آریا بانو

آخرين مطالب

ماجرای عاشق شدن حامد همایون در 18 سالگی اجتماعي

  بزرگنمايي:

آریا بانو - حامد همایون با حضور در برنامه خندوانه مدتی پیش از شروع فعالیت حرفه‌ای خود در حوزه موسیقی و لهجه‌ای که در اجراهایش به کار می برد سخن گفت.

به گزارش بانو نیوز ، حامد همایون خواننده مشهور پاپ را بیشتر بشناسید . از علاقه های‌ شخصی تا فعالیت های‌ انجام داده شده توسط حامد همایون را این جا بخوانید.
ازدواج و عاشقی حامد همایون خواننده پاپ
او در برنامه خندوانه اعلام کرد مجرد است و قول داد ظرف مدت یک سال آینده وارد زندگی مشترک شود و به زودی ازدواج کند، او همچنین در پاسخ به رامبد جوان که پرسید آیا تا به حال عاشق شده‌ا ی گفت : بله در سن 18 سالگی برای اولین بار عاشق شدم.
حامد همایون بدون شک چهره موسیقی پاپ سال 96 است. او با موزیک «چتر خیس» توانست آن چنان مخاطبان را جلب خودش کند که تنها 23 میلیون نفر، از یک وبسایت این موزیک را دانلود کردند.همایون اولین کنسرت خود رابه نفع کودکان سرطانی در مؤسسه محک برگزار کرد.

آریا بانو


اسم حامد همایون این نیست، روزی که رو به روی من نشست اسمش «سید حامد محمودزاده» بود؛ اگر میخواهید اسمش را استثمار بگذارید، برند حامد همایون متعلق به ترانه شرقی است.
حامد همایون متولد 19 بهمن 1361 در شیراز، خواننده است
فارغ التحصیل فوق لیسانس مهندسی آبیاری زه کشی از دانشگاه سراسری شیراز است، مادرش معلم بودو پدرم بازنشسته بانک ملی است میگوید : از بچگی در دورهمی‌ های‌ خانوادگی می‌ خواندم
حامد همایون چطور خواننده و نوازنده شد
از کودکی با ساز و آواز آشنایی داشتم، ولی از سن دبیرستان به‌ صورت جدی کار کردم
سلفژ را پیش آقای میری یاد گرفتم، کم‌کم گیتار دست گرفتم و پیانو زدم و به‌ صورت حرفه‌ ای دوره‌ های‌ موزیک‌سازی را گذراندم من نوازنده گیتار و پیانو نیستم و اصلا نمی‌ت وان اسم نوازنده حرفه‌ای رویم گذاشت، ولی ملودی‌ هایی ساخته‌ ام که منتشر شده‌ اند

