آریا بانو

آخرين مطالب

بلیچینگ واژن با لیزر؛ راهی برای سفیدکردن واژن پزشکي

  بزرگنمايي:

آریا بانو - بلیچینگ واژن طی سال‌های اخیر رواج فراوانی پیدا کرده است. واژن یکی از حساس‌ترین بخش‌های بدن زنان است. این ناحیه، به طور کاملا طبیعی و در مقایسه با سایر اعضای بدن، تیره‌تر می‌شود. پس طبیعی است که بسیاری از زنان خواهان واژنی سفید و روشن یا بلیچینگ واژن هستند.
برترین‌ها: بلیچینگ واژن طی سال‌های اخیر رواج فراوانی پیدا کرده است. واژن یکی از حساس‌ترین بخش‌های بدن زنان است. این ناحیه، به طور کاملا طبیعی و در مقایسه با سایر اعضای بدن، تیره‌تر می‌شود. پس طبیعی است که بسیاری از زنان خواهان واژنی سفید و روشن یا بلیچینگ واژن هستند. رنگ ناحیه واژن در خانم‌ها با هم تفاوت دارد. میزان تیرگی این ناحیه در برخی خانم‌ها بیشتر است. تغییر رنگ پوست واژن کاملا طبیعی و قابل درمان می‌باشد. شما می‌توانید با روش‌های مختلف بلیچینگ واژن، رنگ پوست واژن خود را روشن کنید.
بعضی از خانم‌ها فکر می‌کنند که شست و شوی مرتب واژن، به رفع تیرگی آن کمک می‌کند. اما واقعیت چیزی بر خلاف این باور است. صابون‌ها محتوی مواد شیمیایی هستند که نه تنها پوست حساس واژن را اذیت می‌کنند، بلکه باعث تیرگی بیشتر واژن نیز می‌شوند.
پوست واژن حساس بوده و در معرض بثورات پوستی، آلرژی و لکه‌های تیره است. تیره‌گی پوست در ناحیه واژن چیزی است که بیشتر خانم‌ها دوست دارند آن را برطرف کنند، اما کرم‌های بلیچینگ واژن که در بازار موجود هستند، پوست این ناحیه را تیره‌تر کرده و مستعد واکنش‌های آلرژیک می‌نمایند. تیره‌گی پوست واژن اغلب با عادات بد غذایی، سیگار کشیدن، کرم‌های رفع مو‌های زائد، لباس‌های تنگ و چسبان، عفونت‌های پوست، وراثت، سالخوردگی و چاقی مرتبط است. در این مطلب با ما همراه باشید تا راهکار‌های ساده‌ی بلیچینگ واژن را به شما توصیه کنیم.
بلیچینگ واژن با روغن نارگیل و عسل
در کاسه‌ای، یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل و یک قاشق غذاخوری عسل را با هم ترکیب کرده و آن را به مدت 20 ثانیه در مایکروویو حرارت دهید. ترکیب حاصل را به واژن بزنید و اجازه دهید 15 دقیقه بماند. سپس آن را با گلاب بشویید.
بلیچینگ واژن با کره شیر
پنبه‌ای را به شیر پُرچرب آغشته کرده و به مدت 15 دقیقه به آرامی روی نواحی واژن ماساژ دهید. کره شیر مانند یک عامل لایه بردار عمل کرده و تیرگی پوست را برطرف می‌نماید.
بلیچینگ واژن با خیار و آلوئه ورا
خیار را خُرد کرده و با ترکیب آن با آلوئه ورا، خمیر سفتی درست کنید و آن را به مدت 15 دقیقه روی پوست نواحی واژن قرار دهید. سپس با آب سرد بشویید.
بلیچینگ واژن با ماست


آریا بانو


پوست ناحیه واژن خود را به مدت 5 تا 7 دقیقه با ماست ماساژ دهید و اجازه دهید 15 دقیقه بماند و سپس با آب ولرم بشویید.
بلیچینگ واژن با چوب صندل، آب گوجه فرنگی، آبلیمو و آب خیار
با پودر چوب صندل، آب گوجه فرنگی، آبلیمو و آب خیار خمیر درست کنید و آن را روی پوست ناحیه واژن بگذارید و اجازه دهید مدتی بماند. سپس با آب سرد بشویید و خشک کنید.
بلیچینگ واژن با سیب زمینی
برای روشن کردن پوست واژن خود، حلقه‌ای از سیب زمینی را با حرکات دورانی به اطراف واژن خود بمالید. سیب زمینی به طور طبیعی خاصیت روشن کنندگی دارد و می‌تواند تیرگی پوست را برطرف کند.
بلیچینگ واژن با روغن زیتون
نواحی پوست واژن خود را با روغن زیتون ماساژ بدهید و اجازه دهید طی شب بماند. این راهکار نه تنها به روشن کردن پوست واژن کمک می‌کند بلکه چین و چروک‌های پوست را نیز کاهش می‌دهد.
بلیچینگ واژن با آبلیمو


