آریا بانو

آخرين مطالب

استفاده از رنگ رزگلد در دکوراسیون معجزه می کند! اجتماعي

  بزرگنمايي:

آریا بانو -
استفاده از رنگ رزگلد در دکوراسیون معجزه می کند! 17
٣٥٣
٠
زندگی آنلاین / انتخاب رنگ هایی برای وسایل فلزی بسیار فراتر از رنگ های متداولی مانند نقره ای است. مسی، طلایی و رنگ گرم برنجی که با هم ترکیب می شوند، رنگی می سازند که انتخاب را سخت تر می کند. رزگلد همه چیز اطراف ما را، از طلا و جواهر گرفته تا گوشی های تلفن همراه، دربرگرفته است و می تواند دکوراسیون منزل نیز را متحول کند. دکوراسیون رزگلد درخشندگی ملایم و لطیفی به اطراف می بخشد و چشم و روح را هم خسته نمی کند.
اما رنگ رزگلد می تواند اندکی ترسناک هم باشد. طیف صورتی رنگ آن می تواند رنگی ناشناس و غیر متداول در مصنوعات فلزی باشد، که اندکی هماهنگی و سازگاری با سایر اجزای مبلمان را تحت تأثیر قرار داده و آنها را از هماهنگی خارج می کند. واضح است که برای بسیاری از مردم این رنگ طیف رنگی مورد علاقه برای وسایل خانه نیست، اما هنگامی که این رنگ را با رنگ مناسبی کنار هم ست کنید، این رنگ گرم طبیعی می تواند انتخاب های زیادی برای دکوراسیون منزل در اختیارتان قرار دهد.
مکمل رزگلد با صورتی روشن
با برنده آشکار این جفت سازی آغاز می کنیم، صورتی. وقتی به هماهنگی رنگی با رزگلد می رسیم، ترکیب رزگلد و صورتی عقدشان در آسمان ها بسته شده است. از همه اینها که بگذریم بهتر است رزگلد را رز صورتی بنامیم. هنگامی که صورتی متالیک را به دکوراسیون اتاقی با رنگ های صورتی غیر متالیک اضافه می کنیم، درآمیخته شدن دو رنگ و بازی رنگی که با هم می سازند، منجر به تولید لایه ای درخشان و خاص قمی شود.
در اینجا مثال روشنی از این آمیختگی را می بینید. در این اتاق کودک آینه ای رزگلد، نقطه ای مرکزی در تقابل با رنگ سفید به همراه صندلی صورتی ساخته است. بافت های متضاد در تقابل رنگ های نزدیک به هم، می توانند باعث افزایش استفاده از رنگ های ساده در اتاق شوند.به بیان ساده، رنگ های صورتی و خاکستری همراه آویزهای رنگ رزگلد، به طرزی زیرکانه در اتاق خواب طراوت ایجاد می کنند.
راهنمایی طراحی: هنگامی که از رنگ های صورتی و رز گلد استفاده می کنید، از بافت هایی با رنگ های متضاد فلز با سطوح سخت براق استفاده کنید. این کار باعث انحراف دید از سطوح خشن فلز شده و نمایی ملایم تر به اتاق و اجزای داخل آن می دهد.
مکمل رزگلد با آبی فیروزه ای
آبی فیروزه ای ترکیبی کامل و غیر منتظره ای با رزگلد می سازد. کیفیت تسکین دهندگی و طراوت رنگ آبی به رنگ های گرمی مانند رزگلد اجازه تلألو داده اما تقابل تضادهای رنگی آن تا اندازه ای که انتظار می رود، شدید یا ناسازگار نیست. اساساً آهنگ رنگ های سبز و زرد باعث بالا رفتن آهنگ رنگ هایی طلایی مانند رزگلد شده و رنگ های درخشانی مانند رنگ های خورشید برای ما ایجاد می کنند.
راهنمای طراحی: هنگامی که رنگ های رزگلد و آبی را با یکدیگر ترکیب می کنیم – به عنوان مثال در آشپزخانه – آهنگ گرمی از رنگ ها روی چوب ساخته می شود و با تضادی که با رنگ سفید می سازد، منجر به گرم تر شدن رنگ رزگلد شده و سایه روشنی از رزگلد و آبی را به وجود خواهد آورد.
مکمل رزگلد با خاکستری براق
بعد از صورتی، خاکستری از رنگ های متداولی است که با رنگ رزگلد بسیار خوب هماهنگ می شود. این ترکیب به خصوص در قطعات بزرگ باعث جذب شدن عناصر تند و قرمز رنگ رزگلد می شود. بعد از نارنجی، رنگی مانند رزگلد اندکی نارنجی تر و پر هیاهوتر به نظر می رسد. در تضاد با آن ها، رنگ خاکستری پس زمینه ای زیبا و شیک می سازد که اجازه می دهد جنبه های ظرافت و زیبایی رنگ رزگلد درخشنده و نمایان شود.
سعی کنید در سرتاسر اتاق از طیف های مختلف رنگ خاکستری را با عناصر رزگلد استفاده کنید. از روشن تا تیره، هر قطعه ای که به این رنگ انتخاب شده باشد لایه ای از جذابیت را در فضا ایجاد خواهد کرد. چنانچه از بافت متفاوتی استفاده می کنید، می توانید از سایه روشن های متفاوت قطعات رزگلد استفاده کنید.
راهنمای طراحی: همکاری سایه ها و طیف های متفاوتی از خاکستری با رنگ هایی به روز مانند صورتی می تواند باعث درخشش و نمایانی بیشتری در رنگ های رزگلد استفاده شده در اتاق شود.
مکمل رزگلد با آبی نفتی
