آریا بانو

آخرين مطالب

محتوای حمایت‌شده

روش‌های لیفت و جوانسازی صورت؛ بدون جراحی و بدون دستگاه پزشکي

  بزرگنمايي:

آریا بانو - در این مطلب سعی داریم تا شما عزیزان رو با سه روش لیفت و جوانسازی صورت بدون نیاز به جراحی یا استفاده از دستگاه‌های خاص آشنا کنیم. به طور کلی این سه روش عبارت‌اند از تزریق ژل و بوتاکس، لیفت صورت با نخ و رتینول تراپی.
صورت از جمله اعضای بدن انسان محسوب می‌شود که به‌طور معمول بیشترین توجه ممکن رو به‌خودش جلب می‌کند. چرا که جدای از استقرار اعضای ارتباطی بدن انسان در چهره، معمولاً صورت تنها عضوی هست که حین صحبت‌کردن و برقراری ارتباط با دیگران به چشم میاد؛ از این‌رو طبیعتاً زیبایی این عضو بیش از دیگر اعضای بدن موردتوجه قرار می‌گیرد.
در این عنوان سعی داریم تا شما عزیزان رو با سه روش لیفت و جوانسازی صورت بدون نیاز به جراحی یا استفاده از دستگاه‌های خاص آشنا کنیم. به طور کلی این سه روش عبارت‌اند از تزریق ژل و بوتاکس، لیفت صورت با نخ و رتینول تراپی.
جهت بهرمندی از 20 % تخفیف در کلینیک زیبایی ساعی کلیک کنید.


لزوم نیاز به استفاده از لیفت و جوانسازی صورت
در هر دهه از زندگی به طور میانگین در حدود 30 درصد از سطح ساخت استاندارد کلاژن در بافت پوست ما کاسته می‌شود.
علاوه بر آن آلاینده‌های مدرن صنعتی که در حال حاضر در محیط‌های شهری از کم جمعیت تا پر جمعیت وجود دارند، به راحتی به درون منافذ پوستی ما نفوذ کرده و منجر به کاهش سطح سلامت و زیبایی بافت پوست ما می‌شوند.
در عین حال عادات ناسالم روزمره ما مثل عدم انجام مراقبت‌های پوستی، به سلامت بافت پوست ما صدمه وارد می‌کند. در نتیجه با قرار گرفتن در معرض کلیه‌ی عواملی که با هم مرور کردیم، سلامت و جوانی پوست صورت ما به مخاطره خواهد افتاد.
در ادامه با هم به بررسی متدی غیرتهاجمی و بدون نیاز به جراحی و دستگاه‌های خاص خواهیم پرداخت که به ما در انواع فرآیند‌های جوانسازی، لیفت و پاکسازی صورت کمک خواهند کرد.
جوانسازی صورت با تزریق ژل و بوتاکس
تزریق، که در این مورد تزریق‌های موردنظر ما ژل و بوتاکس هستند؛ از راه‌های متنوعی به ما در جوانسازی صورت و دیگر نواحی بدن کمک می‌کنند. اما عملکرد هر یک از این فرآیند‌های تزریقی مجزای از دیگری بوده و هر یک به شیوه‌ی خود و با مزایایی که دارد ما رو در زمینه‌ی جوانسازی صورت همراهی خواهند کرد.


در صورت پخش نشدن ویدئو روی تصویر زیر کلیک کنید.

جهت بهرمندی از 20 % تخفیف در کلینیک زیبایی ساعی همین حالا تماس بگیرید.

