آریا بانو

آخرين مطالب

با بهترین مراکز خرید اروپا آشنا شوید گوناگون

  بزرگنمايي:

آریا بانو - کجارو / قاره اروپا، مملو از مراکز و دهکده‌های خریدی است که تجربه‌ای بی‌نظیر از مد و فشن را برای شما رقم می‌زنند؛ خاطره‌ای که احتمالا هیچ‌وقت فراموش نخواهید کرد.
اروپا نه‌تنها میزبان نمادین‌ترین کلان‌شهرهای مد، یعنی پاریس، میلان و لندن به حساب می‌آید؛ بلکه اولین مرکز خرید جهان را نیز در خود جای داده است، به همین دلیل نیازی نیست که این قاره را یکی از بهترین مقاصد خرید دنیا بدانیم. از مراکز خرید تاریخی، خیابان‌ها و بوتیک‌ها گرفته تا روستاها، این قاره پر از مکان‌های خرید مشهوری است که با بیدار کردن میل خریدتان، شما را وسوسه خواهد کرد.
آن دسته از افرادی که به خرید علاقه‌ای ندارند، باید بدانند که بازدید از مراکز خرید اروپا، صرفا برای خرید انجام نمی‌شود. شما می‌توانید با گشت‌و‌گذار در آن‌ها، تجربه‌ای خارق‌العاده و بی‌نظیر برای خود رقم بزنید.
1. گالری ویتوریو امانوئل دوم؛ میلان
گالری ویتوریو امانوئل دوم در یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید جهان قرار دارد و به همین دلیل تجربه‌ای کلاسیک‌تر از گردش در این گالری، پیدا نخواهید کرد. این مرکز خرید که نام خود را از اولین پادشاه ایتالیا، ویکتور امانوئل دوم، گرفته است، در مرکز یک گذرگاه طاق‌دار چهارطبقه قرار دارد.
گالری ویتوریو امانوئل دوم همچنین برای میزبانی از برخی از قدیمی‌ترین مغازه‌ها و رستوران‌های میلان نیز مشهور است؛ مانند بیفی کاف (Biffi Caff) که در سال 1867 توسط پائولو بیفی، سرآشپز و قناد پادشاه تاسیس شد؛ همین طور رستوران ساوینی (Savini) و کافه کلاسیک آرت نووو (Art Nouveau).
سال ساخت: 1865
ساعت فعالیت: 24 ساعته
آدرس: Piazza del Duomo, 20123 Milano MI, Italy
چه کالایی بخریم: لباس‌های زنانه با جدیدترین طراحی از برندهای لوئی ویتون، گوچی، آرمانی، بورسالینو، لوئیسا اسپانیولی، بریکس، تادز، سوارسکی و دیگر برندهای مشهور.
2. بیستر ویلاژ (Bicester Village)؛ لندن
بیستر ویلاژ، از آن دسته مکان‌هایی است که با گشت‌و‌گذار در آن، حسی منحصر‌به‌فرد و هیجان‌انگیز پیدا خواهید کرد. این مرکز خرید که با سفری آسان از لندن، قابل دسترسی است؛ جزو برترین مراکز خرید اروپا به شمار می‌رود. ترکیب متنوع و باشکوهی از فروشگاه‌های طراحی، در کنار جوی دنج و گرم از ییلاق‌های تماشایی و خوش‌منظره آکسفوردشر، این مکان را تبدیل به یکی از برجسته‌ترین مقاصد خرید لوکس کرده‌ است. برای چای عصرگاهی، نشستن در کافه‌های شیک و زیبا را فراموش نکنید.
تاسیس: 1995
ساعت فعالیت: دوشنبه تا شنبه: 9 صبح تا هشت شب و یکشنبه: 10 صبح تا هفت شب
تلفن: 366266 1869 44+
آدرس: 50Pingle Dr, Bicester OX26 6WD, United Kingdom
چه چیزی بخریم: برندهای لوکس با قیمت‌های تخفیف‌خورده
