدیل به یک ناظر از افکار خود شوید. افکار شما احساسات، عواطف و نگرش‌های شما را تولید می‌کنند و اگر سعی کنید به اثرات آن‌ها بچسبید و یا بدتر از آن اگر بخواهید آن‌ها را سرکوب کنید تأثیر بدتری بر روی شما خواهند گذاشت.
"سعی نکنید افکار خود را سرکوب کنید و آن‌ها را از ذهن خود بیرون کنید، زیرا این دقیقه به همان معنی است که بخواهید آب سخت را با اتو کردن نرم کنید؛ با این کار فقط آن را بیشتر آشفته ‌می‌کنید." -آلان واتس
2 یک عمل مثبت در روز
با مرتب کردن ایده‌های خود شروع کنید. یک اقدام روزانه‌ی شما، خلاص شدن از چیزهای وحشتناک و افکار منفی است. لیستی را از چیزهای دلپذیر و کارهایی که دوست دارید انجام دهید را تهیه کنید. هدف اینجا فعال کردن احساسات مثبت است.
3 یاد بگیرید که خودتان را دوست داشته باشید
اگر می‌خواهید شرایط را عوض کنید و به جلو حرکت کنید، باید از خود شروع کنید؛ زیرا قبل از امید به اینکه دیگران شما را دوست داشته باشند، این شما هستید که باید خود را در هر شرایطی دوست داشته باشید و به خود احترام بگذارید.
این زمانی است که شما شروع به دوست داشتن خود می‌کنید، با پرورش یک ذهن مثبت (افکار مثبت) و احساس اعتماد به نفسی که می‌توانید به دیگران منتقل دهید مراقب خودتان باشید.
اما اگر نتوانید خودتان را دوست داشته باشید، از عقب افتادگی ذهنی و دیگر افکار منفی خود و دیگران رنج خواهید برد؛ روابط ناسالم را با خود و دیگران ایجاد خواهید کرد، زیرا به خود اطمینان ندارید. اگر خود را دوست نداشته باشید، از ناامنی و در نتیجه اضطراب رنج می‌برید. این واقعاً حلقه‌ی خودویرانگری است.
ما همه ضعف‌هایمان را داریم و این بخشی از انسان بودن است و به همین دلیل است که شما باید به همان اندازه که دیگران را تشویق می‌کنید خود را نیز تشویق کنید.
هنگامی که شروع به تمرین ذهن خود را برای تفکر مثبت کردید، همان‌طور که افکار مثبت به طور طبیعی ذهن شما را پر می‌کنند احساس اعتماد به نفس خواهید کرد.
4 ذهن خود را برای تفکر مثبت از طریق مدیتیشن تمرین دهید
مدیتیشن یکی از قوی‌ترین راه‌ها برای تمرین ذهن شما برای تفکر مثبت است. فواید مدیتیشن قطعی است و ذهن را به دلیل اینکه با خوبی پر می‌کند، آرام می‌سازد.
مدیتیشن ذهنی به شما یاد می‌دهد که چگونه متمرکز بمانید. اعتماد به نفس شما را نسبت به خودتان بیشتر می‌کند و با از این طریق دیگران نیز راحت‌تر می‌شوید.
تمرین مدیتیشن ذهنی شما را به کمال می‌رساند، زیرا شما می‌دانید که شادی پایدار در زندگی در اشیای بیرونی یافت نمی‌شوند.
شما متوجه می‌شوید که مرکز دنیای خود هستید و بنابراین مسئولیت کلی آنچه که هستید را بر عهده می‌گیرید نه آنچه که دارید.
5 در اطراف خود کار خیر انجام دهید
"با اتحاد در میان خودشان، موجودات مجرد صلح عالی دریافت می‌کنند سپس تمام این زمین مانند یک خانه می‌درخشد. هنگامی که همه‌ی انسان‌ها، موجودات مجرد به یکدیگر احترام برابر ‌بگذارند و احساس اتحاد میان خود داشته باشند، صلح و هماهنگی فراوان به وجود می‌آید. سپس تمام این زمین مانند یک خانه می‌درخشد. کل دنیا مثل یک خانه مسکونی از همه‌ی خانواده‌ی انسان می‌درخشد. " -سری رامانا ماهارشی