021-88100050
0919 852 852 9
باید در نظر داشته باشیم که برای فرآیند جوانسازی صورت با تزریق ژل، برای هر یک از بخش‌های صورت؛ می‌بایست از ژل دارای غلظت خاص و موردنیاز برای همون بخش از صورت استفاده کرد. نتایج حاصل از تزریق ژل از ظرافت بسیار بالایی برخوردارند. عاری از هرگونه حساسیت و عوارض جانبی هستن و از حداقل میزان درد حین تزریق برخوردار هست.
استفاده از ژل‌های با کیفیت و مرغوب‌تر در بازار منجر به ماندگاری طولانی‌تر آثار حاصل از فرآیند جوانسازی صورت با تزریق ژل خواهد بود. رفع چین و چروک‌های موجود در بخش‌های اطراف چشم، لب، بینی، فک و چانه و گردن از جمله مواردی هستند که تزریق ژل به خوبی از پس آن‌ها بر می‌آید.
موردی که باید در فرآیند جوانسازی با تزریق بوتاکس در نظر داشت، کاربرد متفاوت بوتاکس با ژل هست. چرا که ژل به صورت فیلر به ایجاد اثر پوششی در نواحی برخوردار از چین و چروک می‌پردازه، اما بوتاکس به نحوی با کاهش فعالیت در صورت که با انقباض خودشون منجر به بروز چین و چروک در صورت می‌شود، به جوانسازی بخش‌های مختلف صورت ما می‌پردازد.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مراجعه نمایید.
www.saeeclinic.com
تاثیر استفاده از بوتاکس به صورت دوره‌ای هست، به این معنی که پس از تزریق بوتاکس و رفع آثار کهولت سن در ناحیه‌ی موردنظر؛ به فواصل تعیین شده توسط پزشک نیاز به تزریق مجدد وجود داره که بر اساس نوع چین و چروک فواصل تعیین شده یا تعداد تزریق‌ها تعیین خواهد شد. اما به‌طور کلی سبک تزریق‌های بوتاکس با توجه به نوع چین و چروک از قرار زیر خواهد بود.
به نوعی هدف اصلی استفاده از بوتاکس جلوگیری از تبدیل خطوط موقت به دائم محسوب می‌شود. به نوعی که منجر به رفع چین و چروک‌های سطحی پوست و پیشگیری از تبدیل چین و چروک‌های سطحی به دائمی می‌شود. در نتیجه در مواردی که چین و چروک‌های سطحی وجود دارند معمولا چند جلسه تزریق به فاصله سه ماه به کاهش یا رفع کامل چین و چروک منجر می‌شود.

اما در موارد برخورداری از چین و چروک‌های عمقی‌تر یا دائمی، نهایتا تا سه جلسه تزریق به فواصل یک ماه صورت می‌گیرد و پس از اون با استفاده از ژل‌های مکمل فرآیند بوتاکس به کاهش حداکثری آثار کهولت سن در چهره پرداخته می‌شود.
جوانسازی صورت با استفاده از رتینول تراپی
رتینول تراپی به علت برخورداری از ساختار مشابه ویتامین A علاوه بر جوانسازی پوست، از پوست صورت در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. رتینول از بین تمام مواد موجود در گروه رتینوئید‌ها، از کمترین امکانِ ایجادِ حساسیت و ایجاد تحریک‌پذیری برخورداره که برای افرادی با پوست حساس بسیار مناسب است.
در صورت پخش نشدن ویدئو روی تصویر زیر کلیک کنید.

رتینول از خانواده‌ی رتینوئید‌ها بوده و باتوجه به برخورداری از ساختار کوچک سلولی، با جذب در لایه‌های بیرون پوستی، به لایه‌های زیرین پوست که محل استقرار کلاژن و الاستین هست، انتقال پیدا می‌کند. با نفوذ به این لایه‌ها رتینول منجر به افزایش ترشح کلاژن و الاستین در زیر پوست و جوانسازی هرچه بیشتر پوست صورت می‌شود.


