آریا بانو

آخرين مطالب

عیدانه/ ایده‌های خاص جدید برای انتخاب مدل مانتو نوروز 98 اجتماعي

  بزرگنمايي:

آریا بانو -
عیدانه/ ایده‌های خاص جدید برای انتخاب مدل مانتو نوروز 98 16
k ٢.٦
٠
مجله صورتی ها / امروزه یکی از ضروری‌ترین پوشاک زنان و دختران ایرانی مانتو می‌باشد، بنابراین انتخاب مانتو می‌تواند در زیبایی استایل و در نتیجه شیک پوشی شما، تاثیر زیادی داشته باشد. مانتو‌ها معمولاً دارای طرح‌ها و رنگ‌ها و حتی سبک‌های مختلفی می‌باشند که می‌توانند هر سلیقه و رنج سنی را پوشش دهند. به طور دقیق نمی‌توان گفت که انتخاب مانتو سخت است یا نه؟ زیرا برای برخی از افراد بسیار آسان بوده و برای برخی از خانم‌ها، خرید مانتو یک کابوس می‌باشد زیرا به سختی می‌توانند مانتوی مورد علاقه خود را پیدا کنند. در ادامه این مطلب قصد داریم در مورد معیارهای انتخاب مدل مانتو عید 98 بحث کنیم و گالری از مانتوهای به روز و جدید سال 98 را برای شما دوستان عزیز نمایش دهیم همراه ما باشید.
کلمه مد برای بسیاری از خانم‌ها با ارزش می‌باشد و برای این که همیشه مد روز و شیک دیده شوند، سعی می‌کنند مد را دنبال کنند و این باعث اشتباهات بسیاری در انتخاب مانتو می‌گردد. همه می‌دانیم که مد روز بودن مهم است ولی به چه قیمتی؟ آیا هر لباسی برای هر سنی مناسب است؟ آیا مانتو‌های مد روز مناسب تمام اندام‌ها هستند؟ در جواب سوال‌ها باید بگوییم که قطعا نخیر.
پس همیشه نمی‌توانیم چشم بسته تابع مد باشیم چون مد، بعضی اوقات ما را دچار اشتباه می‌کند و در نهایت یک استایل نامناسب برای خود رقم می‌زنیم برای جلوگیری از این اشتباه باید به معیارهای خرید مانتو، دقت زیادی به خرج دهیم و در نهایت مانتویی انتخاب کنیم که هم مد روز به نظر بیاییم و هم خوش استابل و متناسب.
شما هنگام خرید یک مانتو چه معیارهایی را در نظر می‌گیرید؟ آیا فقط روز بودن برایتان کافی است؟ یا معیار‌های دیگری هم در نظر می‌گیرید؟
خرید مانتو نیز مانند هر لباس دیگری، معیار‌های خاص خودش را دارد که ما باید هنگام خرید همین معیارها را در نظر داشته باشیم تا بتوانیم بهترین مانتو برای اندام رنگ پوست و در عین حال مد روز تهیه کنیم.
معیارهای انتخاب رنگ مانتو سال 98
شاید اولین معیاری که برای خرید یک مانتو در نظر می‌گیریم، رنگ آن باشد. بله این معیار بسیار مهمی‌است زیرا رنگ مانتو اهمیت خیلی زیادی دارد.
هنگام نگاه کردن به مانتو‌ها اولین گزینه‎ای که توجه ما را به خود جذب می‌کند رنگ مانتو است . بعد از این که مرحله انتخاب رنگ مانتو به پایان رسید باید معیارهای دیگر را بررسی نمایید.
طبیعی است که باید هنگام انتخاب رنگ مانتو ابتدا رنگ سال ( در حقیقت مد روز ) را در نظر بگیریم. ولی بعد از دانستن رنگ سال باید ببینیم که آیا این رنگ به پوست شما می‌آید یا نه؟؟
می‌دانید که رنگ سال 2019 رنگ مرجانی می‌باشد همانطور که در مقاله قبل بررسی کردیم معیارهای زیادی برای انتخاب رنگ سال وجود دارد و حتما هم انتخاب رنگ مرجانی به عنوان رنگ سال، بدون دلیل نیست.
مانتو رنگ مرجانی می‌تواند گزینه خوبی برای انتخاب مانتو عید نوروز 98 باشد زیرا رنگ بسیار انرژی‌بخش و شادی می‌باشد و تقریبا می‌توان گفت که مورد پسند همه افراد واقع می‌شود.
سوال این است آیا رنگ مرجانی با اندام من سازگار است و یا رنگ پوست من با رنگ مانتو مرجانی ترکیب خوبی ایجاد می‌کند یا نه؟ همان که می‌دانید مانتو مرجانی رنگ مانتو بسیار پر ادعایی می‌باشد که شاید هر کسی جرات نکند که آن را انتخاب نماید.
