آریا بانو

آخرين مطالب

آب کردن سریع چربی شکم با این خوردنی ها را امتحان کنید!! خانه داري

آب کردن سریع چربی شکم با این خوردنی ها را امتحان کنید!!
  بزرگنمايي:

آریا بانو - اگر به دنبال خوراکی‌هایی هستید که به کوچک کردن سایز شکم کمک کند، این مطلب را از دست ندهید.

چربی های شکمی از معضلات افرادی هستند که از اضافه وزن و لاغری رنج می برند و معمولا به سختی می توان از شر این چربی های مزاحم که عامل بسیاری از بیماری ها نیز می باشند خلاص شد . در ادامه با خوردنی هایی برای آب کردن سریع چربی شکم می توانید آشنا شوید.
بهترین راه آب کردن سریع چربی شکم
بهترین راه برای آب کردن چربی شکم، کم کردن کالری اضافی است، اما لازم نیست همه مواد غذایی از رژیم غذایی حذف شود. جسیکا کراندل، سخنگوی آکادمی تغذیه و رژیم‌های غذایی می‌گوید: افزایش مقدار فیبر محلول مصرفی شما، یکی از راه‌های مناسب برای کوچک کردن شکم است.
برخی از مواد غذایی سرشار از فیبر محلول هستند که از آن جمله می‌توان به جو، آجیل، لوبیا و انواع توت‌ها اشاره کرد. فیبر محلول نسبت به کربوهیدراتی مانند یک تکه نان- که می‌تواند باعث افزایش قند خون شما شود- عملکرد بسیار بهتری در کنترل قند خون دارد. در ادامه به معرفی برخی از مواد غذایی دیگر که برای از بین بردن چربی شکم و پهلو‌ها مفید هستند، می‌پردازیم.
موز
در کنار بسیاری از غذا‌های سالم، موز برای آب کردن چربی‌های شکم شهرت چندانی ندارد، اما در واقع منبع خوبی برای مواد مغذی است. به ویژه، پتاسیم موجود در موز می‌تواند مایعات اضافی را از سیستم بدنی خارج کند. کراندل می‌گوید: اگر وزن زیادی از بدن شما را آب تشکیل می‌دهد، باید بدانید این حالت در نتیجه تغذیه نادرست ایجاد می‌شود. به عنوان مثال عادت دارید غذا‌های شور زیادی بخورید، در این شرایط غذا‌های پر پتاسیم مانند موز می‌توانند به خلاص شدن از شر این حجم آب اضافی کمک کنند. این داروی خانگی می‌تواند به شما در از دست دادن چربی شکم هم کمک کنند.
موز برای آب کردن سریع چربی شکم
هندوانه برای آب کردن سریع چربی شکم
هندوانه
هندوانه میوه دیگری است که پتاسیم زیادی برای کاهش وزن ناشی از تجمع آب دارد. طبق یک مطالعه در ژورنال Nutrition، هندوانه همچنین یک منبع خارق العاده از آرژنین، یک اسید آمینه است، که به بدن در سوختن سریع چربی کمک می‌کند.
با این خوردنی‌ها چربی‌های شکمی را به سرعت آب کنید
ماست پروبیوتیک
غذا‌های پروبیوتیک حاوی باکتری‌های خوبی هستند که می‌توانند هضم غذا را تنظیم کنند.
مطالعه‌ای در سال 2014 در مجله بریتانیایی تغذیه انگلیس نشان داد که زنانی که از پروبیوتیک
استفاده می‌کنند، به مقدار بیشتری نسبت به زنانی که با پروبیوتیک تغذیه نشده اند، وزن کم کردند.
خیار
خیار با دارا بودن مقدار بالای آب و کالری کم، به عنوان یک میان وعده سالم با فیبر
محلول زیاد، حجم معه را پر کرده و شما را سیر نگه می‌دارد. ثابت شده است که برای کاهش
وزن، چربی‌های بیشتری را با این ماده غذایی می‌توانید بسوزانید.
پاپایا
پاپایا حاوی بسیاری از آنزیم‌های پروتئولیتیک است که هضم را آسانتر می‌کند و منبع خوبی از فیبر، ویتامین A و ویتامین C است.
مارچوبه برای آب کردن سریع چربی شکم
مارچوبه
مارچوبه می‌تواند افزایش بوی ادرار می‌شود، اما از آنجا که دارای مزایای زیادی برای سلامتی است،
به هر حال خوب است آن را بخورید. مقادیر زیاد اسید آمینه آسپاراژین موجود در آن باعث می‌شود
مارچوبه یک ادرارآور طبیعی باشد. به علاوه، فقط یک فنجان مارچوبه حاوی سه گرم فیبر است،
بنابراین نیاز شما به موادغذایی را در بین وعده‌ها پر می‌کند. سایر سبزیجات سرشار از فیبر شامل فلفل دلمه ای، کلم بروکلی و نخود فرنگی هستند.
نعناع فلفلی
کرندل خاطر نشان می‌کند که عصاره نعناع به دلیل کاهش گاز و سهولت تحریک دستگاه گوارش معروف است و از پرخوری جلوگیری کند.
چای بابونه
تحقیقات نشان می‌دهد استرس می‌تواند شما را بیمار کند و حتی بر وزن شما هم تأثیر بگذارد
. کراندل هشدار می‌دهد: استرس باعث افزایش چربی شکم می‌شود. چای بابونه به طور طبیعی
بدن شما را آرام می‌کند و نفخ را تسکین می‌دهد. آبرسانی راه دیگری برای مقابله با چربی شکم
است و نوشیدن این چای می‌تواند در تامین ده لیوان مایعات توصیه شده به صورت روزانه به شما کمک کند.
شکلات تلخ
شکلات تلخ که حاوی بیش از 60 درصد کاکائو باشد از خاصیت آنتی اکسیدانی بالایی برخوردار است.
کراندال می‌گوید: “این نوع شکلات می‌تواند التهاب را کاهش داده ومیل شما به شیرینی را مهار کند.
شکلات تلخ برای آب کردن سریع چربی شکم
عدس
بذر‌هایی که در غلاف‌ها رشد می‌کنند (مانند عدس، نخود، لوبیا سفید و نخود فرنگی) با پروتئین و فیبر بالایی پر شده اند و این باعث می‌شود نتوانید چاق شوید. عدس را با یک سالاد یا پروتئین بدون چربی به همراه هم مصرف کنید.
فلفل تند
فلفل قرمز نه تنها باعث تقویت سوخت و ساز بدن می‌شود، بلکه کپسایسین – ماده مؤثری که باعث طعم داغ آن‌ها می‌شود- موجود در آن می‌تواند به جلوگیری از پرخوری کمک کند. فلفل دلمه‌ای را به املت، سالاد یا مواد سرخ کرده اضافه کنید تا جلوگیری از تجمع چربی در شکم تان بیشتر شود.
باشگاه خبرنگاران جوان


