آریا بانو

آخرين مطالب

شکم خود را در یک هفته ارگانیک کوچک کنید پزشکي

شکم خود را در یک هفته ارگانیک کوچک کنید
  بزرگنمايي:

آریا بانو - شکم خود را در یک هفته ارگانیک کوچک کنید
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6066735
١٦٥
٠
کارگرآنلاین /شما نمی‌توانید فقط چربی‌های شکم‌تان را آب کنید، چون چربی سوزی در تمام بدن‌تان روی خواهد داد، از جمله دور کمر. اما می‌توانید برای شروع لاغر کردن میان تنه‌تان، با کم کردن نیم تا یک کیلوگرم از چربی بدن‌تان شروع کنید.
شکم خود را در یک هفته ارگانیک کوچک کنید
هرچند احتمالا نمی‌توانید در عرض یک هفته به هدف کاهش وزن‌تان برسید (مگر اینکه قصدتان این باشد نیم یا یک کیلو از وزن‌تان کم کنید)، اما می‌توانید تفاوت‌هایی ببینید و مقداری از چربی‌های شکم‌تان را برای شروع آب کنید. نتایجی که از رژیم غذایی و ورزش‌تان می‌گیرید می‌تواند به شما انگیزه بدهد تا ادامه دهید و در بلند مدت به هدف‌تان برسید، بدون اینکه دچار عوارض ناشی از رژیم‌های لاغری نادرست شوید
برای کوچک کردن شکم، هدفی واقعی در نظر بگیرید
با تعیین هدف‌های واقعی و قابل دسترس خودتان را برای کوچک کردن شکم‌تان آماده کنید. شما نمی‌توانید فقط چربی‌های شکم‌تان را آب کنید، چون چربی سوزی در تمام بدن‌تان روی خواهد داد، از جمله دور کمر. اما می‌توانید برای شروع لاغر کردن میان تنه‌تان، با کم کردن نیم تا یک کیلوگرم از چربی بدن‌تان شروع کنید و با کمک روش‌های قابل تداوم، طی دوره‌ای طولانی‌تر به هدف کاهش وزن‌تان برسید.
اولین قدم این است که یک اندازه کالری هدف برای خود در نظر بگیرید. شما باید چند کالری کمتر از کالری سوزی روزانه‌تان بخورید تا بتوانید چربی بسوزانید، یعنی تقریبا 500 تا 1000 کالری کمتر. این کسر کالری اندک، به شما اجازه می‌دهد در فاز چربی سوزی قرار بگیرید، اما گرسنه‌تان نشود و تدریجا عضلات‌تان را از دست ندهید.
با استفاده از یک محاسبه گر کالری مورد نیاز می‌توانید مقدار کالری مورد نیازتان را تخمین بزنید، سپس باید از آن 500 تا 1000 کالری کم کنید.
برای کوچک کردن شکم، با غذا‌های کم کالری خودتان را سیر نگه دارید
وقتی شروع به کسر کالری روزانه‌تان می‌کنید، در ابتدا طبیعی است کمی احساس گرسنگی کنید، اما نباید احساس گرسنگی آزارتان بدهد. رژیم غذایی‌تان را با غذا‌های کم کالری پُر کنید؛ غذا‌هایی که به ازای هر گرم، کالری اندکی دارند و می‌توانند شما را بیشتر سیر کنند و امکان کنترل دریافت کالری را به شما بدهند. خیلی از این غذاها، فیبر و آب بدن‌تان را نیز تامین می‌کنند که این نیز به سیر نگه داشتن شما کمک می‌کند. سبزیجات، میوه‌ها و عصاره‌ی گوشت بدون چربی از مواد غذایی سالم و کم کالری‌اند.
برای کوچک کردن شکم، ورزش کنید
با انجام حرکات ورزشی به روتین هفتگی‌تان، هم به حفظ سلامتی‌تان کمک کنید و هم چربی‌های اضافی شکم‌تان را آب کنید. هر ورزشی که انجام می‌دهید، چه تمرین در باشگاه و چه پیاده روی تند در اطراف خانه‌تان، کالری می‌سوزانید.
اما با انجام تمرینات تناوبی پُرشدت، بیشترین میزان چربی سوزی را خواهید داشت. این تکنیک تمرینی شامل تمریناتی با شدت بالا طی دوره‌هایی کوتاه و متناوب می‌شود که معمولا ده دقیقه تمرین و سپس یکی دو دقیقه استراحت است. تمرینات تناوبی پُرشدت، سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهند، زیرا عضلات شما باید به سختی کار کنند تا به حالت نرمال برگردند. ضمنا تمرینات تناوبی پُرشدت، بیشتر از تمرینات سنتی که سرعتی یکنواخت دارند، چربی‌های شکم را آب می‌کنند.
