آریا بانو

آخرين مطالب

چاق شدن صورت با ماسک شیر خشک پزشکي

  بزرگنمايي:

آریا بانو - چاق شدن صورت با ماسک شیر خشک
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6014600
٠
٠
مجله دلگرم / یکی از روش های چاق شدن صورت با شیر خشک ، استفاده از ماسک شیر خشک است که این ماسک علاوه بر چاق کردن صورت ، نوعی لایه بردار طبیعی پوست هم به شمار می رود.
ماسک شیر خشک معجزه گر برای پوست صورت
یکی از روش های چاق شدن صورت با شیر خشک ، استفاده از ماسک شیر خشک است که این ماسک علاوه بر چاق کردن صورت ، نوعی لایه بردار طبیعی پوست هم به شمار می رود. در این مطلب شما را با خواص ماسک شیر خشک برای تقویت و پاکسازی پوست صورت آشنا می کنیم.
برخی افراد صورت های لاغر واستخوانی دارند. آنها به دنبال راهی برای چاق شدن صورت خود می باشند. در این زمینه ما استفاده از شیرخشک را پیشنهاد میدهیم. برای پاکسازی و تقویت پوست شیرخشک بهترین ماده خوراکی است. در ادامه با روش تهیه ماسک شیرخشک آشنا خواهید شد .
با بهترین و جالب ترین روش ها می توان به صورت کاملا طبیعی و بدون جراحی صورت زیبا و چاقی طبیعی را تجربه کنید. یکی از این روشها چاقی صورت با شیر خشک است.
شیر؛ از زمان های قدیم به عنوان پاک کننده ، تقویت کننده و زیباسازی پوست مورد استفاده قرارمی گرفت . " کلئوپاترا”، با حمام های شیر معروف خود شناخته شده بود. حمام شیری که او را زیباتر و جذاب تر می کرد.
امروزه از حمام در وان شیر برای زیبا سازی پوست بدن و صورت استفاده می شود. شاید مطالب زیادی در مورد فواید شیر خشک خوانده باشیم اما در مورد چاق شدن صورت با شیر خشک ، ممکن است چیز زیادی نشنیده باشیم .
حقیقت این است که شما می توانید خیلی آسان و بی دردسر با شیر خشک صورت خود را تو پر و چاق کنید . پودر شیر قوی تر و موثر تر از شیر مایعی است که حتی ممکن است با آب رقیق شود !پودر شیر حاوی غلظت بالایی از ویتامین ها و مواد معدنی بوده و نسبت به شیر مایع در فرم جامد، خواص بیشتری دارد. بنابراین وجود مواد مغذی در پودر شیر است که آن را به یک درمان خانگی تبدیل کرده است .
شیر خشک علاوه بر خواص سلامتی می تواند برای پوست شما هم بسیار مفید باشد. اگر چه این محصول در رژیم مراقبت از زیبایی قرار نگرفته است اما باید گفت که پودر شیر در لطافت پوست های حساس و خشک بسیار سودمند و موثر است به میزان کافی رطوبت به پوست منتقل می کند و به عنوان یک راهکار چاق شدن صورت با شیر خشک می تواند در چاق شدن صورت لاغر کمک کننده باشد .
انواع ماسک شیر خشک
اما برای چاق شدن صورت با شیر خشک می‌توان از ماسک شیرخشک استفاده کرد. برای استفاده به صورت ماسک، ترکیبات مختلفی وجود دارد که تقریبا می‌تواند سلیقه‌ای باشد، اما ما سعی می‌کنیم بهترین ترکیبات را به شما معرفی کرده و آموزش دهیم.
در صورت ترکیب شیر خشک، با روغن زیتون و شکر، یک ماسک خارق العاده به دست می‌آورید. پس از نیم ساعت که این ماسک روی صورتتان ماند، صورت خود را آهسته بشوئید و تفاوت را مشاهده کنید. پوست شما بعد از استفاده لایه برداری هم شده و روشن‌تر و زیبا‌تر است. در صورت استفاده‌ی مستمر به هدف چاق شدن صورت با شیر خشک هم خواهید رسید.
در صورتی که می‌خواهید روند پاکسازی و شادابی پوستتان سرعت یابد، می‌توانید از ترکیب دو قاشق آبلیمو و 1 قاشق پودر شیرخشک استفاده کنید. وجود آبلیمو در این ترکیب، به علت ویتامین C. سلول‌های مرده‌ی روی پوست را از بین می‌برد و در واقع یک لایه از پوست برداشته می‌شود.
