آریا بانو

آخرين مطالب

لیزر واژن پزشکي

  بزرگنمايي:

آریا بانو - شل‌شدگی و تیره‌شدن واژن در زنان به دلایل مختلفی مثل زایمان طبیعی و بالارفتن سن و یائسگی ممکن است به وجود بیاید. خوشبختانه امروزه روش‌های زیادی برای جوان‌سازی و زیباسازی واژن وجود دارد که بهترین و جدیدترین این روش‌ها لیزر واژن است.
برترین‌ها: میل به زیبایی در انسان امری طبیعی است. مخصوصا بین خانم‌ها که همیشه بیشتر از آقایان به ظاهر و زیبایی خود اهمیت می‌دهند. همانطور که می‌دانید با بالارفتن سن تغییراتی در بدن به وجود می‌آید. خانم‌ها باید علاوه بر پیری و چروک‌شدن پوست و سفیدشدن مو توجهی به اندام تناسلی و شل‌شدگی بافت واژن هم داشته باشند.
مشکلات واژن و اندام تناسلی علاوه بر اینکه روی زیبایی شما تاثیر می‌گذارد، روابط جنسی و لذت جنسی شما را هم مستقیما تحت تاثیر قرار می‌دهد و به مرور زمان باعث کاهش اعتمادبه‌نفستان نیز خواهد شد.
شل‌شدگی و تیره‌شدن واژن در زنان به دلایل مختلفی مثل زایمان طبیعی و بالارفتن سن و یائسگی ممکن است به وجود بیاید. خوشبختانه امروزه روش‌های زیادی برای جوانسازی و زیباسازی واژن وجود دارد.
پس ابتدا لازم است که این روش‌ها را بدانید تا از میان آن‌ها بهترین روش را برای درمان انتخاب کنید.
راه‌های جوان‌سازی واژن به طور عمده به دو بخش زیر تقسیم می‌شود:
تنگ کردن واژن سفیدسازی واژن یکی از بهترین و موثرترین راه‌ها برای جوان‌سازی واژن، لیزر واژن است که در این مطلب توضیح داده‌ایم.
جوان‌سازی واژن با لیزر واژن
استفاده از لیزر برای جوان‌سازی واژن یکی از روش‌های موثر غیرتهاجمی است. خانم‌هایی که به دنبال روش‌های بدون درد و خونریزی و جراحی برای جوان‌سازی واژن هستند می‌توانند لیزر واژن را انتخاب کنند.
لیزر واژن چگونه عمل می‌کند؟
لیزر واژن که جدیدترین روش پزشکی زیباسازی واژن به‌شمار می‌رود علاوه بر اینکه دیواره‌ی فیزیکی واژن را مستحکم‌تر می‌کند، باعث سفت‌تر شدن عضلات واژن نیز می‌شود. لیزر واژن همچنین می‌تواند با کلاژن‌سازی و بهبود گردش خون در واژن، خشکی و سوزش واژن را نیز برطرف کند.
در این روش یک لیزر صاف از طریق دهانه‌ی رحم وارد واژن می‌شود و نور لیزر، تاثیر خود را روی بافت مخاطی واژن می‌گذارد و ساختار‌هایی که مسئول حفظ انعطاف‌پذیری واژن هستند را بازسازی می‌کند. پس از این عمل، پزشک با تغییر زاویه نور لیزر و تاباندن آن به دیواره‌ی واژن عمل کلاژن‌سازی را انجام می‌دهد.
شما قبل از انجام لیزر واژن باید حتما تست پاپ‌اسمیر داده و همچنین از عدم وجود عفونت در واژن اطمینان داشته باشید. بهترین زمان برای لیزر واژن هم 3 تا 5 روز پس از پایان دوره‌ی پریود می‌باشد.
تعداد جلسات انجام لیزر واژن هم بستگی به میزان شل‌شدگی واژن بستگی دارد. برخی از بیماران به یک جلسه درمانی برخی دو جلسه و برخی بیشتر نیاز دارند که پزشک متخصص با معاینه و بررسی‌های لازم، تعداد جلسات لیزر را تعیین می‌کند.
مزایای جوان‌سازی واژن با لیزر واژن
در روش جوان‌سازی به کمک لیزر واژن هیچ‌گونه برشی در واژن انجام نمی‌شود و هیچ درد و خونریزی هم ندارد بلکه تحریک کلاژن‌ها توسط ایجاد گرما انجام می‌شود. لیزر واژن به صورت سرپایی و بسیار سریع انجام می‌شود و حدود 20 تا 30 دقیقه طول می‌کشد و نیازی به بستری در بیمارستان ندارد. لیزر واژن نسبت به روش‌های جراحی دوران نقاهت کوتاه‌تری دارد و شما می‌توانید خیلی زود به زندگی روزانه‌ی خود برگردید. در لیزر واژن قسمت ورودی واژن به هیچ عنوان صدمه نمی‌بیند، چون این عمل در قسمت داخلی واژن صورت می‌گیرد. هزینه‌ی لیزر واژن بسیار مناسب‌تر از روش‌های جراحی دیگر است. خاصیت ارتجاعی بافت واژن چند روز پس از انجام لیزر واژن کاملا محسوس خواهد بود. قبل از لیزر واژن...
حتما همان روز دوش بگیرید و ناحیه تناسلی را کاملا ضدعفونی و خشک کنید. استفاده از هرگونه کرم مرطوب‌کننده و لوسیون در محل لیزر ممنوع است. محل لیزر باید فاقد مو‌های زائد بلند باشد، ولی دقت کنید که تا سه روز قبل از لیزر از انجام اپیلاسیون و شِیو و سولاریوم بپرهیزید.