هنگامی که شادی خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارید، به طور کامل صلح پایدار را تجربه خواهید کرد. احساسات و احترام متحدانه‌ی خوب، بروز بالغ تجربه انسان است.
به طوری که تمام دنیا با هماهنگی یک هزار نور درخشان می‌شود و ما همبستگی و نگرش عاطفی هوشمندانه اتخاذ می‌کنیم.
ما همیشه باید آماده دراز کردن دست دوستانه و حمایت همیشگی از همسایگانمان خود باشیم.
به عبارت دیگر، زمانی که شما گامی به منظور تمرین ذهن خود برای تفکر مثبت برمی‌دارید، کل جهان را مانند یک خانه‌ی مسکونی از خانواده‌ی انسان می‌بینید. شادی، شادی به ارمغان خواهد آورد.
بنابراین هنگامی که شما خوشحال هستید، شادی‌های خود را به دیگران و تمام بشریت منتقل می‌کنید.
6 همه چیز خوب است همین‌جا و در حال حاضر
"همیشه در قلب خود به یاد داشته باشید که همه چیز خوب است و همه چیز همان‌طور که باید پیش می‌رود. شما روشن و در حال درخشش هستید. شما خورشید پشت ابرها هستید. شادی کنید! همه چیز خوب است. "- رابرت آدامز
هنگامی که شما افکاری منفی، نگرانی و گناه دارید، نمی‌توانید از لحظه حاضر لذت ببرید زیرا شما از گذشته پشیمان هستید و یا از آینده هراس دارید.
اما در حال حاضر، شما فرصت خود بودن یعنی خوشحال بودن را دارید. فقط کافی است ذهن خود را به سمت درون و باطن خود نگه دارید.
اکخارت توله در کتاب «قدرت زمان حال» می‌نویسد: "کسانی که ثروت واقعی خود را که شادی پرشور و صلح عمیق و پایسته همراه است پیدا نکرده‌اند، فقیر هستند حتی اگر از لحاظ مادی غنی باشند.
آن‌ها ذهن را به سمت بیرون منتقل می‌کنند تا کمی از لذت و رضایت را جمع‌آوری کرده و از این طریق بتوانند احساس تصدیق، امنیت و دوست داشته شدند کنند، در حالی که آن‌ها در خودشان گنج‌هایی را پنهان می‌کنند که نه تنها همه این چیز را شامل می‌شود، بلکه بی‌نهایت گران‌تر از هر آنچه جهان می‌تواند به آن‌ها ارائه دهد است. "
7 تا آنجا که می‌توانید بخندید
هوتی (بودای خنده) یک استاد بود که در قرن دهم زندگی می‌کرد. استاد از شهر به شهری دیگر می‌رفت تا شادی و خوشبختی را گسترش دهد. او همیشه در پشت خود یک کیسه‌ی پارچه‌ای حاوی اسباب‌بازی‌های کوچک و شیرینی حمل می‌کرد و به مردم می‌داد. کودکان و بزرگسالان در اطراف او جمع می‌شدند تا آن اسباب‌بازی‌ها و آب‌نبات‌ها را از او بگیرند او سپس کیسه خود را روی زمین می‌گذاشت و به آسمان نگاه کرد و می‌خندید.
خنده او خیلی مسری بود به طوری که همه اطرافش نیز دیوانه‌وار می‌خندیدند. این شیوه‌ی او برای گسترش شادی و خوشحالی بود.
کیسه‌های پارچه‌ای پر از اسباب‌بازی نشان دهنده مشکلات جهان است. هنگامی که بارهای خود را روی زمین قرار می‌دهید، رها کردن مشکلات را تمرین می‌کنید و خنده به شما در کاهش مشکلاتتان کمک می‌کند.
در حال حاضر خنده به عنوان بهترین دارو در تولید تغییرات بیوشیمیایی قابل توجه و مفید برای بدن شناخته شده است.
این که آیا بیماری شما فیزیکی یا روانی است، خنده می‌تواند به شما کمک کند که چمدان سنگین خود مانند اضطراب، ناامیدی یا عصبانیت را زمین بگذارید. خنده اثر فیزیولوژیکی و روانی بسیار مثبت دارد.
به یاد داشته باشید، خنده مسری است و هنگامی که شما می‌خندید، علاوه بر اثرات مفید بر سلامتی، انرژی و طنز خوب را در اطراف خود پخش می‌کنید، درست مثل راهب هوتی.