این ماسک را روی پوست به خوبی پخش کنید و پس از بیست دقیقه با آب خنک صورت را بشویید. بعد از چند بار استفاده از این ماسک، به مرور لک‌ها و جای جوش‌ها از روی پوست صورتتان پاک می‌شود.
چاق شدن صورت با شیر خشک
بسیاری از افراد به علت وجود منافذ پوستی باز، روی پوست خود جوش‌های به اصطلاح سر سیاه دارند. علت این امر این است که آلودگی و گرد و غبار موجود در هوا وارد منافذ پوستی می‌شود. برای بستن این منافذ روش‌های زیادی هست، اما اگر همزمان به دنبال چاق شدن صورت با شیر خشک نیز هستید، ما به شما ترکیب شیر خشک، زردچوبه و عسل را پیشنهاد می‌کنیم.
وجود زرد چوبه در این ماسک با خاصیت ضد باکتریایی، آلودگی‌های موجود روی پوست را از بین می‌برد. برای استفاده از این ماسک، آن را به مدت بیست دقیقه روی پوست قرار دهید و سپس با آب سرد بشویید.
اگر هربار که خودرا در آیینه می‌بینید، لکه‌های قهوه‌ای رنگ روی پوستتان، باعث آزارشما می‌شود، ما برایتان یک ترکیب معجزه آسا داریم. لکه‌های قهوه‌ای رنگ به علت تابش مستقیم آفتاب یا بالا رفتن سن ایجاد می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از ترکیب 1 قاشق شیر خشک، 2 قاشق ماست و 1 قاشق آبلیمو، PH پوسستان را متعادل کنید و همزمان از پوست خود لایه برداری کنید. با استفاده‌ی مداوم از این ماسک یک لایه‌ی رویی پوست که آسیب دیده است از بین می‌رود و بعد از مدتی کوتاه پوستی شاداب و باطراوت خواهید داشت. این روش خانگی برای روشنی پوست را از دست ندهید.
آیا چاق شدن صورت با شیرخشک ضرری هم دارد؟
از آنجا که لازم است برای تهیه‌ی شیرخشک فرآیند‌هایی انجام شود، برخی ممکن است فکر کنند که خب شیر خشک ماده‌ای طبیعی نیست و حتما شیر تازه و مایع فواید بیشتری نسبت به پودر آن داشته باشد یا حتی برای مصرف بزرگسالان مضر باشد. آیا واقعا اینگونه است؟
اولین چیزی که به ذهن می‌رسد تفاوت قیمتی این دو است. شیر خشک قیمت بیشتری نسبت به شیر مایع دارد که طبیعی هم به نظر می‌رسد. شیرخشک باید با انجام عملیات‌های کارخانه‌ای تولید شود و دقت کنید که گفتیم غلظت ویتامین‌ها و مواد معدنی موجود در آن بیشتر است. نکته‌ی دیگر این است که شیرخشک با هدف مصرف برای کودکان تولید شده است؛ بنابراین میزان کلسیم و پروتئین موجود در آن نسبت به شیر مایع کمتر است و تا توسط نوزدان بهتر هضم شود.
همچنین بسیاری از تحقیقات نشان داده‌اند که میزان کلسترول اکسیده‌ی شیر خشک، که البته خطرناک‌ترین نوع کلسترول هم هست، بالاست، پس برای استفاده‌ی مداوم به خصوص برای بزرگسالان پیشنهاد نمی‌شود. اما در کنار این موضوع متخصصان زیادی هم هستند که مخالف این امر بوده و هیچگونه ضرری بابت مصرف بلند مدت شیرخشک گزارش نکرده‌اند
بنابراین به نظر منطقی است که قبل از مصرف خوراکی مستمر با پزشک تغذیه در این مورد مشورت کنید. اما به خاطر داشته باشید که چاق شدن صورت با شیر خشک، به صورت ماسک، کاملا بی ضرر است.
حتما دقت داشته باشید، که درصورتی نتیجه‌ی قابل ملاحظه‌ای خواهید داشت که استفاده از این ماسک‌ها به صورت مستمر و منظم باشد. در صورت استفاده از این درمان‌های خانگی، در معرض عوارض مصرف دارو‌های گران قیمت شیمیایی قرار نمی‌گیرید و هزینه‌ی کمتری هم پرداخت خواهید کرد.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/258972/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آلگری: می‌خواستم خودم را هم تعویض کنم!