شما تاکنون توجه کرده‌اید که آیا رنگ مرجانی به پوست شما می‌آید یا نه؟ بنابراین باید رنگ و تناژ پوست را بررسی کنیم. بلکه فقط توصیه کوتاه ما این است که هنگام خرید هر رنگی، برای این که مطمئن باشید که به رنگ پوست شما می‌آید یا نه؟ بهتر است آن را جلوی آینه کنار صورت خود نگه دارید و خودتان قضاوت کنید که آیا این رنگ مانتو با رنگ پوست شما همخوانی دارد یا نه؟
بعد از مرحله انتخاب رنگ، نوبت به بررسی اندام ‌خودتان می‌رسد، همانطور که می‌دانید رنگ‌های روشن شما را چاق‌تر از آن چه هستید نشان خواهد داد و بر عکس، رنگ‌های تیره اندام شما را جمع و جورتر نشان می‌دهند
اگر رنگ پوست تیره‌ای دارید بهتر است از رنگ‌های روشن استفاده نمایید و اگر رنگ پوست روشنی دارید رنگ‌های تیره گزینه مناسبی برای شما هستند. شاید با خودتان بگویید که در ایران رنگ سال اهمیت چندانی ندارد موقع گشت و گذار در بازار به چشم نمی‌خورد، بله حق با شماست ایران زیاد پیرو رنگ سال جهانی نیست و هر سال رنگ‌های خاصی در ایران مد می‌شوند و اکثر مردم و خانم‌ها از آن استفاده می‌کنند
اگر رنگ سال یعنی رنگ مرجانی با سلیقه شما همخوانی ندارد نگران نباشید، رنگ‌های دیگری هم برای جایگزینی وجود خواهد داشت. رنگ‌هایی که امسال، بیشتر در از رنگ‌های دیگر در بازار خواهیم دید رنگ‌های شادی مانند: قرمز، کاربنی، خردلی و … هستند. رنگ‌های خنثی، سفید، مشکی، کرمی جزو رنگ‌هایی هستند که شما همیشه می‌توانید آن‌ها را در خرید مانتو عید 98 نظر داشته باشید.
همانطور که می‌دانید رنگ‌های بدون ریسک انتخاب ایده‌آل برای مانتو هستند، زیرا به راحتی ست شده و در تنِ بسیاری از خانم‌ها زیبا دیده می‌شوند.
مدل مانتو و توجه به تناسب اندام
بعد از رنگ مانتو نوبت به مدل آن می‌رسد. برای انتخاب مدل هم اولین معیاری که در نظر می‌گیریم مدل مانتو جدید 98 است، فقط باید دقت کنبم که آیا مدل جدید با اندام ما تناسب لازم را برقرار می‌کند یا نه؟ در انتخاب مدل مانتو عید 98 باید به قد، میزان چاقی و لاغری و در حالت کلی به تناسب اندامتان توجه نمایید. هدف از انتخاب مانتوی عالی، این است که ایرادهای اندام شما را بپوشاند.
مثلا اگر قد کوتاهی دارید، بهتر است مانتوی بلند را انتخاب کنید تا قدتان کشیده‌تر دیده شود ولی اگر قد بلند هستید و نیازی ندارید که کشیده دیده شوید، مدل مانتو کوتاه گزینه مناسبی است.
همانطور که می‌دانید امروزه مانتوهای جلوباز و مانتوهایی که حالت کت دارند و یا مانتوهایی که کلا مدل ساده‌ای دارند مد هستند که در ادامه این مطلب ایده‌های بیشتری را از مدل مانتو جدید عید 98 مشاهده خواهید نمود.
استایل مناسب با مدل مانتو عید 98
بعد از انتخاب مدل مانتو جدید 98 نوبت به تکمیل استایل شما می‌رسد، شما باید نسبت به رنگ و مدل مانتویی که خریده‌اید، استایل خود را تکمیل کنید و همانطور که می‌دانید، تکمیل استایل اهمیت زیادی در زیبا دیده مانتو و در حالت کلی تیپ شما دارد پس باید دقت به خرج دهید.
نسبت به رنگ مانتوی خریداری شده، شما باید ترکیب رنگ دیگر لباس‌های خود را در نظر بگیرید مثلا می‌توانید پالت رنگ مانتوی خود را پیدا کرده و بقیه اکسسوری و لباس‌هایتان را نسبت به آن تکمیل نمایید. سعی کنید بیش از سه رنگ در استایل خود استفاده ننمایید. همچنین استفاده از یک رنگ نیز جالب دیده نخواهد شد.
در تصاویر گالری از مدل مانتو جدید عید 98 را مشاهده خواهید نمود همراه ما باشید.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/131334/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

