آریا بانو

آخرين مطالب

استایل درست شلوار جین مردانه برای پاهای لاغر و افراد چاق چیست؟ اجتماعي

  بزرگنمايي:

آریا بانو - استایل درست شلوار جین مردانه برای پاهای لاغر و افراد چاق چیست؟
٢٨٢
٠
آی آر میکس/ شاید این درست باشد که شلوار جین یک سبک غیر رسمی در لباس پوشیدن است، اما اگر شیوه مناسبی برای آن انتخاب نشود ظاهری شلخته به شما خواهد بخشید. در این پست آی آر میکس قصد داریم که به اندازه های استاندارد شوار جین بپردازیم. گرچه می توان از آن برای انتخاب شلوارهای دیگر هم استفاده نمود.

چگونه بهترین شلوار جین را برای خود انتخاب کنیم؟
قبلا به روش های فهمیدن سایز شلوار جین پرداخته بودیم. بیشتر افراد از پوشیدن لباس های تنگ می ترسند. بنابراین از لباس های بزرگ تر از سایز خودشان استفاده می کنند تا محدود نباشند. اما این سبک از لباس پوشیدن هم مشکلات خود را دارد. چون شکل و فرم بدن در لباس گم می شود. ضمنا پاها بزرگ تر و چاق تر از چیزی که هستند به نظر می رسند، بنابراین حتی اگر فرد خوش چهره ای باشید باز هم ظاهر متناسبی نخواهید داشت. در این مطلب آی آر میکس به راهنمای انتخاب شلوار جین مناسب برای مردان می پردازیم.

شلوار جین مناسب برای پاهای لاغر
شاید برای برخی از شما پوشیدن لباس هایی که کاملا فیت بدنتان باشد کمی عجیب باشد. مطمئنا کنار گذاشتن این تفکر که لباس های جادار راحت ترند به شما در این زمینه کمک خواهد کرد. لباس هایی که متناسب شما هستند و با آنها احساس راحتی بیشتری می کنید، کاربردی تر هم هستند.
وقتی لباس ها به درستی برای بدن شما انتخاب شده باشند ( به طور مثال شلوار جین مناسب برای پاهای لاغر ) می توانید راحت تر حرکت کرده و جلوی دست و پای شما را هم نمی گیرند. مثلا فکر کنید که چکمه ای با دو سایز بزرگ تر انتخاب کرده اید، مسلما آنها جادار بوده و تنگ نیستند. اما واقعا چطور با آنها می توانید بدوید؟ نمی خواهیم از کلماتی مانند لاغر و تنگ استفاده کنیم چون آین کلمات، معانی خاص خود را دارند. پس شاید بهتر باشد از کلمات متناسب یا درخور استفاده کنیم. هرچند حتی این واژه ها هم معانی تا حدودی گیج کننده دارند.