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

غذای فردا را با دستور مجری صداوسیما بپزید

از شما/ شام لاکچری

از شما/ شام جالب

از شما/ کیک سفارشی

برای کودکان میان وعده ای مقوی درست کنید

از شما/ پیتزا شام شب

از شما/ رنکینگ

از شما/ شام مختصر ما

از شما/ بستنی زعفرانی

جدیدترین نسخه نان سیر خانگی

ازشما/ بفرمایید دوستان

از شما/ شقایق پز

از شما/ کوکو مرغ

از شما/بفرمایید دوستان

از شما/ پلو هویج

از شما/ کوکوی من

ازشما/ کتلت دورهمی

از شما/ لبوی جنوب هست

پخت «نان یوخا» در خراسان شمالی؛ مهارتی که میراث ملی شد

از شما/ پنکیک

از شما/ بفرمایید برنج و بوقلمون

ازشما/ ناهار ما

از شما/ کیک ساده من

از شما/ ناهار ساده ما

از شما/ رولت تن ماهی

از شما/ پنکیک من

از شما/ ژله عروسکی

از شما/ کوکو کدو سبز

از شما/ ژله ساده

از شما/ اکبر جوجه

از شما/ کوکی کشمش و گردو

از شما/ ناهار ما

3 روش ساده برای دانه کردن ذرت

استانبولی مرغ و پلوی زعفرانی برای شام

چگونه با فر رولت نارگیلی خوشمزه درست کنیم؟

طرز تهیه ساندویچ قارچ و سیر برای عصرانه

عصرانه/ ترکیب هیجان انگیز کیک و موس انار

آموزش طرز تهیه کباب ترخون سنتی

چگونه با فر یک رولت ناگیلی خوشمزه درست کنیم؟

طرز تهیه خورشت به خوشمزه

آموزش تهیه خورشت مسما انار برای مبتدی ها

فوت و فن تهیه کوفته مرغ و برنج

کوفته دال عدس و بلغور غذای محبوب ترکیه

آشنایی با روش تهیه خورش فسنجان با مرغ

از چغندرهای زمستان غافل نشوید؛ طرز تهیه ترشی لبو

بهترین صبحانه برای فصل پاییز چیست؟

دکوراسیون خانه‌ی رنگی‌رنگی مهکامه را ببینید

آموزش تهیه مسقطی انار برای شب یلدا

آموزش شنیون موی عروس برای مجلس نامزدی

دسر سیب سرخ کرده با طعم دارچین