جهت مشاهده نمونه‌های جوانسازی به اینستاگرام مراجعه نمایید.
clinicsaee@
برطرف‌سازی لکه‌های قهوه‌ای‌رنگِ حاصل از اشعه‌ی آفتاب، آکنه و کک و مک از جمله موارد دیگری هستند که در رتینول‌تراپی میسر شده و برای مدت تقریبا طولانی پایدار خواهند موند. رفع منافذ غیرعادی پوست و بازیابی پوستی نرم و یک‌دست همون تاثیرِ شگفت‌انگیزِ رتینول‌تراپیِ که با نام جادوی رتینول تراپی شناخته می‌شود.
ایجاد تاخیر در روند پیری پوست از جمله آثار خارق‌العاده‌ی پاکسازی صورت با رتینول تراپی محسوب می‌شود. در عین حال درمان جوش‌های سرسفید، سرسیاه و گرفتگی منافذ پوست و گا‌ها پاکسازی اجرام زیرپوستی از جمله موارد دیگری هستند که می‌شود با رتینول تراپی به اون‌ها دست پیدا کرد.
جوانسازی و لیفت صورت با استفاده از فرآیند لیفت با نخ
فرآیندی که تکنولوژی پیشرفته‌ی اون به پزشکان و تکنیسین‌های زیبایی اجازه‌ی این رو می‌ده که صورت شما عزیزان رو به هر جهتی لیفت کنند. بالا کشیدن پوست تنها کاری نیست که در فرآیند جوانسازی صورت با لیفت نخ انجام می‌گیرد.

در این فرآیند تحریک بافت پوست به ترشح کلاژن به شدت به فرآیند جوانسازی سرعت می‌بخشه چرا که از طرفی با انجام پذیرفتن پروسه‌ی لیفت و بالا کشیده شدن پوست چروک‌های موجود در سطح پوست از بین خواهند رفت و تحریک پوست برای ترشح کلاژن بیشتر بافت آینه‌ای و درخشنده رو برای شما به ارمغان می‌آورد.
در این فرآیند که ابتدا با بی‌حسی موضعی شروع می‌شود، در نواحی خاصی از صورت که نیاز به لیفتینگ در اون‌ها حس می‌شود؛ سوراخ‌های ریزی توسط پزشک ایجاد می‌شود و سوزن و نخ مخصوص لیفتینگ از لایه زیرین پوست عبور می‌کند تا پوست رو مثل قلاب در خودش درگیر کنه و به سمت بالا هدایت (لیفت) کند.
پس از انجام این فرآیند بدونی نیاز به جراحی و هیچگونه دستگاه خاص، پزشک موردنظر به پیکربندی شکل لیفت می‌پردازد تا بهترین نتیجه از فرآیند لیفت حاصل شود. پس از انجام لیفت صورت با نخ نیاز به دوره‌ی نقاهت یا استراحتی وجود ندارد و این فرآیند عاری از هرگونه حساسیت یا عوارض جانبی است.
در صورت تمایل به رزرو وقت برای جلسه‌ی مشاوره و دریافت مشورت و معاینه توسط پزشک، با کارشناسان کلینیک ساعی تماس حاصل فرمائید.
در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون عمل‌های زیبایی دیگر از جمله لیزر مو‌های زائد، یا انواع روش‌های زاویه‌سازی و فرم‌دهی صورت در کلینیک ساعی، لطفا از طریق هر یک از پل‌های ارتباطی با ما در ارتباط باشید یا همین حالا با ما تماس بگیرید!
جهت بهرمندی از 20 % تخفیف در کلینیک زیبایی ساعی کلیک کنید.



021-88100050
0919 852 852 9
info@saeeclinic.com
آگاهیِ شما، رمز موفقیت ماست!