3. لا والی ویلاژ (La Vallee Village)؛ پاریس
لا والی ویلاژ که در دیزلی‌لند پاریس واقع شده، با جادوی خود، محیط را غرق یک حس روستایی فرانسوی کرده است. در این مرکز خرید زیبا، بوتیک‌های طراحان اعیانی، فروشگاه‌های وسایل دکوری لوکس خانه، مغازه‌های مشهور جواهر و شکلات‌های لذیذ وجود دارد. از جمله برندهایی که در اینجا خواهید دید، می‌توان به آرمانی، ولنتینو، دولس اند گابانا، بربری، سلین و بسیاری دیگر اشاره کرد که تمام آن‌ها، خریدهای تخفیف‌دار را به مشتریان خود ارائه می‌دهند.
با وجودی که پاریس، یکی از بهترین شهرها برای خرید در اروپا است؛ اما لا والی ویلاژ، موفق‌ترین مقصد خرید فروشگاهی در کل فرانسه به شمار می‌آید. این مرکز، یکی از اعضای مجموعه روستاهای خرید اقلام شیک است که توسط مدیریت ارزش خرده‌فروشی (Value Retail) اداره می‌شود.
ساعت فعالیت: 10 صبح تا هفت عصر
تلفن: 89 48 63 64 1 33+
آدرس: 3Cours de la Garonne, 77700 Serris, France
چه کالایی بخریم: برندهای لوکس تخفیف‌خورده
4. هرودز (Harrods)؛ لندن
هرودز، یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های چندمنظوره در اروپا است که در جاده برامپتون (Brompton) در نایتس بریج قرار دارد. با توجه به شعار زیبای لاتین «اومنیا اوم نیبوس اوبیکوئه» (Omnia Omnibus Ubique)، به معنای «همه‌چیز برای همه مردم»، در جای‌جای این مرکز، با مغازه‌هایی روبه‌رو می‌شوید که در تلاش هستند تا تمام تقاضاهای مشتریان را برآورده کنند.
هرودز که برای بیش از 167 سال در یک محوطه وسیع پنج هکتاری، گسترش یافته است، هم‌اکنون، یک مقصد لوکس خرید برای مجموعه‌های منحصر‌به‌فرد و خدمات فوق‌العاده به حساب می‌آید. هفت‌ طبقه و 330 فروشگاه این مرکز خرید، بهترین محصولات غذایی، مد و فشن، وسایل خانگی و تکنولوژی را به مشتریان ارائه می‌کنند و از همین رو، بدون شک یکی از بهترین مراکز خرید در اروپا محسوب می‌شود.
ساعت فعالیت: دوشنبه تا شنبه: 10 صبح تا 9 شب و یکشنبه: 11:30 صبح تا 6 عصر
تلفن: 1234 7730 20 44+
آدرس: 87-135 Brompton Rd, Knightsbridge, London SW1X 7XL, United Kingdom
چه کالایی بخریم: خرید از نمایشگاه عطر (Salon du Parfums)
5. کانیون؛ استانبول
کانیون، یکی از برترین مراکز خرید ترکیه و کل منطقه اروپای جنوبی است
کانیون با میزبانی از بهترین برندهای ترکیه و همچنین اروپایی، یک مرکز خرید چهار طبقه با 160 مغازه است. لیست مراکز خرید اروپا، بدون نام‌بردن از کانیون تکمیل نمی‌شود؛ به‌خصوص که یک مقصد لذیذ غذاخوردن و همچنین خرید، محسوب می‌شود. نام «آبادی شهری در استانبول» را به‌درستی به این مال داده‌اند. بهترین برندهای بومی و بین‌المللی، کافه‌ها و اجراهای هنری، در فضای باز و جو سرزنده این مرکز خرید واقع شده‌اند.