اگر به دنبال رنگ بیشتری هستید اما همچنان می خواهید که رنگ ملایم و روشنی مانند طیف خاکستری را برای اتاقتان داشته باشید، آبی نفتی را امتحان کنید. مانند خاکستری، آبی نفتی یا آبی دودی، هنگامی که کنار رزگلد استفاده می شود، رنگی ملایم به نظر می رسد. خنکی رنگ آبی به طیف صورتی رز گلد اجازه می دهد درخششی خاص و بدون رزق و برق عجیب داشته باشد.
راهنمای طراحی: رنگ سفید رنگی خارق العاده برای لوازمی است که آبی دودی و رزگلد هستند. در این عکس می توانید ترکیب سردی رنگ آبی و گرمی رنگ رزگلد را با اضافه شدن اندکی هیجان بصری در کنار لوازم سفید رنگ ببینید.
مکمل رزگلد با سفید
به عنوان یک قانون کلی، سفید رنگی بسیار عالی برای پس زمینه رنگ های رزگلد است، مخصوصاً هنگامی که می خواهید رزگلد ستاره توجهات در اتاق باشد. در این صورت و با در نظر گرفتن هماهنگی رنگ ها، سفید رنگی کامل برای جلب توجه نبوده و اجازه می دهد رز گلد درخشش خاص خودش را داشته باشد. در نتیج دیوارهای متین با درخششی خورشید گونه خواهید داشت که بسیار جلب توجه خواهند کرد.
راهنمای طراحی: اگر سفید یا بژ رنگ های غالب اتاقی است که می خواهید لوازم رزگلد در آن داشته باشید، می توانید از اشکال و بافت هایی متفاوتی با رنگ سفید استفاده کنید. آرایش سفید رنگ اجازه می دهد رنگ رزگلد در فضا حس شده و وسایل رنگ دار شما را همچنان رنگی باقی نگه دارد.
مکمل رزگلد با چوب
چوب ترکیبی مناسب برای رنگ رزگلد است. وقتی می خواهید دکوراسیون خود را با رزگلد بسازید، به مبلمان چوبی و رنگ آن ها خوب نگاه کنید، نه به بافتی که دارند. رنگ گرم چوب مکمل رزگلد است. بافت خاص و طبیعی چوب هم احساس ملایم تری از طیف فلزی رزگلد منتقل خواهد کرد.
راهنمای طراحی: برای زندگی بخشیدن به وسایل چوبی، سعی کنید فقط یک وسلیه با رنگ رزگلد به آن اضافه کنید. مقدار کمی رنگ بسیار اثر بخش خواهد بود و آنچنان که نشان داده شده می بینید که کوسن های صورتی رنگ چقدر در فضای این عکس تغییر ایجاد کرده اند.
مکمل رزگلد با مشکی مات
برای یک ست با وقار، زیبا و رویایی همراه لوازم رزگلد، به فکر دیوارها، مبلمان یا وسایل بزرگ به رنگ مشکی باشید. سایه روشنی که رنگ مشکی با هر رنگ براقی ایجاد می کند، بر خصیصه فلز گونه و متالیک رزگلد تاکید بیشتری ایجاد می کند.وقتی از رنگ مشکی برای وسایل خود استفاده می کنید، توجه داشته باشید فقط وسایل کوچک با رنگ رزگلد می توانند تأثیر شگرف در تقابل با رنگ مشکی ایجاد کنند. استفاده از وسایل بزرگی با این رنگ می تواند منجر به فضایی شلوغ و پر همهمه شود.
راهنمای طراحی: در اینجا صندلی های انحنادار چرمی مشکی و کوسن ها، تضادی جالب با رنگ گرم رزگلد اطرافشان به وجود آوردند.
رزگلد با سرمه ای
سرمه ای با خیلی از رنگ ها ست می شود. این آبی تیره کلاسیک واقعیت رزگلد را حفظ می کند. سرمه ای نیز مانند مشکی و خاکستری با جذب نور زمینه آبی، درخشش ذاتی رز گلد را بدون زرق و برق اضافی نمایان می کند.
راهنمای طراحی: وقتی می خواهید رزگلد را با رنگ های کلاسیکی مانند آب تیره استفاده کنید، مقداری کمی از آن به دکوراسیون خود اضافه کنید. در این اتاق خواب آبی، می توانید ببینید چطور فقط یک عنصر رزگلد توجه شما را به خود جذب کرده و اجازه نمی دهد توجه چندانی به سایر عناصر (مانند تخت خواب) بیندازید.
مکمل رزگلد با زرد روشن
برای یک پالت آفتابی از ترکیب رنگ زرد با لوازم رزگلد استفاده کنید. رنگ ها و طیف های روشن طلایی که در رنگ زرد وجود دارد، اجازه می دهند درخشش طبیعی بیشتری از رنگ رزگلد داشته باشیم و جذابیت بیشتری در محیط به وجود آوریم. مانند ترکیب آشنای زرد و نارنجی، هر طیف و سایه ای از رنگ زرد به خوبی با رنگ رزگلد ست می شود.
وقتی که رنگ های زرد و رزگلد را با هم استفاده می کنید، برای پس زمینه رنگی طبیعی در نظر بگیرید. این عکس مثالی کامل و بی نقص از چگونگی کار رنگ خاکستری است که درخشش با اجزایی کوچک زرد را نشان می دهد. قاب ها و قطعات تریینی رزگلد مکملی هستند که بدون در بر گرفتن کل جذابیت اتاق، به آن ها درخشش مناسبی ارائه می دهند.
راهنمای طراحی: سعی کنید مقداری آبی روشن به وسایل زرد و رزگلد خود اضافه کنید. تعداد کمی لوازم آبی باعث ملایم شدن تم زرد می شود. با این کار تاثیر رنگ رزگلد در وسایل فلزی شما ثابت نگه داشته می شود.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/155882/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آلگری: می‌خواستم خودم را هم تعویض کنم!