بعد از لیزر واژن...
اگر احساس سوزش و التهاب داشتید از کمپرس یخ برای کاهش التهاب و تورم استفاده کنید. تا زمان بهبودی کامل می‌توانید از کرم مرطوب کننده استفاده کنید. به مدت 3 تا 4 روز بعد از لیزر واژن از انجام ورزش‌های سنگین و فعالیت‌های بدنی شدید خودداری کنید. حتما دقت کنید که ناحیه تناسلی را از هرگونه جراحت و زخمی دور نگه دارید. سعی کنید تا 1 ماه رابطه‌های جنسی پرفشار نداشته باشید. تا 3 روز بعد از لیزر واژن از پوشیدن شلوار‌های تنگ و ساپورت و جوراب‌شلواری اجتناب کنید. هزینه لیزر واژن
هزینه‌ی لیزر واژن به عوامل مختلفی مثل کلینیک و پزشک متخصص لیزر واژن و همچنین تعداد جلساتی که برای این کار نیاز خواهد بود، بستگی دارد.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/226629/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

عواملی که باعث ایجاد عصبانیت می‌شود کدامند و برای کنترل خشم و عصبانیت چه باید کرد؟

8 عادت رفتاری برای افزایش اعتماد به نفس و داشتن زندگی شادتر

چرا از دیگران تقلید می کنیم؟

اختلالات کنترل تکانه چیست ؟علل و درمان آن

دلایل خودزنی نوجوان و راه درمان آن چیست؟

تئوری انتخاب چیست و چه کاربردهایی دارد؟

کاردرمانی ذهنی چیست و کاربرد های آن کدامند؟

مدیتیشن چیست و انواع مدیتیشن کدامند؟

آنچه در مورد اریتروفوبیا (ترس از سرخ شدن) باید بدانید

انواع هدف چیست و داشتن هدف در زندگی چه اهمیتی دارد؟

تجسم خلاق چیست ؟

ماتریس بوستون چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

مهارت رهبری چیست ؟

هوش هیجانی چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

دلایل اختلال خواب نوجوانان چیست و راههای درمان آن کدامند؟

پارانویا چیست و چه علائمی دارد؟

ماندالا چیست و چه کاربردی دارد؟

اختلال وسواس جبری چیست؟

استرس در دختران نوجوان

ویژگی های افراد خجالتی و چگونگی ترک خجالت

5 راهکار برای تقویت حافظه

افسردگی چیست؟

چگونه نه بگوییم؟

نوروسایکولوژی کیست؟

4 دمنوش گیاهی برای آرامش اعصاب

اختلال وحشت خواب: تعریف، علل، علائم و درمان

بحران سی سالگی

10 راهکار عملی برای کنترل خشم

گوش دادن فعال چیست و چه مزایایی دارد؟

اختلال مبدل پوشی

خشونت خانگی چیست و انواع آن کدامند؟

تاثیر گرما بر خلق و خو و پرخاشگری

با مزاحمت خیابانی چگونه برخورد کنیم؟

علت ایجاد حس تنفر از فرزند

تابو چیست؟ اهداف تابو کدامند؟

عقده ادیپ چیست؟ انواع و راه های درمان عقده ادیپ

سوگیری شناختی چیست و چه مسائلی باعث سوگیری می‌شوند؟

چطور با یک فرد معلول رفتار کنیم؟

بیش فعالی چیست ؟ علائم ، دلایل و درمان آن کدامند؟

عقدهٔ الکترا چیست و چگونه حل می شود؟

راه های تقویت بهره ی هوشی

قانون باور چیست و آیا می توان آن را تغییر داد؟

سندروم دیوژن چیست و چگونه درمان می شود؟

اختلال حافظه تکرار پنداری

تکنیک ای اف تی چیست و مراحل آن کدامند؟

سندرم استکهلم چیست و چگونه درمان می شود؟

توهم کوتارد چیست و علائم و درمان آن چه چیزی است؟

علائم و روش های درمان سندروم استندال یا سندرم فلورانس

ضد افسردگی های سه حلقه ای

توهم کاپگراس چیست؟