آریا بانو

آخرين مطالب

15 خوراکی برای لاغری شکم اجتماعي

  بزرگنمايي:

آریا بانو - لاغری شکم دغدغه ی این روزهای بسیاری از دوستداران تناسب اندام و مد است، جذابیت و فرم اندام بازیگران هالیوودی، ایده آل بسیاری از افرادی است که به زیبایی می اندیشند. اما چرا بسیاری از ما برای رسیدن به شکل ایده آل بدنمان، به زحمت می افتیم و یا به سختی می توانیم به لاغری شکم برسیم؟

به گزارش بانو نیوز ، 15 خوراکی برای لاغری شکم در 10 روز
1- جودوسر باعث بالارفتن سرعت سوخت و ساز بدن می شود و اگر صبحانه بخورید تا موقع ناهار انرژی دارید و به سراغ غذاهای ناسالم نمی روید.
2- بادام بادام حاوی پروتئین هایی است که با گرسنگی مبارزه می کنند. از طرف دیگر حاوی چربی های اشباع نشده ای است که بسیار سیر کننده می باشند. این دو عامل به کاهش وزن و کاهش چربی کمک می کنند. مطالعات نشان می دهد افرادی که بادام مصرف می کنند نیم برابر بیشتر از افرادی که بادام مصرف نمی کنند، چربی های شکمی خود را از دست می دهند.
3- کاهو کاهو سرشار از فیبر و آب است خوردن آن به پر شدن معده و احساس سیری کمک می کند. در نتیجه با بوجود آمدن احساس سیری به کاهش چربی کمک می کند.
4- لوبیا همانطور که در مقاله خواص لوبیا ؛ 11 دلیل برای مصرف لوبیا بیان کردیم، با خوردن لوبیا به دلیل فیبر و پروتئین بالا برای طولانی مدت احساس سیری می کنید و نیازی به خوردن غذاهای دیگر ندارید.
چایی راه حلی برای لاغری
5- چای یخی چای یخی را می توان جایگزین سایر نوشیدنی های پرکالری مانند نوشابه و دلستر کرد. با این کار کالری مصرفی روزانه کاهش می یابد و به کاهش چربی در طولانی مدت کمک می کند.
6- سرکه سیب سرکه سیب آنزیم چربی سوزی را تحریک می کند و سطح قند خون را تنظیم می کند. از طرف دیگر با مصرف سرکه سیب احساس گرسنگی کاهش یافته و موجب سیری می شود. برای اطلاعات بیشتر مقاله آیا لاغری با سرکه سیب ممکن است؟ را مطالعه فرمایید.


آریا بانو


7- دارچین دارچین طبع گرمی دارد و به بالا بردن سوخت و ساز بدن کمک می کند. دارچین را می توان به جای شکر عنوان چاشنی و شیرین کننده به غذاها اضافه کرد. دارچین با کاهش کالری دریافتی و از طرف دیگر با بالا بردن چربی سوزی به کاهش وزن کمک می کند. حتما بخوانید: لاغری با دارچین و عسل
مصرف آب و لاغری
8- آب بیشتری بخورید سرعت سوخت و ساز بدن را بالا می برد و بدن را پاکسازی می کند و بعنوان یک کاهش دهنده اشتها کمک می کند. ببینید آب نخوردن چه بلایی سرتان می آورد؟ برای اینکه تاثیر بیشتری داشته باشد نکات زیر را رعایت کنید: قبل از غذا آب بخورید. این کار باعث کم شدن 75 کالری در هر وعده غذایی می شود و اگر هر روز این کار را انجام دهید سالانه 2700 کالری کمتر مصرف می کنید. آب را طعم دار کنید.
شما می توانید تکه ای لیمو، نعنا، نارنج برای رهایی از طعم معمولی آب استفاده کنید و حتی لیمو سوخت و ساز بدن را بالا می برد. آب خنک بخورید. سوخت و ساز بدن را بالا می برد و بدن برای گرم کردن آن کالری بیشتری می سوزاند و باعث کاهش وزن می شود. آب کافی بنوشید. هشت لیوان آب در روز به کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام کمک می کند. حتما بخوانید: آب نخوردن چه بلایی سرتان می آورد؟