با توجه به قابلیت این مرکز که از استاندارد بالایی برای خرید در ترکیه و همین طور کل منطقه اروپای جنوبی برخوردار است، بازدید از آن را باید در لیست فعالیت‌های خود در استانبول قرار دهید.
تاسیس: 2006
ساعت فعالیت: 10 صبح تا 10 شب
تلفن: 00 53 317 212 90+
آدرس: Levent, Buyukdere Cd. No:185, 34394 sisli/Istanbul, Turkey
چه کالایی بخریم: آخرین مد خیابانی
فراموش نکنید برای تهیه انواع تور استانبول همواره می‌توانید بهترین و ارزان‌ترین آفر تور و بلیط را در کجارو پیدا کرده و از فروشنده‌های معتبر خریداری کنید.
6. مرکز خرید خانه مد و هنر کوارتیر 206 (Quartier 206 - Art & Fashion House)؛ برلین
فروشگاه چندمنظوره کوارتیر 206، توسط آن ماری جاگزفلد (Anne Maria Jagdfeld)، صاحب این مرکز خرید در سال 1997 تاسیس شد. کوارتیر 206 با یک ایده جامع و دقیق از یک مرکز خرید ایده‌آل شکل گرفت، آن هم پس از سفر آن ماری به کل دنیا و خرید تمام محصولاتی که برای این فروشگاه چندمنظوره احتیاج داشت.
امروزه مرکز خریدی که جاگزفلد خلق کرده است، در دنیای مراکز خرید می‌درخشد. این مغازه‌ها همه چیز از طراحی مد بین‌المللی، لباس زنانه، طراحان پیشرو و مشهور، مد معاصر جوان، زیورآلات، جواهرات، کتاب، هنر، گل و وسایل آرایش تا وسایل طراحی داخلی را به مشتریان خود ارائه می‌کنند.
ساعت فعالیت: دوشنبه تا شنبه: 10:30 صبح تا 7:30 عصر
تلفن: 20946047 30 49+
آدرس: Quartier 206, Friedrichstrabe 71, 10117 Berlin, Germany
چه کالایی بخریم: لباس‌های زنانه جذاب
7. گالری‌های رویال سنت هوبرت (Galeries Royales Saint-Hubert)؛ بروکسل
گالری‌های رویال سنت هوبرت که درست در کنار قصر بزرگ (Grand Place) قرار گرفته‌اند، خانه چندین بوتیک لوکس، ساعت‌سازها و مغازه‌های شکلات‌فروشی و همه مدل رستوران هستند. 200 متر گالری‌های شیشه‌ای قدیمی، همان جذابیتی است که توجه‌ها را به‌سمت این مرکز خرید می‌کشاند. گالری‌های رویال، تنها جایی است که عطش شما را برای تماشای نمایشگاه‌های اروپایی، سیر می‌کند.
کافه‌های زیبا و پرنور این محل، انتخابی عالی برای استراحت‌دادن به پاهای خسته هستند. قبل یا بعد از خرید حتما سری هم به اپرای کوچک بزنید و از تماشای نمایش‌های کوتاه پر از آواز و رقص و قطعه‌های طنز لذت ببرید.
ساعت فعالیت: 24 ساعته
تلفن: 90 09 545 2 32+
آدرس: Galerie du Roi 5, 1000 Brussel, Belgium
چه کالایی بخریم: بوتیک‌های لباس زنانه دوست‌داشتنی و شکلات‌های گوناگون
8. لا روکا ویلاژ (La Roca Village)؛ بارسلون
لا روکا ویلاژ با میزبانی از 1000 بوتیک و مغازه لوکس، یک بهشت خرید است که در فاصله 35 کیلومتری شهر سرزنده بارسلون قرار دارد. معماری الهام‌گرفته از فرهنگ کاتالان، شما را شگفت‌زده خواهد کرد. در اینجا وسوسه خواهید شد که از تمام مغازه‌های لباس و زیورآلات گرفته تا لوازم آرایش و وسایل‌خانگی، خرید کنید.