آریا بانو


آبلیمو و مقداری آب و یک قاشق غذاخوری عسل را با هم ترکیب کرده و آن را به آرامی روی پوست واژن ماساژ دهید. اجازه دهید 3 تا 5 دقیقه بماند و سپس با آب ولرم بشویید.
بلیچینگ واژن با سفیده تخم مرغ
سفیده یک تخم مرغ را بزنید تا سبُک شود. سپس آن را روی پوست اطراف واژن بزنید و اجازه دهید بماند. هر وقت خشک شد با آب سرد بشویید.
بلیچینگ واژن با آلوئه ورا
در کاسه‌ای یک قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا را با کمی زردچوبه ترکیب کنید و خمیر حاصل را به پوست واژن‌تان بزنید. اجازه دهید 20 دقیقه بماند و سپس با آب ولرم بشویید و تمیز کنید. این کار را روزی سه بار انجام دهید.
بلیچینگ واژن با لیزر چگونه است؟
وقتی دوست دارید زیبا به نظر برسید، درک و دریافت شما از زیبایی فقط محدود به صورت‌تان نمی‌شود. تیرگی واژینال می‌تواند نتیجه‌ی ژنتیک، تغییرات هورمونی، زایمان و عوامل معمول دیگری باشد. وقتی پوست ناحیه‌ی واژن، تیره‌تر از سایر قسمت‌های بدن‌تان است، جلوه‌ی خوشایندی ندارد. اگر از راهکار‌های طبیعی بلیچینگ واژن نتیجه‌ی مطلوبی نگرفته‌اید می‌توانید سراغ بلیچینگ واژن با لیزر بروید.
چرا بلیچینگ واژن با لیزر؟
بلیچینگ واژن با لیزر اغلب در مقایسه با سایر راه حل‌های موضعی بلیچینگ مانند استفاده از کرم و لوسیون امتیازاتی دارد. بلیچینگ واژن با کرم و لوسیون، نقاط ضعفی دارد که در بلیچینگ واژن با لیزر این معایب برطرف شده‌اند. اولین مسئله این است که استفاده از مواد شیمیایی در چنین نواحی حساسی از پوست کار درستی نیست. مواد شیمیایی تندی که در این کرم‌ها استفاده می‌شوند تا تیرگی پوست را برطرف کنند می‌توانند بیشتر مضر باشند تا مفید. هر واکنشی در این پوست حساس می‌تواند منجر به تجربیات دردناک و عوارض پیچیده‌ای شود. به همین دلیل خیلی از خانم‌ها مایل به استفاده از کرم و لوسیون برای بلیچینگ واژن نیستند.
مسئله‌ی دیگری که در مورد بلیچینگ واژن با راه حل‌های موضعی وجود دارد این است که نتیجه‌ی این راهکار‌ها فقط تا چند روز باقی می‌مانند و بعد از نهایتا یکی دو ماه، پوست ناحیه‌ی واژن به رنگ و وضعیت سابق خود برخواهد گشت و حتی شاید تیره‌تر هم بشود. از طرفی دیگر، بلیچینگ واژن با لیزر، نتایج ماندگارتری دارد، زیرا در صورتی که مراقبت‌های لازم را انجام دهید، سفیدی پوست واژن تقریبا برای همیشه حفظ خواهد شد.
بلیچینگ واژن با لیزر به چند جلسه درمان نیاز دارد؟


آریا بانو


بین 1 تا 3 جلسه متفاوت است و بستگی به شدت تیرگی پوست ناحیه تناسلی و نظر پزشک متخصص دارد. معمولا اثرات روشن سازی پوست ناحیه تناسلی دو هفته بعد لیزر قابل مشاهده است. بهتر است فواصل لیزر بین 30 تا 45 روز باشد.
مراحل بلیچینگ واژن با لیزر
پزشک جراح شما ممکن است توصیه کند چند روز قبل از شروع درمان، استفاده از تیغ و کرم و لوسیون را متوقف کنید. در روز مورد نظر نیازی نیست لباس زیر به تن داشته باشید. بلیچینگ واژن با لیزر نیاز به هیچ نوع بیهوشی ندارد و در بیشتر موارد، تمام مراحل بلیچینگ واژن در عرض یک ساعت انجام می‌شوند. پزشک شما ممکن است چند کرم موضعی برای‌تان تجویز کند که بعد از درمان با لیزر از آن‌ها استفاده کنید. بعد از بلیچینگ واژن با لیزر باید تا چند روز ناحیه‌ی واژن را خشک نگه دارید. برای برخی از افراد ممکن است به چند جلسه درمان نیاز باشد تا بهترین نتیجه گرفته شود.
چه کسانی کاندید بلیچینگ واژن با لیزر هستند؟
خانم‌هایی که به طور مادرزادی دچار تیره‌گی پوست در نواحی تناسلی خود هستند. خانم‌هایی که به دلیل نداشتن واژنی زیبا، اعتماد بنفس پایینی دارند یا مایل به برقراری رابطه جنسی نیستند. خانم‌هایی که از زیبایی واژن خود راضی نیستند و خواهان فرم و ظاهری بهتری هستند. خانم‌هایی که به دلیل تغییرات هورمونی به صورت ناگهانی دچار تیرگی واژن شده‌اند. خانم‌هایی که بعد از رفع مو‌های زائد در ناحیه‌ی تناسلی خود متوجه شده‌اند که پوست واژن‌شان تیره شده است. خانم‌هایی که بعد از زایمان، اندام تناسلی‌شان به علت بخیه و کشیدگی پوست، شکل خود را از دست داده است. خانم‌هایی که به علت بالا رفتن سن، رنگ پوست ناحیه تناسلی‌شان تیره شده است. خانم‌هایی که دچار عفونت باکتریایی واژینال هستند و هیچگونه محدودیتی برای انجام بلیچینگ واژن با لیزر ندارند. چه کسانی نمی‌توانند از لیزر برای بلیچینگ واژن استفاده کنند؟
کسانی که بیماری سیستمیک دارند. کسانی که بیماری موضعی حاد دارند. کسانی که بیماری پوستی لیکن پلان دارند. کسانی که زگیل تناسلی دارند. کسانی که تبخال تناسلی دارند. کسانی که راکوتان استفاده می‌کنند. قبل از بلیچینگ واژن با لیزر چه اقداماتی باید انجام دهید؟
بهتر است بلیچینگ واژن با لیزر یک هفته بعد از پایان پریود باشد. در صورتی که عفونت فعال واژینال دارید، قبل از لیزر این عفونت را کاملا برطرف کنید. چند روز قبل از لیزر از شیو کردن و برنزه کردن پوست ناحیه تناسلی خودداری کنید. شب قبل از لیزر حمام کنید. شب قبل از لیزر نزدیکی نداشته باشید. یک ساعت قبل از انجام لیزر بلیچینگ واژن، از کرم‌های موضعی برای بی‌حسی استفاده کنید بعد از لیزر، دامن یا شلوار گشاد بپوشید. آیا می‌توان بلیچینگ واژن با لیزر را همزمان با لیزر مو‌های زائد انجام داد؟
خیر، به طور همزمان نباید انجام شود و بهتر است اگر قصد دارید هر دو را انجام دهید اول لیزر روشن کننده پوست ناحیه تناسلی را انجام دهید و دو هفته بعد لیزر مو‌های زائد خود را انجام دهید.
منابع: timesofindia ،turkerozyigit

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/265103/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

صادق قطب زاده، یک انقلابی که قصد کودتای نظامی داشت

ماجرای گران شدن شیرخشک؛ سازمان غذا و دارو پاسخ دهد / داروخانه‌ها حق گران کردن خودسرانه ندارند

نقاط حساس بدن متولدین هر ماه !

برای جلوگیری از سرطان روده مسواک بزنید

گردهمائی بزرگ و صمیمی جانبازان 70 درصد همدان با مسئولان استان

48 میلیون ایرانی‌ تمایل به مهاجرت از ایران دارند!/ ویدئو

ادای احترام معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مقام والای شهدای شهر بوشهر

سفر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان بوشهر

ماجرای ماشین پلیس های دوربین دار در تهران

نخستین نشست ستاد شاهد شهرستان‌های استان تهران در سال جدید برگزار شد

برای کاهش تاثیر استرس بر قلب چه کنیم؟

مواد غذایی مفید برای تسکین درد مزمن

پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهیدان گرانقدر «انصاری رامندی»

پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهیدان گرانقدر «فرشیدفر»

هشدار جدی پلیس درباره سفر به استان های جنوبی

باران، رگبار و رعد و برق در انتظار این استان هاست

درج نام مادر روی کارت ملی منتفی شد؟

خاتمی: در دانشگاه افراطیون چپ را کوبیدم و ناراحتشان کردم، به رهبرى گفتم، ایشان هم افراطیون راست را محکوم کنند؛ نپذیرفتند

83 درصد کودکان کار از اتباع هستند

عامل چاقی مردان و زنان یکسان است؟

گروکشی از بیمار؛ زیرمیزی پزشکان روی میز تعزیرات

کاربرد عجیب پلک که نمی‌دانستید!

تعظیم روز ارتش

جانباز گرانقدر 70 درصد «سلمان کلیوند عباسی» به خیل شهدا پیوست

مهاجرت ایرانی ها هم مانند افغانستانی ها توده ای می‌شود؟

چه کسانی کاندید جراحی برداشتن «لوزه» هستند؟

مولدسازی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

کمبود این ویتامین سبب خواب رفتن پا می‌شود!

سفر به تهران قدیم؛ کشتی با خرس در خیابان‌های تهران/ تصاویر

ژست جدید محمدرضا گلزار در کنار خودروی لوکس به عنوان یک مدل تبلیغاتی را ببینید!

تغییرات چهره محمود احمدی نژاد بعد از عمل زیبایی پلک در مراسم گرامیداشت بهبهانی

ابراهیم رئیسی در جلسه جدید دولت با تغییر ظاهری بزرگ و متفاوت؛ پای عمل جراحی در میان است؟

پیام تبریک بنیاد شهید وامور ایثارگران استان گیلان به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی

ارتش جمهوری اسلامی ایران افتخار و مایه سربلندی کشور

همدلی همکاران در مسیر تحقق اهداف سازمانی ضرورت دارد

وقتی ژیلا صادقی مجری جنجالی تلویزیون اسلحه به دست شد| تیر خانم مجری به هدف خورد؟

سهامداران عدالت بخوانند |خبر جدید رئیس سازمان بورس درباره پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت

سلفی منوچهر هادی با مهمانان مراسم سی و نهمین سالگرد پدر مرحومش /چقدر شبیه باباش بوده

هنگامه حمیدزاده بازیگر نقش فرزانه در سریال بزنگاه بعد از 16 سال

عکس هنری پناه استخری در چشم اندازی زیبا از کشور بلژیک که پدر بازیگرش منتشر کرد

طبیعت گردی حسین مهری سینای زمانه و پسرش بانمکش / پدر و پسر کپی برابر اصل اند

رونمایی عباس غزالی بازیگر وضعیت سفید از فرزندش / تیپ ست و بامزه پدر دختری

اولین واکنش رضا رشیدپور به اعلام خبر درگذشت خود و انتقادات و واکنش‌های هوادارانش

مدیرکل بنیاد استان آذربایجان شرقی به مشکلات 50 نفر از مراجعان رسیدگی کرد

رونمایی از چهره جدید و باورنکردنی بهنوش بختیاری با رنگ موهای عجیب که سوژه مجازی شد!

نگاهی به دکوراسیون شیک و با کلاس خانه علی سخنگو پارسای سریال دلدادگان در روز تولدش / چیدمان زیبا چقدر خوش سلیقه

سینی غذای خوشمزه ؛ رنگارنگ و دو نفره آیسان آقاخانی برای همسرش رضا گلزار / نوش جان باشه

کارمندان بخوانند | خبر خوش و مهم رئیس سازمان بودجه درباره حقوق 1403 کارمندان

سه‌شنبه‌های ایثارگری در مازندران

جسن تولد 5 سالگی پسر بزرگتر فخریه اوجن و بوراک اوزچیویت در استانبول / تزیین رنگارنگ و خیلی شلوغ