8 تصورات علیه قدرت اراده
"هنگامی که تصور و اراده در درگیری با هم قرار می‌گیرند، بسیار مخالف هم هستند، همیشه تخیل است که برنده می‌شود، بدون هیچ گونه استثنائی" – امیل کوئی
چرا تخیل قدرتمندتر از اراده است؟ برای پاسخ دادن به این سؤال، من همیشه این مثال را به دانشجویانم می‌گویم.
من به آن‌ها می‌گویم که به یک فیل فکر نکنند!
چه اتفاقی می‌افتد؟ شما ناگزیر به یک فیل فکر می‌کنید.
چگونه می‌توانیم آن را توضیح دهیم؟ خب، اگر تصور و اراده فرد در تعارض باشد، تخیل همیشه در نبرد پیروز خواهد شد.
امیل کوئی اغلب از این تصویر (پیاده‌روی تخته) برای توضیح قدرت تخیل بر روی قدرت اراده استفاده می‌کند:
ما همه می‌توانیم بدون هیچ مشکلی روی یک تخته چوبی دراز بر روی زمین راه برویم.
اکنون، آیا می‌توانید همین کار را با سهولت انجام دهید اگر تخته چوب بزرگ بین دو آسمان‌خراش در خیابان آویزان شده باشد؟
پاسخ مطمئناً منفی است. هنگامی که "قدرت اراده" و "تخیل" در تعارض هستند، تخیل قوی‌ترین است.
با وجود تمام تلاش‌های ما، ترس از سقوط مانع انجام آگاهانه عملی به سادگی راه رفتن روی یک خط مستقیم می‌شود.
اکثر مردم زمان زیادی را صرف گفتن چیزهایی که نمی‌خواهند به جای چیزهایی که می‌خواهند به خود می‌کنند.
اما آن‌ها متوجه نمی‌شوند که به هر حال، این آن‌ها هستند که چیزهایی که در زندگی‌شان اتفاق می‌افتد را می‌سازند.
آن‌ها می‌توانند تمام اراده‌هایی که می‌توانند جمع‌آوری کنند، نتایج همیشه یکسان خواهد بود. تخیل آن‌ها با افکار منفی و ترس از شکست مواجه شده است.
ذهن با تصاویر کار می‌کند نه با کلمات. وقتی افکار منفی دارید، فقط تصاویر منفی تولید خواهید کرد. تصورات انسانی ماده مخفی عملکرد زندگی است. بیایید ببینیم که ابراهیم هیکس در مورد این چه می‌گوید. هنگامی که شما احساسی منفی دارید، نباید آن را رد کنید، برعکس، این یک گنج است و باید به هر روشی بررسی شود.
دلیل حضور و اهمیتش را بررسی کنید و اندیشه‌هایی که این احساسات تولید می‌کند را مورد بازرسی قرار دهید. سپس توجه خود را به چیزی که واقعاً می‌خواهید متمرکز کنید.
افکار مثبت و احساسات ظاهر می‌شود و احساسات منفی به تدریج محو خواهند شد.
9 غلبه بر مقاومت به تغییر
ما همه گاهی طرفداران و گاهی اوقات مخالفان تغییر هستیم. این امر طبیعی است.
دلیل آن ساده‌ست. هر فردی دارای شخصیت، فرهنگ شخصی، تاریخ شخصی و یا اعتقاد شخصی است که با دیگران فرق دارد.
برای فردی تغییر می‌تواند یک کشف سودمند باشد در حالی که همان تغییر باعث اضطراب و استرس در شخص دیگری می‌شود.
در حقیقت، با داشتن هیچ مرجع معمولی که بشود به آن پایبند بود، تغییر می‌تواند منبع ترس و بی‌ثباتی باشد.
مقاومت به تغییر می‌تواند منبع استرس و اضطراب مداوم باشد، به‌ویژه هنگامی که تصمیم‌گیری‌ها انجام می‌شوند. به همین دلیل است که شما باید ذهن خود را برای تفکر مثبت تمرین دهید. این کلید زندگی بهتر است.
10 پذیرش
احساسات و عواطف فعلی شما نتیجه افکار و اقدامات قبلی شما هستند.
کلید تمام تغییرات آینده شما بر اساس پذیرش وضعیت کنونی است.
این ممکن است برای بعضی افراد ظالمانه باشد و یا شنیدن یا پذیرفتنش برای دیگران سخت باشد، اما جهان همین‌گونه کار می‌کند. این قدرتمندترین قانون در جهان است.