کتاب؛ ابزاری برای ایجاد رزومه یا عکس یادگاری

سالم الدوساری، موثرترین بازیکن لیگ قهرمانان

وزنِ پرمدعی و حالِ بد قهرمان جهان

سه پنالتی علیه الهلال

سیل پرواز فرنگی‌کاران به ایران را لغو کرد

مهدی شیری: از خمس خیلی چیزها یاد گرفتم

تیم ملی فوتسال تاجیکستان از سد کره جنوبی گذشت

چرا هالند و دی‌بروینه را تعویض کردم

ترکیب تیم ملی فوتسال برای بازی با افغانستان مشخص شد

جمله عاشقانه سلمان همه رو سر ذوق آورد!

مبادا فراموش کنی دوستت دارم

بغض لیلا حاتمی شکست

مهربانی همین قدر ساده است

چهره کاملا مردانه محمدرضا شیرخانلو بازیگر خردسال دودکش در تولد 19 سالگی اش / رابعه اسکویی مهمان ویژه این جشن

نان بربری خانگی، یک دستور بی نقص و عالی

آهنگ جدید/ «بی امون» از محسن ابراهیم زاده شنیدنی شد

پورتراب؛ پیرِ دِیر موسیقی ایران

وضعیت خیابان‌های دبی بعد از سیل

دزدی میلیاردی از خانه 2 مهاجر در برج لاکچری نیاوران

دستگیری تعدادی از متهمان سایبری کنکور؛ دریافت بالغ بر 100 هزار تتر از داوطلبان

تکنیک جالب یک شتر برای بالا رفتن از تپه شنی

گوناگون/ با عجایب هستی بیشتر آشنا شوید؛ جانوری آبی با بادبانی کوچک

لحظه هیجان‌انگیز برخورد رعدوبرق با آب رودخانه!

آیا تا به حال خرچنگی را در حال وزنه‌برداری دیده‌اید؟

غافلگیری و سکوت جگوار هنگام شکار طعمه خود

یک "I LOVE YOU"ی زیبا

تلاش دیدنی یک لاکپشت برای همراهی با گربه

معبدی که 1200 سال قبل در دل کوه با ابزار تراشیده شده است!

فوت و فن لعابدار شدن سوپ جو

پلو مخلوط سمنانی بدون گوشت

آلرژی درمان قطعی ندارد!

با کبودی دور چشم خداحافظی کنید

احتمال وقوع سیل در این سه استان

ماجرای تنبیه بدنی وحشتناک دانش‌ آموز مرزن‌ آبادی

کاروان جدید ماهواره‌های «استارلینک» به مدار زمین رفتند

لونین: اکنون همه من را می شناسند

جودوکاران ایرانی امروز راهی هنگ کنگ خواهند شد

سرمربی رم در فصل آینده مشخص شد

قهرمانان غیرمنتظره؛ چه کسی باور می‌کرد!

رکورد خاص ذوب‌آهن شکست!

برترین پاس های کلیدی هفته بیست و سوم لیگ برتر ایران

داماد گرفتنش هم دردسره

اولین بازی "ریما رامین‌فر" در قاب تلویزیون

پریوش نظریه طاووس الملوک سریال گیلدخت در یک مراسم از دخترش رونمایی کرد / خیلی بهم شبیهن

ژست های بامزه و نازِ نبات دختر شاهرخ استخری برای عکاسی با پدرش / چه دلبری میکنه ووروجک خانم

پورعباس: آزمون‌های نهایی دانش آموزان به سازمان جدید سنجش واگذار می شود

تصاویر هوایی از مناطق سیل‌زدۀ دشتیاری بلوچستان

مشاهده پلنگ نر در منطقه حفاظت‌شده دربند مشکول

بلعیده شدن یک سنجاب توسط یک مرغ دریایی

ساحل سیاه ایسلند یکی از غیرمعمول‌ترین ساحل‌های جهان