بعد از اینکه بدن را گرم کردید به مدت 30 ثانیه شدت حرکات را بالا می‌برید، آن اندازه که در پایان این 30 ثانیه از نفس بیفتید، سپس به مدت 90 ثانیه با سرعت و شدت کم حرکات را انجام می‌دهید. این اینتروال‌ها را 10 تا 15 بار تکرار می‌کنید و سپس بدن را سرد می‌کنید. بین هر جلسه تمرینات تناوبی پُرشدت، باید 48 ساعت ریکاوری و استراحت داشته باشید تا تمرین زده نشوید.
برای کوچک کردن شکم، زیاد آب بنوشید
هر چند تمرکز بر رژیم غذایی مناسب و ورزش برای کوچک کردن شکم خیلی مهم است، اما خیلی از افراد اهمیت نوشیدن آب و مایعات فراوان را نادیده می‌گیرند. بدن شما باید تمام مدت هیدراته باشد. در مورد «خوردن ِ. آب» یا «eating H. 2 O» چیزی شنیده‌اید؟ خوردن ِ. آب یعنی اینکه مواد غذایی که محتوای آب زیادی دارند حتما در رژیم غذایی روزانه‌تان باشند، مانند هنداونه، توت فرنگی، لیمو و خیار.
برای کوچک کردن شکم، بیشتر پروتئین مصرف کنید
وقتی رژیم غذایی‌تان پُر از پروتئین است، هورمون سیری در بدن‌تان بیشتر ترشح می‌شود و در نتیجه مدت طولانی‌تری سیر می‌مانید. اما اگر رژیم غذایی‌تان پروتئین کافی نداشته باشد، بیشتر به خوردن تمایل پیدا می‌کنید تا خودتان را سیر کنید، که نتیجه‌ی آن، نفخ و افزایش چربی شکم خواهد بود
برای کوچک کردن شکم، غذا‌های تصفیه شده را محدود کنید
کمتر مصرف کردن کربوهیدرات‌های تصفیه شده و قند‌ها، تغییر است که واقعا قدرت ایجاد تحول در بدن‌تان را دارد. وقتی کربوهیدرات‌های کمتر تصفیه شده مصرف می‌کنید یعنی کمتر غذا‌هایی می‌خورید که ارزش غذایی چندانی ندارند. در عوض بیشتر سراغ غذا‌هایی می‌روید که کمک زیادی به چربی سوزی‌تان می‌کنند.
برای کوچک کردن شکم، رژیم روزه متناوب بگیرید
تکنیک روزه متناوب، معروف‌ترین روش کاهش وزن و آب کردن چربی اطراف شکم است که شامل دوره‌های کوتاهی از خوردن و نخوردن می‌شود. روزه متناوب این طور نیست که تصادفا از خوردن وعده‌های غذایی‌تان پرهیز کنید، بلکه باید زمانبندی‌های مشخصی برای وعده‌های‌تان داشته باشید. در روزه متناوب، بدن شروع می‌کند به سوزاندن چربی‌های انباشته شده و از این رو متابولیسم کمی بالا می‌رود.
برای کوچک کردن شکم، روزتان را با یک صبحانه پُرپروتئین شروع کنید
ماست یونانی، اسموتی پروتئین، تخم مرغ و پوره، پروتئین‌های مناسبی برای صبحانه‌اند که می‌توانند تا ظهر شما را سیر نگه دارند. پروتئین، سرعت سوخت و ساز را بالا می‌برد و در عین حال، عضلات‌تان را طی کاهش وزن حفظ می‌کند
برای کوچک کردن شکم، از رژیم‌های لاغری مضر پرهیز کنید
بهترین کاری که می‌توانید برای کوچک کردن شکم‌تان انجام دهید این است که به صورت پیوسته و به آرامی چربی‌های شکم را آب کنید، نه فوری و سریع. سراغ رژیم‌های لاغری که به شما وعده‌ی کاهش وزن زیاد طی یک هفته را می‌دهند نروید، چون در این رژیم‌های لاغری، تمام گروه‌های غذایی حذف شده‌اند یا اینکه فقط اجازه‌ی خوردن دو سه غذا را به شما می‌دهند. این رژیم‌های لاغری تداوم پذیر نیستند و وزن از دست رفته‌تان خیلی زود برخواهد گشت.
رژیم غذایی متعادل و سالمی را با ورزش همراه کنید تا نتیجه بگیرید. سوخت و ساز شما باید با شیوه‌ی کسر کالری همیشه فعال باشد تا احساس انرژی و رضایت کنید و بتوانید در بلند مدت به چیزی که می‌خواهید برسید.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