"شما یک خالق هستید؛ شما با هر فکری خلقت می‌کنید. با توجه به قانون جهانی جاذبه، به ذات هر چه که توجه کنید آن را جذب می‌کنید- چه خواسته باشد یا ناخواسته و بنابراین، شما اغلب به طور پیش فرض این کار را انجام می‌دهید. اما می‌توانید بر اساس احساسی که دارید بدانید آنچه که شما جذب (خلق) می‌کنید چیزی است که مایل آن هستید یا چیزی نیست که با آن تمایل دارید. (توجه شما کجا متمرکز شده است؟) -ابراهام هیکس
اکنون، هر چه وضعیت فعلی شما باشد، باید به جلو بروید و کلید تغییر آن پذیرش است. شما مسئول همه چیزهایی هستید که زندگی‌تان را می‌سازند.
شما تمام افکار خود، همه احساسات خود، تمام عواطف خود را می‌پذیرید.
پذیرش رها کردن است. بارهای خود را روی زمین بگذارید و سبک به بقیه زندگی خود سفر کنید.
پذیرش این نیست که چنین افکار یا احساسات قضاوت شوند.
پذیرش خوشحال شدن در اینجا و اکنون است. خنده‌ی بودا را یاد داشته باشید، این پذیرش است.
11 درخواست کمک و راهنمایی کنید
"هرچقدر که ما بار مسئولیت را بر خدا واگذار می‌کنیم، او همه آن را تاب می‌آورد.
از آنجا که خدا قدرت تصمیم‌گیری عالی همه فعالیت‌ها را به دوش می‌کشد، چرا ما باید به جای واگذاری به او، به طور مداوم فکر کنیم - آیا باید این کار را انجام دهم یا باید به روش دیگری عمل کنم؟
"وقتی می‌دانید که قطار همه‌ی بارها را حمل خواهد کرد، چرا باید با حمل چمدان بر روی شانه‌های خود رنج ببرید؟" -سری رامانا ماهارشی
چمدان پر از اضطراب و ناامنی خود را بر روی زمین قرار دهید و خودتان باشید، خوشحال باشید.
به خدا اعتماد کنید او با کمال میل مایل است که تقاضاهای شما را تا زمانی که به صلاح خودتان باشد، اعطا کند.
با داشتن خدا به عنوان یک راهنما، شما هیچ دلیلی ندارید که باور کنید یا بگویید که نمی‌توانید این یا آن را انجام دهید.
شما می‌توانید این کار را اینجا و اکنون انجام دهید. همه چیز با خدا قابل دستیابی است. پس از همه، خدا در توست.
12 هنگامی که سقوط می‌کنید، بلند شوید و دوباره امتحان کنید
هنگامی که در مسیر خود لغزیدید، یاد بگیرید که بایستید و حتی قوی‌تر از قبل باشید، به جای اینکه از لغزیدن و ماندن روی زمین برای خود احساس تأسف کنید.
زندگی مانند امواج است، فراز و نشیب‌های پی در پی دارد. ما این توانایی را داریم که وقتی که همه چیز خوب پیش نرفت سرمان را بالا ببریم.
با وجود شکست‌های اجتناب‌ناپذیر، زندگی یک ماجراجویی فوق‌العاده و چالش‌برانگیز است. با عزم و استقامت، همیشه آماده برای مقابله با چالش‌ها هستیم اما برای این کار باید ذهن را برای تفکر مثبت آموزش داد.
13 روز خود را سازمان‌دهی کنید
روزها خیلی سریع می‌روند و ما زود توسط وظایف زندگی روزمره، یعنی کار، کودکان، کارهای خانه، خرید، بیرون رفتن و لیست‌های طولانی پایمال می‌شویم.
راه حل همه این‌ها یادگیری سازمان‌دهی است.
گفتن آن از انجامش آسان‌تر است. اما با چند ایده و تمرین، می‌توانیم با هر شرایطی مقابله کنیم.
هنگامی که با وظایف روزانه غرق می‌شوید، این می‌تواند منافع افکار و احساسات را همراه با این وظایف ایجاد کند.
بهترین راه حل این است که روز خود را برنامه‌ریزی کنید.
اکثر مردم روز خود را برنامه‌ریزی نمی‌کنند، آن‌ها لیست مبهمی را در ذهن خود شکل می‌دهند و اغلب کارها را به روزهای بعد موکول می‌کنند.