رزرو بلیت پاریس برای 4 کشتی‌گیر و ابهام در 57 و 86 کیلو

یوونتوس به زحمت از شکست گریخت

گلزنی منتظرمحمد مقابل تیم ملی امید تاجیکستان

کارشناسی داوری گل گهر - استقلال خوزستان

کارشناسی داوری نساجی - تراکتور

صحبت های سیدعلی میرغفاری رئیس صدور مجوز حرفه ای استقلال

عذرخواهی کاپیتان استقلال بخاطر 10 دقیقه پایانی

کارشناسی داوری فولاد - مس رفسنجان

کارشناسی داوری دیدار استقلال - شمس آذر

حمله هواداران عصبانی تراکتور به مینی ون حامل بازیکنان در فرودگاه تبریز

چرا جیمی کرگر به پیروزی و صعود بایرن مونیخ مقابل آرسنال باور داشت؟

کارشناسی داوری مس رفسنجان - پیکان

کارشناسی داوری شمس آذر - فولاد

کارشناسی داوری استقلال خوزستان - صنعت نفت

پلی به گذشته؛ برتری 2-1 بایرن مونیخ مقابل منچستریونایتد

بخش‌هایی از داوری گلاره ناظمی در اولین قضاوت خود به عنوان داور اول در جام ملت های فوتسال آسیا

گل زیبای دوشان ولاهوویچ به کالیاری از روی ضربه آزاد

کارشناسی داوری سپاهان - ذوب آهن

کارشناسی داوری پیکان - هوادار

پیشنهاد رسمی امیر قلعه نویی و فدراسیون فوتبال به دست افشین قطبی رسید

کارشناسی داوری صنعت نفت - پرسپولیس

ماجرای مرد کوری که 60 سال پیش با شکنجه 2 کودک را برای گدایی اجاره کرد!

پیرترین فرد زنده جهان کیست؟

وداع با اطلس؛ ربات انسان‌نمای بوستون داینامیکس بازنشسته می‌شود

دل ز جان برگیر و در بر گیر یار مهربان

نصیرزاده: با مجیدی، گل محمدی مذاکره داشتیم

نصیرزاده: تمام لیست خمس با نظر خودش جذب کردیم

پیروانی: یک بار هم علیه داوری حرف نزدم

وضعیت خروجی ورزشگاه وطنی

هاشمی نسب: درباره ناعدالتی ها حرف نمیزنم

کایل واکر: جود بلینگام یک هافبک کامل است

بادامکی: فشار مجازی استقلال بی سابقه بوده است

بیرانوند فردا گچ دستش را باز می کند

معاون پرسپولیس: اعلام کردند VAR منتفی شد

علت توقف مذاکره تراکتور با بردیف از زبان نصیرزاده

آخرین خبر از واگذاری مالکیت باشگاه پرسپولیس

عمو کاووس: مرگ حقه، میکروب بهانه است

گناه مخاطب چی بود فرشته؟

‎«گریه لیلی»؛ شاهکار تکنوازی ویولن استاد اسدالله ملک

سرعت وقوع فرونشست چقدر است؟

خیلی شانس آورد از یک تصادف مرگبار نجات پیدا کرد!

عکس های کاملا به موقع

دلیل احساس درد در مفاصل انگشت ها چیست؟

اشتباهات ساده‌ای که آشپزخانه را شلوغ و نامرتب می‌کند

نسخه جدید ربات انسان‌نما اطلس با قابلیت‌های هوش مصنوعی معرفی شد

صحبت های شنیدنی دکتر الهی قمشه ای

دقیقی: می‌توانستیم مساوی کنیم، حیف شد

جعفری: بازی کردن با فولاد در اهواز همیشه سخت است

قربانعلی‌پور: مطمئنا لیگ برای تیم ملی رصد می‌شود