جهت مشاهده نمونه‌های جوانسازی به اینستاگرام مراجعه نمایید.
clinicsaee@

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مراجعه نمایید.
www.saeeclinic.com

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/234489/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

سینی غذای خوشمزه یک ساندویچ رژیمی از نگار فرهمند همسر پژمان جمشیدی +ویدیو / برای یک دورهمی دوستانه

ست روسری و کیف فوق العاده جذاب و سنتی المیرا شریفی مقدم / خانم مجری قوانین طلایی ست کردن رو بلده

فیلم موزیک «آمده ام تو به داد دلم برسی» با صدای علیرضا قربانی

ارسلان کامکار: خودمان را با پررویی تحمیل کرده‌ایم؛ ما را نمی‌خواهند!

لحظه انفجار مهیب بر اثر نشت گاز

جزئیاتی تازه درباره حذف اسم پدر و مادر از کارت ملی

دستگیری روانشناس روانی که با اسلحه و بی‌سیم از زنان اخاذی می‌کرد!

رقص زیبای ماهی های کوچولوی آبی

مناظر خیره کننده از دریاچه قلبی شکل

طرز تهیه کیک صورتی دخترونه

قبل و بعد از شام خوردن این نکات را رعایت کنید

نقش آزمایشگاه در جلوگیری از بستری های بی دلیل بیماران

پیست مسابقات فرمول یک با آسفالت نانویی روکش شد

اینتل بزرگترین رایانه نورومورفیک جهان را ساخت

چهار سؤالی که ارسطو به آنها پاسخ می‌دهد

کریستین بنتکه: منتظر درخشش دی‌بروینه در آمریکا باشید

کدام کشتی‌گیران سهمیه المپیک را کسب کردند؟

محسن ربانی: دوومیدانی ایران به تک ستاره‌ها متکی است

سورپرایز آنچلوتی؛ تغییرات مهم در ال‌کلاسیکو!

گلزنی شهاب زاهدی در بازی آویسپا فوکوکا مقابل جوبیلو ایواتا

صعود قایقرانان ایران به فینال قهرمانی آسیا

برگزاری جلسه تایید صلاحیت خریداران سرخابی‌

مودریچ هم‌وطنش را به رئال مادرید فروخت!

قرارداد سرمربی والیبال ایتالیا تا 2026 تمدید شد

مدیر مدرسه‌ دختر یا نامزد سابق پدر؟

خانواده جعفری‌جوزانی عزادار شدند

آهنگ «معین زد» رو از خود خواننده قشنگ‌تر خوندن!

برگزاری اولین همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان با حضور مدیرکل حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید و امور ایثارگران

رونمایی شهربانو منصوریان از پسرش آرشام که قراره مثل مامانش قهرمان باشه / چه پسر پر انرژی

علت آب نشدن چربی شکم تان اینجاست!!

آهنگ جدید/ «ماه من» از بابک جهانبخش منتشر شد

متن تلخ دخترِ حسین زمان درباره مرگ پدرش

افزایش 2 میلیون تومانی حقوق سرایداران مدارس

تصاویری عجیب از خسارت سیل امارات

دستگیری یکی از سرکردگان تبلیغ و فروش کوکائین در فضای مجازی

لیز خوردن خودرو در خیابان برفی

شاخ به شاخ دو خودرو با هم

سیب‌زمینی سرخ‌کرده‌ ویژه بچه‌ها!

برای خنک شدن بدن چی بخوریم؟

قبل و بعد شام خوردن این نکات را رعایت کنید

روش جالب قفل کردن درهای خانه برای دزد نزدن

اگر این نشانه‌ها را دارید یعنی شخصیت قوی دارید

تصاویری شگفت‌انگیز از سحابی Orion

رضایت کادر فنی نساجی از لوان پولی

قد کشتی ایران از آسیا بلندتر است

قربانعلی‌پور: قلعه‌نویی سعی در کمترین تعطیلی دارد

هافبک استقلال زیر تیغ جراحی

قاب مشترک ستاره استقلال با غول بسکتبال ایران

محرومیت مادام‌العمر برای بازیکنی که شرط‌بندی می‌کرد

فیفا در جریان اقدامات مربوط به پیشرفت فوتبال ایران قرار گرفت