به طور کلی دو قانون سرانگشتی برای انتخاب شلوار جین مناسب وجود دارد:
اگر سایز کمر شلوار جین مردانه به گونه ای باشد که برای بستن آن به کمربند نیاز دارید پس آن شلوار برای تان بزرگ است. برای همه شلوارها فارغ از نوع آن ها به همین شکل است.
اگر لباس، فرم و حجم پاها را نشان دهد یعنی تنگ است. ممکن است شلوار مانند یک جوراب یوگا به نظر برسد که در این صورت هم می توان گفت بسیار تنگ است.
نحوه انتخاب شلوار جین مناسب برای مردان
در ادامه به برخی جزئیات که باید در هنگام انتخاب شلوار جین مناسب به آن ها توجه کنیم می پردازیم:
تناسب کلی: اندازه های استاندارد شوار جین بطوری هستند که بدون کمربند نیز اندازه شما میباشند. شلوار باید نزدیک بدن تان قرار بگیرد ولی به پوست نچسبد. وقتی برای بچه ها به انتخاب شلوار می پردازیم بهتر است شلواری انتخاب شود که در قسمت پاها باریکتر به نظر برسد. تصویر بالا در سمت چپ عالی ترین مدل شلوار است حتی اگر فرم بدن تان فرق می کند. این نوع از شلوار خیلی تنگ نیست. این شلوار هم خیلی شل و گشاد نیست که در حال افتادن از بدن تان باشد و هم شکل پاهایتان را به طور غیر طبیعی نشان نمی دهد.
شلوار جین مناسب برای پاهای لاغر
کمر: کمر شلوار باید بدون نیاز به کمربند طوری باشد که به راحتی با آن بنشینید. اگر به کمربند احتیاج پیدا کردید یعنی شلوار بزرگ است. اگر نمی توانید سگک آن را ببندید، برای تان تنگ است.
نشیمنگاه: شلوار باید در قسمت نشیمنگاه راحت بوده و به شما احساس تنگی دست ندهد ( تصویر بالا سمت راست ). اگر نمی توانید پاهای تان را بالا بیاورید یا بصورت چمباتمه بنشینید، مگر در حالی که شلوار چاک برداشته و پاره شود، مطمئنا آن شلوار برای تان تنگ است. اگر در قسمت نشیمنگاه به راحتی یک مشت از پارچه شلوارتان را بدست می گیرید پس می توان گفت شلوار برای شما بزرگ است.
ران: پیچیده ترین قسمت برای انتخاب شلوار جین مناسب برای افراد چاق مربوط به ران است. در اینجا می توان از آزمایش نیشگون گرفتن استفاده کرد. آرام بایستید و با انگشت شست و سبابه پارچه دور ران را بطور افقی نیشگون بگیرید. مقدار پارچه ای که در دست گرفته اید باید مانند شکل زیر باشد. کمتر از این مقدار، تنگ و بیشتر از آن، گشاد خواهد بود.
راهنمای سایز شلوار جین مردانه
ساق پا: آزمایش نیشگون را به همان روشی که برای ران انجام دادید برای ساق پا هم امتحان کنید.
قد شلوار: مانند تصویر بالا بهتر است شلوار جین تان کمی بلند باشد. بعضی مردان دوست دارند شلوار جین کاملا اندازه پایشان بوده و حتی مقداری نیز بلند نباشد. با اینحال اندکی بلندتر بودن قد شلوار، ظاهر بهتری به آن خواهد داد. گرچه این مورد بیش از همه به سلایق شخصی بر می گردد.
دستورالعمل هایی که در ادامه به آن ها می پردازیم برای همه آقایان فارغ از اینکه سایز بدن آن ها به چه شکل است صدق می کند. برای رعایت تناسب باید بدانید که چه برشی از شلوار جین برای فرم بدن شما مناسبتر است. بسیاری افراد از این شکایت دارند که هرگز موقع خرید نمی توانند شلوار جین مناسب خود را پیدا کنند.اکثر این افراد به دنبال شلوارهایی که مناسب افراد لاغر تر هستند می گردند. در حالی که وزن و فرم بدن خودشان با افراد لاغر متفاوت است. متاسفانه این روزها همه لباس ها متناسب با اندام های لاغر عرضه می شوند. در ادامه به راهنمای سایز شلوار جین مردانه پرداخته و تفاوت هایی که بین شلوارهایی که برای اندام های گوناگون تولید شده اند و اکنون در بازار وجود دارند اشاره می کنیم:
اندام لاغرها: برای افرادیست که ران ها و ساق پای لاغری دارند. این نوع از افراد داری اندامی باریک از ران تا ساق پا هستند. این شلوارها کاملا مناسب افرادی است که در تمام طول پا واقعا لاغر هستند.
اندام مخروطی: برای افرادی که کمی عضله ران و باسن دارند اما ساق کوچکتر از ران دارند. از این رو برش های مخروطی مناسب است. افرادی با هیکل متوسط که ران های بزرگی ندارند می توانند از این شلوارها استفاده کنند.
اندام راسته: برای افراد متوسط که کمی عضله در سرتاسر بدن خود دارند. افرادی با باسن، ران ها و ساق پای پر از این شلوارها استفاده کنند.
برش ورزشی: این برش نسبتاً جدید است و در اصل، برش های مخروطی زیبا با فضای بیشتر در ران و باسن هستند. ورزشکارانی با ران های بزرگ یا بطور کلی ورزشکاران بزرگ جثه از این شلوارها استفاده کنند.
برش چکمه: شلوارهایی که در ناحیه زیر زانو یا ساق پا فضای بیشتری دارند تا مانند گاو چران ها چکمه شان را در آن جا دهند. شاید به جز زمان هایی که در تگزاس هستید، علاقه ای به این مدل شلوارها نشان ندهید. ولی به هر حال، کشاورزان می توانند آن را مد نظر داشته باشند.
برش باز و رها: طبق تجربه ثابت شده است که این نوع از برش شلوار بسیار شبیه برش ورزشی است. البته بدون اینکه بخشی از آن باریک تر شود. به طور کلی ورزشکارانی با ران و جثه بزرگ می توانند از این شلوارها استفاده کنند.
در کنار همه راهمنمایی هایی که در این مطلب داشتیم به یاد داشته باشید که هر برندی تعاریف داخلی و استارنداردهای خود را دارد ممکن است سایزبندی شلوار خارجی فرق کند. برای مثال به برند Levi توجه کنید که راسته منظم، راسته اصلی و راسته باریک دارد. بنابراین برای استفاده از این برندها بهتر است قبل از هر چیز از روش آزمایش و خطا استفاده کنید تا سایز مناسب تان پیدا شود.
توصیه های نهایی برای انتخاب شلوار جین
برای شروع به برچسب ها و اندازه آن ها نگاه کنید.
از ترفند سه سایز استفاده کنید. وقتی بصورت حضوری خرید می کنید، سایز خود را اندازه گرفته و یک سایز بالاتر و یک سایز پایین تر را هم در نظر بگیرید. با این کار در زمان و پرو کردن لباس صرفه جویی می کنید.
هنگام خرید آنلاین، می توانید کاری مشابه انجام دهید. سایز خود، یک سایز بالاتر و یک سایز پایین تر سفارش دهید. مطمئن شوید که می توانید لباس را به فروشگاه برگردانید ( البته به خاطر داشته باشید که بسیاری از فروشگاه های آنلاین برگشت کالاهای فروخته شده را قبول نمی کنند).
از نکاتی که در بالا ذکر شد و همچنین ترفند نیشگون برای یافتن شلوار مناسب خود استفاده کنید.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/206450/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