شما نباید فقط کارهای روزانه خود را در ذهن نگه دارید، بلکه باید فهرستی از کارهای روزانه خود بر روی یک ورق کاغذ یا یک دفتر که همیشه با خود حمل می‌کنید داشته باشید.
به یاد داشته باشید که شما نمی‌توانید تمام کارهای خود را در یک روز انجام دهید. از سوی دیگر، باید وظایفی که برای روز خود برنامه‌ریزی کرده‌اید را به اتمام برسانید.
برای این کار اطمینان حاصل کنید که اهداف روز به طور واضح تعریف شده‌اند و در یک زمان یک کار را انجام دهید.
اگر این نگرش را اتخاذ کنید، از بعضی احساسات ناامیدی و خشم اجتناب خواهید کرد.
14 بر نیمه‌ی پر لیوان تمرکز کنید
هر کس ترس و اضطراب خود را دارد، این بخشی از زندگی است، اما این نگرش شما است که پتانسیل موفقیت شما را تعیین می‌کند.
مشاهده‌ی جنبه‌ی خنده‌دار یک وضعیت، فراتر از تفکر مثبت است.
"این نگرش شما است و نه توانایی شما که ارتفاع شما را تعیین کند." زیگ زیگلار
هر انسانی فرصتی برای تغییر زندگی دارد، زیرا همه ما ظرفیت و توانایی غلبه بر موانع را داریم.
زندگی یک رودخانه طولانی و آرام نیست، اما هنگامی که به سمت روشن نگاه می‌کنید، به شما اجازه می‌دهد تا به موفقیت‌های جدید برسید و فرصت شکوفایی و تکامل را به شما می‌دهد.
شما شکست خورده‌اید زیرا که چیزهای جدید را امتحان کرده‌اید و تمرکز بر قسمت روشن به شما این امکان را می‌دهد تا بر موانع خود غلبه کنید و دوباره شروع کنید و شما برای شروع تازه آماده هستید.
15 ذهن خود را برای تفکر مثبت از طریق قدردانی تمرین دهید
" از طریق قدردانی از لحظه حاضر است که بعد معنوی زندگی باز می‌شود." -اخارد توله
قدردانی چیست؟ یک تعریف ساده آن شناخته شدن است، احساسات محبت‌آمیز هنگامی تجربه می‌شود که کسی کاری برای شما انجام دهد یا سودی به شما برساند.
اما تحقیق در علوم اعصاب فراتر از این می‌رود. قدردانی تأثیر مثبت بر ذهن و بدن دارد. عمل قدردانی احساسات مثبت را ایجاد می‌کند و بر مغز و سیستم ایمنی بدن تأثیر می‌گذارد.
مطالعه علمی سه روانشناس، دکتر مایکل ای.مکملوگ از دانشگاه متدیست جنوبی، دکتر رابرت ام. اممونز از دانشگاه کالیفرنیا، دیویس و دکتر جوآن از دانشگاه سانگ جنوبی نشان داد که احساس قدردانی منطقه مغزی که دوپامین تولید می‌کند را فعال می‌کند و همچنین سروتونین در قشر قدامی. معنی آن چیست؟
این هورمون‌ها بر مغز ما اثر می‌گذارند و موجبات رفاه و آسایش را فراهم می‌کنند. بنابراین، مثبت فکر کنید.
همین هورمون‌ها که موجب تقویت خلق و خوی در میان دیگران می‌شوند، در طول فعالیت بدنی تولید می‌شوند. شگفت‌انگیز است مگر نه؟شما نگاه به دیگران دارید زیرا رفتار شما بیشتر اجتماعی است. شما به ندرت غمگین هستید اما به لطف محققان، قدردانی تنها یک مسئله هورمون نیست، افراد متشکل از توانایی بالایی برای همدلی، تمایل به بخشش و تمایل به ارائه کمک و حمایت از دیگران دارند.
افراد دلسوز مایل نیستند احساسات منفی را تجربه کنند و کمتر نگران فعالیت‌های مادی‌گرا هستند و شما می‌دانید که، سپاسگزاری را می‌توان یاد گرفت.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/275134/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

