آریا بانو

آخرين مطالب

آغاز دور جدید فعالیت‌های خواننده و گروه‌های موسیقی / از سون و نوشه تا شیلر و کوارتت زهی آتلاس فرهنگی هنری

  بزرگنمايي:

آریا بانو - ماکان بند، حمید هیراد، محمد علیزاده، گروه سون، گروه نوشه، رحیم شهریاری، ارکستر ملی ایران و... در سالن‌های تهران روی صحنه خواهند رفت.

سرویس موسیقی هنرآنلاین: با پایان ایام سوگواری سیدالشهدا (ع) و آغاز ماه ربیع‌الاول، گروه‌های موسیقی بار دیگر روی صحنه می‌روند. در ادامه برنامه اجرای خواننده‎های پاپ، سنتی، کلاسیک و خارجی را ملاحظه می‎کنید.
سون
گروه سون که به‌تازگی همکاری خود را با شرکت ایران گام آغاز زنده است، قرار است در تاریخ 16 آبان در دو سئانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه روند و منتخبی از قطعات محبوب خود را برای هواداران خود اجرا کند. دیره، دنیای بعد از تو، نرو، ای داد و.. قطعات اجرایی خواهند بود.
نوشه
کنسرت بانوان گروه نوشه به سرپرستی نیوشا بریمانی و خوانندگی پنج بانوی هنرمند قرار است در تاریخ‌های 17 آبان و 27 دی در یک سئانس در تالار وحدت برگزار شود. این کنسرت به تهیه‌کنندگی دکتر پرهام صوفی برگزار می‌شود. اجرای قطعات ماندگار و برخی از خوانندگان پاپ مانند بهنام بانی ازجمله رپرتوار این کنسرت است.
رحیم شهریاری
کنسرت شاد آذری به خوانندگی رحیم شهریاری قرار است در تاریخ 17 آبان در در دو سئانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شود و این خواننده نیز پس از مدت‌ها دیداری دوباره با هواداران خود در پایتخت داشته باشد. این کنسرت به تهیه‌کنندگی رسول ترابی و شرکت آوای دوران برگزار می‌شود و شهریاری قرار است در این کنسرت منتخبی از محبوب‌ترین قطعات خود را برای هوادارانش اجرا کند.
پالت
گروه پالت به خوانندگی امید نعمتی پس از مدت‌ها مجدداً به روی صحنه خواهد رفت. این کنسرت قرار است در تاریخ‌های 17 و 27 آبان در در یک سئانس در تالار وحدت برگزار شود. آن‌ها در این کنسرت گلچینی از آلبوم‌هایشان را اجرا می‌کنند.
زانیار خسروی
زانیار خسروی تازه‌ترین کنسرت خود را در دو سئانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار کند. خسروی قرار است در این کنسرت منتخبی از محبوب‌ترین قطعات خود را برای هوادارانش اجرا کند. این کنسرت به تهیه‌کنندگی برادران حاتم پور و شرکت آوای فروهر برگزار می‌شود. نه نمیشه، بزن باران، جاذبه و... در این کنسرت اجرا می‌شود.
علیرضا طلیسچی
علیرضا تازه‌ترین کنسرت خود را در تاریخ 19 آبان در در دو سئانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد کرد. این کنسرت به تهیه‌کنندگی مهدی اسفندیار و شرکت نوای سپند برگزار می‌شود. قرار نبود، آخرش قشنگه، اگه بدونی، نالوطی و.. قطعات اجرایی این برنامه خواهند بود.
ماکان بند
ماکان بند در تاریخ 20 آبان در و در دو سئانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌کند. این کنسرت به تهیه‌کنندگی حسن اردستانی و موسسه آوازی نو برگزار می‌شود. هر بار این درو، نرو، خدا و چندین قطعه آذری برای این کنسرت اجرا می‌شود.
بهرنگ معتمدی
کنسرت گروه بهرنگ معتمدی به نام "زمستان در راه است" قرار است در تاریخ 20 آبان در و در یک سئانس در تالار وحدت برگزار شود. معتمدی با اشاره به این اجرا از رونمایی توانایی‌های خاص ساز ویولنسل که تاکنون در صنعت موسیقی کشورمان کمتر به آن پرداخته شده است، خبر داد.
فرزاد فرخ
تازه‌ترین کنسرت فرزاد فرخ قرار است در تاریخ 21 آبان در در دو سئانس در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شود. این کنسرت به تهیه‌کنندگی حسن اردستانی و موسسه آوازی نو برگزار می‌شود. به هوای تو، لبخند، اهل تو، اهل عاشقی نیز در این کنسرت اجرا خواهند شد.
امید حاجیلی