رزرو بلیت پاریس برای 4 کشتی‌گیر و ابهام در 57 و 86 کیلو

یوونتوس به زحمت از شکست گریخت

گلزنی منتظرمحمد مقابل تیم ملی امید تاجیکستان

کارشناسی داوری گل گهر - استقلال خوزستان

کارشناسی داوری نساجی - تراکتور

صحبت های سیدعلی میرغفاری رئیس صدور مجوز حرفه ای استقلال

عذرخواهی کاپیتان استقلال بخاطر 10 دقیقه پایانی

کارشناسی داوری فولاد - مس رفسنجان

کارشناسی داوری دیدار استقلال - شمس آذر

حمله هواداران عصبانی تراکتور به مینی ون حامل بازیکنان در فرودگاه تبریز

چرا جیمی کرگر به پیروزی و صعود بایرن مونیخ مقابل آرسنال باور داشت؟

کارشناسی داوری مس رفسنجان - پیکان

کارشناسی داوری شمس آذر - فولاد

کارشناسی داوری استقلال خوزستان - صنعت نفت

پلی به گذشته؛ برتری 2-1 بایرن مونیخ مقابل منچستریونایتد

بخش‌هایی از داوری گلاره ناظمی در اولین قضاوت خود به عنوان داور اول در جام ملت های فوتسال آسیا

گل زیبای دوشان ولاهوویچ به کالیاری از روی ضربه آزاد

کارشناسی داوری سپاهان - ذوب آهن

کارشناسی داوری پیکان - هوادار

پیشنهاد رسمی امیر قلعه نویی و فدراسیون فوتبال به دست افشین قطبی رسید

کارشناسی داوری صنعت نفت - پرسپولیس

ماجرای مرد کوری که 60 سال پیش با شکنجه 2 کودک را برای گدایی اجاره کرد!

پیرترین فرد زنده جهان کیست؟

وداع با اطلس؛ ربات انسان‌نمای بوستون داینامیکس بازنشسته می‌شود

دل ز جان برگیر و در بر گیر یار مهربان

نصیرزاده: با مجیدی، گل محمدی مذاکره داشتیم

نصیرزاده: تمام لیست خمس با نظر خودش جذب کردیم

پیروانی: یک بار هم علیه داوری حرف نزدم

وضعیت خروجی ورزشگاه وطنی

هاشمی نسب: درباره ناعدالتی ها حرف نمیزنم

کایل واکر: جود بلینگام یک هافبک کامل است

بادامکی: فشار مجازی استقلال بی سابقه بوده است

بیرانوند فردا گچ دستش را باز می کند

معاون پرسپولیس: اعلام کردند VAR منتفی شد

علت توقف مذاکره تراکتور با بردیف از زبان نصیرزاده

آخرین خبر از واگذاری مالکیت باشگاه پرسپولیس

عمو کاووس: مرگ حقه، میکروب بهانه است

گناه مخاطب چی بود فرشته؟

‎«گریه لیلی»؛ شاهکار تکنوازی ویولن استاد اسدالله ملک

سرعت وقوع فرونشست چقدر است؟

خیلی شانس آورد از یک تصادف مرگبار نجات پیدا کرد!

عکس های کاملا به موقع

دلیل احساس درد در مفاصل انگشت ها چیست؟

اشتباهات ساده‌ای که آشپزخانه را شلوغ و نامرتب می‌کند

نسخه جدید ربات انسان‌نما اطلس با قابلیت‌های هوش مصنوعی معرفی شد

صحبت های شنیدنی دکتر الهی قمشه ای

دقیقی: می‌توانستیم مساوی کنیم، حیف شد

جعفری: بازی کردن با فولاد در اهواز همیشه سخت است

قربانعلی‌پور: مطمئنا لیگ برای تیم ملی رصد می‌شود