معرفی 5 فیلم هندی برتر 2024

اجرای خصوصی تصنیف «جام مدهوشی» از علی اصغر شاه زیدی

سقوط کامیون نفت‌کش در آب‌نمای کنخ مسیر بندر خمیر

وزیر ارتباطات: تا پایان سال 50 درصد به سرعت اینترنت افزوده می شود

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: رتبه‌بندی 100 هزار معلم اصلاح شد

گیر افتادن گربه‌ای در سیل دبی

نماهنگ حماسی «الله اکبر» با صدای محمود کریمی

اوضاع فرودگاه کیش و دبی یک روز پس از باراش شدید باران

نماهنگ «تنبیه متجاوز»

املت قارچ ایرانی را مثل کافه ها بپزید

اقدامات لازم در زمان افت قند خون بیماران دیابتی

با بزرگترین ستاره شناخته شده آشنا شوید

همدلی های دلنشین دکتر شکوری

پورموسوی: ریسک کردیم و جواب گرفتیم

معرفی دفاع راست ایده‌آل؛ یاشوا کیمیش

توخل به پپ رسید؛ هدف بعدی مورینیو است

مربی موفق ایرانی در لیگ عراق لژیونر شد

احتمال محرومیت هواداران بایرن در بازی با رئال

پنالتی و گل اول پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟

اوسمار: نتیجه 3 بر صفر عالی است؛ کارمان را انجام دادیم

اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت

پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ 50 متر سه وضعیت

جنجال در آبادان؛ نمی‌خواهیم اوسمار حرف بزند

«کارخانه هیولاها» در ایران روی صحنه رفت

جادوی بهاره، کار عمو نوروزه!

تارانتینو نظرش عوض شد؛ «منتقد سینما» را نمی‌سازد!

دیدار مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با خانواده شهدا در سمنان

خسارت زلزله 5.6 ریشتری در شمال ترکیه

توضیحات وزیر کشور در مورد آخرین وضعیت امداد رسانی به 5 استان درگیر سیل در کشور

هوای تازه/ آی قابیل! آی اســرائیل! نوبت انتقام‌ هابیل است

دام دنیا در بیان عطار نیشابوری

کنترل قند خون در افراد مسن

عملیاتی شدن 5 فروند زیردریایی هوشمند با قابلیت تعقیب هدف و نشت‌یابی

اتفاق بی سابقه در بازی صنعت نفت و پرسپولیس

بدشانسی صنعت نفت در دقیقه 90؛ شوت محکم تهیدست به تیرک دروازه پرسپولیس خورد

صحبت های جالب گزارشگر صدا و سیما درباره فوتبال آبادان و حمایت از این تیم

خلاصه بازی صنعت نفت آبادان 0 - 3 پرسپولیس

ستارگان دفاعی پرسپولیس با ده گل!

صداقت: بدشانسی‌های نساجی بالاخره تمام می‌شود

هموارتر شدن مسیر مس برای قهرمانی در لیگ هندبال

شاگردان اوسمار موقتا در صدر؛ سرخپوشان در انتظار لغزش استقلال

ویدیوی اکران مردمی «بی بدن» با حضور بازیگران معروف

فقط حرکتای صورت سلمان که به شیرین میگه منو لو نده!

بازیگر نقش سیروس قایقران در «پرویزخان» کیست؟

شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند

نماهنگ "ای ایران" با صدای زنده یاد استاد محمد نوری

4گوشه دنیا/ گرانترین خانه جهان در پاریس

ترور ناکام یک نفر در برزیل

نماهنگ «یوم الانتقام» با صدای ابوذر روحی

با خواص بی‌نظیر «سویا» آشنا شوید