واردات سازهای لاکچری آزاد می‌شود؟

تیزر آهنگ جدید «جاذبه» با اجرای ماکان بند

هشدار نارنجی برای نیمه شرقی کشور

نیروی دریایی ارتش در کنار مردم سیل‌زدۀ سیستان‌وبلوچستان

اعزام 1500 عمره‌گزار به حج در 3 روز

بچه‌های آفریقایی را از چه می‌ترسانید؟

نمونه‌ ای از کلمات روسی که وارد فارسی شده و ما استفاده می‌کنیم

4 گوشه دنیا/ بازگشت آخرین پادشاه مصر پس از 72سال غیبت

روز «سنه» برابر با 6 اردیبهشت

نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان

چند تصویر جالب از دخترانی که امروز کنکور داشتند

زنان مو بِلوند و چشم آبی‌ای که در خدمت نسل طلایی آلمان بودند!

3 فضانورد چینی امروز راهی ایستگاه فضایی‌شان می‌شوند

نمادی از فرهنگ پهلوانی در «پهلوان و فیل»

نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!

پیمان یوسفی و علی دبیر باز هم خبرساز شدند

گل های جذاب لحظه ثانیه های آخری تیم ملی انگلیس در طول تاریخ

گلهای برتر سری آ در هفته 33

خوشحالی کاپیتان بارسا

حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!

برونو فرناندز نابغه خلاق منچستریونایتد

هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد

انریکه: من را با کسی مقایسه نکنید

محمدی: بعید می‌دانم بین یزدانی و قاسم‌پور مسابقه برگزار شود

مسعود فروتن فیلم «همسر» فخیم‌زاده را برای نابینایان روایت کرد

تقلب‌های ناشیانه این سریال از «فسیل» هیچ‌کس را نخنداند

چه سریالی جایگزین «مادرانه» می‌شود؟

حامد بهداد و سحر دولتشاهی از «می‌خواهم زنده بمانم» به «مفت‌بر» رسیدند

لایف استایل یک روز غیر کاری هانیه غلامی از صبح تا شب / خنده های پدر و مادر تایید یا تکدیب ؟

دکوراسیون میز تلویزیون دیواری خانه سارا صوفیانی در روز تولد همسرش / چیدمان زیبا و منحصر به فرد

متن احساسی و عاشقانه میترا ابراهیمی همسر پیمان قاسم خانی برای تولد 27 سالگی خواهرش

رونمایی از نوه زیبا و بانمک مهدی هاشمی بازیگر افسانه سلطان و شبان/ ماشالا عین پدر بزرگش هنرمنده

کنکور 1403 آغاز شد | جزئیات مهم آزمون سراسری امسال از زبان وزیر علوم

آهنگ جدید و دلی سهیل مهرزادگان به نام «باهام بد تا کرد»

تاخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی

لحظه نجات راننده گرفتار در خودرو ‌در حال سوختن

بازار سیاه مهاجرت با ویزای جعلی

رازهای جالبی از تایتانیک که شاید هرگز درباره‌اش نشنیده باشید

فرآیند تولید دیگ و ماهیتابه با قوطی فلزی نوشابه توسط کارگران پاکستانی

زیبایی پارک هینویاما در ژاپن

یک غذای فوری با نان تست

پیش بینی آلزایمر 12 سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم

افزایش ماندگاری رنگ مو با 12 ترفند کاربردی

شرط ژاوی مشخص شد

سرمربی ازبکستان: ایران یکی از بهترینهای جهان

بحران در کاتالان

واکنش طنز نشریه بارسایی به ماندن ژاوی

مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند

رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان

نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود