آریا بانو

آخرين مطالب

دکوراسیون منزلتان را به سبک ایتالیایی بچینید اجتماعي

  بزرگنمايي:

آریا بانو - دکوراسیون منزلتان را به سبک ایتالیایی بچینید 5
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6025941
k ٣.٨
٥
کاویاب / اگر به دنبال طراحی خانه‌ای شیک، مجلل و لوکس هستید، پیشنهاد ما استفاده از سبک دکوراسیون ایتالیایی در طراحی خانه می‌باشد. به طور کلی تاریخچه معماری در جهان نیز به اوایل قرن 15 در شهر فلورانس واقع در ایتالیا می‌رسد. استفاده از ستون‌های عظیم سنگی در طراحی دکوراسیون داخلی ایتالیایی به طور مشهود به چشم می‌خورد. آن چه که در ادامه با شما در میان می‌گذاریم، آشنایی با این سبک و نکات لازم در طراحی دکوراسیون داخلی ایتالیایی می‌باشد. در ادامه این مطلب جذاب با ما همراه باشید.
دکوراسیون به سبک ایتالیایی


آریا بانو


همان گونه که قبلا نیز اشاره شد، آن چه که در دکوراسیون داخلی ایتالیایی توجه ویژه ای به آن می‌شود، استفاده از ایده‌های مجلل و لوکس می‌باشد. در طراحی این سبک طراحی دکوراسیون داخلی، از المان‌های بسیار با کیفیت و با طراحی‌های منحصر بفرد استفاده می‌شود. آن چه که در طراحی دکوراسیون ایتالیایی امروزی به چشم می‌خورد، استفاده از سبک ایتالیایی کلاسیک و ایتالیایی مدرن می‌باشد. از ویژگی‌های بارز طراحی سبک ایتالیایی می‌توان به ترکیب المان‌های مدرن و معاصر اشاره کرد.
از جمله دلایلی که سبک ایتالیایی را به سبکی خاص و محبوب تبدیل کرده است، لوکس بودن آن می‌باشد. در طراحی به سبک ایتالیایی به تمام جزئیات با ظرافت خاص و ویژه‌ای نگاه می‌شود. اگر وارد خانه‌ای به سبک ایتالیایی شوید، متوجه خواهید شد که از طراحی سقف تا کف از متریال با کیفیت استفاده شده و در طراحی تمام قسمت‌ها از جزئیات طراحی استفاده شده است. همان گونه که گفته شد طراحی دکوراسیون ایتالیایی شامل طراحی کلاسیک و مدرن می‌باشد. برای مثال آن چه که در طراحی سبک ایتالیایی کلاسیک به چشم می‌خورد، استفاده از لوسترهای کریستال در ابعاد بزرگ می‌باشد. گچ بری سقف و دیوارها از دیگر جزئیات طراحی است که در این سبک مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از کفپوش چوبی و سنگ مرمر با کیفیت، زیبایی این فضا را دو چندان می‌کند. به منظور حفظ لوکس بودن فضا نیز می‌توان از یک قالیچه ابریشمی با کیفیت استفاده کرد. در طراحی سبک ایتالیایی کلاسیک از مبلمان، وسایل تزئینی و قاب عکس‌هایی که روکش طلا در آن‌ها به کار رفته است نیز استفاده می‌شود. از این رو به طور کلی می‌توان گفت استفاده از رنگ طلایی در طراحی سبک ایتالیایی زیاد به چشم می‌خورد که همین امر می‌تواند کمک شایانی به لوکس بودن فضا داشته باشد. استفاده از مبلمان‌های مجلل و با کیفیتی که در طراحی آن‌ها از منبت کاری استفاده شده است نیز از دیگر اجزاء دکوراسیون ایتالیایی می‌باشد.
از دیگر مواردی که در طراحی سبک ایتالیایی به چشم می‌خورد، وجود پنجره‌های قوسی شکل و در کنار آن استفاده از انواع مدل پرده‌های زیبا و مجلل می‌باشد. برای مثال استفاده از والان در طراحی پرده سبک ایتالیایی زیاد به چشم می‌خورد. از دیگر اصولی که در طراحی سبک ایتالیایی باید رعایت شود، استفاده از سنگ‌های طبیعی می‌باشد. برای مثال استفاده از سنگ مرمر از اجزاء جدا نشدنی این سبک می‌باشد. استفاده از این متریال نه تنها به عنوان کفپوش بلکه گاهی به عنوان المانی برای طراحی دیوار نیز به چشم می‌خورد.
اگر شما از جمله افرادی هستید، که به انواع سبک‌های ساده علاقمند می‌باشید، به احتمال زیاد استفاده از سبک ایتالیایی کلاسیک چندان برای شما خوشایند نخواهد بود. در این صورت پیشنهاد ما به شما استفاده از سبک ایتالیایی مدرن می‌باشد. حفظ فضایی لوکس در کنار سادگی ویژگی بارز سبک ایتالیایی مدرن می‌باشد. استفاده از مبلمان و سایر المان‌های ساده و با کیفیت، در کنار لوسترهای کریستالی و استفاده از نورپردازی مناسب می‌تواند در اجرای این سبک به شما کمک کند. اگرچه سبک ایتالیایی مدرن از سادگی بیش‌تری نسبت به سبک کلاسیک آن برخوردار می‌باشد، اما با این حال از اکسسوری‌های براق و چشم نواز در این سبک طراحی استفاده می‌شود.
مبل راحتی ایتالیایی


آریا بانو


استفاده از مبل راحتی ایتالیایی برای اتاق نشیمن انتخاب بسیار خوبی محسوب می‌شود. آن چه که در طراحی این گونه مبلمان‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد، تاکید بر راحتی مبلمان می‌باشد. در طراحی مبلمان راحتی ایتالیایی بیش‌تر به راحتی مبلمان در هنگام استفاده توجه می‌شود و دیگر خبری از منبت کاری و استفاده از طراحی‌های پر زرق و برق نیست.
مبل استیل ایتالیایی


آریا بانو


مبلمان یکی از اجزاء اصلی در طراحی دکوراسیون داخلی می‌باشد. در طراحی سبک ایتالیایی کلاسیک استفاده از مبلمان‌های مجلل و پر زرق و برق جایگاه ویژه‌ای دارد. از آن جایی که طراحی فضایی لوکس در دکوراسیون به سبک ایتالیایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، مبلمان استیل به سبک ایتالیایی بهترین گزینه برای انتخاب می‌باشد. مبلمان‌هایی که از سبک ایتالیایی در طراحی آن‌ها استفاده می‌شود، بسیار با کیفیت بوده و از عمر طولانی برخوردار می‌باشد. در بیش تر موارد از رنگ طلایی در ساخت این گونه مبلمان استفاده می‌شود. این نوع مبلمان از طراحی خاص و چشم نوازی برخوردار می‌باشد. در طراحی این گونه مبلمان‌ها از ترکیب رنگ‌های خاص که عموما از طیف روشن می‌باشد، استفاده شده است. در ساخت این مدل مبلمان از چوب‌های گران قیمتی مانند چوب گردو استفاده می‌شود. چوب گردو نمونه‌ای از چوب‌های با دوام و با کیفیت بوده و از این رو در بالا بردن دوام مبلمان استیل ایتالیایی تاثیرگذار می‌باشد. این گونه مبلمان‌ها در دسته گران قیمت‌ترین انواع مبلمان قرار دارند.
دکوراسیون اتاق خواب ایتالیایی


آریا بانو


در طراحی اتاق خواب به سبک ایتالیایی، از سرویس خواب مجلل استفاده می‌شود. تخت خواب و میزهای آرایشی چوبی که از منبت کاری در طراحی آن‌ها استفاده شده است، در این سبک به کار گرفته می‌شود. استفاده از المان‌های تزئینی طلایی رنگ و لوسترهای کریستال در طراحی اتاق خواب به سبک ایتالیایی به چشم می‌خورد.
نکات پایانی
آن چه که در این مطلب به بیان آن پرداختیم، معرفی سبک دکوراسیون ایتالیایی می‌باشد. همان گونه که اشاره شد، این سبک طراحی در دو دسته کلاسیک و مدرن قرار می‌گیرد و از ویژگی‌های بارز آن ایجاد فضایی لوکس و مجلل می‌باشد. آن چه که باعث ایجاد تفاوت در طراحی سبک ایتالیایی مدرن و کلاسیک می‌شود، استفاده از طراحی ساده تر در سبک مدرن نسبت به سبک کلاسیک می‌باشد. با این حال استفاده از المان‌های تزئینی مجلل در سبک ایتالیایی مدرن نیز به چشم می‌خورد.
زهرا شیخی

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/261106/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

نانوگرافن پروانه‌ای برای استفاده در حوزه کوانتومی ساخته شد

از زر و سیم جهان پاس نظر باید داشت

رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد

یوفا تهدید کرد؛ احتمال محرومیت اسپانیا از یورو

خصوصی واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!

شماره یک و دو دنیا برای PSG بازی می‌کنند

مژده 500 میلیاردی وزیر در دیدار با ورزشکاران

بارسلونا به ستاره پی‌اس‌جی باخت!

وعده لاپورتا به هواداران بعد از ماندنی شدن ژاوی

سوال و پاسخ کوتاه با سیدجواد هاشمی

دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با جامعه معظم ایثارگری

قیمت انواع ملک در تهران سال 1353 را ببینید! / عکس

«بی معرفت» با اجرای زیبا و احساسیِ بهنام بانی

ارز حج 1403 تامین شد

پایان ماراتن داوطلبان کنکور ریاضی، انسانی و فرهنگیان

حکمت/ آنچه سبب خواری شخص خواهد شد

داستانک/ گریه بر شهید

بارش باران در ایستگاه متروی تازه افتتاح شده استانبول!

کاشان، عروس خانه‌های تاریخی ایران

کیک سیب زمینی برای شب های مهمانی

تکنیک های طلایی برای سلامت مغز

شوهر شما هم یک مرد بی احساس است؟!

موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی 6 سیلندر

تست موفق اولین موتور 6سیلندر ایرانی

شعر زیبای میلاد عرفان پور درباره عملیات وعده صادق

درخواست حمید مطهری از هواداران تراکتور

گل های دیدنی دنیای فوتبال با ضربات بغل پا

مطهری: سعی میکنیم در 90 دقیقه کار را تمام کنیم

لاپورتا: ژاوی ماند چون پروژه برنده‌ای داریم!

خشم ژاوی: می‌خواهند با اعتبار من بازی کنند

توصیه نماینده مجلس به مالکان جدید استقلال و پرسپولیس

بانک هایی که خریدار پرسپولیس بودند واقعا سهام شان افت کرد؟

واکنش تند کارشناس تلویزیون به وزارت ورزش

خطر از بیخ گوش «گلنار» گذشت

افشاگریِ وحیدِ نون‌خ: در چابهار چندین بار بیهوش شدیم

ازدواج بدون حلقه ازدواج!

تو این همه خواستگار یواشکی داشتی؟!

آرایش سحر دولت‌شاهی در «افعی تهران» دردسرساز شد!

تیپ جذاب و متفاوت سلنا گومز در شهر نیویورک / جدیدترین استایل خیابانی خانم بازیگر برای فیلم جدیدش

عکس یادگاری طاها پسر علیرضا بیرانوند در کنار رونالدو / لایک جالب رونالدو برای پسر رقیبش

اجرای زیبای آهنگ ناصر عبداللهی توسط پسرش

دفترچه سوالات ریاضی و انسانی نوبت اول کنکور 1403 منتشر شد

قرنطینۀ مطلق برای طراحان سؤالات کنکور

پیش‌بینی هوای تابستان امسال

غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان

فتوای جهاد او انگلیسی‌ها را از خاک ایران خارج کرد!

حمله دلفین‌ها به گله موتوماهیان

تولد عجیب‌ترین توله سگ دنیا که همه را حیرت‌زده کرد

ظهر بارانی در حرم مطهر رضوی

فرار خنده دار کروکودیل از رویارویی با سگ