امید حاجیلی قرار است در تاریخ 21 آبان در و در دو سئانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار کند. این کنسرت به تهیه‌کنندگی مجید عبدی و شرکت رویال هنر برگزار می‌شود. باریکلا، بیا بریم، بوم بوم و.. قطعات اجرایی این کنسرت هستند.
مهدی جهانی
مهدی جهانی قرار است در تاریخ 22 آبان در در دو سئانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه رود و گلچینی از بهترین قطعات خود را برای هوادارانش اجرا کند. این کنسرت به تهیه‌کنندگی رسول ترابی و شرکت آوای دوران برگزار می‌شود. آروم آروم، بخواب، سکوت، شدی دیوونه و.. رپرتوار این کنسرت است.
مهدی یراحی
کنسرت مهدی یراحی در تاریخ‌های 23 و 24 آبان در در یک سئانس در سالن همایش ایرانیان برگزار می‌شود. این کنسرت به تهیه‌کنندگی امیر خائف زاده و موسسه فرهنگ گستر صبا برگزار می‌شود. بیا، اهلک، نمیشه ادامه داد و.. برنامه اجرایی این کنسرت است.
محسن ابراهیم‌زاده
کنسرت محسن ابراهیم‌زاده در تاریخ‌های 23 و 24 آبان در در دو سئانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شود و این خواننده نیز پس از مدت‌ها دیداری دوباره با هواداران خود در پایتخت داشته باشد. این کنسرت به تهیه‌کنندگی مهدی کرد برگزار می‌شود. دونه دونه، شبگردی، امشب، برداشت رفت، مگه داریم، درد دل، غلاف، این دل رفت، پای ثابتم، شب‌های دیوونگی قطعات اجرایی این کنسرت است.
سینا درخشنده
سینا درخشنده در تاریخ 27 آبان در در دو سئانس در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران به روی صحنه رود تا دیداری دوباره با هواداران خود در پایتخت داشته باشد. این کنسرت به تهیه‌کنندگی حسن اردستانی و موسسه آوازی نو برگزار می‌شود. حواس‌پرت، کوک دلم و.. برنامه اجرایی این کنسرت است.
فرشته‌های ایران
کنسرت بانوان گروه فرشته‌های ایران به خوانندگی ساره گودرزی قرار است در تاریخ 30 آبان در در یک سئانس در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شود.
امو بند
تازه‌ترین کنسرت گروه امو در تاریخ 30 آبان در یک سئانس در تالار وحدت برگزار می‌شود. هر جا که باشی، احساس عجیب، شبت به خیر و.. رپرتوار این کنسرت است.
حمید هیراد
تازه‌ترین کنسرت حمید هیراد قرار است در تاریخ 3 آذر در دو سئانس در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شود و این خواننده پس از مدت‌ها دیداری دوباره با هواداران خود داشته باشد. این کنسرت به تهیه‌کنندگی حسن اردستانی و موسسه آوازی نو برگزار می‌شود. شوخیه مگه، انفرادی، خوشم میاد و.. قطعات اجرایی این کنسرت است.
بابک جهانبخش
بابک جهانبخش در تاریخ 7 آذر در در دو سئانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شود و این خواننده نیز پس از مدت‌ها دیداری دوباره با هواداران خود داشته باشد. دریا، خوشحالم، دیدنی شدی، زیر بارون و... قطعات این کنسرت است.
سیمین غانم
کنسرت بانوان سیمین غانم هم در تاریخ‌های 14، 22 و 29 آذر در یک سئانس در تالار وحدت برگزار می‌شود. گل گلدون، مرد من، سیبو.. رپرتوار اجرایی این کنسرت است.
لیان
گروه موسیقی لیان به سرپرستی محسن شریفیان قرار است در تاریخ 22 آذر در دو سئانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شود. گلچینی از آلبوم‌های شب، بندری، موج و خیام خوانی در این کنسرت اجرا می‌شود.
بهنام بانی
بهنام بانی در تاریخ 28 آبان در در دو سئانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شود و این خواننده نیز پس از مدت‌ها دیداری دوباره با هواداران خود در پایتخت داشته باشد. قرص قمر، بسمه، علاقه خاص و.. قطعات اجرایی این کنسرت است.
محمد علیزاده
محمد علیزاده نیز در تاریخ 30 آبان در در دو سئانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شود. شهر باران، لب خاموش، تمنا، هم خونه و.. در این کنسرت اجرا می‌شود.
مهدی احمدوند
مهدی احمدوند در تاریخ 9 آذر در دو سئانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه رود. ساعت 7، خونه غرور، نقطه‌ضعف و... قطعات اجرایی این کنسرت است.