آریا بانو


خانواده و علاقه حامد همایون خواننده پاپ
درخانواده‌ ای بزرگ شدم که آن چنان علاقه‌ای به موسیقی نداشتند و بیشتر به دنبال تحصیلات بودند، از بچگی در دورهمی‌ های‌ خانوادگی می‌ خواندم در دانشگاه به‌ صورت جدی‌ تر، گروهی با بچه‌ ها داشتیم که دست‌ و پاشکسته موزیک‌ هایی می‌ ساختیم و اجرا می‌ کردیم حتی برای اجراهایمان بلیت هم می‌ فروختیم، آن‌ موقع در دانشگاه به بچه‌ ها سلفژ هم درس می‌ دادم دانشگاه فضای خوبی برای پیشرفت به من می‌ داد
شاگرد اول و قبولی در دکترا حامد همایون خواننده پاپ
همیشه در مدرسه و دانشگاه شاگرد ممتاز بودم، خانواده‌ ام توقع داشتند دکترایم را بگیرم و استاد دانشگاه شوم؛ اما با این که قبول شدم، ولی اینکار را نکردم
تدریس حامد همایون
هم تدریس موسیقی داشتم و هم خودم یاد می‌ گرفتم.
همیشه دنبال تحقیق و یادگرفتن بودم یک‌ بار ١٣ دی‌ وی‌ دی متعلق به دانشگاه برکلی درباره گرمای صدا و آناتومی بدن و تمام چیزهایی که در آواز دنیا منطقی و معقول است رابه‌ صورت اینترنتی دریافت و ترجمه کردم
امرار معاش حامد همایون خواننده
در شیراز یک استودیوی شخصی داشتم که آنجا ضبط میکردیم و برای دیگران هم موزیک‌ سازی می کردم که از این طریق امرارمعاش می‌ کردم
اولین آهنگ حامد همایون
خاطرم نیست که دقیقا کی بود
من چون درس می‌ دادم خواستم چیزی بخوانم که یک اتود برای شاگردهایم داشته باشم و حدود هفت، هشت سال پیش اولین قطعات را منتشر کردم. کارهای دیگری هم که کردم به نوعی مانور آوازی بود.
از اتفاقاتیکه در تهران برایم افتاده بود خیلی سرخورده شده بودم اما درجا به سامان اعتماد کردم و به تهران آمدم در شیراز یک شغل دولتی بسیار خوب داشتم؛ معاون مجری سد در آب منطقه‌ای استان فارس بودم. درعین‌ حال هنرجویان زیادی هم داشتم اما کلا استعفا دادم و به تهران آمدم. از طریق سامان هم با آقای رجب‌ پور تهیه‌ کننده و مدیرعامل موسسه ترانه شرقی در تهران آشنا شدم
تیتراژ برنامه فرمول یک از حامد همایون
فکر می‌ نم تهیه‌ کننده برنامه یا آقای علی ضیاء به آقای رجب‌ پور پیشنهاد کردند
این پیشنهاد به دست من و سامان رسید و ما هم این تیتراژ را بنابر سفارشی که داشتیم و المان‌ هایی که مورد نیاز تهیه‌ کننده بود کار کردیم طبیعتا این قطعه براساس استانداردهای تلویزیون تهیه شده است
اولین کنسرت و آلبوم حامد همایون خواننده پاپ
جشنواره فجر. دو اجرا آنجا خواهیم داشت
خارج از جشنواره شاید در چند شهرستان اجراهای کوچک داشته باشیم اولین کنسرت رسمی حامد همایون در تهران ١٩ اسفند برگزار می‌ شود و حتما قبل از کنسرت اولین آلبومم را منتشر خواهم کرد
خارج از جشنواره شاید در چند شهرستان اجراهای کوچک داشته باشیم اولین کنسرت رسمی حامد همایون در تهران ١٩ اسفند برگزار می‌ شود و حتما قبل از کنسرت اولین آلبومم را منتشر خواهم کرد
عکس حامد همایون خواننده پاپ
مراسم رونمایی از اولین آلبوم حامد همایون امروز با حضور اصحاب رسانه در سالن ایوان شمس تهران برگرار شد. هانا کامکار مدیر روابط عمومی موسسه محک، در ابتدای برنامه پشت تریبون حاضر شد و اعلام کرد:«من به نمایندگی از موسسه خیریه محک در این جا حضور دارم. این موسسه فقط با مشارکت های‌ مردمی اداره میشود و مشارکت های‌ هنرمندان یکی از موارد ارزشمند برای ما است.
در ربع قرن فعالیت موسسه محک نام آورترین هنرمندان ایران دراین سازمان جایگاه و هنر و محبوبیت خودشان رابه انسانیت و کمک به همنوع تقدیم کردند. بیست و پنجمین سالگرد محک با کنسرت «کامکارها» شروع شد و جناب آقای رجب پور و موسسه ترانه شرقی از افرادی بودند که به این موسسه و سالگرد تاسیس محک کمک کرده اند.
از این که اولین حضور عمومی آقای حامد همایون در بازار خیریه محک بودو خیلی خیلی از ایشان و تیمشان تشکر می‌کنیم که در آنجا داوطلبانه اعلام کردند کلیه عواید حاصل از اولین کنسرتشان رابه کودکان مبتلا به سرطان محک تقدیم می‌کنند. امروز روزی است که آن تعهد بشردوستانه به عمل نشسته است. از شما تشکر میکنیم که در اوج هیجان موفقیت، عشق به هم نوع را فراموش نکردید ودر موضوع درمان سرطان پیش قدم شدید.»

آریا بانو


حامد همایون خواننده پاپ و کودکان سرطانی
پس از درود و خوش آمدگویی محسن رجب پور، سامان امامی، حامد همایون و سهیل حسینی پزشک «مطلق» سخنران دوم برنامه بود. رییس اداره سرطان وزارت بهداشت و درمان آموزش دکتری اعلام کرد:
«ممکن است سرطان برای شما پیام آور ناامیدی باشد اما در جهان امروز نزدیک به نیمی از سرطان ها قابل جلوگیری هستند و بیش از نیمی از سرطان ها درمان پذیر هستند.
خوشبختانه این به یمن پیشرفت های‌ علمی در جهان و کشور عزیزمان است. به لحاظ امکانات جلوگیری و درمانی نیاز به پیشرفت توسعه هستیم و مهم تر ازآن به لحاظ فرهنگسازی احتیاج داریم تا آگاهی بیشتری نسبت به بروز سرطان داشته باشیم.
افراد شناخته شده از گروه هنرمندان و ورزشکاران در برنامه های‌ اداره سرطان به جهت فرهنگسازی کمک کردند. خوشحال هستیم که به لطف جناب رجب پور و آقای حامد همایون پیام های‌ مبارزه با سرطان را از طریق شما دوستان رسانه به مردم منتقل کنیم.»
پزشک «رفیع فر»، رییس اداره آموزش وزارت بهداشت، هم در ادامه برنامه این توضیحات را عنوان و حامد همایون را بعنوان سفیر مبارزه با سرطان معرفی کرد:«از آقای رجب پور و حامد همایون عزیز تشکر میکنم که قرار است بعنوان پیام آوران سلامت و مبارزه با سرطان پیام ما رابه مردم برسانند.
کمپین سرطان از دو سال قبل شروع شده است و مردم باید آگاه باشند و بدانند که میتوانند سالم زندگی کنند. قرار شده حامد همایون در کار آموزش همگانی مبارزه با سرطان به ما کمک کند تا سبک زندگی سالم رابه جوانان منتقل کنیم. خوشحالم که حامد همایون عزیز قرار است سفیر مبارزه با سرطان باشد و امیدوارم در کنسرت هایش که با مردم رو به رو میشود درکنار ترانه هایش که امید رابه جامعه تزریق میکند، پیام جلوگیری ما را هم به مردم منتقل کند .»
انتهای متن/*

