آریا بانو

آخرين مطالب

عضویت مصطفی سالاری در هیات رییسه اتحادیه بین‌المللی تامین اجتماعی اجتماعي

  بزرگنمايي:

آریا بانو - در آخرین روز از سی و هشتمین جلسه شورای اتحادیه بین المللی تامین اجتماعی که در بروکسل –بلژیک- برگزار شد، دکتر مصطفی سالاری - مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی - با کسب اکثریت آراء اعضای شورا، به نمایندگی از منطقه آسیا و اقیانوسیه به عنوان عضو هیات رئیسه این اتحادیه انتخاب شد.

به گزارش ایسنا اجلاس جهانی تأمین اجتماعی 2019 در بروکسل – پایتخت بلژیک - که طی روزهای 22 لغایت 26 مهرماه برگزار شد، مهمترین رویداد بین‌المللی تأمین اجتماعی است و با مشارکت نمایندگان نهادهای ارائه دهنده خدمات بیمه اجتماعی از جمله وزیران، مدیر عاملان و مدیران ارشد از بیش از 150 کشور جهان برگزار می‌شود.
موضوع اصلی مورد بررسی در اجلاس2019 "محافظت از مردم در دنیای درحال تغییر" بود و در جلسات تخصصی که در دوره برگزاری اجلاس تشکیل شد؛ تأثیر تحولات سریع تکنولوژیک، جمعیتی و اقتصادی بر خدمات سازمان‌های تأمین اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت.
در این اجلاس سی و سومین مجمع عمومی اتحادیه بین‌المللی تأمین اجتماعی(ISSA) ، سی و هشتمین جلسه شورای ایسا و همچنین انتخابات رئیس و اعضای کمیسیون‌های این نهاد بین المللی برگزار شد.
دکتر مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در این اجلاس و جلسه تخصصی "پوشش فراگیر تأمین اجتماعی برای جوامع رو به تحول" سخنرانی کرد و گفت: روح بشردوستانه حاکم بر قوانین تامین اجتماعی منشا تحولات و دلیل گسترش جامعه تحت پوشش در ایران است.
سالاری همچنین در حاشیه اجلاس جهانی تامین اجتماعی با دکتر بروئر - رئیس اتحادیه بین‌المللی تامین اجتماعی - دیدار کرد و به معرفی نظام تامین اجتماعی ایران و خدمات متنوع سازمان تامین اجتماعی پرداخت.
وی همچنین در خصوص گسترش همکاری سازمان تامین اجتماعی ایران با اتحادیه بین المللی تامین اجتماعی گفت و گو کرد.
به گفته دکتر سالاری با توجه به سابقه طولانی، تنوع خدمات و جمعیت بالای تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در ایران امکان همکاری بین‌المللی و استفاده از تجربیات موفق سایر کشورها و همچنین معرفی تجربیات موفق ما به سایر کشورها وجود دارد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی همچنین از دبیرکل اتحادیه بین‌المللی تامین اجتماعی برای سفر به ایران دعوت به عمل آورد.
دکتر بروئر - رئیس اتحادیه بین المللی تأمین اجتماعی (ISSA) - ضمن استقبال از این دعوت، از حضور فعال و موثر سازمان تامین اجتماعی ایران در هیات رئیسه، کمیته ویژه رهنمودها و کمیسیون‌های فنی ایسا طی سال های گذشته، تقدیر کرد.
وی همچنین با ابراز شگفتی از سخاوت سازمان تأمین اجتماعی در ارائه خدمات و مزایای متنوع به بیمه شدگان تحت پوشش سازمان و ابراز تمایل و علاقه مندی به تداوم روابط فیمابین، بر لزوم تقویت همکاری مشترک و تبادل تجربیات سازمان تأمین اجتماعی ایران با اتحادیه بین‌المللی تأمین اجتماعی و سایر کشورهای عضو در حوزه‌های مختلف عملکردی به ویژه گسترش دامنه پوشش بیمه ای تاکید کرد.
در ادامه دیدارها و نشست‌های اجلاس جهانی تامین اجتماعی 2019 مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با دکتر استفان هیوسی - مدیر عامل سازمان بیمه حوادث اجتماعی - آلمان، دیدار و گفتگو کرد. این نشست در راستای اجرای مفاد یادداشت تفاهم همکاری مشترک فیمابین که در شهریور 1397 به امضا رسیده است، به منظور پیگیری اقدامات صورت گرفته در فاز اول برنامه عملیاتی و مذاکره درخصوص فاز دوم برنامه اقدام مشترک برگزار شد.
به موجب این یادداشت تفاهم، توسعه زمینه‌های همکاری متقابل در حوزه‌های مدیریت توانبخشی، برنامه‌های بازگشت به کار، برنامه‌ریزی و مدیریت بیمارستانی، تسهیل تبادل اطلاعات و برگزاری دوره‌های آموزشی کارکنان برای سازمان‌های متبوع امکان پذیر شده است.
دکتر هیوسی اظهارکرد: پیاده‌سازی مفاد یادداشت تفاهم و عملیاتی‌سازی محورهای پیشنهادی برنامه اقدام مشترک، مستلزم تبیین وضع موجود، اصلاح ساختار و برخی از قوانین و مقررات جاری از سوی سازمان تامین اجتماعی ایران است.
دیدار با مارسلو کاتانو - دبیرکل اتحادیه بین المللی تأمین اجتماعی - از دیگر برنامه‌های دکتر سالاری در سفر به بروکسل بود.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در این دیدار علاوه بر شرح تاریخچه تشکیل و تکوین سازمان تامین اجتماعی با قدمت 65 ساله، بخش‌های بیمه‌ای، درمان و سرمایه گذاری همچنین خدمات و مزایای این سازمان به جامعه تحت پوشش را تشریح کرد.
کاتانو از سازمان تامین اجتماعی جمهوری اسلامی ایران به دلیل داشتن عزمی راسخ در جهت تعالی سازمانی، قدردانی و ابراز امیدواری کرد که در دوره مدیریت سه ساله آتی اتحادیه بین‌المللی تأمین اجتماعی فرصت گسترش تعاملات و تبادل دانش تخصصی و تجربیات موفق سازمان تأمین اجتماعی ایران با مرکز تعالی این اتحادیه و سایر کشورهای عضو بیش از پیش فراهم شود.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در حاشیه اجلاس جهانی تأمین اجتماعی در بروکسل –بلژیک- با وزیر منابع انسانی کشور مالزی دیدار و گفت و گو کرد.
سالاری در این جلسه توضیحاتی درباره نظام تأمین اجتماعی کشورمان ارائه داد و مکانیزم تأمین مالی و ارائه خدمات به جامعه تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی که نیمی از جمعیت ایران را دربر دارد، را تشریح کرد.
داتین عبدالرحمن - وزیر منابع انسانی مالزی- نیز در این دیدار پس از شنیدن توضیحات دکتر سالاری، تنوع خدمات سازمان تأمین اجتماعی در ایران بویژه خدمات درمان مستقیم این سازمان را تحسین برانگیز دانست.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، عبدالرحمن همچنین سالاری را برای سفر به مالزی و شرکت در سمینار فن‌آوری‌های دیجیتال دعوت کرد.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/216050/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آلگری: می‌خواستم خودم را هم تعویض کنم!