جدیدترین تیزر «نون.خ» رونمایی شد

9 برنده و 9 بازنده تلویزیون در نوروز 99

چهره ها/ عکس مودب طورِ مهدی رحمتی

فعال اصولگرا: آقای صدا و سیما، همان فیلم گوگوش را پخش می‌کردید، بیشتر آگهی نمی‌گرفتید؟!

سیزده بدرهای روی پشت بام در وضعیت کرونایی

نظارت شبانه‌روزی بازرسان کار کردستان برای حفاظت از اشتغال کارگران استان در مقابل کرونا

از سرگیری فعالیت 30 تعاونی راکد در لرستان

رئیس اداره کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس خبر داد: تولید روزانه 2000 ماسک با استفاده از روش های دانش بنیان

سند اشتغال و رونق تولید کرمانشاه زمینه را برای تحقق شعار سال فراهم می‌کند

آماده باش 5٠ سوله مدیریت بحران برای بیماران کرونا

رونمایی از سامانه ایرانی تشخیص کرونا؛ دستگاهی که در دنیا فقط دو نمونه دارد

بازگشایی 856 راه روستایی در 4 استان سیل زده

چینی‌ها به احترام جان باختگان و مبارزان کرونا 3 دقیقه سکوت کردند

رئیس سازمان نظام پزشکی: بعد از 20 روز متوجه کرونا شدیم

راه حل سایت‌های شرط بندی فوتبالی برای سازگاری با کرونا!

احتمال انتقال ویروس کرونا از طریق تنفس و صحبت کردن

گلایه حریرچی از مسئولیت ناپذیری برخی از مبتلایان به کرونا

از تاکید دولت برخانه ماندن تا نگرانی مردم برای تامین هزینه‌ها

وضع کلانشهرها در روزهای کرونایی سال 99

کشف محققان استرالیایی؛ درمان قطعی آزمایشگاهی کرونا با یک دارو

ریزش پل هنگام عبور خودرو در روسیه

در محضر بزرگان/ در هجوم فتنه های وحشتناک به قرآن پناه برید

تلاوت دلنشین سوره مائده با صدای استاد عبدالباسط

پایین پریدن از بلندترین آبشار دنیا

اسلامی حقیقی که بعضی ها نفهمیدند!

حکایتی ناگفته درباره کفش‌های سنتی هند

از شما/کلم پلو و سالاد شیرازی

از شما/ناهار ما

از شما/عدس پلو

از شما/نون خونگی

از شما/آشپزی *

از شما/آشپزی

از شما/پنکیک شکلاتی

دستور نوجوان هنرمند برای پخت حلیم

از شما/کرم کارامل خانگی

از شما/لواشک کیوی

از شما/کیک تولد داداش جون

عارضه ای بدون علامت که سکته مغزی را به دنبال دارد

ادویه‌های تقویت کننده سیستم ایمنی بدن

معجزه گلیسیرین برای پوست و مو!

راهکار‌های لازم جهت کمک به کاهش اضطراب کودکان در دوران مبارزه با کرونا

ناباروری و روش های جلوگیری از آن

ارائه جزئیات تلویزیون های 2020 سامسونگ

افزایش کیفیت تصویر تلویزیون با چهار روش ساده

ری‌اکشن پورعلی گنجی به شوخی با اسمش در پایتخت

یک سریال و این همه بدآموزی؟!

هشدار رئیس سازمان سینمایی به سینماداران

تلویزیون در نوروز 99 چه کرد؟

سریالی جدید با بازی یوسف صیادی و نصرالله رادش

سکانسی از «پایتخت 6» که مهران احمدی را یاد جانبازان اعصاب و روان انداخت