سینا سرلک
کنسرت سینا سرلک در تاریخ 14 آذر در یک سئانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شود. راه و ماه، فرزند ایران، منطق عشق، موج سودا، دلبر طناز و.. رپرتوار این کنسرت است.
فرج علیپور
تازه‌ترین کنسرت فرج علیپور قرار است در تاریخ 28 آذر در یک سئانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شود. اجرای قطعات فولک و ماندگار لرستان برنامه اجرایی این کنسرت است.
نازنین احمدزاده
کنسرت گروه ابوا و آنسامبل به سرپرستی نازنین احمدزاده در تاریخ 16 آبان در یک سئانس در تالار وحدت برگزار می‌شود.
پریشاد
کنسرت بانوان گروه پریشاد به سرپرستی و خوانندگی پریچهر خلوتی قرار است در تاریخ 18 آبان در یک سئانس در تالار وحدت برگزار شود.
خردل
کنسرت بی‌کلام گروه خردل قرار است در تاریخ 18 آبان در یک سئانس در فرهنگسرای نیاوران برگزار شود.
دف‌نوازان نوای شورانگیز
کنسرت گروه دف‌نوازان نوای شورانگیز به سرپرستی فؤاد جعفریان قرار است در تاریخ 21 آبان در یک سئانس در تالار وحدت برگزار شود.
ارکستر ملی ایران
تازه‌ترین کنسرت ارکستر ملی به رهبری نصیر حیدریان و آهنگسازی و تک‌نوازی کیوان ساکت قرار است در تاریخ‌های 22 و 23 آبان در یک سئانس در تالار وحدت برگزار شود. ارکستر ملی در این کنسرت آثاری از کیوان ساکت را اجرا خواهد کرد. خاطره، راز مهتاب، سرمست، مادر، غم و شادی رپرتوار ارکستر خواهد بود.
نوای مخالف
کنسرت گروه نوای مخالف قرار است در تاریخ 24 آبان در یک سئانس در سالن سوره حوزه هنری برگزار شود.
نقش
کنسرت گروه نقش به خوانندگی مجتبی عسگری قرار است در تاریخ 24 آبان در یک سئانس در فرهنگسرای ارسباران برگزار شود.
ضرب و فوت
نخستین کنسرت رسمی گروه ضرب و فوت به آهنگسازی و تنظیم‌کنندگی داریوش صالح پور و رضا تاجبخش قرار است در تاریخ 25 آبان در یک سئانس در فرهنگسرای نیاوران برگزار شود.
پارلا
کنسرت گروه آذربایجانی بانوان پارلا در تاریخ‌های 26 و 27 آبان در یک سئانس در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.
سرزمین خورشید
کنسرت ارکستر سرزمین خورشید قرار است در تاریخ 26 آبان در یک سئانس در تالار وحدت برگزار شود.
آلنام
کنسرت ارکستر آلنام به رهبری وحید علیپور قرار است در تاریخ 30 آبان در یک سئانس در تالار وحدت برگزار شود.
آرنا
کنسرت بانوان آرنا به سرپرستی و خوانندگی عذرا وزیری در تاریخ 1 آذر در یک سئانس در تالار وحدت برگزار می‌شود.
داود آزاد
کنسرت داود آزاد با همراهی گروه چریکه در تاریخ 1 آذر در یک سئانس تالار وحدت برگزار می‌شود. مکتب تار تبریز، در بهار امید، کوی تو، لیلی نامه، دیوان شمس و باخ قطعات این کنسرت خواهد بود.
احسان اسداللهی
کنسرت آذربایجانی گروه احسان اسداللهی در تاریخ 4 آذر در یک سئانس در تالار وحدت برگزار می‌شود.
ارکستر سمفونیک تهران
تازه‌ترین کنسرت ارکستر سمفونیک تهران قرار است در تاریخ‌های 6، 7 و 8 آذر در یک سئانس در تالار وحدت برگزار شود. این کنسرت به رهبری لوریس چکناواریان برگزار خواهد شد و آثاری از این آهنگساز برجسته را اجرا خواهند کرد.
آوای شمس
کنسرت گروه آوای شمس به سرپرستی زهرا طالبی اشلقی قرار است در تاریخ 7 آذر در سالن همایش‌های امام علی (ع) برگزار شود.
نیو ایج
کنسرت ارکستر نیو ایج مهرزاد خواجه امیری در تاریخ 12 آذر در یک سئانس در تالار وحدت برگزار می‌شود.
شیلر
کنسرت گروه شیلر در تاریخ‌های 16 و 17 آبان در یک سئانس در تالار وزارت کشور برگزار می‌شود. اعضای گروه شیلر قرار است در کنسرت ایران منتخبی از آثار برترشان را به همراه قطعات آلبوم جدیدشان با نام "صبح دم" را به‌صورت اینسترومنتال اجرا کنند.
کوارتت زهی آتلاس
کنسرت کوارتت زهی آتلاس در تاریخ 30 آبان در یک سئانس در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/224000/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