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/272746/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

به مناسبت روز بزرگداشت شاعر و نویسنده بزرگ قرن هفتم، سعدی شیرازی

به دنیا دل مبند ای دل به فکر توشه ره باش ‏

به بهانه اول اردیبهشت یادروز سعدی شاعر بلند آوازه ایران و جهان‌

اعلام برنامه بازی‌های شهرداری گرگان در فینال بسکتبال غرب آسیا

تارتار: کسی فکر نمی‌کرد ملوان روزی با سپاهان رقابت کند

معرفی کادر فنی تیم ملی دارت برای قهرمانی آسیا

گل سعید واسعی به فولاد بوی انتقام می‌داد!

بیانیه هیات مدیره باشگاه تراکتور

تصمیم سخت ستاره چلسی؛ تردید برای جراحی

10 سال از یکی از سوپرگل‌های دیمیتار برباتوف با پیراهن موناکو گذشت

پس از یک سال؛ ستاره ناکام لیورپول جدا می‌شود

آنچلوتی: اگر نیاز باشد با 7 مدافع و دو گلر بازی می‌کنیم

آمار نیما کار پیام برای بازگشت را سخت کرد

سروش رفیعی: حاشیه ندارم چون فیلم بازی نمی‌کنم!

فصل سوم «پدرخوانده» ابوطالب آماده پخش شد

تیزر جدید شب‌آهنگی با حضور بازیگر زن جوان

ترفندهای بچه برای درآمدزایی!

تولد هجده سالگی دختر تام کروز در غیاب پدرش / شباهت باور نکردنی سوری به مادرش کیتی هولمز

نیم قرن از عمر مهران احمدی بازیگر نقش بهبود پایتخت گذشت/ پنجاه سالگی ات مبارک

دورهمی دوستانه مهرانه مهین ترابی و رابعه اسکویی بعد از مدت ها | تعطیلات آخر هفته دلچسب بازیگران

آوازی از استاد شجریان بر شعر سعدی

آرزوی پسر بچه ای که پشت در کنسرت معین فلوت می زد

تصاویری از خسارت سیل امارات

امدادرسانی‌ نیروهای بسیج و سپاه در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

فیلمی از لحظه انفجار مغازه عطرفروشی

حمله شرور قمه‌به دست به خودروی پلیس

امدادرسانی 112 روستا در سیستان و بلوچستان

‏ویدئویی از سرقت با خونسردی کامل و بدون ماسک از پارکینگ و انباری یک مجتمع

قتل راننده تاکسی ترکیه‌ای به دست مسافر ایرانی

صحنه ای جالب از تخم گذاشتن شاهین پشت پنجره

ایده های جالب یک آدم خوش ذوق!

سعدی‌خوانی مرحوم آیت الله مجتهدی تهرانی

دسر رولت شکلاتی یک عصرانه خفن

طرز تهیه تست مرغ و پپرونی

یک روش راحت برای درست کردن باقلوا

نحوه استفاده از به دانه برای کاهش التهاب گلوی کودک

احتمال گسترش آنفلوآنزای پرندگان در سطح جهان

این ترفندها باعث می‌شود، بلندقدتر به نظر برسید

درمکان های عمومی همیشه مواظب فرزندتون باشید خطر در کمین است!

خواستگاری دارم که پیش قدم نمیشه چه باید بکنم؟

اقدام زیبای عروس و داماد بعد از مراسم عروسی شان

بنیاد شهید تا پایان فروردین 1403 ، حدود 2 هزار میلیارد تومان به بیمه دی بدهی دارد

نمایی از داخل کپسول فضانوردی Orion

مارک زاکربرگ: دستگاه جدیدمان مغز را می‌خواند

بزرگداشت شاعری که پیشانی زبان پارسی است/ گوته تا شجریان از «سعدی» اعتبار گرفتند

برنامه 6 بازی پایانی پرسپولیس و استقلال

مدیر شمس‌آذر: پنالتی استقلال غلط بود

ماجراجویی شاگردان شجاعی در قامت یک تیم هجومی

ریوالدو: هیچکس بهتر از مورینیو برای هدایت بارسا نیست!

بند اخراج در قرارداد ناگلزمان