آریا بانو

آخرين مطالب

چگونه عکس سلفی خوب بگیریم؟ اجتماعي

  بزرگنمايي:

آریا بانو - چگونه عکس سلفی خوب بگیریم؟
٣٧
٠
زیبامون / عکاسی کردن و گرفتن عکس های متنوع و جذاب یکی از سرگرمی های عالی هست و تقریبا تمام افراد این کار رو دوست دارند. گرفتن عکس سلفی یکی از مدل های عکاسی از خود هست که این روزها طرفداران خیلی زایادی داره. شاید گرفتن عکس سلفی از نظر برخی از افراد ساده باشه اما بسیاری از افراد ممکنه نتونن عکس های سلفی خوب و عالی از خودشون ثبت کنند و خودشون رو از لذت این نوع عکاسی محروم میکنند!
ما در این بخش به چند تا نکته کاربردی که به شما کمک میکنه تا عکس های سلفی خوب و عالی بگیرید، اشاره کرده ایم. با ما همراه باشید و با استفاده از این نکات، بهترین عکس های سلفی رو از خودتون ثبت کنید!
بر روی یک دوربین عالی سرمایه گذاری کنید
اگر دوست دارید عکس هایی که ثبت میکنید و به ویژه عکس های سلفی که می گیرد، خیلی خوب و باکیفیت باشند لازمه که ابتدا یک دوربین عالی و باکیفیت داشته باشید. این روزها تلفن های همراه دارای دوربین های خوب و باکیفیتی هستند اما همیشه عکس هایی که توسط دوربین ثبت میشه بسیار متفاوت تر و خاص تر خواهند بود پس بهتره بر روی خرید یک دوربین عکاسی خوب سرمایه گذاری کنید.
آرایش مناسبی داشته باشید
قبل از گرفتن عکس سلفی لازم هست تمام قسمت های صورت رو بررسی کنید و در صورت نیاز، آرایش مناسبی انجام بدید تا عکس شما به زیباترین شکل ممکن ثبت بشه. برای آشنایی با نکات آرایشی مخصوص عکس گرفتن حتما روی لینک آبی رنگ کلیک کنید و نکات ضروری رو در این زمینه یاد بگیرید. نکات و ترفندهای آرایشی کاربردی برای زیباتر شدن در عکس و پرتره
ژست خودتون رو اول در آینه تست کنید
قبل از گرفتن سلفی ابتدا ژست و مدل عکس خودتون رو در آینه بررسی کنید. شما با بررسی کردن تمام قسمتهای مربوط به چهره و استایل خودتون میتونید نواقص موجود در چهره و استایل خودتون مثل نامرتب بودن موها یا لباس ها، نوع آرایش و ... رو درست کنید و زمانی که مطمئن شدید همه چیز درست هست، عکس سلفی بگیرید.
تنطیم کردن روشنایی و نور برای عکاسی
برای عکاسی لازم هست از نورپردازی و روشنایی مناسبی استفاده کنید تا عکس ها اونطور که مورد انتظار شما هستند ثبت شوند در غیر این صورت ممکنه بعد از گرفتن عکس سلفی متوجه بشید که عکس با واقعیت تفاوت خیلی زیادی داره و اون چیزی که شما انتظار دارید رو نشون نمیده. پس لازمه که نور محیط رو تنطیم کنید و یا در زمان هایی که نور طبیعی و خیلی خوبی در دسترس هست، به سراغ کرفتن عکس سلفی بروید.
با دوستانتان سلفی بگیرید
گاهی اوقات گرفتن عکس سلفی تکی ممکنه خیلی مصنوعی و نمایشی به نظر برسه و چیزی که مورد انتظار شما هست در عکس ها دیده نشه. پس بهتره از دوستانتون برای گرفتن عکس سلفی دعوت کنید و با همکاری یکدیگر، عکس هایی خوب و عالی رو ثبت کنید. البته در این مواقع ممکنه مجبور باشید از هر ژست چند عکس بگیرید تا همه افراد حاضر در عکس، از ژست و عکس خودشون راضی باشند!
بک گراند یا پشت صحنه مناسبی انتخاب کنید
پشت و صحنه و بک گراند عکس تاثیر خیلی زیادی در خوب یا بد شدن عکس های سلفی داره پس حتما این موضوع رو در نظر بگیرید! یعنی قبل از گرفتن عکس سلفی ابتدا نگاهی به پشت سرتان بیاندازید و تمام جزییاتی که در پشت سر شما قرار داره و ممکنه در عکس ثبت بشه رو بررسی کنید و بهترین و مناسب ترین موقعیت رو برای گرفتن عکس سلفی یپدا کنید.
ا عتماد به نفس داشته باشید
برای گرفتن عکس های سلفی در موقعیت های مختلف باید اعتماد به نفس داشته باشید. بهتره بعد از آماده کردن کوشی موبایل یا دوربین عکاسی، صاف بایستید و به خودتون یادآوری کنید که فردی عالی هستید و بعد عکس سلفی رو ثبت کنید. اعتماد به نفس چیزی شگفت انگیز هست که به راحتی در عکس های سلفی مشخص میشه و جذابیت بیشتری برای عکسهاتون ایجاد میکنه.
از فیلترهای عکس سلفی استفاده کنید
برنامه های مختلفی برای ایجاد فیلتر بر روی عکس های سلفی وجود دارند که میتونید بر روی گوشی موبایل نصب کنید و بهترین و مناسب ترین فیلتر رو پیدا کنید و برای زیباتر شدن عکس هاتون مورد استفاده قرار بدید. البته فیلترهایی که چهره واقعی رو به طور کامل تغییر میدن برای سرگرمی و فان مناسب هستند اما بهتره که همیشه از این فیلترها در گرفتن عکسهای سلفی، استفاده نشه تا عکس هاتون به واقعیت نزدیک تر باشه.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/207475/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