رزرو بلیت پاریس برای 4 کشتی‌گیر و ابهام در 57 و 86 کیلو

یوونتوس به زحمت از شکست گریخت

گلزنی منتظرمحمد مقابل تیم ملی امید تاجیکستان

کارشناسی داوری گل گهر - استقلال خوزستان

کارشناسی داوری نساجی - تراکتور

صحبت های سیدعلی میرغفاری رئیس صدور مجوز حرفه ای استقلال

عذرخواهی کاپیتان استقلال بخاطر 10 دقیقه پایانی

کارشناسی داوری فولاد - مس رفسنجان

کارشناسی داوری دیدار استقلال - شمس آذر

حمله هواداران عصبانی تراکتور به مینی ون حامل بازیکنان در فرودگاه تبریز

چرا جیمی کرگر به پیروزی و صعود بایرن مونیخ مقابل آرسنال باور داشت؟

کارشناسی داوری مس رفسنجان - پیکان

کارشناسی داوری شمس آذر - فولاد

کارشناسی داوری استقلال خوزستان - صنعت نفت

پلی به گذشته؛ برتری 2-1 بایرن مونیخ مقابل منچستریونایتد

بخش‌هایی از داوری گلاره ناظمی در اولین قضاوت خود به عنوان داور اول در جام ملت های فوتسال آسیا

گل زیبای دوشان ولاهوویچ به کالیاری از روی ضربه آزاد

کارشناسی داوری سپاهان - ذوب آهن

کارشناسی داوری پیکان - هوادار

پیشنهاد رسمی امیر قلعه نویی و فدراسیون فوتبال به دست افشین قطبی رسید

کارشناسی داوری صنعت نفت - پرسپولیس

ماجرای مرد کوری که 60 سال پیش با شکنجه 2 کودک را برای گدایی اجاره کرد!

پیرترین فرد زنده جهان کیست؟

وداع با اطلس؛ ربات انسان‌نمای بوستون داینامیکس بازنشسته می‌شود

دل ز جان برگیر و در بر گیر یار مهربان

نصیرزاده: با مجیدی، گل محمدی مذاکره داشتیم

نصیرزاده: تمام لیست خمس با نظر خودش جذب کردیم

پیروانی: یک بار هم علیه داوری حرف نزدم

وضعیت خروجی ورزشگاه وطنی

هاشمی نسب: درباره ناعدالتی ها حرف نمیزنم

کایل واکر: جود بلینگام یک هافبک کامل است

بادامکی: فشار مجازی استقلال بی سابقه بوده است

بیرانوند فردا گچ دستش را باز می کند

معاون پرسپولیس: اعلام کردند VAR منتفی شد

علت توقف مذاکره تراکتور با بردیف از زبان نصیرزاده

آخرین خبر از واگذاری مالکیت باشگاه پرسپولیس

عمو کاووس: مرگ حقه، میکروب بهانه است

گناه مخاطب چی بود فرشته؟

‎«گریه لیلی»؛ شاهکار تکنوازی ویولن استاد اسدالله ملک

سرعت وقوع فرونشست چقدر است؟

خیلی شانس آورد از یک تصادف مرگبار نجات پیدا کرد!

عکس های کاملا به موقع

دلیل احساس درد در مفاصل انگشت ها چیست؟

اشتباهات ساده‌ای که آشپزخانه را شلوغ و نامرتب می‌کند

نسخه جدید ربات انسان‌نما اطلس با قابلیت‌های هوش مصنوعی معرفی شد

صحبت های شنیدنی دکتر الهی قمشه ای

دقیقی: می‌توانستیم مساوی کنیم، حیف شد

جعفری: بازی کردن با فولاد در اهواز همیشه سخت است

قربانعلی‌پور: مطمئنا لیگ برای تیم ملی رصد می‌شود