طراحان مشهور بومی و بین‌المللی، بی‌شک طرف‌داران برندهای غیرمعمول را تحت تاثیر قرار می‌دهند. تمام این‌ها در کنار فضای چندفرهنگی دنج و خودمانی، قیمت‌های معقول، کافه‌های جذاب و رستوران‌های جدید و به‌روز، بازدید از این مرکز خرید اروپایی تماشایی و فوق‌العاده را تبدیل به یک تجربه به‌یادماندنی می‌کنند.
ساعت فعالیت: 10 صبح تا 9 شب
تلفن: 39 39 42 938 34+
آدرس: La Roca Village s/n, 08430 Santa Agnes de Malanyanes, Barcelona, Spain
چه کالایی بخریم: برندهای غیرمعمول
9. مگنا پلازا (Magna Plaza)؛ آمستردام
ساختمان سابق اداره اصلی پست در آمستردام با معماری زیبا و قابل‌توجه، در سال 1992 تبدیل به مرکز خرید شد. خریدکردن در مگنا پلازا با جنب‌و‌جوش عجیب اروپایی، مانند سفری به گذشته است؛ هرچند که برندهای لوکس، شما را به وجد خواهند آورد. این مرکز خرید سرپوشیده درست در پشت قصر سلطنتی قرار گرفته است و با تنوع فوق‌العاده‌ای از مغازه‌ها، همه‌ نوع کالایی از لباس و کفش گرفته تا لوازم آرایشی و زیبایی را به شما ارائه می‌کنند.
افرادی که علاقه‌ای به خرید ندارند، می‌توانند از تماشای معماری نئوگوتیک و طراحی داخلی تاثیرگذار مگنا پلازا لذت ببرند که شکوه کلاسیک را با یک تجربه مدرن، ترکیب کرده است. بازدید از طبقه زیرزمین را فراموش نکنید که اغلب محل برگزاری نمایشگاه‌های خارق‌العاده‌ای است.
ساعت فعالیت: 10 صبح تا 10 شب
آدرس: Nieuwezijds Voorburgwal 182I, 1012 SJ Amsterdam, Netherlands
چه کالایی بخریم: منگو، سوارسکی، لاکوسته، gsus و دیگر برندها
10. مرکز خرید ترافورد (intu Trafford Centre)؛ منچستر بزرگ
مرکز ترافورد، به‌عنوان یک مرکز خرید بزرگ و سرپوشیده در منچستر، جزو بهترین مراکز خرید اروپا به حساب می‌آید. از فروشگاه‌های باکلاس و گران گرفته تا مغازه‌های خیابانی، همه نوع مد و فشن را می‌توان در این مرکز پیدا کرد. بیشتر مغازه‌های مرکز خرید، آزاد از مالیات هستند؛ بنابراین می‌توانید کمی بیشتر ولخرجی کنید.
گردش در بلوارهای گرانیت و مرمری مرکز ترافورد، یک خاطره ویژه انگلیسی برای شما خواهد ساخت. این مرکز به غیر از خریدکردن، پر از فعالیت‌هایی چون نمایش‌های مد، امضای کتاب، رقص چای (رقصی سنتی در تابستان یا پاییز، بین ساعت‌های چهار تا هفت عصر)، کنسرت‌های پاپ و پیش‌نمایش فیلم‌ها است. به همین دلیل مرکز ترافورد، جایی برای همه‌ مدل سلیقه است که به‌هیچ‌وجه نباید بازدید از آن را از دست داد. وقتی صحبت از برترین مراکز خرید اروپایی است، نمی‌توان به مرکز ترافورد توجهی نکرد.
تاسیس: 1998
ساعت فعالیت: دوشنبه تا جمعه: 10 صبح تا 10 شب؛ شنبه: 10 صبح تا 9 شب و یکشنبه: 12 ظهر تا 6 عصر
آدرس: The Orient, Trafford Park, Stretford, Manchester M17 8AA, United Kingdom
چه کالایی بخریم: آثار هنری، لباس زنانه، عطر، وسایل دکوری خانه