9 نکته برای غلبه بر ترس

سروتونین چیست و خوراکی های منبع سروتونین کدامند؟

قصه درمانی چیست و چگونه میتوان با قصه درمانی از مشکلات دور شد؟

عواملی که باعث ایجاد عصبانیت می‌شود کدامند و برای کنترل خشم و عصبانیت چه باید کرد؟

8 عادت رفتاری برای افزایش اعتماد به نفس و داشتن زندگی شادتر

چرا از دیگران تقلید می کنیم؟

اختلالات کنترل تکانه چیست ؟علل و درمان آن

دلایل خودزنی نوجوان و راه درمان آن چیست؟

تئوری انتخاب چیست و چه کاربردهایی دارد؟

کاردرمانی ذهنی چیست و کاربرد های آن کدامند؟

مدیتیشن چیست و انواع مدیتیشن کدامند؟

آنچه در مورد اریتروفوبیا (ترس از سرخ شدن) باید بدانید

انواع هدف چیست و داشتن هدف در زندگی چه اهمیتی دارد؟

تجسم خلاق چیست ؟

ماتریس بوستون چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

مهارت رهبری چیست ؟

هوش هیجانی چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

دلایل اختلال خواب نوجوانان چیست و راههای درمان آن کدامند؟

پارانویا چیست و چه علائمی دارد؟

ماندالا چیست و چه کاربردی دارد؟

اختلال وسواس جبری چیست؟

استرس در دختران نوجوان

ویژگی های افراد خجالتی و چگونگی ترک خجالت

5 راهکار برای تقویت حافظه

افسردگی چیست؟

چگونه نه بگوییم؟

نوروسایکولوژی کیست؟

4 دمنوش گیاهی برای آرامش اعصاب

اختلال وحشت خواب: تعریف، علل، علائم و درمان

بحران سی سالگی

10 راهکار عملی برای کنترل خشم

گوش دادن فعال چیست و چه مزایایی دارد؟

اختلال مبدل پوشی

خشونت خانگی چیست و انواع آن کدامند؟

تاثیر گرما بر خلق و خو و پرخاشگری

با مزاحمت خیابانی چگونه برخورد کنیم؟

علت ایجاد حس تنفر از فرزند

تابو چیست؟ اهداف تابو کدامند؟

عقده ادیپ چیست؟ انواع و راه های درمان عقده ادیپ

سوگیری شناختی چیست و چه مسائلی باعث سوگیری می‌شوند؟

چطور با یک فرد معلول رفتار کنیم؟

بیش فعالی چیست ؟ علائم ، دلایل و درمان آن کدامند؟

عقدهٔ الکترا چیست و چگونه حل می شود؟

راه های تقویت بهره ی هوشی

قانون باور چیست و آیا می توان آن را تغییر داد؟

سندروم دیوژن چیست و چگونه درمان می شود؟

اختلال حافظه تکرار پنداری

تکنیک ای اف تی چیست و مراحل آن کدامند؟

سندرم استکهلم چیست و چگونه درمان می شود؟

توهم کوتارد چیست و علائم و درمان آن چه چیزی است؟