«نفرین شاه باستانی ایران»؛ مهمترین یادگار تاریخ

ارکستری هارمونیک و زیبا از کشور مصر

ماجرای تجمع مردم در مقابل فرمانداری بندرعباس چه بود؟

باران سنگین و وقوع سیلاب در شهرستان دلیجان

هشدار باران شدید در 21 استان

روایت خیری که در اوج نداری زائر اولی ها را به زیارت امام رضا می‌آورد!

ساخت مهره های شطرنج به شکلی زیبا

آرامگاه چوپان‌آتا در شهر زیبای کلاله

جدال دیدنی سگ ها با پلنگ برفی

مزارع معروف لاله ها در هلند

چگونه ورزش کردن باعث طولانی شدن عمر می شود؟

تصاویری شگفت‌انگیز از سحابی horsehead و Orion

شعرخوانی زیبا از باران نیکراه

سرمربی جهانبخش، گزینه اول جانشینی کلوپ

عارف غلامی دوباره از لیست خط خورد

تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس

21 سال پیش در چنین روزی؛ هت‌تریک تاریخی رونالدو مقابل منچستریونایتد

لب‌خوانی در جنجال بزرگ ال‌کلاسیکو؛ تکنولوژی نداریم

رأفت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قوی‌تر است

اتهام بزرگ؛ پیکه از عربستان رشوه گرفت!‏

علی دایی پیگیر وضعیت ترانه علیدوستی شد

ویدئویی جدید از رفتارهای عجیب بنیامین بهادری!

به نظرتون سروش با حامد چه صحبتی داشت؟

پاسخ دوقلوهای سریال «پایتخت» به 2 سوال مهم

چند درصد ایرانی‌ها «مسافرت» می‌روند؟

عوض شدن مسیر خوردو پس از تصادف!

سرعت دیوانه وار راننده های موتور سنگین!

کشتی گرفتن جالب دو سنجاب

گوناگون/ کشف تصویر 1800ساله «اسکندر مقدونی»

رفتار عجیب موش پس از شنیدن صدای جیغ!

خوراک مرغ لعاب دار و مجلسی درست کن

اگر قصد باروری دارید این خوراکی ها را حتما بخورید

4 روش درخشان برای تیز کردن چاقوهای کُند

ناسا نقشه ٧٢ پرواز هلیکوپتر نبوغ در مریخ را به‌ نمایش گذاشت

دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد

جام ملت‌های آسیا؛ در انتظار شناخت 4 مسافر جام جهانی

لب‌خوانی اتفاق بزرگ ال‌کلاسیکو؛ آن شب چه گذشت!‏

سرمربی جهانبخش جانشین کلوپ در لیورپول؟

آلیسون بکر اوسمار ویرا را فالوو دارد

مصدومیت‌های تیم کلوپ تمامی ندارد

رکورد تراپ بانوان توسط مرضیه پرورش‌نیا شکسته شد

بهترین رکورد سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس

نگرانی سپاهانی‌ها از تکرار اتفاقات ناگهانی در اهواز

پوچتینو: ثابت کنید اینجا اف‌سی کول پالمر نیست!‏

«هما» عاقبت راز خود را برملا کرد

حواشی یک توهین/ عذرخواهی نماوا پذیرفته نشد!

داریوش ارجمند: دولت باید به اقتصاد خانواده‌ها توجه بیشتری کند

پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای عالی بیمه

آهنگ «فرش قرمز» با صدای شهاب رمضان

چهار کشته و 10 مفقودی در حادثه سیل جنوب چین