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/271517/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

بهترین زمان برای نوشیدن قهوه جهت افزایش تمرکز

برای خوب شدن سرفه آنتی‌بیوتیک بخوریم؟

کمالوند: بعد از بازی تراکتور حرف های مهمی دارم

خلاصه بازی وستهم 1 - بایرلورکوزن 1

برتری رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی به روایت کارتون

خنده های یورگن کلوپ در لحظات پایانی بازی آتالانتا و لیورپول و حذف از لیگ اروپا

سیو برتر هفته 29 لیگ برتر پرتغال 2023/24

جراحت سنگین داور، بازداشت و حکم جلب؛ فرجام تلخ کشتی نونهالان

آاس رم (3) 2-1 (1) میلان؛ شیطان در جهنم المپیکو سوخت

خلاصه بازی آاس رم 2 - آث میلان 1

نماشی دیگر از گلر دیوانه با دو کارت زرد!

آخرین بازی اروپایی کلوپ و لیورپول

لورکوزن ادامه می‌دهد؛ نیمه نهایی و رکورد

واکنش آتالانتا به صعود تاریخی

خاطره تیری آنری از بهترین گلی که لیونل مسی به ثمر رسانده است

وقتی آنتونیو رودیگر جهت ضربه پنالتی متئو کواچیچ را به آندری لونین نشان می‌دهد!

گل اول میلان توسط گابیا در دقیقه 85

خلاصه بازی آتالانتا 0 - لیورپول 1

محمد عباس‌زاده دوباره در نقش رهبر نساجی

24 هفته صبر و یک تغییر تیم برای گلزنی!

شروع قوی رم؛ میلان آچمز شد!

دو مصدوم و یک اخراجی، امیدواری میلان به کامبک

پیروزی یوزهای ایرانی در گام نخست آسیا

عملکرد تیم ملی فوتسال ایران مقابل افغانستان از زبان رعدی

جریمه 10 درصدی پس از باخت به پرسپولیس

استفاده حداکثری از غیبت تورس و زنده‌روح

سیو تک دست دیدنی آلیسون در دیدار برابر آتالانتا

گل دوم آاس رم به میلان با ضربه تماشایی دیبالا

واکنش اوسمار به تحریم کنفرانسش در آبادان

صلاح امید را به لیورپول برگرداند

سنگ تمام مردم آبادان برای گلزن پرسپولیس

گل اول وستهم توسط آنتونیو در دقیقه 12

ویدئویی که سایت رهبری برای مدال آوران تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی منتشر کرد

اخراج چلیک و ده نفره شدن آاس رم مقابل میلان

آهنگ بی نظیر The magus اثری از یانی

آیفون‌های سرقت شده سر از چین درآوردند!

عملیات انتقال بیمار 300 کیلویی به بیمارستان مسکو!

تلاوت دلنشین سوره قیامت با صدای استاد عبدالباسط

ماکارونی رو فقط با این دستور ویژه بپزید

یک توصیه برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

برای مادربزرگتان سجاده جیبی بدوزید

ساخت گلدانی خوش آب و رنگ به شکل توت فرنگی

زومی حیرت آور درون صورت فلکی اوریون

زیبایی شناسی معشوق در شعر فارسی

جنجال در لیگ کنفرانس؛ مربیان معروف درگیر شدند

نصرتی: دوست داریم سهمیه آسیا بگیریم

تحریم نشست خبری اوسمار ویرا توسط خبرنگاران

نجات مهم در کامبک بزرگ آبی‌ها

گل مارادونایی لیونل مسی به ختافه

ژوزه مورینیو: من محمد صلاح را برای چلسی خریدم!