آریا بانو


9- نوشیدنی ها را تغییر دهید به جای نوشابه های گازدار از آب استفاده کنید یا با خواندن مقاله بهترین نوشیدنی برای کاهش وزن چیست؟ نوشیدنی مناسبی انتخاب کنید. به جای قهوه با خامه و شکر از قهوه معمولی استفاده کنید. چای سبز حاوی آنتی اکسیدانی به نام کاتچین است که به طور طبیعی باعث افزایش سوخت و ساز بدن و افزایش چربی سوزی بدن می شود. مصرف الکل را قطع کنید. الکل سطح استروژن بدن را افزایش می دهند و باعث ذخیره شدن چربی در پاها و شکم می شود.
بیشنر بدانید:
حفظ تناسب اندام با 21 راهکار ساده
10- استفاده از زردچوبه در غذاها باعث کاهش التهاب در بدن می شود و حتی سرعت سوخت و ساز بدن در آب شدن چربی ها را بالا می برد.
11- مصرف پروتئین را افزایش دهید پروتئین نسبت به چربی و کربوهیدارت بدن را بیشتر سیر نگه می دارد. پس خوردن پروتئین گرسنگی را کاهش می دهد. مصرف پروتئین میزان متابولیسم بدن را بالا می برد و به تعادل قندخون و سطح پایین انسولین کمک می کند. حتما بخوانید: رژیم پروتئین چیست ؛ آیا رژیم پروتئین لاغر می کند؟
12- آجیل ها و دانه ها یکی از بهترین منابع گیاهی است و اسیدچرب های امگا3 زیادی دارند که باعث کاهش میزان کلسترول می شود.
13- روغن گردو سرشار از امگا3 است و مانع از پرخوری می شود و فیبر بالای آن برای طولانی مدت سیر نگه تان می دارد چون زمانی که فیبرها وارد معده می شوند آب را به خود جذب می کنند و حجیم می شوند.
14- شکلات سرشار از فیبر است و با خوردن کمی از آن احساس سیری می کنید و اشتهای شما نسبت به غذاهای شور و چرب کم می کند. همچنین شکلات تلخ میزان متابولیسم بدن را بالا می برد و موجب کاهش وزن می شود. حتما بخوانید: مزایای خوردن شکلات برای سلامت
15- برگه سیب به راحتی هضم می شود و باعث تصفیه خون و پاکسازی معده و روده می شود و سرشار از فیبر است و منبع غنی برای انواع ویتامین های B، کلسیم، آهن و … است.
انتهای متن/*

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/259040/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

کاخ رسانه تصاویر جالبی از فرود مجدد فالکون 9

پنگوئن رباتیک با سرعت و چالاکی در زیر آب حرکت می‌کند

یک اردیبهشت سالروز درگذشت شاعر و نویسنده ممتازِ معاصر، ملک‌الشعرا بهار

طلبِ عشق زهر بی سروپایی نکُنیم….!

در چنین روزی و در سال 2011 ضربه کاری رونالدو به بارسلونا

جواد خیابانی: نه قهر کردم و نه از تلویزیون می‌روم

گزینه‌های باشگاه تراکتور برای مربی جدید از زبان نصیرزاده

حواشی بازی پیکان و هوادار از زاویه دوربین باشگاه

وینیسیوس 52 بازی زودتر به مسی رسید!

قریشی: استعفای ربیعی شوک مثبتی به تیم داد

دوشان ولاهوویچ تنها بازیکنی که در تیم الگری می‌درخشد

کاظمیان: داور عامل شکست ما برابر استقلال بود

ریکاوری تراکتوری‌ها با چهره اخمو

کولاک مهاجم سابق پرسپولیس در لیگ ژاپن

واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به 6 بانک

پرسپولیس عنوان کمترین گل خورده را از استقلال گرفت

مجری معروف تهیه کننده تئاتر شد!

جواد خیابانی: نه قهر کردم و نه از تلویزیون می‌روم!

چه خبر از مژده لواسانی و سوگل خلیق؟

ماجرای بیزینس‌های «آقای همساده»

تشخیص بیماری مرگبار از روی دست ها

آهنگ معین زد رو از خود معین زد قشنگ‌تر خوندن!

ثبت تصویر پلنگ ایرانی در رودبار

اظهارات خانواده شهیدی که در اولین ماموریتش به شهادت رسید

آغاز ثبت‌نام پشت کنکوری‌ها جهت ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره

پورعباس: سازمان ملی سنجش در مرحله ابلاغ توسط شورای انقلاب فرهنگی قرار دارد

سعدی‌خوانی مرحوم آیت‌الله مجتهدی تهرانی

گوناگون/ روش پاسخ به حمله دشمن در کلام امیرالمؤمنین (ع)

دره های زیبای الموت قزوین

با 2 تا بادمجان این شکلی هنر آشپزی‌ تو به رخ بکش!

آموزش رول کوکی راحت و فوق العاده خوشمزه

طرز تهیه بورک مرغ و قارچ

کنترل خوب فشارخون می تواند از فیبروم رحمی جلوگیری کند

با پسر کوچک تر از خودمون ازدواج کنیم؟

کوتاه کردن مو با افزایش احتمال مرگ!

بین ناز و التماس تعادل برقرار کنید

نروژ بزرگترین کشتی‌های هیدروژنی جهان را می‌سازد

تمجید گواردیولا از لیورپول

آخرین وضعیت کشتی آزاد برای المپیک

قرقیزستان از شکست برابر تاجیکستان گریخت

مدیرروستا: منافع برخی کشیدن ترمز پیشرفت لیگ است

اتفاق عجیب برای ژیمناست تاریخ‌ساز ایران

واکنش‌های برتر مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

ستاره بارسلونا تهدید به مرگ شد!

کشتی ایران رکورد تاریخش را در مسابقات قهرمانی آسیا شکست

داوران هفته 28 لیگ دسته اول مشخص شدند

عالیشاه بازی آلومینیوم را از دست داد

بچه بال مگسی رو واکس زده!

چرا «گناه فرشته» نظر مخاطب را جلب نکرد؟

رابطه تازه سحر دولتشاهی و پیمان معادی صدای برخی‌ها را درآورد!